מלונות מומלצים באלפ

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם באלפ שבפירנאים: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

5 מלונות מומלצים באלפ

Hotel Jaume

⭐⭐⭐
מלון הוטל ז’אום (Hotel Jaume) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Estudio en la Molina (bus a pistas) WIFI

אסטודיו אן לה מולינה (אוטובוס למסילה) וויפי (Estudio en la Molina (bus a pistas) WIFI) – דירה . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Apartamentos Masella 1600

דירה מסלה 1600 (Apartamentos Masella 1600) – דירה . מקום זה מתאים לאירוח של עד 8 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Cal Mateu

מקום האירוח קאל מטאו (Cal Mateu) – בית כפרי . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Aero Hotel Cerdanya Ca L’eudald


אארו הוטל קרדניה קה לודלד (Aero Hotel Cerdanya Ca L’eudald) – מלון עם כוכב אחד . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון אפריל, 2024

במהלך השבועות הקרובים מידת הביקוש ללינה באלפ במגמת עליה. למי שמתכנן חופשת פסח כדאי להזמין מקומות לינה בהקדם, וכך גם למי שמתכנן חופשה בסופי השבוע הקרובים. מומלץ לעשות את ההזמנה בקישור הזה בו מגוון מקומות המציעים ביטול בחינם, כך שתוכלו לשנות את ההזמנה ואף לבטל אותה במידת הצורך. בנוסף, מאחר וההוצאה על הלינה היא מהמרכזיות בחופשה תוכלו לחפש מבצעים רלוונטיים עבורכם כאן.

מידע כללי על מלונות באלפ

העיירה אלפ (Alp) הינה עיירה קטנה וציורית (מכילה כ-1,800 נפשות), הידועה בעיקר בשל אתר הסקי המפורסם שסמוך לה La Molina, שנמצא בתחומה השיפוטי של חירונה (Girona), בשטחו של חבל קטלוניה.
בתוך העיירה עצמה ישנם מלונות בודדים, אך בכפרים והחוות הנמצאים ברדיוס של כ-10 ק”מ ממנה יש קרוב ל-90 מלונות, דירות ובתי אירוח. מרבית בתי האירוח הינם פשוטים עד רמה של שניים-שלושה כוכבים, או חסרי דירוג בכלל. אך ישנם גם כמה מלונות מפוארים באזור העיירה (כולל שני מלונות בני חמישה כוכבים) מצד אחד וכפרי נופש ואתרי קמפינג מצד שני – כך שניתן לומר בבטחה כי כל תייר ימצא כאן את מבוקשו.




המלצות על מלונות באלפ



Booking.com