מלונות לצעירים וסטודנטים בולנסיה

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

5 הוסטלים מומלצים בולנסיה

The River Hostel

דה ריבר הוסטל (The River Hostel) הוא הוסטל השוכן באזור העיר העתיקה שבולנסיה בסמוך לגני רויאל וממש מול הכביש נמצא פארק טוריה. למידע נוסף לחצו כאן.

Lotelito

⭐⭐⭐⭐

בית ההארחה לוטליטו (Lotelito) הוא בית הארחה השוכן באזור העיר העתיקה שבולנסיה למידע נוסף לחצו כאן.

L’Esplai Valencia Bed & Breakfast

⭐⭐⭐⭐

ל’אספלאי ולנסיה לינה & ארוחת בוקר (L’Esplai Valencia Bed & Breakfast) הוא בית הארחה על בסיס לינה וארוחת בוקר הנמצא במרחק הליכה של כ-3 דקות מקתדרלת ולנסיה, השוק המרכזי ושוק המשי. למידע נוסף לחצו כאן.

Russafa Youth Hostel

אכסניית הנוער רוספה (Russafa Youth Hostel) היא אכסניה השוכנת באזור האישמפלה שבולנסיה. למידע נוסף לחצו כאן.

Urban Youth Hostel

אורבן יוט’ הוסטל (Urban Youth Hostel) הוא הוסטל השוכן באזור פובלאטס מריטימס שבולנסיה למידע נוסף לחצו כאן.

תשובות לשאלות נפוצות על מקומות לינה לצעירים בולנסיה

בין הדירות שמתאימות לצעירים בולנסיה הן:
Flatsforyou Sorolla House:
מלון הדירות פלטספוריו סורויה האוס (Flatsforyou Sorolla House) הוא מלון דירות בעל שלושה כוכבים, השוכן בלב העיר העתיקה שבולנסיה ומציע דירות להשכרה. למידע נוסף לחצו כאן.

Mosen Sorell Apartments:
מלון דירות מוסן סוריי (Mosen Sorell Apartments) הוא מלון דירות בעל שלושה כוכבים, המציע דירות להשכרה, השוכן בשכונת קראמן שבעיר העתיקה של ולנסיה. למידע נוסף לחצו כאן.

Welcomer Apartments Valencia: מלון הדירות וולקמר אפרטמנטס ולנסיה (Welcomer Apartments Valencia) הוא מלון דירות בעל ארבעה כוכבים, השוכן בשכונת קראמן שבעיר העתיקה של ולנסיה ומציע דירות להשכרה. למידע נוסף לחצו כאן.

Dolz Garden Ruzafa:
דולז גארדן רוספה (Dolz Garden Ruzafa) היא דירה להשכרה השוכנת בשכונת רוספה שבאזור האישמפלה שבולנסיה. למידע נוסף לחצו כאן.

Soho Valencia:
מלון הדירות סוהו ולנסיה (Soho Valencia) הוא מלון דירות השוכן באזור האישמפלה שבולנסיה ומציע דירות להשכרה. למידע נוסף לחצו כאן.

כל מה שתצטרכו לדעת על בחירת לינה זולה בולנסיה

ולנסיה היא עיר מבוקרת על ידי סטודנטים מכל העולם, העיר מציעה תוכניות חלופות סטודנטים וקורסי ספרדית, ולכן תוכלו למצוא בה צעירים רבים ממדינות שונות המגיעים להתגורר וללמוד בעיר לפחות לכמה חודשים אם לא יותר. סטודנטים רבים מתגוררים באכסניות והוסטלים עד למציאת דירות, וחיי הלילה של העיר מלאים בצעירים שמגיעים מאירופה גם כן לבלות ולהנות בחופשות בין הסמסטרים. העיר מציעה בקיץ שמש ומפלט לתושבי מדינות אירופה הקרות והגשומות וכך תוכלו למצוא בעיר צעירים רבים, חיי לילה, סצינת אלכוהול ובילויים (למידע נוסף על- ולנסיה לצעירים וסטונדטים).

העיר נמצאת בספרד, שאמנם עובדת עם יורו שהוא גבוה יחסית לשקל, אך נחשבת יחסית למדינות אירופה בין המדינות הזולות ולכן אפשרית יותר לחופשת סמסטר לסטודנטים. ולנסיה מתאימה לצעירים שנהנים מהבילויים האורבניים, מאלכוהול, משמש וים וכמו כן מהתרבות והוייב הספרדי הנינוח.

ישנם שני פתרונות האירוח המתאימים לצעירים או סטודנטים שרוצים לחסוך בכסף (למידע נוסף על – ולנסיה בחינם): הראשונה היא ללון בהוסטל שהוא זול יותר מבית מלון, וגם מתאים יותר מבחינת האוכלוסיה הנשארת בו. לרוב בהוסטלים תוכלו למצוא לאונג׳ להעברת הזמן והכרת צעירים אחרים שמבלים בעיר, וחלקם גם מציעים פעילויות ואטרקציות מתאימות כמו סיורים רגליים בחינם, פאב קרואל (pub crowl) ועוד. בהוסטלים לרוב תוכלו למצוא מטבח מאובזר ונוח, בו תוכלו לבשל ארוחות יחד ולחסוך עוד יותר בעלויות החופשה. אם אתם זוג או שאתם רוצים יותר פרטיות ומוכנים לשלם יותר תוכלו לקחת חדר פרטי, ואם אתם מעוניינים לחסוך יותר בעלויות תוכלו לבחור בחדר דורמיטורי בו מספר מיטות ושירותים ומקלחת משותפים. יש כל מיני סוגים של חדרי דורמיטוריו- עם מספרים משתנים של מיטות, כך שאם אתם קבוצה גדולה תוכלו להזמין חדר שלם ביחד ולהרוויח פרטיות כך שלא תצטרכו להיות באותו החדר עם זרים.

האפשרות השניה היא, במידה ואתם מגיעים כקבוצה לפרק זמן של יותר מכמה ימים בעיר, לשכור דירה שתציע לכם מרחב גדול ופרטי יותר, ואם מתחלקים יחד בעלויות יכולה אפילו להיות זולה יותר מהוסטל. גם בדירה יש את ההטבה של מטבח נוח ומאובזר, בו ניתן לבשל ארוחות.

שלושת המקומות המומלצים ללינה בולנסיה עבור צעירים הם העיר העתיקה (מוקד עם מסעדות ובתי קפה רבים, פאבים וחיי לילה), שכונת רוספה (מוקד הבילויים של צעירי רוספה והקהילה הגאה, מסעדות ובתי קפה באווירה תל אביבית ומועדונים), וכמובן ליד חוף הים.




המלצות מערכת הכל על לבחירת מלונות בולנסיה

  • אין מכת כייסות וגניבות כמו בברצלונה ומדריד, אפשר להסתובב בעיר בחופשיות יותר עם הארנקים המצלמות והפלאפונים, אם כי כמו בכל מקום תיירותי יש לשים לב ולהזהר. אך אם אתם בוחרים ללון באכסניה / הוסטל בולנסיה בחדר משותף (דורמיטורי), יש לזכור כי בולנסיה כמו בספרד כולה, יש לשמור על חפצי הערך שלכם עם שבע עיניים ולנעול אותם בלוקר כאשר אתם יוצאים מהחדר. לעולם אין להשאיר חפצי ערך כגון מוצרי אלקטרוניקה, כסף, דרכונים וכ׳ו על המיטה לא נעולים, או בכלל היינו ממליצים לא להשאיר שום חפץ שלא הייתם רוצים שיגנב סתם בחדר – יש לנעול הכל בארונית. אפילו דברים שלא נראה שצריך לנעול- כמו בגדים- כבר נגנבו מחדרי דורמיטורי בעבר. למידע נוסף על- אכסניות והוסטלים מומלצים בולנסיה.
  • חלק מהאכסניות מבטיחות מיזוג אוויר, וכשמגיעים לחדר מגלים שהוא חם ומתאכזבים. יש לדעת כי ברוב ספרד, השליטה במיזוג האוויר נמצאת בידי הקבלה, והם לרוב לא מפעילים אותו אלא אם כן מבקשים מהם באופן ישיר. לכן לפני שאתם יוצאים מאוכזבים, עברו בקבלה ובדקו אם ניתן להפעיל את מיזוג האוויר בחדר שלכם.
  • תלונות שחוזרות על עצמן בולנסיה הן לגבי רמת האטימות של חדרי האירוח מרעשים- או מהרחוב או מרעש שמגיע דרך הקירות מהמסדרון או מחדרים סמוכים. למי שרגיש לרעש מומלץ לברר זאת מראש ולהסתכל בהערות הגולשים באתר ההזמנה. כמו כן אפשרי לבקש מההוסטל להתארח בחדר עורפי ולא להיות בחדר חזיתי הפונה לכביש. שינוי קטן כזה יכול לעשות את כל ההבדל.
  • לצפייה בהמלצות כלליות למלונות ואכסניות בולנסיה.
  • לצפייה בהמלצות כלליות לולנסיה.

מי שיתעניין בעמוד זה אולי יעניין גם:

Booking.com