קאמינס אל גראו – Camins al Grau

מידע כללי

קאמינס אל גראו (Camins al Grau) הוא המחוז ה-12 של העיר ולנסיה שבספרד אשר מונה כ-64,000 תושבים. אזור זה גובל באזור האישמפלה ממערב ובפובלאטס מריטימס ממזרח ונמצא במרחק של כ-3 ק”מ מחוף מלוורוסה. באזור זה נמצאות שלוש תחנות של קו המטרו שמאפשר הגעה נוחה וקלה לאזורים אחרים בעיר (למידע נוסף על תחבורה והתניידות בולנסיה).

הנוף הנשקף מקאמינס אל גראו (צילום: Joanbanjoרישיון)




מה רואים?

בקאמינס אל גראו לא נמצאים אתרי תיירות רבים, רק עיר האומנות והמדע ופארק טוריה הגובלים בה מדרום. זהו אזור מגורים ולמעט שני אתרים אלה, המשמעות הכמעט יחידה לתיירים באזור זה היא אם ברצונכם ללון בו – האזור פחות מבוקש ללינה (לעומת העיר העתיקה וחוף מלוורוסה), ולכן תוכלו למצוא בו מחירים אטרקטיביים יותר (למידע נוסף על מלונות בקאמינס אל גראו).

סרטון המציג את פארק גוליבר שבקאמינס אל גראו




המלצות "הכל על"

  • כפי שתואר, אזור קאמינס אל גראו פחות מבוקש ללינה (כמעט ואין בו אתרי תיירות של העיר- רובם נמצאים בעיר העתיקה שהיא יחד עם חוף מלוורוסה הם האזורים המבוקשים ביותר) ולכן תוכלו למצוא בו מחירים אטרקטיביים יותר, או למצוא תמורה גדולה יותר תמורת אותו מחיר שתשלמו בעיר העתיקה. למידע נוסף על מלונות בקאמינס אל גראו.
  • זהו אינו אזור חובה של העיר, ישנם אזורים חשובים יותר (כמו העיר העתיקה).

מידע שימושי

שעות פתיחה

שטח ציבורי

כתובת

Camins al Grau, Valencia, Spain




הגעה
directions_bus
אוטובוס

באזור זה ישנן שלוש תחנות של קו המטרו- תחנת Amistat-Casa de Salud, תחנת Marítim – Serrería ותחנת Estación Metro Ayora בהן עוברים הקווים 5 (ירוק) ו-7 (כתום). למידע נוסף על מטרו בולנסיה.

directions_bus
אוטובוס

בשטחו של אזור זה נמצאות תחנות אוטובוס רבות של הקווים 40, 47, 1, 19, N9, 99, 35, 30, 4, 3, 2, 89, 18 ועוד. למידע נוסף על אוטובוסים בולנסיה.

directions_subway

טראם

באזור זה ישנה תחנה אחת של החשמלית שנמצאת בצמוד לתחנת המטרו Marítim – Serrería. בתחנה זו עוברים קווי החשמלית שמספרם 6 ו-8. למידע נוסף על טראם בולנסיה.