שייט בקורפו – המדריך המקיף ביותר בעברית | Corfu Cruise

עדכון אביב 2024

שייט הוא דרך נהדרת לחוות את האביב בקורפו שמביא איתו תיירים רבים. מזג האוויר עוד מעט הפכפך בעונה זו, ואם יוצאים לשייט בשעות הערב כדאי לקחת גם משהו ארוך. בגלל הפופולאריות של שייט בים מקורפו מרגישים גם בו את העומס ההולך וגובר של התיירים. אומנם במרבית המקרים ישארו כרטיסים לשייט גם ברגע האחרון (לעומת סופי שבוע בקיץ למשל), אך למי שרוצה להבטיח שעה מסויימת לשייט כדאי להזמין כרטיסים מראש, במיוחד במידה ומדובר בסופי שבוע. להזמנת כרטיסים מראש לשייט בקורפו ניתן להיכנס לקישור הזה בו ניתן לרכוש כרטיסים עם אפשרות ביטול בחינם.

שייט בקורפו בכמה מילים

בין אלבניה, איטליה ויווןֿ מעל הים האדריאטי, שוכן האי קורפו, הוא האי השני בגודלו ביוון. גודלו הפיזי של קורפו מתחרה בהיסטוריה האדירה, הארכיטקטורה המגוונת, והזהות התרבותית הדינמית שלו. הבוחרים בשייט בקורפו (Corfu Cruise) יזכו להתבונן באי מזווית ראיה ייחודית, לטייל ברחובות הצרים של העיר העתיקה שהוכרז כאתר מורשת עולמית של אונסק”ו, להתפעל מהארכיטקטורה האיטלקית שנותרה ממאות שנים של שלטון ונציאני, לנפוש על גבי מי הים האדריאטי ולשחות במימיו העמוקים.

מבקרים שתוהים מהיכן הנופים של קורפו כה מוכרים להם, זה מכיוון שמספר סצנות מסרט ג’יימס בונד “לעינייך בלבד” צולמו בעיר הבירה קורפו. האי השני בגודלו מאגד בתוכו מרכיבי טבע ויצירות אנושיות עוצמתיות וכבירות בגודלן, בצמוד לכפרי דייגים עתיקים וחופים ללא רבב, קורפו הוא יעד נפלא שכדאי לחקור דרך היבשה וכמובן שדרך הים. לא בכדי שייט בקורפו משמש כשער לחופים בתוליים ופנים הררי מוריק, ובכלל האי כולו, מהווה תחנה פופולרית במסלולי הים האדריאטי.

בשייט תוכלו לגלות את האי מזווית ייחודיתבשייט תוכלו לגלות את האי מזווית ייחודית

על חווית שיט בקורפו

מבקרים שייבחרו להשתתף בשייט בקורפו יוכלו לשכוח כל דאגותיהם בעת שייט על פני הים האדריאטי סמוך למפרצים, צוקים נישאים בדרמטיות מהאי וחופים בתוליים. בהתאם לסוג השיט תוכלו לקפוץ ולשחות בלב הים, לאכול, לבלות עם משפחותיכם או חבריכם לשיט, לבקר באיים מפורסמים אחרים שהיוו סטים לסרטים ידועים ואולי אפילו לפגוש בדולפינים. בעת שיט בקורפו המטיילים יצפו באי מהים ויזכו להתענג על נופיו הירוקים הזכות אוכלוסיית צמחי החורש שבו ועצי הזית. הסיורים משתנים עם דגש על טבע, נוף, היסטוריה, תרבות או חופים, ולעיתים כל ההיבטים יחד מתגלמים לכדי סיור אחד. ניתן לראות את המבצרים הווניציאנים של קורפו, לסייר בתוכם ולאחר מכן להגיע אליהם דרך הים ממפרצונים חבויים יחד עם הסירה. חלק מהסיורים פרטיים וכוללים ברביקיו על יאכטה, ואחרים כוללים ביקור ביותר אתרים על כלי שיט גדול יחסית עם קבוצה מעורבת של אנשים. בחרו בסוג השייט שמשקף את תחומי העניין שלכם הכדי שתוכלו להפיק את המיטב מחופשה שכיף להיזכר בה.

במהלך השייט תוכלו לבקר במבצר ונציאני ישן במהלך השייט תוכלו לבקר במבצר ונציאני ישן

כרטיסים לשיט בקורפו

אפשרויות רכישת הכרטיסים לשיט בקורפן מגוונות, ותלויות בעיקר בהעדפות שלכם ובדרך בה תרצו לחוות את האי השני בגודלו שזכה לתדמיתו בזכות נופים ירוקים גם בעונת הקיץ, מים ים צלולים, חופים בתוליים וערב רב של סרטים שצולמו באי וסביבתו. סוגי הסיורים רבים ומשתנים באופיים, בעוד שחלקם קבוצתיים ואחרים פרטיים.

כרטיס שייט ללגונה הכחולה של סיבוטה, מקורפו

סיור של יום שלם המתחיל בנמל קורפו, ניתן גם לבחור באפשרות של איסוף מבתי המלון ללא תוספת תשלום. השיט כולל ביקור בלגונה הכחולה והכפר של סיבוטה (Syvota), במערות הים של מורטוס (Mourtos) ובחוף הציורי של פרסקבי הקדוש (St. Paraskevi). במהלך הסיור תוכלו לשחות במפרץ בו צולמה ‘הלגונה הכחולה’, לשנרקל לאורך קו החוף הצבעוני, וללמוד על הקרבות הימיים שהותירו ספינות טבועות לאורך קרקעית הים. הסיור מומלץ לחובבי טבע וחופים שהיו רוצים להרחיב אופקים ולהינות מיום טיול מיוחד, בנוסף יום שיט זה ידידותי למשפחות עם ילדים ומוצע במחיר סביר והוגן.

להזמנת כרטיסים עם אפשרות ביטול – לחץ כאן

 

שייט פרטי ביאכטה

תיהנו משייט פרטי שאורכו 4 שעות, ביאכטה לקו החוף המזרחי המרכזי הכולל ביקור בשני המבצרים של קורפו, העיר העתיקה, מפרץ גאריצה (Garitsa bay), בקרו באי העכבר (Mouse Island), תהנו משחייה באי וידו (Vido island), והאי לאזארטו (Lazareto) ותחוו חופש מוחלט עם יאכטה פרטית במרחב הגדול של הים. שייט זה מומלץ לחפצים להנות מהנופים המדהימים ביותר של העיר, לשחות במים הצלולים של קורפו ולהפיק את המיטב מהיוקרה ומהפרטיות שיאכטה יכולה להציע. מבקרים החפצים בהפלגה לקו החוף הצפון מזרחי של קורפו, יאריכו את משך לכדי 8 שעות, במהלכו ישנן עצירות שחייה שונות במקומות שרק סירה יכולה להגיע אליהן והזדמנות לעצור במסעדה על חוף הים לארוחת צהריים. הסיור מומלץ כל סוגי המטיילים המעוניינים לשלב את כל ההיבטים שיום טיול יכול להציע כמו היסטוריה, תרבות, חופים, חופש וגמישות.

להזמנת כרטיסים עם אפשרות ביטול – לחץ כאן

 

שייט יום שלם סביב האי קורפו עם ברביקיו על החוף

מטיילים שהמילה ׳כיף׳ מקבלת משמעות אחרת כאשר עולה על שפתיהם, עשויים למצוא עניין רב בשייט זה. במהלך שייט זה תתנגן מוזיקה לבחירתכם, תוכלו לקפצוץ לים לשחייה חופשית, להירגע על הסיפון ולהנות מיום בחוץ על מי הים האדריאטי כל המשפחה והחברים. השייט כולל הפלגה לכיוון חוף קלמאס בחוף המערבי של היבשת המרכזית של יוון, וארוחת הצהריים שתוגש על ידי הצוות הכוללת מנגל על ​​החוף עם יין ללא הגבלה ומשקאות קלים. למרות ששייט זה נשמע אידיאלי למסיבת רווקים או רווקות הוא גם מאוד מומלץ למשפחות עם ילדים, מכיוון שכולל משחקים לילדים כדי שההורים יוכלו להינות מפנאי אחד עם השנייה.

להזמנת כרטיסים עם אפשרות ביטול – לחצו כאן

 

הזמנת כרטיסים לשייט בקורפו - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • שיט בקורפו מומלץ לכל המבקרים בקורפו שכן מגיע לאיזורים בקורפו, באיים סביבו וביוון הנחשבים ליפים בעולם, אליהם ניתן להגיע דרך הים בלבד. בנוסף השייט משתנה ומציע שירותים נרחבים משתוכלו למצוא באיים אחרים ביוון, על פי הצורך ובקשת הנופשים.
  • החודשים המומלצים לשייט בקורפו הם חודשי הקיץ, מכיוון שמי הים האדריאטי נוטים להיות שקטים יותר ומזג האוויר מותאם לכניסה למים. מדינות אירופה, ובכלל יוון ואייה נוטים להתמלא במבקרים בחודשי יולי ואוגוסט, אם הגעתם בזמן זה אנו ממליצים על רכישת כרטיס מראש.
  • אורכו של שיט בקורפו משתנה בהתאם לסוג השייט ונע בין 4 שעות עד יום שלם.
  • מכיוון שיום השייט עשוי להארך יום שלם, אנו ממליצים למבקרים השוהים בקורפו ונהנים משייט על מי הים להתעניין גם בשייט למערות הכחולות (Cruise to the Blue Cave).
  • מרבית סיורי השייט בקורפו יוצאים מנמל קורפו הממקום על חופו המזרחי של האי, אם אינכם שוהים בסמוך לנמל מומלץ להגיע אליו עם רכבכם השכור או מונית. בנוסף, מוטב לבדוק האם סיור השייט שברחתם כולל איסוף מבית המלון, שכן, מרביתם כוללים איסוף, שימו לב שיש לעדכן את חברת הסיור יומיים לפני על מקום האיסוף.
  • למשפחות המגיעות עם ילדים יש פוטנציאל להפיק את המיטב מיום השיט, מכיוון שסיורים אלה מאוד מותאמים למשפחות עם ילדים. עם זאת, אם ידוע לכם שאחד מילדיכם נוטה לחוות בחילות יש להצטייד באמצעים המקלים החביבים עליכם.
  • בקרבת נמל קורפו ובכלל על החוף המזרחי של האי ישנם בתי מלון רבים, אנו ממליצים על מלון שלושה כוכבים טלסילה הוטל (Telesilla Hotel), דירות סיינט ניקולס ריזורט (Saint Nicholas Beach Resort), דירות קאסה וורדה (CASA VERDE) ודירות ראראקוס האוס קורפו (Rarakos Houses Corfu).
  • יוון, ובכלל וקורפו, נחשבים למקומות בטוחים במיוחד, אך כמו בכל מקום תיירותי מומלץ לשמור על חפציכם האישיים.

שאלות נפוצות על שייט בקורפו

ההשתתפות בשיט קורפו מומלצת לחובבי טבע, היסטוריה, חופים ובעיקר לחובבי הנופש המעוניינים לחוות חופש ולעשות משהו קצת שונה מבדרך כלל.

החודשים המומלצים להשתתפות בשיט בקורפו הם חודשי הקיץ, מאחר וחודשי יולי ואוגוסט עשויים להיות עמוסים בתיירים מומלץ להזמין כרטיסים מראש לסוג השייט המועדף עליכם.

אורך השיט משתנה בהתאם לאופיו, ועשוי להארך בין ארבע שעות ועד יום שלם.

סרטון על שייט בקורפו

מידע שימושי

  • מחיר: מחיר השיט בקורפו הוא בין עשרות בודדים של אירו למאות, ומשתנה בהתאם לאורכו והאטרקציות/ההטבות הכלולות בתוכו.
  • מומלץ לוודא לפני הזמנת הכרטיסים לשייט קורפו אם מותאם לתחומי העניין, והגילאים שונים.




למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם: