אוטובוס התיירים של קורפו – המדריך המקיף ביותר בעברית | Hop-on Hop-off Tours

עדכון אביב 2024

האביב בקורפו משרה אווירה אחרת על העיר, אך איתו מגיע גם מזג אוויר לא צפוי - ויום אחד יכול להיות גשום מאוד ויום אחר שימשי. אוטובוס התיירים הוא דרך נפלאה לראות את המקומות המרכזיים של העיר כך או כך, ועובר ליד המקומות האהובים ביותר בעיר כמו ארמון מון רפו אך בלי צורך ללכת בגשם או בשמש, אלא לשבת בנוחות באוטובוס ולשמוע את ההסברים על המקומות השונים לידם תעבור באוזניות. להזמנת כרטיסים מראש לאוטובוס התיירים של קורפו ניתן להיכנס לקישור הזה בו ניתן לרכוש כרטיסים עם אפשרות ביטול בחינם.

אוטובוס התיירים של קורפו בכמה מילים

קורפו (Corfu), הינו אי השייך ליוון וממוקם בים היוני (Lonian Sea). קורפו הינו יעד תיירותי מאוד ביוון בזכות חופיו היפים, הטבע המרהיב, ההיסטוריה העשירה והתרבות שבו. בתקופות שונות בעבר, האי נשלט בידי האיטלקים, הצרפתים והבריטים, דבר אשר מתבטא בתרבות ואדריכלות המקום. המקומות בהם ניתן לבלות בקורפו הם מגוונים מאוד, ובהם טיפוס הרים בטבע, חיי לילה וטברנות, שהות בחופים, שחייה בים, שייט ועוד. אוטובוס התיירים Hop-on Hop-off Tours בקורפו מאפשר לחקור את קורפו בדרך נוחה ומהירה ולהגיע למקומות המרכזיים שלאי יש להציע. ישנן תחנות רבות באי וניתן לעלות ולרדת מהאוטובוס באופן חופשי.

מה רואים באוטובוס התיירים של קורפו

ישנם שני מסלולי נסיעה לאוטובוס התיירים של קורפו. הראשון, קו Kanoni ומשך הנסיעה הרצופה בו הינו כ-60 דקות ואילו השני, קו Achilleion אשר משך הנסיעה הרצופה בו הינה 90 דקות. שני המסלולים כולל עצירות בכל המקומות המרכזיים וששווים ביקור בקורפו, ותדירות האוטובוסים הינה גבוהה יחסית. ניתן לעלות ולרדת בכל אחת מהתחנות שלאורך המסלול, דבר המעניק את הגמישות לבקר באתרים השונים בקצב המתאים וללא תלות באחרים.

מסלולי הנסיעה כולל בין היתר את האתרים הבאים בקורפו:

  • נמל קורפו (Corfu New Port)- הנמל הראשי באי עבור מעבורות וסירות תיירים.
  • ארמון מון רפו (Mon Repo Palace)- ארמון מהמאה ה-19 הממוקם על גבעה. בביקור בארמון ניתן לתצפת על נוף הים המרשים.
  • Anemomylos- חוף פופלרי בקרב תיירים ומקומיים בזכות המים הצלולים שבו.
  • כיכר Spianada- הכיכר הגדולה ביותר בעיר העתיקה, מהווה מרכז עבור המקומיים. סביב הכיכר ישנם מבנים היסטוריים שונים.
  • כיכר Gastouri- הכיכר ידועה בזכות הארכיטקטורה המסורתית שלה והנופים הכפריים שבאזורה.
  • ארמון אכיליון (Achillion Palace)- הארמון נבנה בסוף המאה ה-19 ומשמש כיום כמוזיאון הפתוח למבקרים.
  • Perama- עירייה קטנה בצדה המזרחי של האי קורפו. כחלק מההגעה לפרמה, ניתן לבקר במערת הדרקון ובחופיה היפים.
  • כיכר Spilia- הכיכר נמצאת בכפר ספיליה וידועה בזכות הארכיטקטורה המסורתית שלה.

1.

אחת התחנות של אוטובוס התיירים- ארמון מון רפואחת התחנות של אוטובוס התיירים- ארמון מון רפו

2.

האוטובוס עובר גם בכיכר הגדולה ביותר בעיר העתיקה- כיכר ספיאנאדההאוטובוס עובר גם בכיכר הגדולה ביותר בעיר העתיקה- כיכר ספיאנאדה

3.

בעזרת אוטובוס התיירים תוכלו לבקר בארמון אכיליוןבעזרת אוטובוס התיירים תוכלו לבקר בארמון אכיליון

כרטיסים לאוטובוס התיירים של קורפו

כרטיס לאוטובוס התיירים של קורפו- קו Kanoni

הכרטיס לאוטובוס התיירים מאפשר לבקר באטרקציות מרכזיות באי קורפו, תוך עלייה וירידה מהאוטובוס ככל שתרצו במשך 24 שעות. אורך נסיעה רצופה במסלול הינו 60 דקות. הכרטיס כולל אוזניות דרכן תוכלו לשמוע הסבר ב-8 שפות (ספרדית, אנגלית, צרפתית, גרמנית, יוונית, איטלקית, ערבית ורוסית) אודות נקודות הציון אליהן האוטובוס מגיע. כמו כן, ישנה אפשרות לביטול חינם עד 24 שעות ללפני. כרטיס זה מתאים למי שרוצה את החופש לטייל בקצב שמתאים לו ובאופן נוח.

לרכישת כרטיס זה לחצו כאן

הזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של קורפו

המלצות "הכל על"

  • הזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של קורפו מומלצת למשפחות, מטיילים יחידים וצעירים. השימוש באוטובוס התיירים של קורפו מומלץ לתיירים שרוצים לבקר באטרקציות מרכזיות בקורפו בדרך נוחה ופשוטה, ללא שימוש בתחבורה ציבורית או השכרת רכב פרטי. בזכות כך שמסלולי האוטובוסים כוללים נקודות ציון מרכזיות באי וניתן לעלות ולרדת מהאוטובוס ללא הגבלה, תוכלו לטייל ולחקור את אי קורפו בקצב המתאים לכם ולמשפחתכם.
  • הכרטיס לאוטובוס התיירים של קורפו תקף ל-24 שעות בלבד. מומלץ לעלות על אחד מבין האוטובוסים הראשונים באותו היום, כך שתוכלו להנות מיום טיול מלא בקורפו באמצעות אוטובוס התיירים.
  • מומלץ לרכוש כרטיסים מבעוד מועד עבור היעדים בהם ישנה תחנה של אוטובוס התיירים ושתרצו לבקר בהם.
  • בקרבת הנמל החדש של קורפו ישנם בתי מלון רבים. אנו ממליצים על מלון Mouragia Loft – Waterfront Old Corfu Town בזכות מיקומו המרכזי והתמורה המעולה למחיר.

    כמו כן, אנו ממליצים על מלון Vidos Seaview Suite בזכות הנוף היפה אליו הוא משקיף ורמת הנוחות והשירות שבו.

שאלות נפוצות על אוטובוס התיירים של קורפו

הביקור באוטובוס התיירים של קורפו מומלץ לכל מי שרוצה להגיע לאטרקציות השונות של קורפו באופן נוחה ופשוטה, ללא תחבורה ציבורית או רכב פרטי. כמו כן, אוטובוס התיירים מספק הדרכות שמע באמצעות אוזניות, כך שרכישת הכרטיס לאוטובוס התיירים מתאימה גם לאלו שרוצים ללמוד מידע היסטורי וכללי על האתרים בהם הם עתידים לבקר.

הביקור מומלץ בהתאם לעונות השנה בהן מומלץ לבקר בקורפו. חודשים מאי- אוקטובר מאופיינות במזג אוויר נעים ושימשי ולכן, גם המעבר בין האטרקציות ונקודות הציון השונות בקורפו באמצעות אוטובוס התיירים מומלץ בעונות אלו. אולם, יש לקחת בחשבון כי חודשים אלו עמוסים בתיירים ומבקרים ולכן להתחיל את יומכם בשעות המוקדמות של היום.

הכרטיס לאוטובוס התיירים מוגבל ל-24 שעות. מומלץ לנצל את יממה זו בה תוכלו לעלות ולרדת באופן חופשי מהאוטובוס ולהנות מהאטרקציות השונות באופן נגיש ונוח.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: האוטובוסים יוצאים מהנמל החדש של קורפו בין השעות 18:00-9:00, כל 15 או 30 דקות (תלוי בקו האוטובוס; Kanoni/ Achilleion).
  • מחיר כניסה: נכון לשנת 2023, עלות הנסיעה באוטובוס התיירים של קורפו הינה 19 יורו.
  • תחנת היציאה של האוטובוסים הינה מהנמל החדש של קורפו. אולם, ניתן לעלות ולרדת בכל אחת מתחנות האוטובוס.
  • קישור לאתר הרשמי: https://www.hop-on-hop-off-bus.com/corfu/city-sightseeing-corfu-hop-on-hop-off-bus-tour_26741




למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם: