קמארי, יוון – מלונות מומלצים, איך מגיעים ומה אפשר לעשות באזור | Kamari

המדריך המקוצר לתייר

קמארי (Kamari) , הנמצא בצד המזרחי של סנטוריני הוא כפר הנופש הפופולרי ביותר באי המציע שילוב ייחודי של אווירת חופש, יופי טבעי ומלונות נפלאים. גולת הכותרת של קמארי היא ללא ספק החוף השחור והמדהים שלה, המשתרע על פני מספר קילומטרים וידוע בזכות הסלע העצום השוכן בצדו של החוף ויוצא מהמים. החוף עצמו מסודר מאוד עם שמשיות, ברים על החוף, מסעדות ומתקני ספורט מים. בקמארי תמצאו את כל המאפיינים של כפר נופש יווני, עם מדרחוב מלא בחנויות, בתי קפה וטברנות, ותוכלו לצאת לטיולים נינוחים ולשבת בערב לסעודה על שפת הים. מרבית התיירים שמגיעים לקמארי בוחרים ללון בכפר ולצאת לטיולי כוכב באזור סנטוריני.

החוף בקמארי

החוף של קמארי ידוע בזכות החול השחור והסלע הענק הניצב בצדו

לינה בקמארי

ברחבי קמארי תמצאו מגוון גדול של מקומות לינה, ממלונות יוקרה האופיינים מאוד לסנטוריני ועד מלונות פשוטים יותר עם תמורה טובה למחיר, האזור שנחשב למרכזי ופופולארי ללינה הוא אזור קו המים והטיילת. כמה ממקומות הלינה המומלצים עליהם כדאי להסתכל הם Santorini Kastelli Resort, amarix Del Mar, Blue Sea Hotel, Afroditi Venus Beach Resort, Hippocampus Hotel. ישנן כמובן אופציות לינה נוספות באזור, בקישור הזה תוכלו לראות את כלל מקומות הלינה ולהזמין מראש עם אפשרות ביטול בחינם – כך שתוכלו לשמור לעצמכם את האפשרות להיות גמישים (אך שימו לב לתאריך עד אליו ניתן לבטל בחינם את השהות). למגיעים עם רכב כדאי כמובן לבחור מקום לינה שמספק חניה, למשל אחד ממקומות הלינה שבקישור הזה. למי שרוצה לחסוך בעלות הלינה אנו ממליצים להסתכל על המבצעים וההנחות למלונות בקישור הזה לראות האם יש משהו רלוונטי עבורכם.

קמארי מלמעלה

האזור הפופולרי ביותר ללינה בקמארי הוא אזור הטיילת

איך מגיעים לקמארי

תחבורה ציבורית – הדרך הזולה

מפירה (Fira) , בירת סנטוריני, ניתן לקחת אוטובוס מקומי לקמארי, כאשר האוטובוסים פועלים באופן קבוע לאורך כל היום, והנסיעה אורכת כ-15-20 דקות. מסוף האוטובוסים בפירה ממוקם ליד הכיכר המרכזית, ותוכלו למצוא בקלות את האוטובוס לכיוון קמארי. רצוי לבדוק את לוח הזמנים של האוטובוסים מראש כדי לתכנן את הטיול בהתאם. ניתן לבדוק את אפשרויות ההגעה השונות, הזמנים בהם יש תחבורה ציבורית ואף להזמין כרטיסים מראש בקישור הזה (מומלץ, במיוחד בקיץ).

הגעה משדה התעופה של סנטוריני לקמארי

אין קו אוטובוס ישיר משדה התעופה של סנטוריני לקמארי ולכן אנו ממליצים לקחת מונית, במיוחד אם אתם מגיעים כמשפחה או קבוצה. שדה התעופה של סנטוריני מרוחק רק כ6 ק״מ מקמארי ואורך הנסיעה הוא כרבע שעה. ישנן מוניות המחכות מחוץ לשדה אך בחודשי הקיץ יש תור ארוך למוניות וכדי להימנע מהמתנה אחרי הנחיתה תוכלו להזמין מונית מראש שתחכה לכם בשדה (להזמנת מונית משדה התעופה של סנטוריני לחצו כאן).

טרמינל שדה התעופה בסנטוריני

שדה התעופה בסנטוריני

רכב שכור – הדרך הנוחה

אפשרות נוספת למי שרוצה להגיע באופן עצמאי היא להגיע עם רכב שכור, אותו לרוב שוכרים בפירה או משדה התעופה של סנטוריני משם מרבית התיירים שמגיעים לאזור יוצאים. אנו ממליצים מאוד להזמין רכב מראש, בעיקר לתקופת הקיץ, בשל הביקוש הרב לרכבים במיוחד לרכבים מרווחים למשפחות, רכבים אוטומטיים, ואנים וג’יפים. תוכלו להזמין בקישור הזה עם ביטול בחינם, כך שלא צריך לחשוש מההתחייבות לרכב, למי שרוצה לחסוך בעלות הרכב אנו ממליצים להזמין בקישור הזה עם הנחה בלעדית לגולשי הכל על.

מה עושים בקמארי

מלבד לינה יש כמה דברים שאפשר לעשות בקמארי והאזור. למשל, חוף קמארי האייקוני הוא אטרקציה מרכזית, בזכות החול השחור הייחודי שלו והמים הצלולים. הרוחצים יכולים להירגע על כסאות נוח, לשחות בים ולהנות מספורט מים כמו שנורקלינג או גלישת רוח. לאורך הטיילת על חוף הים, יש מספר רב של בתי קפה, ברים ומסעדות המציעים אווירת חופש ומטבח יווני טעים. מומלץ לצאת לשייט שקיעה לאורך קו החוף של סנטוריני הכולל איסוף מהמלון, ארוחת ערב ובר משקאות חופשי (להזמנת שייט שקיעה עם אפשרות ביטול לחצו כאן) . בנוסף, חובבי יין יכולים לחקור את הכרמים והיקבים הסמוכים בסיור טעימות יין, שם הם יכולים ללמוד על תהליך ייצור היין המסורתי של האי ולטעום זנים מקומיים (להזמנת סיור טעימות יין עם אפשרות ביטול לחצו כאן). לבסוף, חובבי טיולים יכולים לצאת לטרק מקמארי לעיירה פריסה השכנה, בעקבות שביל המתפתל לאורך החוף ומציג נופים מרהיבים. תוכלו לראות את האפשרויות השונות לפעילויות וסיורים ולהזמין עם אפשרות ביטול בחינם כאן.