1. עמוד הבית
  2. »
  3. יוון 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. סלוניקי- המדריך המקיף לבירת צפון יוון, 2024 | Thessaloniki
  6. »
  7. אתרים ואטרקציות בסלוניקי
  8. »
  9. טיול יום למעיינות פוזאר, סלוניקי – המדריך המקיף ביותר בעברית | Day Trip to Pozar Thermal Baths

טיול יום למעיינות פוזאר, סלוניקי – המדריך המקיף ביותר בעברית | Day Trip to Pozar Thermal Baths

עדכון אפריל, 2024

בשבועות הקרובים כמות התיירים בסלוניקי במגמת עליה, ובהתאם לכך גם הביקוש לאטרקציות המבוקשות ביותר. לכן, אם אם מתככנים להצטרף לאחד הסיורים הפופולאריים, למשל טיול יום למעיינות פוזאר, מומלץ מאוד לשריין מקום מראש - במיוחד אם אתם מגיעים לחופשה קצרה או רוצים להצטרף לסיור בסוף שבוע. להזמנת כרטיסים מראש לטיול יום למעיינות פוזאר ניתן להיכנס לקישור הזה בו ניתן לרכוש כרטיסים עם אפשרות ביטול בחינם.

טיול יום למעיינות פוזאר בכמה מילים

במרחק שעה וחצי נסיעה מסלוניקי, מוקפים מפלים טבעיים וצמחיית פרא צפופה, שוכנים מעיינות פוזאר (Pozar Thermal Baths), אתר זה יחסית לא פופולארי בקרב התיירים, אך מבוקר לעיתים תכופות על ידי המקומיים. מטיילים אשר תוהים על מקור טיב בריאותם וחיי היוונים, מעיינות טבעיים הם מקום טוב להתחיל את המחקר. המעיינות החמים של פוזאר נמצאים בגובה של כ-400 מטרים והם נוצרים ממי גשם המחלחלים לעומק האדמה, שם מתחממים, עולים בהדרגה לפני הקרקע ומתעשרים במינרלים ותמורות ריפוי. ייחודם של מרחצאות פוזאר טמון בקרבה של המעיינות החמים וזרימת הנחל הקר זה לצד לזה, ובנוכחות הנחלים הגועשים אשר צליליהם מנקים את המחשבות, כל אלה מעניקים חווית רחצה ייחודית שתשאיר את המבקרים משוחררים מלחצים וטעונים באנרגיה. על כן, טיול יום למרחצאות פוזאר (Day Trip to Pozar Thermal Baths) היא דרך נפלאה לרפא את הגוף ולנקות את המחשבות, תוך שהות בלב הטבע עם שירותים נוחים לרוחצים. אין דרך טובה יותר להתחיל או לסיים חופשה מביקור במעיינות ריפוי אלה.

על חווית טיול יום למעיינות פוזאר

במעיינות החמים של פוזאר ישנו מעיין טבעי של מים חמים בין עצים עתיקים, ובסמוך הנחל היורד לערוץ מקנה אווירה קרירה ויוצר איזון למבקרים בנמצאים באתר. הנופשים בפוזאר יהנו ממתקני נופש באיכות גבוהה המשלתבים עם הסביבה כמו ספא קטן, מסעדות, בריכות שחיה, חדרי אדים אישיים, מפלונים מלאכותיים, וחדרי הלבשה. למעיינות חמים של פוזאר טמפרטורה קבועה של 37 מעלות צלזיוס, המים נושאים בתוכם מינרלים מן האדמה בעלי סגולות ריפוי לדלקות מפרקים, ניקוי הכליות, טיהור העור ומערכת הדם. בפוזאר מספר בריכות שחייה המתאימות לשחייה גם למבקרים הבוחרים להגיע בחודשי החורף. פוזאר הוא יעד למי שרוצה לשלב מגע עם הטבע, יחד עם יתרונות ההידרותרפיה וניתן לביקור במהלך כל השנה.

כרטיסים לטיול יום למעיינות פוזאר

“כרטיסים לטיול יום למעיינות פוזאר משלבים גם ביקור בעיר היפייפיה אדסה, מדובר בסיור של יום שלם אשר מומלץ למטיילים יחידים ומשפחות עם ילדים, שכן ילדים מתחת לגיל 15 מחוייבים בליווי אחד ההורים. שימו לב כי ישנה המלצה לנשים בהריון להימנע מכניסה למעיינות החמים.

טיול יום מסלוניקי למעיינות פוזאר ובירתה ההיסטורית של מקדוניה, אדסה

מבקרים שיבחרו בסיור זה יתחילו את היום ב-8.00 בבוקר בכיכר אריסטוטלוס (Aristotelous Square), במרכז סלוניקי, שם תפגשו מדריך מוסמך שילווה אתכם במהלך יום הטיול. הסיור כולל זמן חופשי במרחצאות הריפוי של פוזאר, עצירה לארוחת צהריים בכפר מסורתי סמוך לאתר המעיינות, נסיעה לעיר אודסה היפייפיה שהייתה בירתה ההיסטורית של מקדוניה, ולאחר זמן חופשי באודסה חזרה לסלוניקי. מחיר הסיור איננו כולל כניסה למרחצאות (3 אירו, כ-10 שקלים לאדם), ואת מחיר ארוחת הצהריים. אורך הסיור הוא 8 שעות, עם נסיעות יחסית קצרות וליווי מדריך מוסמך, על כן אנו ממליצים על סיור זה למטיילים יחידים, זוגות ומשפחות עם ילדים אשר מעוניינים להרחיב ידיעותיהם על הטבע, ההיסטוריה והתרבות של צפון יוון.

לרכישת כרטיס עם אפשרות ביטול – לחצו כאן

 

טיול יום פרטי למרחצאות פוזאר ומפלי אדסה, מסלוניקי

מבקרים שיבחרו בטיול פרטי זה, יהנו מאיסוף ישיר מבית המלון עם רכב, נהג אישי למהלך יום שלם הכולל הצצה לעיר אודסה, המפלים שבתוכה ושמורת הטבע שסביבתה. בנוסף הגעה לאתר המעיינות של פוזאר וזמן חופשי להתענג מהמתקנים המפנקים שבאתר זה. מחיר הסיור איננו כולל כניסה למרחצאות (3 אירו, כ-10 שקלים לאדם), ואת מחיר ארוחת הצהריים. טיול יום פרטי למרחצאות פוזאר ומפלי אודסה אידיאלי למשפחות עם ילדים, וכל סוגי המטיילים, המעוניינים בפרטיות ובלעדיות במהלך יום הטיול שלהם, להתפנק באופן מוחלט ולתת ליודעי דבר להוביל את יום הטיול לפניני צפון יוון ואזור מקדוניה.

לרכישת כרטיס עם אפשרות ביטול – לחצו כאן

 “

הזמנת כרטיסים לטיול יום למעיינות פוזאר

המלצות "הכל על"

  • הביקור מומלץ עבור משפחות ומטיילים עצמאיים, חובבי טבע, הידרותרפיה, תרבות והיסטוריה. תוכלו לבחור את המסלול שמתאים עבורכם בהתאם לאופיי הסיור המשתנים.
  • מומלץ לבחור בטיול יום למעיינות פוזאר מסלוניקי לאורך כל השנה, למעשה ייחודיות האתר, בין היתר, היא ביקור בחודשי החורף. ככלל מדינות אירופה, אתרים מסוג זה נוטים להיות מלאים במבקרים בחודשי יולי ואוגוסט, אם בכל זאת הגעתם בזמן זה אנו ממליצים על רכישת כרטיס מראש, לסיור המתאים לכם.
  • טיולי היום למעיינות פוזאר מסלוניקי אורכים יום שלם, כ-8 שעות.
  • למבקרים השוהים בסלוניקי ונהנים מהטבות טיולי היום, אנו ממליצים להוסיף טיול יום למטאורה מסלוניקי (Day Trip to Meteora from Thessaloniki), באחד מימיכם ביוון.
  • אלו הבוחרים בטיול יום, אנו ממליצים לצעוד לנקודת המפגש בכיכר ארטיסטוטלוס, מכיוון שהיא מאוד מרכזית. אלו הבוחרים להגיע למעיינות פוזאר באופן פרטי יוכלו לעשות זאת בקלות עם רכב שכור.
  • משום שמדובר בטיול יום למעיינות חמים אין מניעה להביא ילדים לסיור, האתר כולל בריכת שחייה מחוממת. יש לשים לב שילדים מתחת לגיל 15 נדרשים בליווי אחד ההורים.
  • מבקרים הבוחרים להצטרף לטיול יום למעיינות פוזאר מסלוניקי, אנו ממליצים ללון במרכז העיר מכיוון שאזור זה יחסית קרוב לנקודת המפגש של תחילת טיול היום, או לבחור במקום לינה קרוב לכיכר אריסטוטלוס, כגון: מלון חמישה כוכבים אלקטרה פאלאס סלוניקי (Electra Palace Thessaloniki), דירות סקוואר אלגנט סוויטס (Square Elegant Suites) או דירות אווהפולו (Evapollo). מטיילים המעוניינים להגיע למעיינות פוזאר באופן עצמאי וירצו ללון באתר, אנו ממליצים על מלון ארבעה כוכבים אגאפי לאקז׳ורי הוטל (Agapi Luxury Hotel), מלון אלקיוניס הוטל וספא (Alkyonis Hotel & Spa) ובית הארחה סנטה מרינה (Santa Marina Guesthouse).
  • יוון נחשבת ליעד בטוח במיוחד, אך כמו בכל מקום תיירותי, הכולל סיור עם אנשים נוספים, מומלץ לשמור על חפציכם האישיים.
  • אין מניעה להגיע למעיינות פוזאר עם רכבכם השכור.

שאלות נפוצות על טיול יום למעיינות פוזאר

ההשתתפות בטיול יום למעיינות פוזאר מסלוניקי מומלץ לחובבי טבע, נוף, הידרותרפיה, היסטוריה, ובכלל לכל מבקר ביוון בין אם מטיילים יחידים או משפחות עם ילדים.

ההשתתפות בטיול יום למעיינות פוזאר מומלצת לאורך כל השנה, ואף בחודשי החורף. בעת חודשי הקיץ מומלץ לרכוש כרטיסים מראש לסיורים, בעקבות עומס המבקרים.

כדאי להשקיע יום שלם בעת השתתפות בטיול יום למעיינות פוזאר מסלוניקי, שכן הסיורים כוללים ביקור בבירתה ההיסטורית של מקדוניה, אדסה.

סרטון על מעיינות פוזאר

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: מעיינות פוזאר פתוחים לאורך כל השנה, בחודשי החורף (אוקטובר-מרץ) 7:00-21:00, ובחודשי הקיץ (אפריל-ספטמבר) 8:00-22:00. כל טיול ביום למעיינות פוזאר מתחילים בשעות הבוקר (08:00).
  • מחיר: מחירי הסיורים משתנים בהתאם לאופי הסיור. מחיר הכניסה לבריכת השחייה ומפלי פוזאר הוא 3 אירו (כ-10 שקלים) לאדם, נדרש תשלום נוסף לאלו החפצים להנות משירותי הספא והבריכות הפרטיות.
  • כתובת: Προς, Loutra Loutrakiou 584 00.
  • נקודת המפגש של טיול היום היא בכיכר אריסטוטלוס (Aristotelous Square) המרכזית, הנמצאת 600 מטרים ממרכז סלוניקי, אלה הבוחרים הטיול פרטי יהנו מאיסוף מבית המלון.
  • האתר הרשמי
  • אנו ממליצים להביא עימכם מגבות, מחיר מגבת שכורה מאתר המעיינות הינו 1.5 אירו, כ-5 שקלים.