1. עמוד הבית
  2. »
  3. יוון 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. סלוניקי- המדריך המקיף לבירת צפון יוון, 2024 | Thessaloniki
  6. »
  7. אתרים ואטרקציות בסלוניקי
  8. »
  9. אוטובוס התיירים של סלוניקי – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Hop-on Hop-off Tours

אוטובוס התיירים של סלוניקי – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Hop-on Hop-off Tours

עדכון אביב 2024

האביב בסלוניקי מביא איתו אווירה אחרת וקסומה לעיר מצד אחד ומזג אוויר משתנה מצד שני - יכולים להיות ימים של גשם וגם ימים של שמש חמה. אוטובוס התיירים הוא פתרון נהדר לשני המקרים האלו. תוכלו לסוע ברחבי העיר ולראות את כל האתרים המפורסמים כמו המגדל הלבן באוטובוס מקורה לימים בהם יש גשם או ממוזג לימים החמים. להזמנת כרטיסים מראש לאוטובוס התיירים של סלוניקי: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

אוטובוס התיירים של סלוניקי בכמה מילים

סלוניקי, הממוקמת בצפון יוון, היא העיר השנייה בגודלה במדינה, אחרי אתונה, ומרכז תרבות מרכזי. סלוניקי נוסדה בשנת 315 לפנה”ס על ידי אלכסנדר מוקדון, והפכה מהר מאוד למרכז מסחר חשוב במשך מאות שנים וללב הכלכלי של צפון יוון. כיאה לעיר עתיקה וחשובה, ההיסטוריה של סלוניקי ניכרת ברחובותיה, וניתן למצוא בה שרידים של תרבות יוון העתיקה, של הנצרות האורתודוקסית היוונית, ושל ההיסטוריה הקרובה של יוון. כיום סלוניקי היא מרכז תרבותי תוסס, וניתן למצוא בה אדריכלות היסטורית מרשימה, מוזיאונים ואמנות וקולינריה משובחת, שכן סלוניקי ידועה כבירה הגסטרונומית של יוון. מכיוון שסלוניקי היא עיר גדולה המציעה למבקר בה מספר רב של אטרקציות, תיירים רבים שמבקרים בה בוחרים להשתמש באוטובוס התיירים העירוני, שמציע מעבר נוח ומהיר בין האטרקציות והאתרים השונים בעיר. זוהי דרך מעולה ונוחה לראות את העיר בזמן יחסית קצר.

תיירים רבים בוחרים לגלות את העיר השניה בגודלה ביוון בעזרת אוטובוס התייריםתיירים רבים בוחרים לגלות את העיר השניה בגודלה ביוון בעזרת אוטובוס התיירים

מה רואים באוטובוס התיירים של סלוניקי

“אוטובוס התיירים של סלוניקי יוצא מהמגדל הלבן של סלוניקי ומציע לתיירים שירות hop-on, hop off, המאפשר לנוסעים לעלות ולרדת בתחנות שונות לאורך המסלול, מה שמעניק להם את הגמישות לחקור נקודות ציון ואטרקציות שונות בקצב שלהם. מסלול האוטובוס כולל את כל האתרים המרכזיים של סלוניקי:

  • המגדל הלבן (White Tower of Thessaloniki), מגדל שמירה עות’מאני שהפך לסמל העירוני של העיר.
  • מוזיאון הארכיאולוגי העירוני (‪Archaeological Museum of Thessaloniki‬) תוכלו לראות את מיטב שרידי התרבויות העתיקות המפוארות שהתקיימו בסלוניקי.
  • כנסיית אגיוס דימטריוס (Hagios Demetrios) היא כנסייה עתיקה יפייפיה והמקום הקדוש ביותר לדת הנוצרית בעיר. תוכלו לסייר בכנסייה ולראות את האדריכלות, האמנות ופריטי הקודש המיוחדים בה.
  • הרוטונדה וקשת גלריוס (Arch of Galerius and Rotunda) הם חלק מפרויקט בנייה רומי להנצחת ניצחון האימפריה על הממלכה הפרסית הססאנית. סגנון הבנייה הייחודי ופאר מבנה הרוטונדה בהחלט ישאירו עליכם רושם.
  • כיכר אריסטוטלס (Aristotelous Square) היא הכיכר העירונית הראשית של סלוניקי, והיא שוכנת ממש על חוף הים. זאת היא ה-כיכר בה הכל קורה, לא קשה להבין למה, שכן יופיה המשלב את האדריכלות האירופאית הקלאסית על רקע הים בהחלט מושך אליה קהל רב.

האוטובוס מספק מדריך שמע במספר שפות, אשר מעניק לתיירים סיור אינפורמטיבי ומהנה בעיר. במהלך היום יוצאים שלושה אוטובוסים (בשעות 10:00, 12:00 ו14:00), ובמידה ותרצו להישאר באחד מהיעדים לזמן ארוך יותר מעצירת האוטובוס, תוכלו “”לפספס”” את הקו עליו עליתם ולקחת את האוטובוס הבא. בכל מקרה, כרטיס לאוטובוס תקף ל24 שעות לאחר הפעלתו. שימוש באוטובוס התיירים היא דרך מעולה לחוות את סלוניקי ולבקר באטרקציות השונות בעיר בלי צורך להשתמש בתחבורה ציבורית או ברכב פרטי.

 ”

אוטובוס התיירים עוצר בסמל העיר- המגדל הלבןאוטובוס התיירים עוצר בסמל העיר- המגדל הלבן

עם אוטובוס התייקים תוכלו לבקר בכנסייה הקדושה והעתיקה בעיר- כנסיית אגיוס דימטריוסעם אוטובוס התייקים תוכלו לבקר בכנסייה הקדושה והעתיקה בעיר- כנסיית אגיוס דימטריוס

תוכלו לגלות עם אוטובוס התיירים שרידים ארכיאולוגים ייחודים כמו הרוטונדה וקשת גלריוס תוכלו לגלות עם אוטובוס התיירים שרידים ארכיאולוגים ייחודים כמו הרוטונדה וקשת גלריוס

אוטובוס התיירים עוצר בכיכר העירונית המרכזית-כיכר אריסטוטלס אוטובוס התיירים עוצר בכיכר העירונית המרכזית-כיכר אריסטוטלס

כרטיסים לאוטובוס התיירים של סלוניקי

ניתן לרכוש כרטיסים לאוטובוס התיירים של סלוניקי את אתר טיקטס כאן, ולזכות ב5% הנחה לגולשי אתר הכל על בעזרת הקוד HAKO5. כרטיס מקנה עלייה חופשית לאוטובוס התיירים ל24 שעות מרגע העלייה הראשונית, וכולל גם מדריך שמע על אתרי העיר בשלל שפות ומפה עירונית.

הזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של סלוניקי - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • אוטובוס התיירים מומלץ לאלו שמעוניינים לראות את האתרים והאטרקציות המרכזיים בעיר ללא צורך לדאוג ולהתעסק עם תחבורה ציבורית.
  • מומלץ לקחת את אוטובוס התיירים הראשון (בשעה 10:00), מה שנותן את האפשרות לשהות באטרקציה מסוימת, ולאחר מכן לקחת את הקו הבא בתור.
  • מומלץ כמובן לבקר באתרים בתחנות העצירה השונות תוך כדי השימוש באוטובוס התיירים.
  • למגדל הלבן, תחנת היציאה של אוטובוס התיירים, מומלץ להגיע בהליכה רגלית ממרכז העיר.
  • אוטובוס התיירים מומלץ במיוחד למשפחות עם ילדים, שלהן פעמים רבות קושי להתנייד בתחבורה ציבורית או בהליכות ארוכות. זהו פתרון מעולה למשפחות.
  • מומלץ ללון במרכז העיר סלוניקי, בה מאות רבות של אפשרויות לינה שונות מכל הסוגים (אכסניות, מלונות ודירות) ובכל רמות המחירים.
  • עלות אוטובוס התיירים היא 16 יורו. כמובן שלכל אתר בו תחליטו לבקר עלות נפרדת.
  • אוטובוס התיירים עוצר רק באתרים פופולאריים בעיר, ולכן אין סכנת ביטחון אישי מהותית. עמנם, מומלץ תמיד לפקוח עין מפני כייסים, לשמור את חפציכם בקרבה אליכם ובתא סגור, ולהימנע ממלכודות תיירים במקומות הומי אדם (דוכנים מפוקפקים, הימורים ומשחקי מזל וכו’).
  • מומלץ להימנע משימוש ברכב אישי במרכז העיר סלוניקי.
  • מומלץ לברר ולקרוא מראש על תחנות העצירה של האוטובוס, בכדי לדלג על האתרים בהם לא תרצו לבקר.
  • אוטובוס התיירים נגיש למוגבלי ניידות ולבעלי כיסא גלגלים.

שאלות נפוצות על אוטובוס התיירים של סלוניקי

אוטובוס התיירים מומלץ לאלו שלא מעוניינים לעסוק בתחבורה ציבורית או ללכת המון במהלך הביקור בעיר, אך עדיין מעוניינים לראות את כל הטוב והיופי שיש לסלוניקי להציע. אוטובוס התיירים מומלץ במיוחד למוגבלי ניידות, לבני הגיל השלישי ולמשפחות עם ילדים.

מומלץ לקחת את הקו הראשון שיוצא בשעה 10:00 בבוקר, מה שיאפשר לכם לקחת את הקווים הנוספים אחריו לאחר ביקור באתרים השונים בתחנות העצירה.

אוטובוס התיירים של סלוניקי הוא כלי שימושי לראות את העיר, ולכן כדאי להשתמש בו כל עוד ניתן, במסגרת 24 השעות אשר מקנה לכם הכרטיס.

סרטון על אוטובוס התיירים של סלוניקי

מידע שימושי

  • ישנם 3 קווים בכל יום – ב10:00, ב12:00 וב14:00. אורך הנסיעה בלבד הוא 75 דקות.
  • מחיר הכרטיס לאוטובוס התיירים הוא 16 יורו לאדם.
  • תחנת היציאה היא במגדל הלבן, בכתובת Thessaloniki 546 21, יוון.
  • בסלוניקי אין כמעט תחבורה ציבורית, וניתן להגיע למגדל הלבן ברגל ממרכז העיר בהליכה קצרה.