לינה למשפחות במיקונוס – סקירת מומחים (2024)

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

הסקירה המקיפה על לינה למשפחות במיקונוס - אזורי הלינה המומלצים, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על המלונות המומלצים במיקונוס.

7 מקומות לינה מומלצים למשפחות במיקונוס

Sugar Blue

אפשרות לינה זו היא בין אפשרויות הלינה המומלצות למשפחות במיקונוס, היא מאפשרת אירוח עם ילדים והיא מציעה לאורחיה חדרי משפחה, כיסא גבוה לילדים ומתקני משחקים חיצוניים לילדים. מדובר בדירות, אפשרות לינה אשר מומלצת למי שמעוניין ביותר עצמאות ומרחב מאלו שמוצעות בלינה במלון, במיוחד אם מגיעים כקבוצה גדולה יחסית ורוצים ללון בדירות הקרובות זו לזו. דירות אלו נמצאות בנמל החדש, במערב האי. אפשרות לינה זו זוכה לשבחים וחוות דעת חיוביות מתיירים שבחרו ללון בה. למידע נוסף לחצו כאן.

Fabrikas

מקום לינה זה מומלץ למשפחות המגיעות למיקונוס מאחר ומאפשר אירוח עם ילדים ובין השאר מציע חדרי משפחה. מדובר בדירות, אפשרות לינה אשר מומלצת למי שמעוניין ביותר עצמאות ומרחב מאלו שמוצעות בלינה במלון, במיוחד אם מגיעים כקבוצה גדולה יחסית ורוצים ללון בדירות הקרובות זו לזו. דירות אלו נמצאות במיקונוס סיטי, במערב האי. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת וביקורות חיוביות מאוד בפלטפורמות השונות מתיירים שבחרו ללון בה בעבר. למידע נוסף לחצו כאן.

Metaxas Residence Little Venice

מקום לינה זה הוא בין אפשרויות הלינה המומלצות למשפחות במיקונוס, זאת מאחר והוא מאפשר אירוח עם ילדים ומציע לאורחיו חדרי משפחה, מטבח ומכונת כביסה. זוהי דירה אשר מתאימה למי שמעדיף להינות מעצמאות רבה יותר מזו שמוצעת בלינה במלון. הדירה נמצאת במיקונוס סיטי. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת וביקורות חיוביות מאוד בפלטפורמות השונות מתיירים שבחרו ללון בה בעבר. למידע נוסף לחצו כאן.

Avli Suites

מבין מקומות הלינה במיקונוס, מקום זה מתאים למשפחות מאחר ומאפשר אירוח עם ילדים ומציע לאורחיו בין השאר . מדובר בדירות אשר מתאימות למי שמעוניין בעצמאות ומרחב רבים יותר מאלו המוצעים במלון, אפשרות שיכולה להתאים גם לכמה משפחות שנוסעות יחד לטיול ומעוניינות ללון בדירות קרובות זו לזו. הדירות נמצאות במיקונוס סיטי. אפשרות לינה זו זוכה לחוות דעת חיוביות ממי שבחר ללון בה בעבר בפלטפורמות השונות והיא אחת מאפשרויות הלינה המומלצות. למידע נוסף לחצו כאן.

Aletro Cottage Houses

אפשרות לינה זו מתאימה למשפחות המחפשות מקום לינה במיקונוס בזכות כך שמאפשרת אירוח עם ילדים ומציעה לאורחיה חדרי משפחה. מדובר בדירות, אפשרות לינה אשר מומלצת למי שמעוניין ביותר עצמאות ומרחב מאלו שמוצעות בלינה במלון, במיוחד אם מגיעים כקבוצה גדולה יחסית ורוצים ללון בדירות הקרובות זו לזו. דירות אלו נמצאות באזור הנמל החדש. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת וביקורות חיוביות מאוד בפלטפורמות השונות ממי שבחרו ללון בה בעבר. למידע נוסף לחצו כאן.

Mykonos Town Suites

מקום לינה זה מתאים למשפחות המגיעות למיקונוס מאחר והוא מאפשר אירוח עם ילדים, ובין השאר הוא מציע לאורחיו חדרי משפחה וכיסא גבוה לילדים. מדובר במלון דירות, אפשרות המתאימה למי שרוצה מצד אחד להנות מהעצמאות והמרחב שדירה מאפשרת ומצד שני לא לוותר על היתרונות של מלון. מלון הדירות נמצא במיקונוס סיטי. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת וביקורות חיוביות מאוד בפלטפורמות השונות ממי שבחרו ללון בה בעבר. למידע נוסף לחצו כאן.

Ostraco Suites

⭐⭐⭐⭐
מקום לינה זה מתאים למשפחות המגיעות למיקונוס מאחר והוא מאפשר אירוח עם ילדים, ובין השאר הוא מציע לאורחיו חדרי משפחה. מאחר וזהו מלון ארבעה כוכבים הוא מתאים במיוחד למי שמחפש מקום לינה בסטנדרט גבוה יחסית למקומות הלינה המוצעים בעיר. המלון נמצא בחוף מגאלי. אפשרות לינה זו זוכה לחוות דעת חיוביות ממי שבחר ללון בה בעבר בפלטפורמות השונות והיא אחת מאפשרויות הלינה המומלצות. למידע נוסף לחצו כאן.

שאלות נפוצות על לינה למשפחות במיקונוס

בעבור משפחות אשר מתכננות לשכור רכב במיקונוס או להגיע למיקונוס עם רכב שכור כדאי להזמין מקום לינה עם חניה - ובכך לחסוך את כאב הראש הכרוך בחיפוש חניה במקרה הטוב וקבלת קנס על חניה במקום לא חוקי במקרה הרע. אנו ממליצים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - מלון ארבעה כוכבים Ostraco Suites בחוף מגאלי, במערב האי (חניה ציבורית במיקום סמוך בחינם), מלון ארבעה כוכבים Mykonos Bay Resort & Villas בחוף מגאלי- על החוף, במערב האי (חניה פרטית במקום בחינם), מלון כוכב אחד Hotel Milena באזור שדה התעופה מיקונוס, במערב האי (חניה פרטית במיקום סמוך בחינם) ובית הארחה Villa Varnali Small Boutique במיקונוס סיטי, במערב האי ומלון ארבעה כוכבים Hotel Tagoo במיקונוס סיטי- הנמל הישן, במערב האי (חניה ציבורית במקום - עלולים לחול חיובים).

כאשר משפחות מגיעות למיקונוס עם תינוקות בחירת מקום הלינה המתאים נעשית מורכבת מעט יותר, מאחר ויש לקחת בחשבון היבטים אשר לא עומדים בפני משפחות עם ילדים גדולים יותר. כדאי מאוד לבדוק ראשית שמקום הלינה מספק עריסות או מיטת תינוק - בין אם בתוספת תשלום או בחינם, ובמידה ומדובר בבניין בן כמה קומות שישנה מעלית. בנוסף כדאי לבחור במקום לינה בו תוכלו לשלוט על מיזוג האוויר ושיהיה לכם בו גישה לקומקום. כדאי להסתכל למשל על מלון Hermes Mykonos Hotel במיקונוס סיטי, במערב האי המתאים למשפחות עד 3 נפשות.

מקומות הלינה המתאימים למשפחות עם תינוקות מציעים מיטות תינוק או עריסות, אולם חלקם לוקחים על שירות זה תשלום נוסף - שיכול להגיע גם לסכום גבוה יחסית. כדי להוזיל מעט את עלות הלינה עם תינוקות כדאי להסתכל על מקומות לינה בהם אין תוספת תשלום בעבור מיטת תינוק או עריסה. כדאי להסתכל למשל על מלון Harmony Boutique Hotel במיקונוס סיטי, במערב האי המתאים למשפחות עד 2 נפשות.

אחד מהדברים שיכולים לשדרג חופשה משפחתית הוא בריכה במלון. מבין המלונות המתאימים למשפחות במיקונוס ויש בהם בריכה אנו ממליצים להסתכל על דירות Aletro Cottage Houses בנמל החדש, במערב האי המתאים למשפחות עד 7 נפשות, מלון Ostraco Suites בחוף מגאלי, במערב האי המתאים למשפחות עד 5 נפשות, מלון Mykonos Bay Resort & Villas בחוף מגאלי- על החוף, במערב האי המתאים למשפחות עד 9 נפשות ובית הארחה Villa Varnali Small Boutique במיקונוס סיטי, במערב האי ומלון Hotel Tagoo במיקונוס סיטי- הנמל הישן, במערב האי המתאימים למשפחות עד 4 נפשות. מלונות אלו מאפשרים אירוח עם ילדים ומציעים גם חדרי משפחה.

ישנם מקומות לינה המתאימים למשפחות ומציעים חדרים יחסית גדולים בהם יש מספר קבוע של מיטות, אך ניתן להוסיף לחדר מיטה (או שתיים) נוספות בעבור ילדים. הוספת מיטה לחדר של ארבעה אנשים לרוב תהיה זולה יותר מאשר הזמנת חדר המתאים לחמישה אנשים (מה גם שאפשרות זו פחות נפוצה). כדאי להסתכל למשל על דירות Fabrikas במיקונוס סיטי, במערב האי ודירות Mykonos Chora Residences במיקונוס סיטי, במערב האי המתאימים למשפחות עד 4 נפשות, בתי נופש Elaia Luxury Suites Mykonos במיקונוס סיטי- מרכז, במערב האי המתאים למשפחות עד 6 נפשות ודירות Germanos Studios במיקונוס סיטי, במערב האי ומלון Hermes Mykonos Hotel במיקונוס סיטי, במערב האי המתאימים למשפחות עד 3 נפשות- אשר מאפשרים הוספת מיטות לחדר. חשוב לשים לב במעמד ההזמנה שניתן להוסיף מיטה לחדר שהזמנתם, במלונות רבים יש אפשרות להוסיף מיטה רק לחלק מהחדרים - כתלות בגודל החדר.

אוכל יכול להיות עניין לא פשוט כשנוסעים לחופשה עם ילדים, לכן בעבור מי שמעוניין לקחת מלון ולאכול במלון - בין אם רק ארוחת בוקר או גם ערב - כדאי לבדוק האם המלון לוקח בחשבון בתפריט גם את האורחים הקטנים. בין המלונות שמספקים ארוחות ילדים במיקונוס אפשר למנות את מלון Ostraco Suites בחוף מגאלי, במערב האי ומלון My Mykonos Hotel המתאימים למשפחות עד 5 נפשות, מלון Bianco a Nero Mykonos המתאים למשפחות עד 4 נפשות ומלון Portes Suites & Villas Mykonos המתאים למשפחות עד 6 נפשות.

כל מה שתצטרכו לדעת על לינה למשפחות במיקונוס

מיקונוס הוא אחד האיים המפורסמים ביוון כולה, והוא מושלם לחופשה משפחתית עם תחושה יוקרתית, במיוחד בעקבות התשתית התיירותית המפותחת שבו. ישנן מספר טיסות ישירות בשבוע מישראל למיקונוס, דבר המקך מאוד על ההגעה אליו בעת חודשי הקיץ המבוקשים. משפחות רבות מגיעות למיקונוס כי היא נגישה וקל לנוע באי ולטייל בתוכו, מה גם שמציע אטרקציות נפלאות לכל המשפחה כמו אטרקציות מים בלתי נשכחות וסיורי יום משעשעים. קיימות במיקונוס מגוון רחב אפשרויות לינה שיתאימו למשפחות מכל הסוגים. בעבור משפחות המגיעות למיקונוס ישנן שתי אפשרויות מומלצות עיקריות ללינה – הראשונה היא לינה בדירה והשנייה היא לינה במלון המתאים למשפחות.

לינה בדירה

בחירה בדירה לרוב משתלמת מאוד למשפחות ואנו ממליצים לשקול אופציה זו בחיוב למרות שהיא פחות מוכרת לתייר הישראלי. בהזמנת דירה אולי מפסידים את היתרונות של לינה במלון – לא מנקים אחריכם, אין קבלה (אלא עם מדובר במלון דירות) ואת ארוחת הבוקר והקפה של תחילת היום תכינו בעצמכם. אך מצד שני, תרוויחו אפשרות לינה יותר נוחה ומרווחת, הכוללת מטבח שמאפשר הכנה של ארוחות בעצמכם ובחלק לא מבוטל תמצאו גם אביזרים נוספים כמו מכונת כביסה – אילו יתרונות שיכולים להיות הרבה יותר חשובים להרבה מאוד משפחות, במיוחד כאשר מגיעים לטיול ארוך באי.

לינה במלון

לינה במלון זול ברמה של שני כוכבים, שלושה כוכבים או ארבעה כוכבים (למי שרוצה להתפנק) אפשרית על ידי התפצלות בחדרים או בחירה במלונות הכוללים חדרים לשלוש, ארבעה או יותר אורחים. כדאי לקחת בחשבון שאומנם אפשרות הלינה בחדר אחד זולה יותר (במידה והמלון מציע חדר גדול מספיק), אבל המחיר של הוא בצפיפות שיכולה להיות מעיקה, במיוחד אם מזמינים את חדר המלון למספר לילות. כך או אחרת מרוויחים את השירות של המלון ואת רמת האירוח. ישנם מלונות רבים בעיר מציעים שירותים המתאימים למשפחות כמו חדרים מחוברים, עריסות או מיטות מתקפלות ובחלק מהמלונות יש גם בריכות מתאימות לילדים, אזורי משחקים ופעילויות ספציפיות לילדים שיכולים לשדרג את החופשה המשפחתית שלכם. בין אם תבחרו ללון בדירה או במלון, לפני שמזמינים את אפשרות הלינה המועדפת עליכם כדאי לבדוק מספר היבטים:

  • למשפחות עם ילדים קטנים – שהמקום הלינה מארח ילדים קטנים, ישנם מלונות יוקרתיים (לא הרבה) ודירות שאינם מאפשרים אירוח של ילדים בגילאים מסויימים.
  • אם הילדים שלכם ממש קטנים, כדאי לוודא שבמקום יש את התנאים לארח אתכם ולספק את כל הצרכים שלכם (עריסת תינוק ואפשרות להרתיח מים למשל).
  • סוגיות של מחיר – מקומות לינה רבים מאפשרים למשל לינה של ילדים עד גיל מסויים ללא עלות נוספת כאשר לא מוסיפים מיטה על אילו הקיימות. בנוסף ישנם מקומות שמאפשרים אף תוספת של עריסה ואירוח של תינוקות ללא עלות נוספת (לרוב ההגבלה לאפשרות זו היא שנה עד שלוש). דבר זה יכול להוזיל לכם מאוד את המחיר.

אנו ממליצים לקרוא חוות דעת מאורחים קודמים כדי לקבל יותר מידע על האווירה ורמת השירות של מקום הלינה לחצו כאן לחוות דעת וביקורות.




המלצות על לינה למשפחות במיקונוס

  • מקומות לינה מומלצים נוספים למשפחות המגיעות למיקונוס הינם מלון ארבעה כוכבים Mykonos Bay Resort & Villas בחוף מגאלי- על החוף, במערב האי המתאים למשפחות עד 9 נפשות, מלון כוכב אחד Hotel Milena באזור שדה התעופה מיקונוס, במערב האי המתאים למשפחות עד 4 נפשות, מלון ארבעה כוכבים Hotel Tagoo במיקונוס סיטי- הנמל הישן, במערב האי המתאים למשפחות עד 4 נפשות, מלון שני כוכבים Matina Hotel במיקונוס סיטי- מרכז, במערב האי המתאים למשפחות עד 4 נפשות ומלון שלושה כוכבים Hotel Madalena במיקונוס סיטי- הנמל הישן, במערב האי המתאים למשפחות עד 4 נפשות.
  • במיקונוס יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • כדאי להיכנס לקישור זה בו ישנם מחירים מיוחדים והנחות בעבור מלונות ודירות במיקונוס.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה, היכנסו ללינק זה ותוכלו לראות האם אתם זכאים להנחה.

כיצד בחרנו את מקומות הלינה המומלצים למשפחות במיקונוס?

ניתחנו כ-900 אפשרויות לינה במיקונוס עם האלגוריתם הייחודי שפיתחנו בהכל על אחרי מעל עשור של עזרה לתיירים בבחירת הלינה שלהם ברחבי העולם. כדי לבחור את אפשרויות הלינה הטובות ביותר במיקונוס בדקנו אילו אפשרויות לינה מתאימות למשפחות אשר מגיעות למיקונוס, תוך לקיחה בחשבון שראשית צריך שמקום הלינה יאפשר לינה עם ילדים, שיציע חדרים המתאימים לאירוח של יותר משני אנשים ושיציע מתקנים נוספים המתאימים לילדים ומשפחות – כמו משחקים, ארוחות ילדים או שירותי בייביסיטר. מבין אפשרויות הלינה הללו איתרנו אילו ממוקמות באזורי הלינה המומלצים על ידינו לצרכים שונים של משפחות במיקונוס (למשל העיירות מיקונוס ואורנוס ובכלל חלקו המערבי של האי) ובחנו אילו מהם זוכים לחוות הדעת הטובות ביותר מהמבקרים שבחרו ללון בהן בעבר, כדי שלכם יהיה יותר קל למצוא את אפשרות הלינה המתאימה לכם ביותר.

Booking.com