1. עמוד הבית
  2. »
  3. יוון 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. כרתים- המדריך המקיף לאי, יוון, 2024 | Crete
  6. »
  7. אתרים ואטרקציות בכרתים
  8. »
  9. המוזיאון הארכיאולוגי של הרקליון, כרתים – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף בעברית | Heraklion Archeological Museum

המוזיאון הארכיאולוגי של הרקליון, כרתים – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף בעברית | Heraklion Archeological Museum

עדכון אביב 2024

בעונה זו בכרתים עומס התיירים עולה וגובר, ויגיע לשיא בחודשי הקיץ. למרות שאין את אותן בעיות של זמינות כרטיסים, תורים ועומס במוזיאון הארכיאולוגי של הרקליון בסופי השבוע בעיקר וככל שנתקרב לקיץ כן ייתכנו תורים קצרים בכניסה. בניגוד לאטרקציות החובה בעיר אליהן מגיעים מרבית התיירים אין צורך לרכוש כרטיסים זמן רב מראש, אך במידה ואתם יודעים מתי תרצו להגיע זה יכול להפוך את הכניסה ליעילה יותר, במיוחד אם מגיעים בסוף שבוע. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון הארכיאולוגי של הרקליון: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

המוזיאון הארכיאולוגי של הרקליון בכמה מילים

המוזיאון האכיאולוגי של הרקליון (Heraklion Archeological Museum) התחיל להציג את ממציאיו ב-1883 כמקבץ עתיקות מצומצם, וכיום נחשב לאחד מהמוזיאונים המרשימים ביוון ואף לידוע ביותר בעולם למתעניינים באומנות המינואית. המוזיאון מציג את האוסף החשוב והשלם ביותר של חפצי אמנות של הציוויליזציה המינואית של כרתים. כממצאיו של מוזיאון זה, גם קירותיו ומבנהו מהווים היבט חשוב למבקר בעוד שהאדריכל פטרוקלוס קרנטינוס שתיכנן את מבנה המוזיאון דבק בארכיטקטורה מודרניסטית ובחר במבנה באוהאוס, בין השנים 1937 ל-1940. הצבעים וחומרי הבנייה של מבנה המוזיאון מזכירים ציורי קיר מינואיים מסוימים המחקים כיסוי שיש, נועדו להכניס את המבקר לקפוסלת זמן ותרבות מינואית.

מה רואים במוזיאון הארכיאולוגי בכריתים

המוזיאון הארכיאולוגי בהרקליון מאורגן היטב ומעביר את המבקר דרך כמה מהאוצרות הגדולים ביותר של האי כריתים באופן שמשקף בבהירות איך החברות שיצרו אותם התפתחו עם הזמן, לרוב מדובר בדגש על התרבות המינואית, כמו גם התרבות הרומית. מבקרים המוצאים עניין קל בארכילוגיה עשויים למצוא עצמם נרגשים ונפעמים בעת החשיפה לחפצים המוצגים במוזיאון, שכן קיים חיבור וסנכרון גיאוגרפי, תרבותי וכרונולוגי בין התצוגות. בעת הביקור, תיירים שיבחרו באפשרות, יוכלו להשתמש בשירותי מדריך קולי עם אפליקציה שניתן להוריד לטלפון הסלולרי, אשר מציג לעומק ובעניין רב את הסיפור מאחורי הממצאים ומציאתם. ייתכן ואף תמצאו עצמכם מתאהבים בתרבות המינואית, לאו דווקא דרך האתרים הארכילוגים הפרושים באי כריתים, אלא דרך ביקור במוזיאון הארכיאולוגי בהרקליון אשר מציג וחושף חלק מהמיסתורין שלה.

כרטיסים למוזיאון הארכילוגי של הרקליון

“אפשרויות רכישת הכרטיסים למוזיאון הארכיאולוגי בהרקליון מגוונות, ותלויות בעיקר בהעדפות שלכם לשילוב הביקור עם אתר אחר בהרקליון או בכלל כריתים, על מנת להשלים את החוויה עם המוצג במוזיאון למה שנשאר בקרקע.

כרטיס כניסה למוזיאון עם דילוג על התור ומדריך קולי

כרטיס זה מאפשר לחוות את המוזיאון הארכיאולוגי של הרקליון בקצב שלך עם כרטיס אלקטרוני, שהוזמן מראש, הכולל דילוג על התור וסיור עם מדריך קולי מרתק, שתוכנו הוא תוצאה של מחקר מעמיק שיהפכו את הביקור למעניין ואינפורמטיבי. את המדריך הקולי ניתן להוריד לטלפון הסלולרי ולצלול אחורה בזמן בין הממצאים. אם תבחרו בכרטיס זה מומלץ להביא אוזניות משלכם ולחקור חפצים מייצגים מכל התקופות של הפרהיסטוריה וההיסטוריה של כרתים, ללא הגבלת זמן. כרטיס זה מומלץ למבקרים המגיעים בחודשי הקיץ העמוסים ורוצים להימנע מהמתנה בתור כמו גם ליחידים, זוגות ואף משפחות עם ילדים שמתעניינים בהיסטוריה ומיתולוגיה.

לרכישת כרטיס זה עם אפשרות ביטול – לחצו כאן

כרטיס משולב למוזיאון הארכיאולוגי וארמון קנוסוס

אם ברצונכם להנות ממחיר מוזל במיוחד בעת הביקור באתרים השונים של כריתים ובמוזיאון הארכיאולוגי בהרקליון מומלץ לרכוש כרטיס משולב. כרטיס זה מתאים לחובבי היסטוריה וארכיאולוגיה המעוניינים לראות את האתרים המינואים, מה שנותר מהם בשטח, יחד עם כל שנמצא בתוכם השמור במוזיאון. ובכלל מדובר בשני האתרים הארכיאולוגיים וההיסטוריים החשובים והידועים בכריתים. הכרטיס כולל בתוכו שימוש במדריך קולי בכדי שתוכלו לדמיין ולשמוע את התהליכים הנסתרים מהעין בעת שיטוט באתרים.

לרכישת כרטיס זה עם אפשרות ביטול – לחצו כאן

הזמנת כרטיסים למוזיאון הארכיאולוגי של הרקליון- 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • האתר מומלץ לחובבי היסטוריה וארכיאולוגיה.
  • ההגעה אפשרית לאורך כל השנה. ככלל מדינות אירופה, אתרים מסוג זה נוטים להיות מלאים במבקרים בחודשי יולי ואוגוסט, אם בכל זאת הגעתם בזמן זה אנו ממליצים על רכישת כרטיס מראש עם דילוג על התור.
  • מומלץ לבקר במוזיאון הארכיאולוגיה לפחות שעתיים.
  • מומלץ לחבר את הביקור במוזיאון הארכיאולוגי עם ביקור בארמון קנוסוס (Knossos palace).
  • לאלו השוהים בסמוך למרכז הרקליון, המוזיאון נמצא במרחק 500 מטרים מהמרכז, על כן תוכלו לצעוד גם אם הגעתם עם אוטובוס מעיר אחרת ברחבי כריתים. לא תהיה שום מניעה או קושי למבקרים החפצים להגיע עם רכב למוזיאון.
  • המוזיאון מומלץ במיוחד למשפחות עם ילדים חובבי היסטוריה, או למשפחות המחפשות אטרקציה ביום גשום.
  • בקרבת המוזיאון הארכיאולוגי בהרקליון ישנם בתי מלון רבים, על ספקטרום רחב מפשטות יתרה ופינוק עילאי, למשפחות עם ילדים או זוגות החפצים בחופשה רומנטית. אנו ממליצים על מלון חמישה כוכבים אקילה אטלנטיס הוטל (Aquila Atlantis Hotel), מלון ארבעה כוכבים אוליב גרין הוטל (Olive Green Hotel) ומלון דירות דומוס אדריאן (Domus Ariadne).
  • אם בבעלותכם אזרחות אירופאית בין הגילאים 0-25 הכניסה חינם. ילדים עד גיל 5 ללא אזרחות אירופאית רשאים להיכנס בחינם.
  • אמנם מדובר באתר ארכאולוגי ויוון ידועה כמקום מאוד בטוח ותמים, אך בכל מקרה תמיד כדאי לשמור על חפציכם האישיים.
  • מרבית המבקרים בכריתים שוכרים רכב, ואין מניעה להגיע לאתר עם רכבכם השכור.

שאלות נפוצות על המוזיאון הארכיאולוגי של הרקליון

הביקור במוזיאון הארכיאולוגי של הרקליון מומלץ לחובבי היסטוריה, תרבות, ארכיאולוגיה ומיתולוגיה כמו גם למשפחות עם ילדים.

הביקור במוזיאון הארכיאולוגי בהרקליון מומלץ לאורך כל חודשי השנה, שימו לב שחודשי הקיץ יולי ואוגוסט עשויים להיות מאוד עמוסים, על כן מומלץ להזמין כרטיסים מראש.

כדאי להשקיע בביקור במוזיאון הארכיאולוגי בהרקליון בין שעתיים לשלוש, בעוד שחובבי ארכיאולוגיה, היסטוריה ותרבות יעדיפו להאריך עד ביקורם עד כשש שעות.

סרטון על מוזיאון הארכיאולוגי של הרקליון

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: רביעי עד שני 08:00-17:00, וימי שלישי 10:00-17:00, האתר סגור ביום ראשון.
  • מחיר: נכון לשנת 2023 מחיר כניסה למבוגר הוא 12 אירו, ילד (גיל 6-25) 6 אירו, הכניסה בחינם לילדים מתחת לגיל 6.
  • כתובת: Ξανθουδίδη και, Chatzidaki 1, Iraklio 712 02
  • דרכי הגעה: המוזיאון הארכיאולוגי בהרקליון נמצא כ-500 מטרים ממרכז העיר, ומומלץ לצעוד לשם.
  • האתר הרשמי