מלונות ודירות באזור הר האולימפוס – סקירת מומחים (2024)

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

הסקירה המקיפה על מלונות ודירות באזור הר האולימפוס - אזורי הלינה המומלצים, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על המלונות המומלצים באזור הר האולימפוס.

7 מקומות לינה מומלצים באזור הר האולימפוס

Ouzas luxury Hotel

⭐⭐⭐
זהו מלון שלושה כוכבים אשר מתאים למי שמחפש מקום לינה פונקציונאלי – שיהיה נוח ונעים מצד אחד אך לא יקר מצד שני. מלון זה נמצא באולימפיאקי אקטי, בפאראליה קאטרני. בין השאר מקום הלינה מציע חדרי משפחה, חדרים אטומים לרעש ומכונת קפה. אפשרות לינה זו זוכה לשבחים וחוות דעת חיוביות מתיירים שבחרו ללון בה, והיא מתאימה למשפחות מאחר ומאפשרת אירוח של ילדים. למידע נוסף לחצו כאן.

Hotel Zefyros

⭐⭐⭐
זהו מלון שלושה כוכבים אשר מתאים למי שמחפש מקום לינה פונקציונאלי – שיהיה נוח ונעים מצד אחד אך לא יקר מצד שני. מלון זה נמצא בפאראליה קאטריניס, בפאראליה קאטרני. אפשרות לינה זו מציעה לאורחיה בין השאר חדרי משפחה, מוצרי טיפוח בחינם וחדרים אטומים לרעש. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת וביקורות חיוביות מאוד בפלטפורמות השונות ממי שבחרו ללון בה בעבר, והיא יכולה להתאים לאורחים עם מוגבלות תנועה ומציעה מספר מתקנים מונגשים. למידע נוסף לחצו כאן.

Hotel Kostas

⭐⭐
זהו מלון שני כוכבים אשר מתאים למי שמחפש מקום לינה זול אשר נמצא באולימפיאקי אקטי, בפאראליה קאטרני. בין השאר מקום הלינה מציע חדרי משפחה, מוצרי טיפוח בחינם ומרפסת. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת וביקורות חיוביות מאוד בפלטפורמות השונות ממי שבחרו ללון בה בעבר, והיא מומלצת למי שמגיע עם רכב בזכות החניה שמציעה לאורחים. למידע נוסף לחצו כאן.

San Giorgio

מדובר בדירות אשר מתאימות למי שמעוניין בעצמאות ומרחב רבים יותר מאלו המוצעים במלון, אפשרות שיכולה להתאים גם לכמה משפחות שנוסעות יחד לטיול ומעוניינות ללון בדירות קרובות זו לזו. הדירות נמצאות בליטוחורון, בלאפטוקריה. אפשרות לינה זו מציעה לאורחיה בין השאר חדרי משפחה, מקרר וטרסה. אפשרות לינה זה מקבלת ביקורות וחוות דעת טובות במיוחד באתרים השונים, והיא מתאימה למשפחות מאחר ומאפשרת אירוח של ילדים. למידע נוסף לחצו כאן.

Atrion Highland Hotel

⭐⭐⭐
מדובר במלון בדירוג של שלושה כוכבים, אפשרות המומלצת למי שמחפש מקום לינה נוח אך לא יקר מידי. המלון נמצא באלאטוחורי. בין השאר מקום הלינה מציע מוצרי טיפוח בחינם, חדרים אטומים לרעש ומרפסת. אפשרות לינה זו מקבלת שבחים רבים מפי תיירים שבחרו לישון בה בעבר בביקורם בעיר, וחוות הדעת עליה בפלטפורמות השונות חיוביות מאוד, והיא יכולה להתאים לאורחים עם מוגבלות תנועה ומציעה מספר מתקנים מונגשים. למידע נוסף לחצו כאן.

Mythic Summer Hotel

⭐⭐⭐⭐
מאחר וזהו מלון ארבעה כוכבים הוא מתאים במיוחד למי שמחפש מקום לינה בסטנדרט גבוה יחסית למקומות הלינה המוצעים בעיר. המלון נמצא בפאראליה קאטריניס, בפאראליה קאטרני. בין השאר מקום הלינה מציע חדרי משפחה, מוצרי טיפוח בחינם וחדרים אטומים לרעש. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת וביקורות חיוביות מאוד בפלטפורמות השונות ממי שבחרו ללון בה בעבר, והיא יכולה להתאים גם לצמחונים או טבעונים המחפשים אפשרות לינה עם ארוחות מתאימות או אפשרות להכין אוכל. למידע נוסף לחצו כאן.

Feggaropetra Inn Magic Mountain House

מדובר בבית הארחה, אפשרות לינה המתאימה למי שמעוניין לחסוך בעלות החופשה וללון במקום לינה זול יחסית. בית ההארחה נמצא בפליאוס פנטלימון, בלאפטוקריה. בין השאר מקום הלינה מציע מוצרי טיפוח בחינם, טרסה ואחסון מטען. אפשרות לינה זו זוכה לחוות דעת חיוביות ממי שבחר ללון בה בעבר בפלטפורמות השונות והיא אחת מאפשרויות הלינה המומלצות, והיא מתאימה למגיעים עם רכב מאחר ומציעה לאורחיה חניה. למידע נוסף לחצו כאן.

שאלות נפוצות על מלונות ודירות באזור הר האולימפוס

למשפחות המחפשות ללון בהר האולימפוס אנו ממליצים להסתכל מלון שלושה כוכבים Ouzas luxury Hotel באולימפיאקי אקטי, בפאראליה קאטרני, מלון שלושה כוכבים Hotel Zefyros בפאראליה קאטריניס, בפאראליה קאטרני ומלון שלושה כוכבים Afrodite Beach בניי פורי, בלאפטוקריה המתאימים למשפחות עד 6 נפשות ודירות שלושה כוכבים San Giorgio בליטוחורון, בלאפטוקריה ודירות שלושה כוכבים VILLA HARIKLIA בפאראליה קאטריניס, בפאראליה קאטרני המתאימים למשפחות עד 8 נפשות. מקומות לינה אלו מקבלים ילדים וקיבלו חוות דעת חיוביות על ידי משפחות שבחרו ללון בהן.

בין מקומות הלינה המציעים מתקנים נגישים בהר האולימפוס אפשר למנות את מלון שלושה כוכבים Hotel Zefyros בפאראליה קאטריניס, בפאראליה קאטרני, מלון שלושה כוכבים Atrion Highland Hotel, מלון ארבעה כוכבים Mythic Summer Hotel בפאראליה קאטריניס, בפאראליה קאטרני ומלון שלושה כוכבים Hotel Alkyonis בפלטמונס, בלאפטוקריה ומלון Kymata Hotel בפלטמונס, בלאפטוקריה שיש בו גם חניית נכים. מאחר ותיירים שונים זקוקים לרמה שונה של הנגשה כדאי מאוד לבדוק שהמתקנים המוצעים במקומות אלו תואמים את הצרכים שלכם וכי ישנם חדרים מונגשים פנויים בתאריכי החופשה שלכם.

מאחר והרוב המוחלט של בתי המלון השונים והדירות לא מאפשרים עישון במקום עצמו, בעבור מעשנים המגיעים להר האולימפוס ישנן שתי אפשרויות, או מקום אירוח המציע אזור המיועד לעישון, או מקום אירוח עם מרפסת אשר מאפשר עישון במרפסת. למעשנים המחפשים מקומות הלינה בהר האולימפוס מומלץ להסתכל על מלון שלושה כוכבים Ouzas luxury Hotel באולימפיאקי אקטי, בפאראליה קאטרני, דירות שלושה כוכבים Villa Christina באולימפיאקי אקטי, בפאראליה קאטרני ומקום האירוח שלושה כוכבים Kallisti בניי פורי, בלאפטוקריה שמציעים אזורים המיועדים לעישון, מרפסת וגן ומלון שלושה כוכבים Hotel Zefyros בפאראליה קאטריניס, בפאראליה קאטרני ומלון ארבעה כוכבים Hotel Evilion Sea And Sun בניי פורי, בלאפטוקריה שמציעים אזורים המיועדים לעישון ומרפסת.

לצמחונים וטבעונים שמחפשים לינה בהר האולימפוס כדאי להסתכל על אפשרויות המציעות ארוחות צמחוניות או מטבחון בו אפשר להכין אוכל למהלך היום. בין אפשרויות הלינה המומלצות בהקשר זה ניתן למנות את מלון שלושה כוכבים Ouzas luxury Hotel באולימפיאקי אקטי, בפאראליה קאטרני, מלון ארבעה כוכבים Mythic Summer Hotel בפאראליה קאטריניס, בפאראליה קאטרני, מלון ארבעה כוכבים Porto Marine Hotel בפלטמונס, בלאפטוקריה, מלון שני כוכבים Dimatis בÁgios Dimítrios, בסביב ההר-צפון ואתר נופש ארבעה כוכבים Litohoro Olympus Resort Villas & Spa בפלאקה ליטוחורו, בלאפטוקריה שמגישים אוכל טבעוני.

בין מקומות הלינה המומלצים בפאראליה קאטרני ניתן למצוא את בתי נופש שלושה כוכבים KTIMA MORAITI - Seaside Houses בקטריני, מלון שני כוכבים Hotel Kostas באולימפיאקי אקטי, מלון שלושה כוכבים Ouzas luxury Hotel באולימפיאקי אקטי, דירות שלושה כוכבים Olympus Diamond studios באולימפיאקי אקטי ומלון שלושה כוכבים Hotel Yakinthos בפאראליה קאטריניס.

בין מקומות הלינה המומלצים בלאפטוקריה ניתן למצוא את בית הארחה שלושה כוכבים Feggaropetra Inn Magic Mountain House בפליאוס פנטלימון, מלון דירות שלושה כוכבים Efrosini Hotel Apartments & Studios בפראליה פנטליימונוס, דירות שלושה כוכבים San Giorgio בליטוחורון, דירות שלושה כוכבים ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΣΤΟ ΛΙΤΟΧΩΡΟ ΜΕ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΘΕΑ בליטוחורון ודירות שלושה כוכבים Palio Litochoro בליטוחורון.

בין מקומות הלינה המומלצים בסביב ההר-צפון ניתן למצוא את מלון ארבעה כוכבים Ktima Bellou בÁgios Dimítrios ומלון שני כוכבים Dimatis בÁgios Dimítrios.

בין מקומות הלינה המומלצים באלאטוחורי ניתן למצוא את מלון שלושה כוכבים Alseides Boutique Hotel ומלון שלושה כוכבים Atrion Highland Hotel .

בין מקומות הלינה המומלצים בקורינוס ניתן למצוא את מלון שלושה כוכבים Anais Hotel .

כל מה שתצטרכו לדעת על מלונות ודירות באזור הר האולימפוס

הר אולימפוס הוא יעד המושך אליו תיירים רבים מכל העולם והוא ידוע בהיסטוריה העשירה שלו וטבע הררי מרהיב. בשל היותו במיקום הררי בטבע, אין מקומות לינה בהר עצמו אך תיירים רבים בוחרים לישון בכפרים הנמצאים בסביבת ההר משם יש גישה נוחה וקרובה למשכן האלים. ישנן אפשרויות לינה רבות בכפרים הסמוכים להר, החל ממלונות יוקרתיים המתאימים למי שמתכנן חופשה מפנקת ועד לאפשרויות המתאימות גם למי שמגיע לחופשה בתקציב מוגבל. כאשר מחפשים מקום לינה בהר אולימפוס, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כדי למצוא את המלון או הדירה המתאימים ביותר לכם ולאופי החופשה שלכם:

  • מיקום: קחו בחשבון את הקרבה לאטרקציות, מסעדות ותחבורה ציבורית. האזור הפופולארי ביותר ללינה הוא בעיר הסמוכה הנקראת ליטוכורו.
  • מתקנים: חשבו אילו מתקנים חשובים לכם, למשל חדר כושר או בריכה במלון, ומטבח מאובזר ומכונת כביסה בדירה, בנוסף, כדאי לשים לב שישנו מיזוג אוויר – בין אם בוחרים בדירה או במלון. למתכננים להגיע עם רכב שכור להר אולימפוס, חשוב לוודא מקום הלינה מספק לכם חניה.
  • סוג מקום הלינה: לכל סוג מקום לינה ישנם יתרונות וחסרונות, דירות למשל מרווחות יותר ולעיתים גם זולות יותר מאשר מלונות, אך לא מציעות את השירותים שהמלונות מציעים. הן יכולות להתאים מאוד למי שרוצה להוזיל את עלות החופשה או למשפחות וקבוצות של מעל 4 אנשים שמגיעות להר אולימפוס ומתקשות למצוא חדר מספיק גדול במלון או מלון שמציע חדרים מחוברים. מנגד, מלונות מציעים שירותים רבים יותר – למשל אחסון כבודה במידה ותרצו להשאיר את המזוודות לפני הצ’ק אין או אחרי הצ’ק אאוט.
  • תקציב: הלינה היא אחת מההוצאות המשמעותיות בחופשה, ולכן למחיר הלינה ישנו משקל משמעותי בבחירה של מקום אחד על פני אחר. כדאי להסתכל על מנעד המחירים בעבור תאריכי השהות שלכם על מנת להבין האם עלות הלינה יקרה או זולה ביחס לאפשרויות לינה אחרות באזור הר אולימפוס. יש לקחת בחשבון שלא רק סוג מקום הלינה משפיע על המחיר אלא גם המיקום שלו, ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לחוף בעיירות החוף למשל, כך גם סביר שעלות הלינה בו תעלה בהשוואה למקומות ברמה דומה שרחוקים יותר מאזור זה.
  • חוות דעת: כדאי לקרוא חוות דעת וביקורות מאורחים קודמים כדי לקבל יותר מידע על האווירה ורמת השירות של מקום הלינה.




המלצות על מלונות ודירות באזור הר האולימפוס

  • בין מקומות הלינה המומלצים הנוספים בהר האולימפוס ניתן למנות את בתי נופש שלושה כוכבים KTIMA MORAITI – Seaside Houses בקטריני, בפאראליה קאטרני, מלון ארבעה כוכבים Ktima Bellou בÁgios Dimítrios, בסביב ההר-צפון, דירות שלושה כוכבים Olympus Diamond studios באולימפיאקי אקטי, בפאראליה קאטרני, מלון דירות שלושה כוכבים Efrosini Hotel Apartments & Studios בפראליה פנטליימונוס, בלאפטוקריה ומלון שלושה כוכבים Hotel Yakinthos בפאראליה קאטריניס, בפאראליה קאטרני.
  • באזור הר האולימפוס יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • כדאי להיכנס לקישור זה בו ישנם מחירים מיוחדים והנחות בעבור מלונות ודירות באזור הר האולימפוס.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה, היכנסו ללינק זה ותוכלו לראות האם אתם זכאים להנחה.

כיצד בחרנו את המלונות והדירות המומלצים באזור הר האולימפוס?

ניתחנו כ-900 אפשרויות לינה באזור הר האולימפוס עם האלגוריתם הייחודי שפיתחנו בהכל על אחרי מעל עשור של עזרה לתיירים בבחירת הלינה שלהם ברחבי העולם. כדי לבחור את אפשרויות הלינה הטובות ביותר באזור הר האולימפוס בדקנו אילו אפשרויות לינה מתאימות לסוגי התיירים השונים המגיעים לעיר ומבין אפשרויות הלינה הללו אילו ממוקמות באזורי הלינה המומלצים על ידינו לתיירים באזור הר האולימפוס (למשל העיירה ליטוכורו) ובחנו אילו מהם זוכים לחוות הדעת הטובות ביותר מהמבקרים שבחרו ללון בהן בעבר, כדי שלכם יהיה יותר קל למצוא את אפשרות הלינה המתאימה לכם ביותר.




למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:

Booking.com