פארק הסלפי, אנטליה – המדריך המקיף ביותר בעברית | The Selfie Park

פארק הסלפי בכמה מילים

פארק הסלפי (The selfie park) הוא מתחם מיוחד שעוצב במיוחד בשביל שמבקרים יוכלו לצלם את תמונות הסלפי הטובות ביותר שלהם. הפארק נפתח באנטליה שבטורקיה ב2022 והוא הראשון מסוגו בטורקיה והגדול ביותר באירופה. פארק הסלפי מציע מגוון של יותר מ-50 מתקנים אינטראקטיביים, תפאורות צבעוניות ושפע אפשרויות כדי ליצור תמונות יצירתיות ומיוחדות.
פארק הסלפי ממוקם בלב אנטליה וניתן למצוא באזור מגוון אתרי עניין נוספים כמו מפלי דודן (Duden Watefalls) או העיר העתיקה (Kaleici) שנמצאים במרחק נסיעה קצרה מהפארק.

מה עושים בפארק הסלפי

פארק הסלפי מציע מגוון חדרים מוארים עם אביזרים שונים ותפאורות מיוחדות וצבעוניות שעוצבו במיוחד בשביל צילומי תמונות מרשימות. במקום יותר מ-50 חדרים, כל חדר מתאפיין בקונספט שונה ותפאורות מיוחדות כמו דובי ענק, חדר מלא בממתקים, חדר מראות ועוד חדרים רבים בהם המבקרים יכולים לצלם כמה תמונות שרק ירצו באמצעות הסמארטפון שלהם או להשתמש בשירות הצילום המקצועי של הפארק. בנוסף, פארק הסלפי מציע גם פעילויות מיוחדות כמו ימי הולדת ואירועים, אפשרות לצילומי קליפים ואפילו סיור VIP פרטי המתרחש בשעות בהן הפארק סגור (22:00-00:00) ומאפשר את חווית הצילום המושלמת, ללא תורים ומבקרים אחרים.
מלבד אפשרויות הצילום הרבות והמגוונות, הפארק מציע אזורי מנוחה וישיבה, בית קפה וחנות מתנות המוכרת מזכרות ופריטים נוספים.

כרטיסים והגעה לפארק הסלפי

פארק הסלפי ממוקם במחוז מורטפסה שבאנטליה, בו נמצאים גם מוזיאון אנטליה ואקווריום אנטליה. לאזור מומלץ להגיע בעזרת מוניות שניתן למצוא בקלות באנטליה. אם אתם מעדיפים תחבורה ציבורית, ניתן לקחת את קווי האוטובוס LC07, KL08 או LC75, לרדת בתחנה Terracity-2 ומשם פארק הסלפי נמצא במרחק הליכה קצר.

כרטיסים לפארק הסלפי

אנחנו מציעים אפשרות אחת לכרטיס לפארק הסלפי שכוללת הטבה. מלבד אפשרות זאת, זמינים כרטיסים לרכישה במקום או רכישה מראש באתר האינטרנט הרשמי של הפארק.

כרטיס כניסה הכולל הטבה בבית הקפה של פארק הסלפי

עם כרטיס זה תוכלו להבטיח את מקומכם בפארק הסלפי ולהצטלם ביותר מ-50 הסטים המיוחדים המוצעים במקום. בנוסף כרטיס זה מקנה משקה בבית הקפה של הפארק.
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה

הזמנת כרטיסים לפארק הסלפי באנטליה- 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למגיעים לפארק הסלפי

  • הביקור בפארק הסלפי מומלץ לכל המשפחה, לחובבי צילום ומשתמשי רשתות חברתיות שמעוניינים לשתף תמונות מיוחדות שצילמו במקום.
  • מומלץ לבקר בפארק הסלפי במהלך ימי השבוע כדי להימנע מעומס מבקרים בסופי השבוע. בנוסף, לאלו שמעוניינים לצלם תמונות בתאורה מיטבית מומלץ להגיע למקום בשעות היום.
  • מומלץ להשקיע בביקור בפארק הסלפי בין שעה לשלוש שעות.
  • מומלץ לשלב את ביקורכם בפארק הסלפי עם נסיעה למפלי דודן (Duden Watefalls) שנמצאים במרחק נסיעה קצרה מהפארק.
  • הדרך הנוחה ביותר לפארק הסלפי היא באמצעות מונית.
  • הביקור בפארק הסלפי מתאים מאוד למשפחות עם ילדים.
  • ישנם בתי מלון רבים בקרבת פארק הסלפי ביניהם מלון Lorem Hotel הממוקם במרחק הליכה מפארק הסלפי ומומלץ בזכות הצוות ורמת הניקיון שלו. להזמנה לחצו כאן. אפשרות נוספת היא מלון Akra Hotel היוקרתי שממוקם מרחק נסיעה קצרה מפארק הסלפי וקרוב לאטרקציות נוספות באנטליה. להזמנה לחצו כאן.
  • רכישת כרטיסים באתר הרשמי של פארק הסלפי מוזילה את כרטיס בהנחה של 15% מהמחיר שנרכש במקום.

שאלות נפוצות על פארק הסלפי

כדאי להשקיע בביקור בפארק הסלפי בין שעה לשלוש שעות.

הביקור בפארק הסלפי מומלץ בימי השבוע כדי להימנע מעומס מבקרים בסוף השבוע.

הביקור בפארק הסלפי מומלץ לכל המשפחה ובמיוחד לחובבי צילום ומשתמשי רשתות חברתיות המעוניינים לשתף תמונות מיוחדות שצולמו בפארק.

סרטון על פארק הסלפי

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: כל ימות השבוע בין 12:00-22:00.
  • מחיר כניסה: עלות הכניסה היא 14 יורו למבוגר ו11 יורו לילד (מעל גיל 4). ילדים מתחת לגיל 4 נכנסים ללא עלות.
  • כתובת: Fener Mah. 1964 Sok. Akanay Apt, D:No:37/A, 07100Muratpaşa/Antalya / TÜRKİYE
  • דרכי הגעה: דרך ההגעה המומלצת ביותר לפארק הסלפי היא בעזרת מונית שתקח אתכם לפארק תוך זמן קצר, תלוי בנקודת ההתחלה שלכם. לאלו המעדיפים תחבורה ציבורית, ניתן לקחת את קווי האוטובוס KL08, LC07 או LC75, לרדת בתחנה Terracity-2 ומשם ללכת רגל מספר דקות עד לפארק.
  • קישור לאתר הרשמי: https://www.selfieparkantalya.com/en/