פארק ארץ האגדות, אנטליה – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | The Land of Legends

עדכון אביב 2024

חודשים אלו, אחרי החורף, מביאים איתם התעוררות מחודשת לא רק של הטבע אלא גם של הפארקים באנטליה והסביבה. עם התחממות הימים וההתקרבות לקיץ, תיירים חוזרים אל הפארקים וגם אל פארק ארץ האגדות וכדאי להזמין כרטיסים מראש. אומנם הפארק לא עמוס כמו הקיץ, והתורים עוד לא ארוכים כמו בשיא עונת התיירות, אבל ככל שנתקרב לקיץ ככה כמות המבקרים תגדל. בעיקר אם אתם מתכננים להגיע בסוף שבוע (או מתכננים כבר עכשיו את חופשת הקיץ שלכם) כדאי להזמין כרטיסים מראש וככה להיכנס ישירות לפארק בלי להמתין לרכישת הכרטיסים בכניסה. להזמנת כרטיסים מראש לפארק ארץ האגדות ניתן להיכנס לקישור הזה בו יש הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5). בנוסף במידה ואתם מתכננים לבקר בפארק ליותר מיום אחד כדאי להזמין מקום לינה מראש, תוכלו לעשות זאת בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם.

פארק ארץ האגדות בכמה מילים

פארק ארץ האגודות הוא למעשה ריזורט של כמה פארקים ובתי מלון אשר נמצא בעיירת הנופש בלק (Belek) לא רחוק  במרחק של 40 דקות נסיעה מאנטליה. מדובר בארבעה פארקים שונים – מאשה והדוב, ארץ ההרפתקאות, ארץ המים והלגונה הסודית, בהם יש רכבות הרים, מגלשות אקסטרים, מתחמי קניות ושלל פעילויות נוספות. רבים מחשיבים אותו לפארק השעשועים הטוב ביותר בטורקיה, ומגיעים אליו מעל למיליון תיירים בעל שנה. בשל הביקוש הרב אנו ממליצים להזמין כרטיסים לפארק מראש (להזמנת כרטיסים מראש: בקישור הזה עם 5% הנחה – קוד קופון HAKO5 | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם). תמצאו מידע נוסף ומפורט על סוגי הכרטיסים השונים לפארק בחלק זה של העמוד.

טירת האגדות ואזור הקניות בפארק ארץ האגדות

טירת האגדות בפארק, לא בכדי הוא נקרא דיסנילנד של טורקיה

מרבית המבקרים בפארק מגיעים לפחות ליומיים (אחרת בלתי אפשרי באמת להנות מכל אחד מארבעת הפארקים) ולכן כאשר מזמינים כרטיסים ליותר יום אחד חושב להזמין מראש גם מקום לינה. אפשר לבחור בין המלון הרשמי של הפארק The Land Of Legends Kingdom Hotel בו יש עיצובים מיוחדים ושלל פעילויות לילדים מעבר לפעילויות שבפארק עצמו, או מלונות אחרים בבלק כמו מלון Innvista Hotels Belek או מלון Sarp Hotel Kadriye. שימו לב שמאחר וזוהי עיירת נופש מרבית אפשרויות הלינה הן ריזורטים מפנקים ברמה גבוהה, והמחיר בהתאם. כדאי לקרוא עוד על לינה ליד הפארק בפרק זה של העמוד.

המלון הרשמי של פארק ארץ האגדות

המלון הרשמי של הפארק, The Land Of Legends Kingdom Hotel, למעוניינים ללון בו מומלץ מאוד להזמין מקום מראש

מאחר והפארק לא נמצא ממש באנטליה אלא בעיירה סמוכה אליה, יש לקחת בחשבון את נושא ההגעה. הנסיעה ברכב מאנטליה לארץ האגדות לוקחת בערך 40 דקות ופשוטה ברובה, אך לא היינו ממליצים לשכור רכב רק לטובת נסיעה זו, אלא אם אתם מתכננים מארץ האגדות להמשיך עם רכב שכור למקומות נוספים בטורקיה. ניתן להגיע בתחבורה ציבורית מאנטליה, אך קחו בחשבון שהדבר יכול להכפיל את זמן ההגעה, ובתחבורה ציבורית הנסיעה לוקחת בין שעה לשעתיים. למי שמגיע לפארק רק ליום אחד האפשרות הנוחה ביותר היא להזמין כרטיס משולב של כרטיס לפארק והסעה מאנטליה וחזרה, בקישור הזה תוכלו להזמין כרטיסי כניסה הכוללים גם הסעה עם אפשרות ביטול. למי שמגיע לפארק ליותר מיום אחד כדאי לקחת מונית מאנטליה, עלות הנסיעה אמורה להיות עד 100 ש”ח לכיוון. עוד על הגעה לפארק תוכלו לקרוא כאן.

10 המתקנים שלא כדאי לפספס בפארק ארץ האגדות

Typhoon Coaster
 אחת מהרכבות ההרים המהנות ביותר בפארק, המשלבת חוויית רכבת הרים עם מגלשת מים ולא תשאיר אתכם יבשים

Magicone
מגלשת אבובים תלולה

Family Coaster
רכבת רגועה יותר שמתאימה גם למי שפחות אוהב רכבות הרים

Sky Fighter
רכבת שחלק מהחוויה שלה היא להרגיש כמו טייס השולט במטוס משלכם

Hyper Coaster
אחת מרכבות ההרים הגבוהות והמהירות ביותר באירופה, בה רמות אדרנלין בגוף שלגם יעלו לגבהים חדשים

רכבת ההרים Hyper Coaster

Waterfront Kingdom
אזור משחקים לילדים עם מגלשות מים רבות ומזרקות

Twister
מתקן בו יפילו ויסחררו אתכם מגובה רב

Turtle Coaster
אחת ממגלשות המים הארוכות ביותר בעולם כולו

5D Cinema
לא בדיוק רכבת הרים, אבל זו חוויה אימרסיבית בה המושבים נעים ואפקטים מיוחדים כמו רוח ומים משמשים כדי להפוך אתכם לחלק מהסרט

Secret Lagoon
טיול סירה מרגיע וחוויתי בתוך הלגונה הסודית של הפארק

גונדולות בפארק ארץ האגדות

יש בפארק גם אפשרויות פחות אקסטרימיות, כמו שייט בסירה בתעלות הפארק

כרטיסים לפארק ארץ האגדות

ישנן כמה אפשרויות לכרטיסים לארץ האגדות, כך שאפשר קצת ללכת לאיבוד. בחלק זה של העמוד נעשה לכם סדר בנושא.

כרטיס כניסה בסיסי לארץ האגדות

כרטיס הכניסה כולל כניסה לכל ארבעת הפארקים של ארץ האגדות. שימו לב שהכרטיס הוא כרטיס יומי, ולכן אם אתם מגיעים לכמה ימים יש לרכוש כרטיס בעבור כל יום בנפרד.

כרטיס כניסה כולל הסעה מאנטליה

כרטיס הכניסה כולל את ארבעת הפארקים ושאר המתחמים – כמו מתחם הקניות למשל, וכולל גם הסעה היוצאת מאנטליה בבוקר וחוזרת אליה בערב. הכרטיס מתאים למי שרוצה להגיע לפארק רק ליום אחד (שכן הביקור בפארק במסגרת אפשרות זו מוגבל לכמה שעות בלבד) ולא רוצה להסתבך עם תחבורה ציבורית, קחו בחשבון שאפשרות זו יקרה יותר, אך גם נוחה הרבה יותר.

כרטיס למופע הלילה של ארץ האגדות

בניגוד לפארקים אחרים, כמו דיסנילנד, מופע הלילה של פארק ארץ האגדות כרוך בתשלום נוסף ולא כלול במחיר כרטיס הכניסה הבסיסי, היתרון הוא שתוכלו לרכוש את הכרטיס רק ללילה אחד במידה ואתם כמה ימים בפארק, וישנה גם אפשרות לרכוש כרטיס למופע בלבד עם הסעה מאנטליה – מתאים למי שמחפש מה לעשות באחד הערבים באנטליה ופחות מעוניין בפארק כולו.

  • להזמנת כרטיס למופע הלילה של הפארק עם ביטול בחינם לחצו על הקישור הזה
  • להזמנת כרטיס למופע הלילה עם הסעה מאנטליה לחצו על הקישור הזה (שימו לב שזה לא מתאים למי שרוצה להיות גם בפארק עצמו, שכן ההסעה יוצאת מאנטליה בערב)

רחוב הקניות מקושט בארץ האגדות

רחוב הקניות של פארק ארץ האגדות – כרטיסי הכניסה תקפים גם אליו

איך מגיעים לפארק ארץ האגדות?

כאמור, מאחר והפארק לא נמצא באנטליה עצמה, אלא ליד עיירת הנופש בלק אשר נמצא במרחק של 36 ק”מ מערבית אליה רבים שואלים מהי הדרך הטובה ביותר להגיע לפארק. ישנן כמה דרכים המתאימות לכמה סוגים של מבקרים.

תחבורה ציבורית – הדרך הזולה

תחבורה ציבורית הינה הדרך הזולה ביותר להגיע לפארק, אך גם המסורבלת ביותר. תחילה יש להגיע לתחנת האוטובוס Meydan ממנה יוצאים האוטובוסים לבלק. ממשם יש לקחת את BA22, כעבור בערך שעה שעה מגיעים לבלק ומשם צריך ללכת ברגל אל הפארק או לקחת מונית לנסיעה קצרה. היתרון של אפשרות זו הוא כמובן המחיר, אך החיסרון הוא הסרבול. לכן היא מתאימה למי שלא חושש מהחלפות קווים וממעט הליכה ברגל, לדעתי היא פחות מתאימה ונוחה למשפחות עם ילדים, במיוחד אם מגיעים לכמה ימים עם תיקים ומזוודות.

הסעה אל הפארק וחזרה – הדרך הנוחה למי שמגיע ליום אחד

בעבור מי שלא מתכנן שהות של יותר מיום אחד בפארק אפשר לחסוך את כאב הראש של התחבורה הציבורית ולהזמין כרטיס הכולל גם כניסה לפארק וגם הסעה מאנטליה וחזרה (ראו בקישור הזה עם ביטול בחינם). שימו לב כי אפשרות זו היא הנוחה ביותר, אך גם יקרה ומגבילה את השהות שלכם בפארק לבערך 7 שעות. היא מתאימה מאוד למי שרוצה לקבל רק טעימה מהפארק, להגיע בדרך קצרה ומעדיף לשלם יותר בעבור הנוחות.

מונית – הדרך הקלה להגיע לכמה ימים או לקבוצות

מאחר ולא מדובר בנסיעה מאוד ארוכה,  ומחירי המוניות בטורקיה יחסית זולים מונית היא אפשרות טובה מאוד למי שרוצה להגיע בנוחות וקלות ליותר מיום אחד בפארק. יתרון הנוחות משמעותי ביותר כאשר מגיעים לכמה ימים בפארק עם המזוודות או תיקים גדולים לימי השהות. עלות המונית לנסיעה זו לרוב עולה סביב 100 ש”ח לכיוון, מה שהופך אותה לאופציה משתלמת גם למשפחות שמגיעות ליום אחד בלבד לפארק, אז הפער בין המונית לתחבורה הציבורית הופך לזניח יחסית.

רכב שכור

ניתן כמובן גם להגיע לפארק עם רכב שכור, ישנה אפילו חנייה בחינם. אנו לא ממליצים לשכור רכב רק לשם הנסיעה לפארק, אך אם אתם מתכננים להגיע לפארק כחלק מטיול ארוך יותר עם רכב שכור בדרום טורקיה זוהי אפשרות הגעה נוחה מאוד. תוכלו לקרוא עוד בנושא בעמוד השכרת רכב באנטליה – הנחה בלעדית ומידע מקיף.

ארץ האגדות

הכניסה לפארק ארץ האגדות, תכנון ההגעה הוא חלק בלתי נפרד מהביקור

מלונות ליד פארק ארץ האגדות

מאחר ומדובר בפארק ענק (מעל 600 אלף מטר מרובע!) מבקרים רבים מעבירים בפארק ובבלק כמה ימים. אחת האפשרויות היקרות יותר, אך גם האהובות יותר על ידי משפחות, היא ללון במלון הרשמי של הפארק, מלון The Land Of Legends Kingdom Hotel שכמו הפארק מעוצב וכולל פעילויות רבות לילדים וגם ספא למבוגרים בו תוכלו לנוח מעט. מעבר לכך, בבלק יש ריזורטים רבים אשר נמצאים לא רחוק מהפארק ומציעים בעצמם בריכות ופעילויות לילדים כמו IC Hotels Santai Family Resort, Regnum Carya ו-Kaya Palazzo Golf Resort או מלון הכל כלול Megasaray Club Belek. למי שמעדיף להימנע ממלונות גדולים כדאי להסתכל על Vista Villas, Palm Private Villas Belek ו-Villa on Kadriye Mahallesi.

אנו ממליצים להזמין את מקום הלינה מראש, אפילו מספר שבועות במידה ומדובר על חופשה בקיץ, כדי להבטיח את מקומכם ולהשיג מחירים נמוכים יותר מאשר מחירי שיא העונה. למי שחושש מההתחייבות כדאי להזמין מקומות בקישור הזה, בו אפשרויות לינה רבות אשר מציעות ביטול בחינם. אפשרות נוספת היא לנסות ולהוזיל את עלות הלינה סביב הפארק, ולחפש הנחות ומבצעים ללינה בבלק בקישור הזה.

ריזטורט בבלק

אחד מהריזורטים הרבים בבלק שמספקים חופשה מפנקת מעבר לפארק, מומלץ מאוד מקום לינה להזמין מראש

הזמנת כרטיסים לפארק השעששועים ארץ האגדות- 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למגיעים לפארק ארץ האגדות

  • מדובר בפארק גדול מאוד, ולכן חשוב לתכנן את הביקור שלכם – במיוחד אם אתם מגיעים ליום אחד בלבד. תוכלו למצוא באתר הפארק מפה בה תוכלו להכין מסלול מראש לפי המתקנים עליהם תרצו לעלות.
  • בשעות הבוקר התורים פחות ארוכים, כדאי לנצל אותן כדי להגיע למתקנים הפופולאריים יותר בפארק ולהמתין פחות זמן לפני העלייה.
  • אל תשכחו להביא בגד ים ובגדים יבשים להחלפה – גם אם אתם פחות אוהבים מגלשות מים שימו לב שגם בחלק מרכבות ההרים בפארק נרטבים.
  • במיוחד בקיץ כדאי מאוד להגיע עם קרם הגנה, כובע ומים כדי לא להתייבש או להישרף בהמתנה בתורים או במתקנים השונים אשר רובם חשופים לשמש.
  • במידה ואתם חובבי קניות השאירו לעצמכם זמן להסתובבות בשדרת הקניות, אפשר למצוא בה חנויות רבות מחנויות מעצבים ועד חנויות פשוטות יותר.
  • כדי להימנע מאי נעימויות ופיתוח ציפיות במידה וגובה ילדכם בין 1.1 מטר ל1.4 מטר כדאי לבדוק מראש את הגבלת הגובה של המתקנים השונים, ולתאם ציפיות על אילו מתקנים בפארק יוכלו לעלות ואילו לא.
  • במידה ואתם מבקרים בקיץ תביאו אתכם מניפות, הן יוכלו להקל על החום בהמתנה למתקנים השונים.
  • ישנה אפשרות של רכישת כרטיס דילוג על התורים של המתקנים בפארק, במידה ואתם מגיעים בסוף שבוע במהלך הקיץ כדאי לשקול זאת, שכן זה יכול לחסוך לכם זמן יקר.

שאלות נפוצות על פארק ארץ האגדות

למי שמגיע לפארק ליותר מיום אחד כדאי לקחת מלון בסמוך אליו, בין המלונות המומלצים באזור זה ניתן למנות את המלון הרשמי של הפארק  The Land Of Legends Kingdom Hotel, מלון Innvista Hotels Belek, מלון Kaya Palazzo Golf Resort או וילות Vista Villas. בכל מקרה אנו ממליצים להזמין מקום לינה מראש, שכן הם נוטים להתמלא במהירות, במיוחד בחודשים יוני-ספטמבר. כדאי לעשות זאת בקישור הזה בו אפשרויות לינה שניתן לבטל בחינם במקרה, כך שתוכלו לשמור על גמישות ולא להתחייב.

לרוב תיירים מתכננים לביקור בפארק בין יום אחד לשלושה ימים, אז גם נהנים מהריזורטים סביבו ומשלל המתקנים שהפארק מציע.

פארק ארץ האגדות לא פתוח לאורך כל השנה אלא רק מחודש אפריל ועד חודש אוקטובר, אז מזג האוויר נעים ותיירים רבים מגיעים לנופש באנטליה והסביבה.

כן, חלק מהמתקנים (גם רכבות ההרים וגם מגלשות המים) מוגבלות לגובה מינימלי, לרוב 1.2 מטר מטעמי בטיחות, אך יש ברחבי הפארק גם מתקנים רבים שמתאימים לילדים מתחת לגובה זה.

סרטון על פארק ארץ האגדות

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: הפארק פתוח בין חודשים אפריל- אוקטובר כל ימי השבוע בין השעות 10:00-18:00. חשוב לשים לב שהשעות עלולות להשתנות כתלות בעונה, לכן כדאי להתעדכן באתר הרשמי של המקום.
  • מחיר כניסה: עלות כרטיס למבוגר היא 30 יורו למבוגר (מעל גיל 12) ו24 יורו לילד (גיל 4-11).
  • כתובת: Kadriye Mahallesi. Atatürk Cad. No:104/1-2 No, D:515, 07525 Serik/Antalya, טורקיה
  • קישור לאתר הרשמי: https://thelandoflegendsthemepark.com/en/