אקווריום אנטליה – המדריך המקיף ביותר בעברית | Antalya Aquarium

עדכון אביב 2024

האביב מבשר על תחילת עונת התיירות באנטליה ומספר התיירים שמגיעים עולה. העומס מתחיל להיות מורגש וכמות המבקרים באתרים השונים בעיר, וכך גם אקווריום אנטליה, עולה. למי מכם שמתכנן כבר עכשיו, כמו רבים, את חופשה הקיץ אנו ממליצים לרכוש כרטיסים מראש עם אפשרות ביטול כדי לשמור על גמישות. גם במידה וערכתם תוכנית מסודרת לטיול ויודעים מתי תבקרו באטרקציה אנו ממליצים על הזמנה מראש וכך לחסוך את רכישת הכרטיס במקום עצמו (או מציאת כרטיס בהנחה כך שיהיה זול יותר מרכישה במקום עצמו). להזמנת כרטיסים מראש לאקווריום אנטליה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

אקווריום אנטליה בכמה מילים

אקווריום אנטליה (Antalya Aquarium) הממוקם בעיר אנטליה שבטורקיה הוא אחד ממתחמי האקווריום הגדולים בעולם. הוא נפתח בשנת 2012 וכולל 40 אקווריומים נושאיים, כולל אקווריום שונית טרופית, אקווריום כרישים, אקווריום ים תיכוני ואקווריום מים מתוקים. תתקלו גם באקווריום המנהרות הגדול בעולם באורך של 131 מטר ורוחב של 3 מטרים וכולל מגוון של חיים ימיים, כולל כרישים, קרניים ומינים אחרים של דגים. המבקרים יכולים ללכת דרך המנהרה ולצפות בחיים הימיים מכל הזוויות. אקווריום אנטליה הוא יעד תיירותי פופולרי בטורקיה ומציע הצצה מרתקת לעולם התת ימי.

אחד האקווריומים מבין ה 40 הקיימים במוזיאוןאחד האקווריומים מבין ה 40 הקיימים במוזיאון

מה רואים באקווריום אנטליה

אקווריום אנטליה מציע למבקריו מגוון רחב של פעילויות ותערוכות. ראשית, מיכל האקווריום הראשי הוא ביתם של אלפי מיני דגים ויצורי ים אחרים. שנית, מנהרה תת-מימית באורך 131 מטר שמובילה את המבקרים בלב המיכל הראשי המאפשרת לך לראות את החיים הימיים מקרוב. בנוסף, תוכלו לחקור את אקווריום השונית הטרופית הכולל למעלה מ-200 מינים של דגים טרופיים, אלמוגים וחיים ימיים אחרים.

ישנן גם פעילויות חוויתיות שונות כמו עולם השלג בו המבקרים יכולים לחוות שלג וקרח באמצע עיר ים תיכונית, לנסוע במזחלות ולבנות אנשי שלג, XD Cinema הוא חווית קולנוע 5D המשלבת סרט תלת מימד עם אפקטים פיזיים כמו רוח, מים ורעידות, וכמובן האוקיינריום (Oceanarium) שהוא תערוכה המציגה את ההיסטוריה של האוקיינוסים בעולם ואת התפתחות החיים הימיים בה המבקרים יכולים לראות יצורי ים נדירים וייחודיים, כולל כרישים, צבי ים וסוסוני ים. יתרה מכך, תמורת תשלום נוסף המבקרים יכולים לצאת לצלילה עם כרישים במיכל הראשי.

לבסוף, האקווריום מציע גם מקומות הסעדה כמו מקדונלדס בקומת הכניסה, בית הקפה MADO CAFE & PATISSERIE וגלידת ARTİZAN.

כרטיסים והגעה לאקווריום אנטליה

מבקרים רבים המגיעים לאנטליה מעוניינים להגיע לאקווריום אנטליה, אך אינם יודעים כיצד לעשות זאת בדרך הנכונה ובאיזה כרטיס מבין כל הכרטיסים לבחור, על כל השאלות הללו ננסה לענות בעמוד זה.

כרטיס דילוג על תור

כרטיס זה מאפשר כניסה לאקווריום אנטליה, דילוג על תור ובנוסף ניתן לקבל הסעה הלוך וחזור מהמלון בתוספת תשלום. כרטיס זה מתאים לאלו שאינם מעוניינים להמתין בתורים הארוכים שעלולים להיווצר במקום. עלות הכרטיס היא 55 יורו למבוגר (12+), 45 יורו לילד (4-11) וחינם לפעוטות (3 ומטה).

להזמנת כרטיס זה עם אפשרות ביטול של עד 24 שעות לפני המועד – לחצו כאן

כרטיס המשלב אטרקציות חיצוניות

כרטיס מסוג Tickets for Antalya Aquarium & Face 2 Face Wax Museum כולל כניסה לאקווריום אנטליה, כניסה למוזיאון השעווה Face 2 Face, ובתוספת תשלום גם כניסה לעולם השלג, מוזיאון הקרח, בית הזוחלים הטרופיים וקולנוע Oceanride XD. כרטיס זה מתאים לאלו המעוניינים לחוות עוד מהאטרקציות שיש לאנטליה להציע. עלות הכרטיס היא 35 יורו למבוגר (13+) ו-27.50 יורו לילד (7-12). 

להזמנת כרטיס זה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן

דרכי הגעה

דרכי ההגעה בתחבורה הציבורית לאקווריום אנטליה מגוונות. באוטובוס ניתן לקחת את קווים TK36 או VF02 לתחנת 5 M migros שנמצאת במרחק הליכה מאקווריום אנטליה. משדה התעופה ניתן לקחת את קווים 600 או 800 לתחנת 5 M migros. מלארה אפשר לקחת את אוטובוס מספר LC37 או LC73 לתחנת האוטובוס של אנטליה ואז לעלות על TK36 או VF02 ל-5 M Migros. מקונדו, קחו את אוטובוס LC37 או LC73 לתחנת האוטובוס של אנטליה ואז עלו על TK36 או VF02 ל-5 M Migros. מקמר אפשר לקחת כל אוטובוס הנוסע לאנטליה ולרדת במלון סו (Su) ממש מול אקווריום אנטליה. מבלק ניתן לקחת את האוטובוס הנוסע לתחנת האוטובוסים של אנטליה מתחנת האוטובוסים Serik ולאחר מכן לעלות על TK36 או VF02 ל-5 M Migros. לבסוף, מתחנת האוטובוס של אלניה קחו את האוטובוס הנוסע לתחנת האוטובוסים של אנטליה ולאחר מכן עלו על קו TK36 או VF02 ל-5 M Migros.
בנוסף, בהגעה ברכב יש לאקווריום 2 חניונים ציבוריים.

הזמנת כרטיסים לאקווריום אנטליה- 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למגיעים לאקווריום אנטליה

  • הביקור באקווריום אנטליה מומלץ לכל הגילאים, ילדים ומבוגרים כאחד.
  • מומלץ לבקר באקווריום אנטליה בשעת הפתיחה, או בשעות הערב המוקדמות כשהמקום פחות עמוס.
  • מומלץ להשקיע בביקור באקווריום אנטליה בין שעתיים ל-3 שעות על מנת להספיק להנות מכל המוצגים שיש לאקווריום להציע.
  • מומלץ לשלב את ביקורכם באקווריום אנטליה עם ביקור בפארק הסלפי (The Selfie Park) הנמצא במרחק נסיעה מהאקווריום.
  • נוח להגיע למקום בתחבורה ציבורית וניתן להגיע גם ברכב ולחנות בחניונים של האקווריום.
  • הביקור באקווריום אנטליה מומלץ לילדים שיהנו לצפות בחיים התת ימיים המרהיבים שיש למקום להציע.
  • בקרבת אקווריום אנטליה יש מגוון פתרונות לינה איכותיים אשר יאפשרו לכם גישה נוחה אל האקווריום ושהייה מהנה ונוחה במקום האירוח.
    בין המומלצים שביניהם הוא מלון Pacco Hotel & SPA אשר ממוקם במרחק של 0.7 ק”מ מאקווריום אנטליה. להזמנת מקום בבית האירוח לחצו כאן.
    פתרון לינה מומלץ נוסף הוא מלון The Corner Park Hotel אשר ממוקם במרחק של 0.6 ק”מ מהאקווריום. להזמנת מקום בבית האירוח לחצו כאן.
  • ניתן להגיע ברכב ולחנות באחד משני החניונים באקווריום אנטליה.

שאלות נפוצות על אקווריום אנטליה

מומלץ להשקיע בביקור באקווריום אנטליה בין שעתיים ל-3 שעות על מנת להספיק להנות מכל המוצגים שיש לאקווריום להציע.

מומלץ לבקר באקווריום אנטליה בשעת הפתיחה, או בשעות הערב המוקדמות כשהמקום פחות עמוס.

הביקור באקווריום אנטליה מומלץ לכל הגילאים, ילדים ומבוגרים כאחד.

סרטון על אקווריום אנטליה

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: כל יום בין השעות 20:00-10:00
  • מחיר כניסה:  נכון לשנת 2023 כרטיס כניסה למבוגר עולה 55 יורו.
  • כתובת: Dumlupınar Bulvarı Arapsuyu Mahallesi No: 502 Konyaaltı, Antalya
  • דרכי ההגעה: מאנטליה- באוטובוס קווים TK36 או VF02 לתחנת 5 M migros שנמצאת במרחק הליכה מאקווריום אנטליה. משדה התעופה- קווים 600 או 800 לתחנת 5 M migros. מלארה- קווים LC37 או LC73 לתחנת האוטובוס של אנטליה ואז לעלות על TK36 או VF02 ל-5 M Migros. מקונדו- אוטובוס LC37 או LC73 לתחנת האוטובוס של אנטליה ואז לעלות על קו TK36 או VF02 ל-5 M Migros. מקמר- כל אוטובוס הנוסע לאנטליה ולרדת במלון סו (Su). מבלק- האוטובוס הנוסע לתחנת האוטובוסים של אנטליה מתחנת האוטובוסים Serik ולאחר מכן לעלות על TK36 או VF02 ל-5 M Migros. מאלניה- האוטובוס הנוסע לתחנת האוטובוסים של אנטליה ולאחר מכן עלו על קו TK36 או VF02 ל-5 M Migros.
  • האתר הרשמי של אקווריום אנטליה