שייט על הבוספורס, איסטנבול – המדריך המקיף ביותר בעברית | Bosphorus Cruise

עדכון אביב 2024

שייט הוא דרך נהדרת לחוות את האביב באיסטנבול שחוץ מהתעוררות של הטבע מביא עימו תיירים רבים, ומבשר את פתיחת עונת התיירות. הימים אומנם הולכים ומתחממים, אבל מזג האוויר עדיין הפכפך, כך שכדאי להתכונן עם לבוש בהתאם, ולקחת בחשבון שיכול להיות שבשייט יהיה קריר יותר בגלל הרוח, במיוחד עם מדובר בשייט בשעות הערב. בגלל הפופולאריות של שייט בנהר הבוספורס כדאי להזמין כרטיסים מראש. למרות שעוד לא מדובר על העומס של הקיץ, ובמרבית המקרים אפשר למצוא כרטיסים לשייט גם ברגע האחרון, הכרטיסים הזמינים לשעות הפופולאריות מתחילים להיות מוגבלים בשל הביקוש, במיוחד בסופי שבוע. להזמנת כרטיסים מראש לשייט על הבוספורס: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

שייט על הבוספורס בכמה מילים

הבוספורוס (Bosphorus) הינו מיצר ים המפריד בין חלקה האסייתי של טורקיה לחלקה האירופאי, מפריד את העיר איסטנבול וכן מהווה יעד חובה למבקרים בטורקיה, ממנו תוכלו לגלות רבות על העיר איסטנבול. שייט על הבוספורוס (Bosphorus Cruise) הינו יעד פופולרי ביותר לא רק עבור תיירים, מידי יום שטים הטורקים על הבוספורוס על מנת להגיע לצדדיו השונים של איסטנבול. כמו כן, השייט מעניק חוויה מרגיעה ומיוחדת הנותנת נקודת מבט על איסטנבול וקו הרקיע שלה.

מה רואים בשייט על הבוספורוס

בשייט על הבוספורוס ישנן מגוון אופציות איתן תוכלו להנות ולהירגע אל מול קו הרקיע של העיר איסטנבול. משייט פשוט, כשעה וחצי, עם אפליקציית אודיו, ועד שייט תענוגות הכולל ארוחת ערב ושקיעה או שייט סיורי, הכולל ביקור במספר יעדים ואטרקציות פופלאריות ביותר. כמו כן, תוכלו להנות מקו הרקיע של העיר איסטנבול הכולל את מגדל גלאטה, איה סופיה, המסגד הכחול, ארמון דולמאבהצ’ה ועוד.

ארמון דולמאבהצ'ה הוא אחד מבין האתרים הרבים שניתן לראות במהלך השייטארמון דולמאבהצ’ה הוא אחד מבין האתרים הרבים שניתן לראות במהלך השייט

כרטיסים לשייט על הבוספורוס

בשייט על הבוספורוס ישנן מגוון אופציות איתן תוכלו להנות ולהירגע אל מול קו הרקיע של העיר איסטנבול.  על מנת להבטיח את מקומכם מראש דאגנו לכם למספר אטרקציות הכוללת שייט בבוספורס.

שייט בבוספורס הכולל דילוג על התור

לחובבי ההפלגות- שייט בבופורוס מציע חוויה מיוחדת המתאימה לכל המשפחה. עם כרטיס זה תוכלו להבטיח את מקומכם ולשריין מקום בשייט מראש. מאחר וזהו כרטיס הכולל דילוג על התור תוכלו להיכנס לשייט בלי לעמוד בתורים. כרטיס זה מתאים לאלו המעוניינים לשלם מחיר מעט יותר גבוהה המקנה כניסה מהירה לשייט.
להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה

שייט בבוספורס עם ארוחת ערב

לחובבי ההפלגות- שייט בשייט בבוספורס מציע חוויה מיוחדת המתאימה לכל המשפחה. עם כרטיס זה תוכלו להבטיח את מקומכם ולשריין מקום בשייט מראש.
להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה

סיור במספר יעדים פופולאריים הכולל שייט בבוספורס

לחובבי ההפלגות וסיורים- שייט בבוספורס הכולל סיור בן 5 שעות במספר יעדים פופולאריים ומציע חוויה מיוחדת המתאימה לכל המשפחה. עם כרטיס זה תוכלו להבטיח את מקומכם ולשריין מקום בשייט מראש.
להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה

הזמנת כרטיסים לשייט בנהר הבוספרוס- 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למגיעים לשייט על הבוספורס

  • השייט בבוספורס מומלץ לחובבי ההפלגות, משפחות וכן לאלו המעוניינים להנותמהאטרקציות השונות ומקו הרקיע המיוחד של העיר.
  • השייט מומלץ בכל שעות היום ובייחוד בשקיעה.
  • מומלץ להשקיע בשייט בבוספורס כשעה מעבר לזמן המשוער על מנת להגיע למקום בנחת וכן להנות מהאזור כולו.
  • מומלץ לחבר את השייט בבסופורס עם יעדים הסמוכים אליו. היעדים הסמוכים לשייט הפשוט היוצא מאזור Eminönü, ארמון דולמאבהצ’ה, איה סופיה, המסגד הכחול והשוק המצרי.
  • ההגעה למקום נוחה מאוד ברכב והן ברגל.
  • השייט בבוספורס מתאים במיוחד למשפחות. ילדיכם יוכלו להנות במיוחד מהנוף ומחווית השייט.

שאלות נפוצות על שייט על הבוספורס

מומלץ להשקיע בשייט בבוספורס כשעה מעבר לזמן המשוער על מנת להגיע למקום בנחת וכן להנות מהאזור כולו.

השייט מומלץ בכל שעות היום ובייחוד בשקיעה.

השייט בבוספורס מומלץ לחובבי ההפלגות, משפחות וכן לאלו המעוניינים להנותמהאטרקציות השונות ומקו הרקיע המיוחד של העיר.

ניתן לרכוש כרטיסים לשייט במספר דרכים. אנו ממליצים לרכוש בקישור זה עם 5% הנחה לגולשי האתר. אפשרות נוספת היא להזמין את השייט על הבוספורס עם אפשרות ביטול בחינם בקישור הזה.

לכלל האפשרויות ניתן לחזור ולקרוא כאן

סרטון על שייט על הבוספורס

מידע שימושי

  • שימו לב, שעות השייט משתנות בהתאם לסוג השייט. ניתן לבחור את השעה הרצוייה בעת רכישת הכרטיסים.
  • מחיר כניסה: נכון לשנת 2023, מחיר כרטיס לשייט פשוט בבוספורס הינו כ8.5 אירו לאדם.
  • שימו לב, כתובת המקום משתנה בהתאם לסוג השייט.