לגולנד איסטנבול – המדריך המקיף ביותר בעברית | LEGOLAND® Discovery Center

עדכון אביב 2024

חודשים אלו, אחרי החורף, מביאים איתם התעוררות מחודשת לא רק של הטבע אלא גם של הפארקים באיסטנבול והסביבה. הימים הולכים והופכים נעימים יותר, וכמות עולה של מבקרים פוקדים את לגולנד איסטנבול וכדאי להזמין כרטיסים מראש. אומנם הפארק לא עמוס כמו הקיץ, והתורים עוד לא ארוכים כמו בשיא עונת התיירות, אבל ככל שנתקרב לקיץ ככה כמות המבקרים תגדל. בעיקר אם אתם מתכננים להגיע בסוף שבוע (או מתכננים כבר עכשיו את חופשת הקיץ שלכם) כדאי להזמין כרטיסים מראש וככה להיכנס ישירות לפארק בלי להמתין לרכישת הכרטיסים בכניסה. להזמנת כרטיסים מראש ללגולנד איסטנבול: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

לגולנד איסטנבול בכמה מילים

לגולנד איסטנבול (Legoland Discovery Center Istanbul) נמצא באיסטבול, טורקיה, והינו אחד מבין מתחמי הלגו הקיימים בעולם. המתחם ממוקם בצמוד לקניון הפורום (Forum Istanbul) ובמרחק של כחצי שעה נסיעה ממגדל גלאטה (Galata Tower) ומהמסגד הכחול (The Blue Mosque) אשר מושכים תיירים ומבקרים רבים. במתחם הלגולנד איסטנבול ישנם 8 אטרקציות מרכזיות, בהן קולנוע ארבע- ממדים, אזור לבנייה עצמית, סיור בחנות המפעל ומתקן לונה פארק לילדים. מעבר לכך, במתחם ישנו בית קפה וחנות של מוצרי לגו. הביקור במתחם הלגולנד הינו חווייתי מאוד לילדים, והינו מאפשר הנאה, סקרנות ולמידה. המתחם מתאים לביקור בייחוד למשפחות עם ילדים בגילאי 3-10.

מה עושים בלגולנד איסטנבול

בלגולנד איסטנבול ישנם 8 מתחמים שונים ובכל אחד מהם אטרקציות ייחודיות. אחד מהמתחמים הוא המיני-לנד (Miniland) בו המבקרים יכולים לחקור ולשחק בעיר קטנה הבנויה מיותר ממיליון וחצי חתיכות לגו. בעיר המיני-לנד ישנם דגמים של מבנים שונים הקיימים באיסטנבול, ובהם מגדל גלטה (Galata Tower), הגייה סופיה (Hagia Sopia), המסגד הכחול ועוד. מתחם נוסף הינו קולנוע 4-ממדים בו מעבר לראיית סרט תלת-ממדי עם דמויות הלגו המוכרות, תוכלו ממש להרגיש כאילו אתם חלק מהסרט בזכות אפקטים של רוח, גשם, תאורה ושלג. במתחם חיפוש הממלכה (Kingdom Quest) תוכלו לעזור לנסיכה הזקוקה לחילוץ בעזרת ירי לייזר על הדמויות שרוצים לעצור בעדכם.

במתחם נוסף, תוכלו לבנות וליצור את שתרצו בעזרת חלקי הלגו הרבים. כמו כן, תוכלו להעזר במומחי הלגו, ללמוד מהם על בניית מבנים ולקבל טריקים לעבודה עם לגו. מתחם החווה (DUPLO Farm) הינו ייחודי לקטנטנים (גילאי 0-5) בזכות חלקי הלגו הגדולים והרכים שנמצאים בו. במתחם זה ניתן לחקור את החווה, להצטלם עם החיות שבחווה ולשחק עם חלקי הלגו. מתחם נוסף הינו מתחם המכוניות, בו תוכלו לבנות מכוניות וכלי רכב נוספים בעזרת חלקי לגו ולבחון את טיבם במסלול המירוצים שנמצא במקום.

מעבר למתחמים אלו, ניתן לבצע סיור במפעל הלגו הנמצא במקום, במהלכו תוכלו לראות איך חלקי הלגו נוצרים. כמו כן, תוכלו לעלות לרכיבה על מתקן שוליית הקוסם בו תצטרכו לפדל במהירות בכדי לעלות לגובה. אם תרצו הפסקה מ-8 המתחמים האלו, תוכלו לשבת בבית הקפה שנצא באזור, אשר גם בו ילדיכם יוכלו להמשיך ולשחק בחלקי הלגו.

כרטיסים ללגולנד איסטנבול

כרטיסים ללגולנד איסטנבול

ישנן מספר אפשרויות לרכישת כרטיסים ללגולנד איסטנבול, תלוי בהעדפתכם ובאופי הטיול שלכם. מומלץ להזמין כרטיסים מראש בכדי להנות מהנחה ובכדי להבטיח את שהותכם בתאריך המועדף עליכם.

כרטיס כניסה בודדת ללגולנד איסטנבול

כרטיס הכניסה למתחם הלגולנד איסטנבול כולל כניסה חופשית לכל המתחמים והאטרקציות. הכרטיס כולל אפשרות ביטול חינם עד 24 שעות לפני ההגעה. הכרטיס מומלץ למי שרוצה לבקר בלגולנד איסטנבול אך לא מעוניין לבקר באטרקציות נוספות (הכרטיס המשולב מפורט בהמשך). כמו כן, למי שמעוניין בגמישות מסוימת במהלך הטיול.

לרכישת כרטיס זה עם תוספת 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) – לחצו כאן.

כרטיס משולב ללגולנד איסטנבול ולסי-לייף (sea-life)

הכרטיס המשולב כולל כניסה לשני הפארקים- לגו לנד וסי לייף, בשני ימים שונים זה מזה, לפי בחירתכם. יש לשים לב כי תאריך הכניסה לפארק השני מבין השניים יכול להעשות עד 7 ימים לאחר הכניסה לפארק הראשון. כרטיס זה כולל אפשרות ביטול בחינם עד 24 שעות לפני ההגעה. רכישת כרטיס זה מומלצת עבור מי שמעוניין לבקר בשני פארקים אלו במהלך הטיול שלו אך מעוניין בגמישות מסוימת.

לרכישת כרטיס זה עם תוספת 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) – לחצו כאן.

כרטיס משולב ללגולנד איסטנבול ובמוזיאון מאדאם טוסו

כרטיס משולב זה מאפשר כניסה למוזיאון מאדאם טוסו ולמתחם הלגולנד איסטנבול. יש לשים לב כי הכניסה לאטרקציה השנייה מבין השתיים שכרטיס זה כולל, יכולה להעשות עד 7 ימים לאחר הכניסה לאטרקציה הראשונה. הכרטיס כולל אפשרות ביטול עד 24 שעות לפני ההגעה. הכרטיס מתאים למי שמעוניין לבקר בשתי אטרקציות אלו ובכך לחסוך כסף ברכישת הכרטיס המשולב. כמו כן, למי שמעוניין בגמישות מסוימת בטיולו.

לרכישת כרטיס זה עם תוספת 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) – לחצו כאן.

הזמנת כרטיסים ללגולנד איסטנבול- 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למגיעים ללגולנד איסטנבול

  • הביקור בלגולנד איסטנבול מומלץ עבור ילדים בגילאים 3-10 ומשפחותיהם.
  • הביקור בלגולנד איסטנבול מומלץ בשעות הבוקר, בהן עומס המבקרים קטן יותר.
  • מומלץ להשקיע בביקור בלגולנד איסטנבול בין 2-3 שעות.
  • מומלץ לחבר את הביקור בלגולנד איסטנבול ליעדים הסמוכים אליו, ובהם מגדל גלאטה (Galata Tower) והמסגד הכחול (The Blue Mosque) הנמצאים במרחק של כחצי שעה נסיעה.
  • ההגעה למקום נוחה ברכב ובתחבורה ציבורית. החנייה עם הרכב יכולה להעשות בחניון קניון הפורום (Forum Istanbul) הצמוד.
  • מתחם הלגולנד הוא מקום המיועד לילדים בגילאי 3-10 ולכן מומלץ מאוד לבקר בו אם ילדיכם בגילאים אלו.
  • ישנם מספר בתי מלון בקרבת המקום, אנו ממליצים על מלון Wish More Hotel Istanbul בזכות הקרבה שלו לפארק הלגולנד ובזכות רמת הניקיון שבו. כמו כן, אנו ממליצים על מלון Bayrampasa Grand Hotel Seferoglu בזכות רמת הניקיון בו ורמת השירות של צוות המלון.
  • ניתן להוזיל את הביקור באמצעות רכישת כרטיסים המשלבים ביקור בלגולנד ובאטרקציות נוספות (כמפורט תחת עמודת הכרטיסים)
  • ניתן להיכנס ללגולנד איסטנבול עד שעתיים לפני סגירת המקום.

שאלות נפוצות על לגולנד איסטנבול

מומלץ להשקיע לפחות 2-3 שעות בביקור בלגולנד איסטנבול.

הביקור בלגולנד איסטנבול מומלצת בייחוד בשעות הבוקר, בהן עומס המבקרים הקיים הינו קטן יותר.

הביקור בלגולנד איסטנבול מומלץ עבור ילדים וילדות בגילאי 3-10. יש לשים לב כי כניסת הילדים למתחם מותנית בליווי מבוגר בלבד.

סרטון על לגולנד איסטנבול

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: בימי חול (שני-שישי) בין השעות 19:00-10:00, בסופי השבוע (שבת- ראשון) בין השעות 20:00-10:00.
  • מחיר כניסה: נכון לשנת 2023, מחיר כניסה בודדת ללגולנד איסטנבול הינה 20 אירו.
  • כתובת: Kocatepe, Photo of, Forum Istanbul, Paşa Cd D:No: 3, 34045 İstanbul, טורקיה
  • דרכי הגעה ללגולנד איסטנבול

    ישנן מספר דרכי הגעה ללגולנד איסטנבול, כתלות בהעדפתכם:

    • רכב פרטי- ניתן לחנות בחניון של קניון הפורום (Forum Istanbul) ומשם ללכת כ-50 מטרים עד להגעה למתחם הלגולנד.
    • אוטובוס- ניתן להגיע באוטובוס ה-IETT בקו 32 (תחנת Cevatpaşa-Eminönü), או בקו 32A (תחנת Cevatpaşa-Beyazıt), או בקו 32T (תחנת Cevatpaşa-Taksim).
    • subway– בהגעה באמצעות הסאבווי יש לרדת בתחנת Forum Istanbul ומשם ללכת ברגל.
  • https://www.legolanddiscoverycentre.com/istanbul/en/