1. עמוד הבית
  2. »
  3. תכנון חופשה עם הכל על
  4. »
  5. המלצות, הנחות ומבצעים לגולשי הכל על
  6. »
  7. המלצות, הנחות ומבצעים – טלפון וגלישה
  8. »
  9. הנחה של 5% לגולשי הכל על בשימוש בחבילות גלישה ושיחות של 019 מובייל

הנחה של 5% לגולשי הכל על בשימוש בחבילות גלישה ושיחות של 019 מובייל

019 מובייל ואתר הכל על במבצע מיוחד:
5% הנחה וחבילת שיחות וגלישה משודרגות

 

על חברת 019 מובייל

019 Mobile מציעה את אחת השיטות הזולות והנוחות ביותר לחבילות גלישה ולשיחות המיועדות לתיירים ישראלים. היתרונות שלה הן מצד אחד נוחות ופשטות, כולל שירות מלא בעברית גם במהלך ההתקנה עצמה וגם ליווי טלפוני ודיגיטלי בעברית שפועל 24/7 מכל מקום ברחבי העולם. בנוסף, אתם נשארים זמינים במספר הפלאפון שלכם, אין צורך להחליף סימים בכל רגע נתון והשירות מותאם לכל סוגי הפלאפונים וחברות הסלולאר בארץ. חשוב להזכיר גם שאפשר לאסוף את הסים בנתב”ג ללא צורך במשלוח וללא בלאגן, לקבל שיחות ללא תשלום וללא הגבלה.

 

על המבצע של 019 מובייל לגולשי את הכל על

בנוסף להכל, עכשיו אפשר גם ליהנות ממבצע מיוחד של 019 ואתר “הכל על”. מבצע הכולל גם 5% הנחה על כל החבילות לשיחות ולגלישה וגם חבילות משודרגות יותר.

איך מקבלים את ההנחה?

כל שצריך לעשות כדי לקבל את ההטבה הוא להזמין את החבילה דרך הקישור הזה. ההנחה כבר בפנים, אין צורך לשים קופון או לבצע פעולה אחרת.

 

1. בשלב הראשון לוחצים על אחד מהכפתורים האדומים בעמוד או על הקישור הזה. חשוב – אם לא תיכנסו מקישור זה, לא תקבלו את ההנחה!
2. בשלב השני בוחרים את הארץ הרלוונטית לטיול שלכם ולחוצים על כפתור בדוק >.

 

3. בוחרים את החבילה המתאימה לכם. שימו לב, לא ניתן לבחור חבילת שיחות ללא חבילת גלישה. כמו כן, ההמלצה שלנו היא לא להגזים, מרבית התיירים מזמינים חבילות גדולות מידי ללא סיבה כאשר נפחי הגלישה לא ישמרו לכם לטיול הבא במידה ולא תנצלו הכל. זכרו שהיום במרבית המלונות והמסעדות באירופה ובצפון אמריקה יש ווי פי חינם. לאחר בחירת החבילה לחצו על המשך >>

 

4.  לאחר מכן הכניסו את הפרטים האישיים שלכם ואת פרטי התשלום.
5. אם אתם לא טסים בסופ”ש או בחג, מומלץ לבחור לאסוף את הסים בשדה התעופה. אם אתם טסים בשבת או בחג, פנו לשירות הלקוחות על מנת לתאם איסוף של הסים מאחת מתחנות 019 בארץ או לבקש שליח בעלות של 30 ש”ח.
6. טוסו, גלשו ושוחחו.
7. סיימתם את החבילה? רוצים עוד? הזמינו טלפונית בשיחת חינם חבילה נוספת.




מה חשוב לדעת לפני שמזמינים חבילת גלישה או שיחות של 019 מובייל לצורך נסיעה לחו"ל?

  • קודם כל, לא תמיד ולא לכולם השירות מתאים ויוצא משתלם. אנו לא ממליצים עליו למי שטס לזמן רב ליעד מסוים (סטודנטים הלומדים בארץ זרה או תיירים הנוסעים לתקופה ממושכת). במקרה כזה עדיף לדעתנו להשתמש בסים מקומי. לאנשי עסקים ומדריכי טיולים שטסים לחו”ל פעמים רבות ומחליפים יעדים רבים, ישנן הצעות טובות יותר ומותאמות יותר עבורכם. לעומת זאת, אם אתם תיירים הנוסעים לזמן קצר ליעדים מרכזיים ולא יותר מפעם עד שלוש פעמים בשנה – האופציה הזו יכולה להתאים לכם מאוד. אנו תמיד ממליצים לפני ההזמנה לשקול את נושא הסים המקומי. לרוב זו האופציה הזולה יותר, אך ההפרש במקרה של תיירים אינו גבוה והאופציה של 019 מובייל היא פשוטה יותר, חוסכת זמן רב ותקלות טכניות לא מעטות.
  • בכל מקרה ל- 019 ישנן הצעות אטרקטיביות ביותר למגוון האופציות של חבילות הגלישה והשיחות לחו”ל. תמיד כדאי לערוך השוואה, כי לעיתים חלק מהחברות יוצאות במבצעים בהם המחירים שלהם אטרקטיביים יותר (למשל חבילות המונדיאל לקיץ הקרוב שכולן מיועדות לרוסיה בלבד, הן אטרקטיביות יותר בחלק מהחברות האחרות).
  • יש לקחת בחשבון שאם תישאר לכם יתרה של זמן גלישה ו/או דקות, זמן זה לא ישמר לכם לנסיעה הבאה.
  • יתרון חשוב שיש לשיטה של 019 הוא האפשרות לקבוע תקציב מראש. ברגע שתסיימו את החבילה שרכשתם, לא תוכלו לחרוג ממנה. אם תרצו להמשיך לגלוש או להתקשר תצטרכו להזמין חבילה נוספת (בקלות, באופן טלפוני בשיחת חינם דרך שירות הלקוחות).
  • אחד החסרונות בהצעה של 019 הוא העובדה שאפשר להזמין חבילות לשיחות רק בצירוף לחבילת גלישה. כלומר, לא ניתן להזמין חבילה לשיחות בלבד.
  • ישנה אפשרות לעשות הפניית שיחות מהמספר שלכם למספר ה-SIM החדש שאתם מקבלים מ- 019, כך תשארו זמינים במספר שלכם. כרגע אפשר לומר ששיטה זו עובדת בכל הרשתות הסללוריות למעט למשתמשי גולן טלקום.
  • האיסוף וההתקנה של הסים מבתצעים בנתב”ג באזור הדיוטי פרי ובעמדה הנוספת בטרמינל 1 על ידי נציגי החברה. זהו יתרון משמעותי שחוסך הרבה בלאגנים. יש רק לקחת בחשבון ששירות זה פועל בכל הימים 24 שעות, אך אינו זמין לטסים בשבתות ובחגים.
  • בהמשך להערה הקודמת, אם אתם צפויים להמריא בשבת או בחג, לאחר ההזמנה דברו עם שירות המכירות (055-9999525), או עם מוקד הליווי (1800-019019), כדי לתאם איסוף והתקנה של ה-SIM באחת ממאות התחנות בארץ. אופציה אחרת היא לבקש שישלחו לכם את ה- SIM עם שליח בעלות של 30 ש”ח. אופציות אילו קיימות דרך אגב, גם למי שטס בימי החול ומעוניין שהסים יהיה אצלו כבר לפני הטיסה, אך לדעתנו לרוב התיירים אין בכך צורך והשירות של איסוף והתקנה בנתב”ג הוא הפתרון המתאים ביותר.
  • חלק נוסף מהיתרון של ההצעה של 019 הוא העובדה שהחיוג לארץ הוא פשוט וללא קידומת. אתם מחייגים באותה צורה שבה אתם מחייגים בישראל.
  • קבלת שיחות והודעות היא ללא עלות!
  • אין בעיה לעבור עם הסים של 019 בין מדינות, כל עוד מדינות אלו כלולות במדינות שהחברה נותנת בהן שירות.
  • רוצים להתייעץ עימנו לפני ההזמנה? אין בעיה, השאירו פרטים.

 

תגובות והמלצות הגולשים לשירות של 019 מובייל

תגובות והמלצות אלו עלו בקבוצות הפייסבוק השותפות שלנו – מפה לשם – המלצות למטיילים:

  • (נסיעה לארה”ב): אני עשיתי חבילה של 019 ב- 159 בטיסה לנוי יורק לשבועיים. עובד יופי, יש מקומות שהייתה מעט פחות קליטה, אבל הרוב היה בסדר גמור.
  • (נסיעה לארה”ב)) 019 הכי זול ממה שבדקתי לנסיעה שלי. נכון, סים מקומי היה יותר זול, אבל אין לי זמן או סבלנות לחפש חנויות בנוי יורק שיעזרו לי בנושא הסים. ל- 019 יש 3 דוכנים בשדה התעופה.
  • בעלי קנה עכשו סים של 019 לנסיעה לאיטליה ועבד מצוין.
  • (מדריד): אני רכשתי סים בנתב”ג מ-019. עלה 160 ש”ח כולל גלישה של 5 ג’גה ו- sms חופשי. הייתי היחידה מכל הקבוצה שלנו שהייתה לה תמיד קליטה ואינטרנט חופשי. מאוד ממליצה!
  • (מדריד): 019 עולה 139 ש”ח 4 ג’יגה לשבועיים. עדיף לדעתי, לקנות סים ספרדי מקומי הרבה יותר זול ופשוט.
  • (צפון איטליה): ל- 019 יש בבן גוריון עמדה. יש אופציה לארבעה ג’יגה ב 139 או שישה ב199 לגעתי זה מספיק לרוב המטיילים לשבוע באיטליה. הם מתקינים לך את כרטיס הסים בשדה וטסים בראש שקט.כך עשינו ואנו מרוצים מאוד.
  • (איטליה): חשוב לציין ש- 019 אפשר גם להגיע ולרכוש במקום עצמו, הם גם ממש נחמדים בשירות לקוחות. אנחנו הזמנו שני סימים, לבעלי לא עבד כשנחתנו באיטליה וסידרו לנו את התקלה במכשיר מהר. אצלי לעומת זאת עבד ישר ללא תקלות.
  • (איטליה): אני לא מבין למה לשלם 199₪ לחבילה כשסים איטלקי במחיר של 10-20 אירו מקסימום וכולל 3-10 ג׳יגה. לא חבל על הכסף?
  • (איטליה): אנחנו נסענו עם 019 ועבד מעולה היתרון הוא שבניגוד לסים מקומי אפשר להשאיר גם את המספר שלך.
  • ((איטליה): אנחנו נסענו לשבוע באיטליה לקחנו חבילה ענקית של חמש ג’יגה ובקושי סיימנו 1 גיגה וסתם כל נפח הגלישה שנותר התבזבז. בקיצור אני ממליצה על 019 אבל לא להתפזר בחבילה הנבחרת.
  • (ברצלונה): רק לא 019. שירות גרוע וגם הקליטה לא טובה.
  • (ברצלונה): למי שטס לברצלונה וזקוק לשיחות וגלישה, בדיוטי פרי בנתב”ג יש סים עם 5 ג’יגה ושיחות ב- 160 שח. התקנה שם במקום. זה בעמדה של 019 בכניסות לשער D.
  • (רומא): אני עשיתי חבילה דרך 019, כי לא רציתי להתחיל לחפש סים ברומא. מבחינת מחיר לי זה יצא אותו דבר כמו הסים המקומי-80 שח לחצי ג’יגה + 50 דק שיחה לארץ.