מלונות ודירות באגם בלטון – סקירת מומחים (2024)

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

הסקירה המקיפה על מלונות ודירות באגם בלטון - אזורי הלינה המומלצים, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על המלונות המומלצים באגם בלטון.

7 מקומות לינה מומלצים באגם בלטון

OliverLux Aparthotel

מדובר במלון דירות, אפשרות המתאימה למי שרוצה מצד אחד להנות מהעצמאות והמרחב שדירה מאפשרת ומצד שני לא לוותר על היתרונות של מלון. מלון הדירות נמצא בטיהאני, בגדה הצפונית של אגם בלטון. בין השאר מקום הלינה מציע חדרי משפחה, כיסא גבוה לילדים ומוצרי טיפוח בחינם. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת וביקורות חיוביות מאוד בפלטפורמות השונות מתיירים שבחרו ללון בה בעבר, והיא מומלצת למשפחות מאחר ומאפשרת אירוח של ילדים. למידע נוסף לחצו כאן.

Residence Hotel Balaton

⭐⭐⭐⭐
מאחר וזהו מלון ארבעה כוכבים הוא מתאים במיוחד למי שמחפש מקום לינה בסטנדרט גבוה יחסית למקומות הלינה המוצעים בעיר. המלון נמצא בשיופוק, בגדה הדרומית של אגם בלטון. אפשרות לינה זו מציעה לאורחיה בין השאר חדרי משפחה, מוצרי טיפוח בחינם ומרפסת. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת טובות ומחמאות ממי שהתארח בה והיא אחת מאפשרויות הלינה המומלצות, והיא יכולה להתאים לאורחים עם מוגבלות תנועה ומציעה מספר מתקנים מונגשים. למידע נוסף לחצו כאן.

Grantek Üdülőház

זהו מלון אשר נמצא בבלטונללה, בגדה הדרומית של אגם בלטון. אפשרות לינה זו מציעה לאורחיה בין השאר חדרי משפחה, מרפסת ומקרר. אפשרות לינה זו זוכה לשבחים וחוות דעת חיוביות מתיירים שבחרו ללון בה, והיא יכולה להתאים גם לתיירים המחפשים מקום לינה למעשנים מאחר ומציעה אזור מיועד לעישון. למידע נוסף לחצו כאן.

Vitis Kúria 7171 Balatonrendes

זהו מלון אשר נמצא בBalatonrendes, בגדה הצפונית של אגם בלטון. בין השאר מקום הלינה מציע מוצרי טיפוח בחינם, פטיו וטרסה. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת וביקורות חיוביות מאוד בפלטפורמות השונות מתיירים שבחרו ללון בה בעבר, והיא יכולה להתאים גם לצמחונים או טבעונים המחפשים אפשרות לינה עם ארוחות מתאימות או אפשרות להכין אוכל. למידע נוסף לחצו כאן.

Hotel Bacchus

⭐⭐⭐
זהו מלון שלושה כוכבים אשר מתאים לתיירים שלא מחפשים מקום לינה מפואר, אלא מקום פשוט יחסית אך נעים שיהיה נוח לישון בו. המלון נמצא בקסזטלי, בגדה המערבית של אגם בלטון. בין השאר מקום הלינה מציע חדרי משפחה, מקרר וטרסה. אפשרות לינה זו מקבלת שבחים רבים מפי תיירים שבחרו לישון בה בעבר בביקורם בעיר, וחוות הדעת עליה בפלטפורמות השונות חיוביות מאוד, והיא מתאימה גם לדתיים ושומרי מסורת מאחר ונמצאת בקרבה לבית כנסת. למידע נוסף לחצו כאן.

Mala Garden Design Hotel

⭐⭐⭐⭐
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים שמהווה אופציה מעולה בעבור מי שמחפש מקום לינה ברמה גבוהה יחסית. מלון זה נמצא בשיופוק, בגדה הדרומית של אגם בלטון. אפשרות לינה זו מציעה לאורחיה בין השאר חדרי משפחה, מוצרי טיפוח בחינם ומכונת קפה. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת וביקורות חיוביות מאוד בפלטפורמות השונות מתיירים שבחרו ללון בה בעבר, והיא מומלצת למי שמגיע עם רכב בזכות החניה שמציעה לאורחים. למידע נוסף לחצו כאן.

Platán Apartmanház

מדובר במלון דירות, אפשרות המתאימה למי שרוצה מצד אחד להנות מהעצמאות והמרחב שדירה מאפשרת ומצד שני לא לוותר על היתרונות של מלון. מלון הדירות נמצא בבלטונגיורוק, בגדה המערבית של אגם בלטון. בין השאר מקום הלינה מציע חדרי משפחה ומזגן. אפשרות לינה זו זוכה לחוות דעת חיוביות ממי שבחר ללון בה בעבר בפלטפורמות השונות והיא אחת מאפשרויות הלינה המומלצות, והיא מתאימה למשפחות מאחר ומאפשרת אירוח של ילדים. למידע נוסף לחצו כאן.

שאלות נפוצות על מלונות ודירות באגם בלטון

למשפחות המחפשות ללון באגם בלטון אנו ממליצים להסתכל מלון דירות ארבעה כוכבים OliverLux Aparthotel בטיהאני, בגדה הצפונית, מלון Grantek Üdülőház בבלטונללה, בגדה הדרומית ומלון The Houses of History - anno 1830 בטיהאני, בגדה הצפונית המתאימים למשפחות עד 6 נפשות ומלון דירות שלושה כוכבים Platán Apartmanház בבלטונגיורוק, בגדה המערבית ומלון דירות שלושה כוכבים No.44 בבלטונפורד, בגדה הצפונית המתאימים למשפחות עד 7 נפשות. מקומות לינה אלו מקבלים ילדים וקיבלו חוות דעת חיוביות על ידי משפחות שבחרו ללון בהן.

בין מקומות הלינה המציעים מתקנים נגישים באגם בלטון אפשר למנות את מלון ארבעה כוכבים Residence Hotel Balaton בשיופוק, בגדה הדרומית, מלון שלושה כוכבים Hunguest Hotel Pelion בטפולצה, באזור הגדה הצפונית, מלון Hotel Halászkert Badacsony בבדקסוניטומאי, בגדה הצפונית ומלון ארבעה כוכבים Bonvital Hotel Hévíz Adults Only בהוויז, באזור הגדה המערבית שיש בהם גם חניית נכים ומלון ארבעה כוכבים Hotel Yacht Wellness & Business בשיופוק, בגדה הדרומית . מאחר ותיירים שונים זקוקים לרמה שונה של הנגשה כדאי מאוד לבדוק שהמתקנים המוצעים במקומות אלו תואמים את הצרכים שלכם וכי ישנם חדרים מונגשים פנויים בתאריכי החופשה שלכם.

מאחר והרוב המוחלט של בתי המלון השונים והדירות לא מאפשרים עישון במקום עצמו, בעבור מעשנים המגיעים לאגם בלטון ישנן שתי אפשרויות, או מקום אירוח המציע אזור המיועד לעישון, או מקום אירוח עם מרפסת אשר מאפשר עישון במרפסת. למעשנים המחפשים מקומות הלינה באגם בלטון מומלץ להסתכל על מלון Grantek Üdülőház בבלטונללה, בגדה הדרומית, מלון Partvilla Balatonboglar בבלטון בוגלר, בגדה הדרומית, מלון ארבעה כוכבים Mala Garden Design Hotel בשיופוק, בגדה הדרומית, מלון דירות ארבעה כוכבים Balaland Residence Apartmanhotel בזאנטוד, בגדה הדרומית ומלון שני כוכבים Tihany Yacht Club בטיהאני, בגדה הצפונית שמציעים אזורים המיועדים לעישון, מרפסת וגן.

לצמחונים וטבעונים שמחפשים לינה באגם בלטון כדאי להסתכל על אפשרויות המציעות ארוחות צמחוניות או מטבחון בו אפשר להכין אוכל למהלך היום. בין אפשרויות הלינה המומלצות בהקשר זה ניתן למנות את מלון Vitis Kúria 7171 Balatonrendes בBalatonrendes, בגדה הצפונית, מלון שלושה כוכבים Solaris Hotel בבלטונפולדבאר, בגדה הדרומית, מלון ארבעה כוכבים Hotel Zena Beauty & Shopping Center בהוויז, באזור הגדה המערבית, מקום האירוח ארבעה כוכבים Kistücsök Food & Room בבאלאטונסמש, בגדה הדרומית ובית הארחה שלושה כוכבים Sandahl Rezidencia בבדקסוניטומאי, בגדה הצפונית שמגישים אוכל טבעוני.

בין מקומות הלינה המומלצים עבור דתיים ושומרי מסורת באגם בלטון ניתן למצוא את מלון שלושה כוכבים Hotel Bacchus בקסזטלי, בגדה המערבית שנמצא בקרבת בית כנסת ומאפשר כניסה לחדרים באמצעות מפתח רגיל ומלון ארבעה כוכבים Kristály Hotel בקסזטלי, בגדה המערבית שנמצא בקרבת בית כנסת. במידה ואתם מגיעים לחופשה הכוללת סוף שבוע בדקו קודם האם מקום ההארחה מאפשר לכם שמירת שבת והאם יוכל לסייע בנושא - לא רק בקבלת מפתח רגיל ולא אלקטרוני אלא גם בנושאים שונים, כמו אורות שנדלקים באופן אוטומטי.

בין מקומות הלינה המומלצים בגדה הצפונית ניתן למצוא את בית נופש שלושה כוכבים Julianna Ház בשצ'ופק, מלון דירות ארבעה כוכבים Domaine Edegger בבדקסוניטומאי, דירת ארבעה כוכבים Royal Apartman בשצ'ופק, מלון Vitis Kúria 7171 Balatonrendes בBalatonrendes ומקום האירוח שלושה כוכבים Villa Bella בבדקסוניטומאי.

בין מקומות הלינה המומלצים בגדה המערבית ניתן למצוא את דירות שלושה כוכבים Gyenesi Virág Apartman בגיינסדיאס, בית הארחה Sipos Vendég és Apartmanház בבלטונגיורוק, מלון דירות שלושה כוכבים Platán Apartmanház בבלטונגיורוק, מקום האירוח שלושה כוכבים Garden Club Panzió בבלטונמריאפורדו ומלון שלושה כוכבים Villa Plattensee בפוניארצוושהג'.

בין מקומות הלינה המומלצים בגדה המזרחית ניתן למצוא את בית נופש שלושה כוכבים Nóra Apartman בבאלאטונקנשה, מלון שלושה כוכבים Hotel Villa Pax בבלטונאלמאדי, מלון ארבעה כוכבים Hunguest Hotel Bál Resort בבלטונאלמאדי, בית הארחה שלושה כוכבים Szilvia Ház Balatonakarattya בבלטונקראטיה ומלון ארבעה כוכבים Hotel Marina Port בבאלאטונקנשה.

כל מה שתצטרכו לדעת על מלונות ודירות באגם בלטון

אגם בלטון הוא אזור מרכזי ומועדף לביקור ולינה על ידי מרבית התיירים שמגיעים להונגריה, שכן הוא אחד מהיעדים הפופולארים והאהובים במיוחד בקרב התיירים האירופאים, וגם הישראלים. העיירות סביב אגם בלטון ידועות לא רק בשל חיי הלילה השוקקים שבהן, אלא גם בשל החופים היפהפיים שלהן ובכלל מי האגם הצוננים. אומנם אין טיסות ישירות המגיעות לסביבת אגם בלטון, אבל תיירים רבים בוחרים להגיע אליה מבודפשט ולשלב ביקור באגם לחלק מהחופשה או לכולה. ישנן אפשרויות לינה רבות באגם בלטון, החל ממלונות יוקרתיים המתאימים למי שמתכנן חופשה מפנקת ועד לאפשרויות המתאימות גם למי שמגיע לחופשה בתקציב מוגבל. כאשר מחפשים מקום לינה באגם בלטון, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כדי למצוא את המלון או הדירה המתאימים ביותר לכם ולאופי החופשה שלכם:

  • מיקום: קחו בחשבון את הקרבה לאטרקציות, מסעדות ותחבורה ציבורית. ניתן ללון בכל עיירה סביב האגם, לכל עיירה אופי מעט שונה, כל כן תוכלו לבחור בעיירה על פי תחומי העניין והדברים בהם רוצים להתרכז בחופשה, אם זה היסטוריה, חופים, טבע, קניות, חלק מההבטים או כולם יחד.
  • מתקנים: חשבו אילו מתקנים חשובים לכם, למשל חדר כושר או בריכה במלון, ומטבח מאובזר ומכונת כביסה בדירה, בנוסף, כדאי לשים לב שישנו מיזוג אוויר – בין אם בוחרים בדירה או במלון. למתכננים לשכור רכב בהונגריה, חשוב לוודא שהמקום מספק לכם חניה, במיוחד בקיץ אז העיר מלאה תיירים מציאת חניה יכולה להיות בעייתית, בעוד שבמרבית המקומות סביב האגם החנייה היא בתשלום באמצעות מדחנים.
  • סוג מקום הלינה: לכל סוג מקום לינה ישנם יתרונות וחסרונות, דירות למשל מרווחות יותר ולעיתים גם זולות יותר מאשר מלונות, אך לא מציעות את השירותים שהמלונות מציעים. הן יכולות להתאים מאוד למי שרוצה להוזיל את עלות החופשה או למשפחות וקבוצות של מעל 4 אנשים שמגיעות לאגם בלטון ומתקשות למצוא חדר מספיק גדול במלון או מלון שמציע חדרים מחוברים. מנגד, מלונות מציעים שירותים רבים יותר – למשל אחסון כבודה במידה ותרצו להשאיר את המזוודות לפני הצ’ק אין או אחרי הצ’ק אאוט.
  • תקציב: הלינה היא אחת מההוצאות המשמעותיות בחופשה, ולכן למחיר הלינה ישנו משקל משמעותי בבחירה של מקום אחד על פני אחר. כדאי להסתכל על מנעד המחירים בעבור תאריכי השהות שלכם על מנת להבין האם עלות הלינה יקרה או זולה ביחס לאפשרויות לינה אחרות באגם בלטון. יש לקחת בחשבון שלא רק סוג מקום הלינה משפיע על המחיר אלא גם המיקום שלו, ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לחוף כך גם סביר שעלות הלינה בו תעלה בהשוואה למקומות ברמה דומה שרחוקים יותר מאזור זה.
  • חוות דעת: כדאי לקרוא חוות דעת וביקורות מאורחים קודמים כדי לקבל יותר מידע על האווירה ורמת השירות של מקום הלינה.




המלצות על מלונות ודירות באגם בלטון

  • בין מקומות הלינה המומלצים הנוספים באגם בלטון ניתן למנות את בית נופש שלושה כוכבים Julianna Ház בשצ’ופק, בגדה הצפונית, מלון דירות ארבעה כוכבים Domaine Edegger בבדקסוניטומאי, בגדה הצפונית, אירוח ביתי Sommerhaus בוספרם, באזור הגדה הצפונית, דירת ארבעה כוכבים Royal Apartman בשצ’ופק, בגדה הצפונית ומקום האירוח ארבעה כוכבים Kistücsök Food & Room בבאלאטונסמש, בגדה הדרומית.
  • באגם בלטון יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • כדאי להיכנס לקישור זה בו ישנם מחירים מיוחדים והנחות בעבור מלונות ודירות באגם בלטון.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה, היכנסו ללינק זה ותוכלו לראות האם אתם זכאים להנחה.

כיצד בחרנו את המלונות והדירות המומלצים באגם בלטון?

ניתחנו כ-4,700 אפשרויות לינה באגם בלטון עם האלגוריתם הייחודי שפיתחנו בהכל על אחרי מעל עשור של עזרה לתיירים בבחירת הלינה שלהם ברחבי העולם. כדי לבחור את אפשרויות הלינה הטובות ביותר באגם בלטון בדקנו אילו אפשרויות לינה מתאימות לסוגי התיירים השונים המגיעים לעיר ומבין אפשרויות הלינה הללו אילו ממוקמות באזורי הלינה המומלצים על ידינו לתיירים באגם בלטון (למשל עיירות כמו בלטון-פורד וטיהאני) ובחנו אילו מהם זוכים לחוות הדעת הטובות ביותר מהמבקרים שבחרו ללון בהן בעבר, כדי שלכם יהיה יותר קל למצוא את אפשרות הלינה המתאימה לכם ביותר.

Booking.com