1. עמוד הבית
  2. »
  3. הולנד 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. האג, הולנד 2024 – המדריך המקיף | Den Haag
  6. »
  7. אתרים אטרקציות ומסלולים בהאג
  8. »
  9. מוזיאון מאוריצהאוס, האג – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Mauritshuis

מוזיאון מאוריצהאוס, האג – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Mauritshuis

עדכון אביב 2024

בתקופה זו בהאג כמות התיירים הולכת ועולה, דבר אשר מורגש באתרים והאטרקציות המובילים ביתר שאת. על אף שבעונה זו בדרך כלל אין בעיה של זמינות כרטיסים במוזיאון מאוריצהאוס בסופי השבוע בעיקר וככל שנתקרב לקיץ כן ייתכנו תורים קצרים בכניסה. בניגוד לאטרקציות החובה בעיר אליהן מגיעים מרבית התיירים אין צורך לרכוש כרטיסים זמן רב מראש, אך במידה ואתם יודעים מתי תרצו להגיע זה יכול להפוך את הכניסה ליעילה יותר, במיוחד אם מגיעים בסוף שבוע. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון מאוריצהאוס: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מוזיאון מאוריצהאוס בכמה מילים

האג (Hague) היא עיר על חוף הים הצפוני של מערב הולנד ואחד מהערים הפופולאריים בקרב חובבי האומנות בשל המגוון הרחב של התערוכות והמוזיאונים באזור. מוזיאון מאוריצהאוס (Mauritshuis) הינו חלק משאר המוזיאונים שקיימים בעיר, אשר מכיל כ- 800 יצירות אומנות ואוספים מבית המלוכה ההולנדי. במוזיאון תוכלו למצוא מגוון יצירות של אמנים רבים ביניהם: יוהאנס ורמיר (Johannes Vermeer), רמברנדט ואן ריין (Rembrandt van Rijn), יאן סטין (Jan Steen) ונוספים. המבנה נבנה עבור אציל בשם מאוריץ בתקופת המאה ה-17 ולאחר מכן עבר לידי משפחת מלוכה יחד עם תכולתו במאה ה-19 וכיום מהווה אתר מורשת בעיר.

מה רואים במוזיאון מאוריצהאוס

מוזיאון מאוריצהאוס מכיל אוספים חשובים של דמויות מפורסמות ומשמעותיות בתחום האומנות בהולנד ובעולם. במוזיאון תוכלו להתרשם מיצירות כמו ‘נערה עם עגיל פנינה’ של האמן יוהאנס ורמיר (Johannes Vermeer), ‘שיעור האנטומיה של ד”ר ניקולאס טולפ’ של רמברנדט ואן ריין (Rembrandt van Rijn), כמו כן תוכלו להתבונן מקרוב על ‘החוחית’ מאת פבריטיוס (Fabritius) וב’גן העדן עם נפילת האדם’ מאת רובנס וברויגל (Rubens and Bruegel). בין היצירות המפורסמות תוכלו לעצור ולהתרשם מעיצוב הפנים של המבנה והירידה לפרטים, נברשות עתיקות פרוסות בחלל המוזיאון לצד חיפויי קיר משי ליצירת אווירה ייחודית למוזיאון המופלא. יצירת ‘נערה עם עגיל פנינה’ ממוקם בקומה העליונה של המוזיאון יחד עם ‘ליל הכוכבים’ ו’משמר הלילה’ שכן הם בין היצירות המפורסמות בהיסטוריה. בנוסף, בכניסה למוזיאון תקבלו מדריך שמע שילווה אתכם במהלך סיורכם, הוא מועבר באנגלית וברוסית.

סרטון על מוזיאון מאוריצהאוס

כרטיסים למוזיאון מאוריצהאוס

למוזיאון מאוריצהאוס תוכלו לרכוש 2 סוגי כרטיסים: כרטיס רגיל או כזה שמשלב כניסה עם אטרקציה נוספת.

כרטיס כניסה רגיל למוזיאון מאוריצהאוס עולה 17.50 יורו לאדם, את כרטיסכם תקבלו למכשירים הניידים ותדרשו להציגם בכניסה למוזיאון. כרטיס זה מתאים עבור מטיילים אשר מעוניינים להיכנס למוזיאון מבלי לשלב אטרקציה נוספת, תוכלו לרכוש אותו דרך הקישור הבא.

כמו כן, תוכלו לרכוש כרטיס משולב שיקנה לכם כניסה למוזיאון מאוריצהאוס יחד עם התערוכה אשר בארמון (Escher in The Palace). תוכלו לצפות בתערוכה שלמה הממוקדת אשליות אופטיות ומוקדשת לאמן ההולנדי המפורסם אשר בארמון לאנדה וורהוט (Lange Voorhout Palace), באתר תוכלו ליהנות תעתוע מוחי שישחק לכם בפרספקטיבות הנורמליות איתן באתם בתחילת הביקור. כרטיס זה מתאים עבור מטיילים אשר מעוניינים לשלב את ביקורם במוזיאון מאוריצהאוס יחד עם כניסה לארמון לאנדה וורהוט וצפיה בתערוכה המיוחדת בו, עלות כרטיס הינו 27.08 יורו לאדם וניתן להזמין אותו בקישור הבא.

הזמנת כרטיסים למוזיאון מאוריצהאוס - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למבקרים במוזיאון מאוריצהאוס

  • הביקור במוזיאון מאוריצהאוס מומלץ עבור חובבי אומנות והיסטוריה.
  • זמן מומלץ לביקור הוא בשעות הבוקר כאשר אין עומס משמעותי באתר, כמו כן יש לקחת בחשבון כי בשיא עונת התיירים (חודשי הקיץ) המוזיאון עלול להיות עמוס מהרגיל.
  • מומלץ להקדיש לביקור במוזיאון בין שעה לשעה וחצי, לטובת מעבר על היצירות המפורסמות והתרשמות מהנאה.
  • מומלץ לשלב את ביקורכם במוזיאון יחד עם נקודות מרכזיות נוספות בעיר ביניהם: אקווריום סיי לייף בסכוונינגן (Sea Life Scheveningen) ומדורודם (Madurodam).

    אקווריום סיי לייף יעניק לכם חוויה מופלאה ומפגש קרוב עם מינים שונים של יצורים ימיים מאזורים שונים בעולם, תוכלו להזמין כרטיס באמצעות הקישור הבא.

    כמו כן, מומלץ לבקר בפארק מדורודם בו תוכלו לסייר בהולנד המיניאטורית. תוכלו לחקור כל פינה באמסטרדם מהחל משוק הגבינות המפורסם באלקמר ועד לפארקי השעשועים והסירות בתעלות. חוויה עוצמתית ומהנה לכלל הגילאים, תוכלו לרכוש כרטיס בקישור הבא.

  • למוזיאון מאוריצהאוס תוכלו להגיע באמצעות תחבורה ציבורית נגישה וטובה בעיר, תחנת המטרו הקרובה היא Den Haag, Spui משם כ-5 דק’ הליכה תוכלו להגיע אל היעד.
  • בסמוך למוזיאון מאורציהאוס (Mauritshuis) יש מגוון פתרונות לינה טובים, בין המומלצים שביניהם הוא מלון דס אינדס האג (Hotel Des Indes The Hague – a Luxury Collection Hotel) אשר נמצא במרחק של 400 מטר מהמוזיאון ומאטרקציות נוספות בעיר. קישור להזמנה תוכלו למצוא כאן.

    כמו כן, תוכלו להתארח במלון בוטיק קורונה (Boutique Hotel Corona) שנמצא במרחק 300 מטרים מהמוזיאון ובקרבה למסעדות ונקודות מרכזיות נוספות בעיר. קישור להזמנה תוכלו למצוא כאן.

שאלות נפוצות על מוזיאון מאוריצהאוס

ניתן לבקר במוזיאון במהלך כל השנה, מומלץ לבקר בחודשים פחות עמוסים ולא בשיא עונת התיירים בחודשי הקיץ.

מידע שימושי

  • מוזיאון מאוריצהאוס פתוח כל ימות השבוע בין השעות 10:00-18:00, פרט ליום שני בו המוזיאון נפתח ב13:00 ונסגר ב18:00.
  • כרטיס כניסה עולה 17.50 יורו לאדם עבור מטיילים מעל גיל 19, מתחת לגיל 19 כניסה בחינם.
  • Plein 29, 2511 CS, The Hague
  • למוזיאון מאוריצהאוס תוכלו להגיע באמצעות תחבורה ציבורית נגישה וטובה בעיר, תחנת המטרו הקרובה היא Den Haag, Spui משם כ-5 דק’ הליכה תוכלו להגיע אל היעד.
  • https://www.mauritshuis.nl/en/