1. עמוד הבית
  2. »
  3. הולנד 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. האג, הולנד 2024 – המדריך המקיף | Den Haag
  6. »
  7. אתרים אטרקציות ומסלולים בהאג
  8. »
  9. מדורודם, האג – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר בעברית | Madurodam

מדורודם, האג – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר בעברית | Madurodam

עדכון אביב 2024

עונה זו מסמנת את תחילת עונת התיירות בהאג ומספר התיירים שמגיעים עולה. העומס מתחיל להיות מורגש וכמות המבקרים באתרים השונים בעיר, וכך גם מדורודם, עולה. אומנם אין בעיה של זמינות כרטיסים בתקופה זו של השנה, אבל יש ימים בהם עלולים להיווצר תורים. לכן, למי שרוצה להשיג כרטיסים אותם יוכל פשוט להציג בלי לעמוד בתור לרכישה, או למי שיש לו כבר תוכנית בנויה - כדאי להזמין כרטיסים מראש, מי שחושש להתחייב למועד ביקור קבוע יכול להסתכל על אופציות עם אפשרות ביטול. להזמנת כרטיסים מראש למדורודם: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מדורודם בכמה מילים

מדורודם (Madurodam) הינה עיר מינאטורית בהאג שבהולנד, אשר מדמה את הולנד וכוללת בה מגוון רחב של אתרים ,אטרקציות וכן דגמים של אתרים בהולנד, בקנה מידה 1:25. מדורודם קרוייה על שמו של ג’ורג’ מדורו, סטודנט יהודי אשר נלחם בנאצים בעת מלחמת העולם השנייה. בשנת 1945, מדורו מת, במחנה הריכוז דכאו, והוריו החליטו לתרום מכספם לבניית העיר. העיר הוקמה, כשבע שנים לאחר מכן, ב1952.

מדורודום, עיר מניאטורית בה תוכלו לראות את הולנד כולהמדורודום, עיר מניאטורית בה תוכלו לראות את הולנד כולה

מה רואים במדורודם?

במדורודם תוכלו להנות ממגוון רחב, אתרים ,דגמים ואפילו מסעדות. בכניסה לעיר תוכלו לראות את ביתו של ג’ורג’ מדורו ואף לשמוע את סיפורו. לאחר מכן תוכלו להנות וללמוד מתחנות הרוח, בתי התעלות, הרכבות, ארמון השלום בהאג, הארמון המלכותי באמסטרדם וביתה של אנה פרנק. לבסוף תוכלו להנות מהמסעדות במדורודם, Taste of Holland, אר מציעה ארוחות צהריים או ערב, סנוויצים וגלידות. וכן מקפה פנורמה, בית קפה הממוקם בין שני מגרשי משחקים, ומשקיף על כל העיר. כך תוכלו להנות מחוויה אולטימטיבית בה הילדים משחקים ואתם עם קפה חם משקיפים על העיר ורואים את הקסם שלה.

טחנות הרוח הקטנות במדורודםטחנות הרוח הקטנות במדורודם

סרטון על מדורודם

כרטיסים למדורודם

במידה ואתם מעונינים בכרטיסי כניסה בסיסים למדורודם, תוכלו לרכוש כאן
כמו כן, במידה ואתם מעוניינים באטרקציות נוספות ישנו כרטיס משולב עם אקווריום סיי לייף בסכוונינגן הנמצא בסמוך למדורודם, לרכישת הכרטיס לחצו כאן.

הזמנת כרטיסים למדורודם - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למבקרים במדורודם

  • הביקור במדורודם מומלץ למשפחות, זוגות מבוגרים וצעירים.
  • הזמן המומלץ לביקור הוא כ-4 שעות
  • אנו ממליצים לשלב את הביקור במדורודם עם אקווריום סיי לייף בסכוונינגן הנמצא בסמוך. וכן עם הערים הסמוכות, אמסטרדם ורוטרדם.
  • בעיר עצמה אופן ההתניידות הנוח ביותר הינו באמצעות תחבורה ציבורית
  • למשפחות המגיעות ליעד אונ ממליצים לבקר בארמון המלכותי, בפארקי השעשועים וכן לגלות את הגבינה ההולדנית במגוון אטרקציות מגניבות.

שאלות נפוצות על מדורודם

הביקור מומלץ לזוגות מבוגרים וצעירים, למשפחות וכן לחובבי העולם שאין ביכולתם כרגע לבקר בכל הולנד.

התקופה המומלצת לטייל במדורודם שבהאג הינה בחודשי הקיץ. על אף מזג האוויר הנעים שמאפיין לרוב את חודשי הקיץ, יש היתכנות לגשמים בעיר לכל אורך השנה ולכן מומלץ להיערך בהתאם ולהצטייד עם בגדים מתאימים, ולתכנן אטרקציות במקומות סגורים לימים הגשומים.

בביקור במדורודם מומלץ להשקיע כארבע שעות. כמו כן נמליץ לשלב עם אטרקציות נוספות באזור לדוגמא האקווריום סיי לייף בסכוונינגן הנמצא בסמוך או עם הערים הסמוכות, אמסטרדם ורוטרדם.

מידע שימושי

  • שעות הפתיחה:
    שעות הפתיחה הינן מידי יום מהשעה 11:00-17:00.
  • מחיר הכניסה לאדם (3+) הינו כ17 אירו ליום.
  • כתובת:
    George Maduroplein 1
    2584 RZ The Hague, הולנד
  • למדורודם תוכלו להגיע מתחנה מרכזית בהאג (Den Haag Centraal) דרך קו 9 של הרכבת החשמלית. כ10 דק’ נסיעה. כמו כן, תוכלו להגיע אל מדורודם באמצעות רכב, נסיעה של כ-45 דק’ מאמסטרדם ושל כ-25 דק’ מרוטרדם.
  • האתר הרשמי- madurodam