1. עמוד הבית
  2. »
  3. הולנד 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. האג, הולנד 2024 – המדריך המקיף | Den Haag
  6. »
  7. אתרים אטרקציות ומסלולים בהאג
  8. »
  9. הגלגל הענק סקיי וייו, האג – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | SkyView de Pier

הגלגל הענק סקיי וייו, האג – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | SkyView de Pier

עדכון אביב 2024

האביב מבשר על תחילת עונת התיירות בהאג וכמות הולכת ועולה של תיירים מגיעים מכל רחבי העולם. בהתאם לכך מספר המבקרים באטרקציות השונות, בניהן גלגל הענק סקיי וייו, עולה. אומנם אין בעיה של זמינות כרטיסים בתקופה זו של השנה, אבל יש ימים בהם עלולים להיווצר תורים. לכן, למי שרוצה להשיג כרטיסים אותם יוכל פשוט להציג בלי לעמוד בתור לרכישה, או למי שיש לו כבר תוכנית בנויה - כדאי להזמין כרטיסים מראש, מי שחושש להתחייב למועד ביקור קבוע יכול להסתכל על אופציות עם אפשרות ביטול. להזמנת כרטיסים מראש לגלגל הענק סקיי וייו: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

הגלגל הענק סקיי וייו בכמה מילים

הגלגל הענק סקיי וייו (SkyView de Pier) נמצא בצפון-מזרח העיר האג (Den Haag) במזח סכוונינגן (Scheveningen Pier) המכונה גם ‘מזח התענוגות’. המזח נבנה לראשונה ב1901 ובמלחמת העולם השנייה נהרס במכוון ע”י הגרמנים כדי למנוע מבעלות הברית לפלוש לאירופה דרך הים. המזח שקיים כיום נפתח ב1959 ותוכנן ע”י אדריכלים הולנדים מרוטרדם, אורכו הכולל של המזח הוא 382 מטר. במזח עצמו יש המון פעילויות שמתאימות לכולם, בין למשפחות עם ילדים, בין למחפשים חוויות אקסטרים וכן חווית מרגיעות ומפנקות. כמובן שגולת הכותרת של המזח הוא גלגל הענק סקיי וייו- הראשון מסוגו שנבנה מעל הים באירופה (בגובה של 8 מטר). הגלגל עצמו באורך של 40 מטרים עם 36 גונדולות סגורות וממוזגות- תנאים אידאליים להנות מנוף פנורמי של המים ומקו הרקיע של העיר האג.

מה רואים בגלגל הענק סקיי וייו

הגלגל הענק סקיי וייו ממוקם בלב המזח, ההגעה אליו כלולה בהליכה קצרה בה ניתן להנות מנוף מרהיב ולמלא את הריאות באוויר ים צלול, כמובן שלאורך המזח מומלץ להינות ממגוון מסעדות ובתי קפה המפוזרים לאורכו. הגלגל עצמו נבנה 8 מטר מעל פני הים, אורכו הוא 40 מטר והוא כולל 36 גונדולות סגורות וממוזגות ומושבים נוחים, כל גונדולה מכילה עד 6 אנשים. בסיבוב הלוקח בין 12-15 דק ניתן להנות מנוף מדהים על הים ועל העיר האג, בימים עם ראות טובה אפשר להצליח לראות את רוטרדם, בסופש”ים המתקן פתוח גם בלילות ומאפשר להנות מסיבוב לילי ולצפות באורות האג. יש אפשרות לקנות גונדולה vip הכוללת רצפת זכוכית המאפשרת להנות מנוף ב360 מעלות. ניתן לשדרג את הסיבוב בגלגל עם פאי תפוחים/ ברוניז ולהירגע עם קפה/ תה. בשאר המזח ניתן למצוא מגוון אטרקציות כמו אומגה כפולה שמגיעה עד 180 קמ”ש, מתקן קפיצת הבנג’י מגובה 60 מטר, ומי מכם שלא חובב אקסטרים אלא מעדיף דווקא חוויה רגוע אולי ירצה להגיע למעבדת הבריאות של דה פייר (HEALTH LAB DE PIER) המציעה מגוון אפשרויות סאונה, עיסויים ובריכות מי מלח.

סרטון על הגלגל הענק סקיי וייו

כרטיסים לגלגל הענק סקיי וייו

הגלגל הענק סקיי וייו ממוקם במזח התענוגות מעל הים ולידו נמצאים עוד אטרקציות מגוונות מחוויות אקסטרים ועד חוויות ספא מרגיעות. החוויה בגלגל מתאימה למשפחות עם ילדים הרוצים להנות מנוף מרהיב על העיר או לזוגות הרוצים לבלות רגע רומנטי בין שמים לארץ.

כרטיס כניסה עם פינוקים

כרטיס זה מאפשר כניסה לגלגל הענק סקיי וייו וכולל קפה או תה לצד פאי תפוחים או מאפה לבחירתכם, מומלץ לכל מי שרוצה להנות מ15 דק בלתי נשכחות על הגלגל הענק של סקיי וייו עם נוף פנורמי מרהיב, עלות של הכרטיס היא 14 יורו לאדם ובנוסף קיימת הנחה של 5% בעבור גולשי הכל על בהזנת קוד קופון HAKO5, ניתן לרכוש את הכרטיס בקישור הבא.

הזמנת כרטיסים לגלגל הענק סקיי וייו - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למבקרים בגלגל הענק סקיי וייו

  • מומלץ לעלות על הגלגל הענק סקיי וייו אם אתם אוהבים נופים יפים וחוויות בלתי נשכחות, מתאים גם למשפחות עם ילדים.
  • כדי להינות מהחוויה על הגלגל הענק מומלץ להגיע בקיץ, אך היות והגונדולות סגורות (התאים) אפשר להנות ממנו בכל עונות השנה.
  • סיבוב על הגלגל לוקח בין 12-15 דקות.
  • אם אתם מעוניינים ללון באזור הגלגל הענק סקיי וייו מומלץ להתעניין במלון De Pier Suites שנמצא ממש על המזח, פרטים בקישור הבא, עוד מלון שנמצא ממש בקרבה לחוף הוא מלון 3 כוכבים Ramada The Hague Scheveningen פרטים נוספים בקישור הבא.
  • יש חניה סמוך לחוף אך מומלץ להימנע להגיע עם רכב לאתר.

שאלות נפוצות על הגלגל הענק סקיי וייו

מומלץ לעלות על הגלגל הענק סקיי וייו אם אתם אוהבים נופים יפים וחוויות בלתי נשכחות, מתאים גם למשפחות עם ילדים.

כדי להינות מהחוויה על הגלגל הענק מומלץ להגיע בקיץ, אך היות והגונדולות סגורות אפשר להנות ממנו בכל עונות השנה.

סיבוב על הגלגל לוקח בין 12-15 דקות.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה:
    שני-חמשי: 12:00-20:00
    שישי-שבת: 11:00-22:00
    ראשון: 11:00-21:00
  • מחיר כניסה: מבוגר: 9 €, ילדים (בין 4-12): 9 €, כרטיס משפחתי(2 מבוגרים+2 ילדים): 26 €, תא VIP (מוגבל ל4 אנשים): 55 €.
  • כתובת: Strandweg 156, 2586 JW Den Haag
  • אתר רשמי: https://skyviewdepier.nl/en/