אקווריום סיי לייף סכוונינגן, האג – המדריך המקיף בעברית | SEA LIFE Scheveningen

עדכון אביב 2024

עונה זו מסמנת את תחילת עונת התיירות בהאג וכמות הולכת ועולה של תיירים מגיעים מכל רחבי העולם. בהתאם לכך מספר המבקרים באטרקציות השונות, בניהן אקווריום סיי לייף סכוונינגן, עולה. למי מכם שמתכנן כבר עכשיו, כמו רבים, את חופשה הקיץ אנו ממליצים לרכוש כרטיסים מראש עם אפשרות ביטול כדי לשמור על גמישות. גם במידה וערכתם תוכנית מסודרת לטיול ויודעים מתי תבקרו באטרקציה אנו ממליצים על הזמנה מראש וכך לחסוך את רכישת הכרטיס במקום עצמו (או מציאת כרטיס בהנחה כך שיהיה זול יותר מרכישה במקום עצמו). להזמנת כרטיסים מראש לאקווריום סיי לייף סכוונינגן: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

אקווריום סיי לייף סכוונינגן בכמה מילים

האג הינה עיר במערב הולנד השלישית בגודלה במדינה ומתפקדת כמרכז השלטוני של המדינה ובירת מחוז דרום הולנד. מיקומה הגיאוגרפי של האג בסמוך לים הצפוני ולערים אמסטרדם מצפון מזרח, רוטרדם מדרום וזוטרמר ממזרח הופך אותה לעיר אטרקטיבית ומרכזית לתיירים אשר מגיעים להנות בשני ערי החוף שלה, סכוונינגן וקייקדאון, בתקופת הקיץ החמימה בהולנד. אחת מהאטרקציות שתוכלו לבלות בהן בהאג היא האקווריום “סיי לייף” בסכוונינגן (SEA LIFE Scheveningen). באקווריום תוכלו לפגוש ביותר מ-45 אקווריומים שונים ושפע של חיות שלא הכרתם. תוכלו לפגוש בעולם התת ימי והמגוון והיופי המרהיב שלו וכן להכיר בסוגים השונים ובעולמות מחייה שונים, לדוגמא נהר האמזונס.

מה רואים באקווריום סיי לייף בסכוונינגן?

באקווריום סיי לייף בסכוונינגן תוכלו לראות כ-13 חללים שונים בעלי נושא, כ-45 אקווריומים שונים ומגווניום וכן תוכלו להנות מהליכה במנהרה המוקפת ב-180,000 ליטר מים ושלל חיות, כולל צבי ים ואלמוגים. כמו כן תוכלו להנות מסיפורים והמון המון ידע על החיות הנמצאות באקווריומים, להכיר חיות חדשות, ואפילו לגעת בחלקם בבריכת המגע שבמתחם. בנוסף, תוכלו להנות מחנות המזכרות שבמקום ולצאת עם תכשיט, בובה או אפילו ספר בהולנדית.

סרטון על אקווריום סיי לייף בסכוונינגן

כרטיסים לאקווריום סיי לייף בסכוונינגן

לביקור באקווריום סיי לייף בסכוונינגן תוכלו לרכוש את הכטיס הבסיסי בעלות של כ 18.5 אירו למבוגר (12+) וכ15 אירו לילד (3-11). לרכישת הכרטיס, לחצו כאן

במידה ואתה מטיילים בהאג מספר ימים/ מעוניינים באטרקציות נוספות בעיר, תוכלו לרכוש כרטיס משולב לאקווריום סיי לייף בסכוונינגן ולמדורודם, בעלות של כ 35 אירו למבוגר. לרכישת הכרטיס, לחצו כאן או כרטיס משולב לאקווריום סיי לייף בסכוונינגן ולגלגל הענק “סקי וייו”, בעלות של כ31.5 אירו למבוגר. לרכישת הכרטיס, לחצו כאן

הזמנת כרטיסים לאקווריום סיי לייף בסכוונינגן - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למבקרים באקווריום סיי לייף סכוונינגן

  • הביקור במוזיאון מתאים למשפחות, זוגות צעירים ומבוגרים ולאוהבי טבע ויצורי מים.
  • הזמן המומלץ להשקיע בביקור באקווריום הינו כשעה וחצי, שעתיים.
  • אנו ממליצים לשלב את הביקור באקווריום יחד עם עוד שלל אטרקציות שיש בהאג, כגון: מדורודם, הגלגל הענק סקיי וייו, לגולנד ועוד. כמו כן תוכלו לשלב את הביקור עם נסיעה לערים הסמוכות, אמסטרדם ורוטרדם.
  • בעיר עצמה אופן ההתניידות הנוח ביותר הינו באמצעות תחבורה ציבורית

שאלות נפוצות על אקווריום סיי לייף סכוונינגן

הביקור מומלץ לחובבי העולם התת ימי, זוגות מבוגרים וצעירים וכן למשפחות.

התקופה המומלצת לטייל בהאג הינה בחודשי הקיץ. על אף מזג האוויר הנעים שמאפיין לרוב את חודשי הקיץ, יש היתכנות לגשמים בעיר לכל אורך השנה ולכן מומלץ להיערך בהתאם ולהצטייד עם בגדים מתאימים, ולתכנן אטרקציות במקומות סגורים לימים הגשומים. האקווריום סיי לייף בסכוונינגן יכול להיות פתרון מעולה גם לימים הגשומים.

בביקור באקווריום סיי לייף מומלץ להשקיע כשעה וחצי, שעתיים. כמו כן, נמליץ לשלב עם אטרקציות נוספות באזור לדוגמא מדורודם, העיר המינאטורית, הנמצאת בסמוך או עם הערים הסמוכות, אמסטרדם ורוטרדם.

מידע שימושי

  • שעות הפתיחה:
    שעות הפתיחה הינן מידי יום מהשעה 10:00-17:00.
  • מחיר הכניסה עבור מבוגר (12+) הינו 18.5 אירו, ובעבור ילד 15 אירו. שימו לב תינוק עד גיל 3 יכנס עם כרטיס בחינם ובליווי מבוגר בלבד.
  • כתובת:
    Strandweg 13, 2586 JK, האג
  • לאקווריום סיי לייף בססכוונינגן תוכלו להגיע באמצעות קו 9 של הרכבת החשמלית מהתחנה המרכזית (Den Haag, Centraal Station) ולרדת בתחנה Den Haag, Circustheater (כ-12 דק’ נסיעה) ומשם להמשיך ללכת כ-6 דק’ עד לאקווריום.
    לבאים ברכב, כ13 דק’ נסיעה מתחנה המרכזית (Den Haag, Centraal Station).
  • האתר הרשמי- sealife scheveningen