טירת היסוויק, איינדהובן – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Heeswijk Castle

עדכון אביב 2024

באביב באיינדהובן כמות התיירים עולה ואפשר לראות כבר עכשיו שמספר התיירים שמגיעים לביקור בטירת היסוויק עולה. אם אתם מתכננים לוח זמנים צפוף לחופשה בשבועות הקרובים ולא רוצים לבזבז זמן על עמידה בתורים, או אם אתם מתכננים כעת כמו רבים את חופשת הקיץ - אנו ממליצים להזמין כרטיסים מראש וכך לחוסך את זמן ההמתנה לרכישת כרטיס בארמון עצמו. להזמנת כרטיסים מראש לטירת היסוויק: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

טירת היסוויק בכמה מילים

טירת היסוויק (Heeswijk Castle) הינה טירת עץ ישנה משנת 1080 שגדלה והפכה למבצר, בית מלוכה ולבסוף למוזיאון. טירת היסוויק מהווה כיום, אנדרטה היסטורית של בראבנט, הגוללת בתוכה סיפורים רבים אודות שנות מלוכה, נסיונות השתלטות כושלים. כמו כן, תוכלו להנות מהיופי של הטירה, הטבע הקסם ואף מארוחת צהריים או קפה בטירה ולהרגיש ברון מהעבר.

מה רואים בטירת היסוויק?

בטירת היסוויק תוכלו להנות וללמוד את ההיסטוריה רבת השנים, את נסיונות ההשתלטות ואת תרבות המלוכה בברבנט. תוכלו לטפס אל מגדלי הטירה לגלות מסדרונות סודיים ולשוטט בארמון ולגלות את העתיקות השונות. כמו כן תוכלו לטייל בגנים המקיפים את הטירה ובשטחי האחוזה ולהנות מהטבע הקסום והיפהפה וכן לצאת לטיולים דרך היער או לשוט בסירה בנהר הAa.

סרטון על טירת היסוויק

כרטיסים והגעה לטירת היסוויק

כרטיסים לטירת היסוויק

אם אתם מעוניינים רק בכרטיס כניסה בסיסי לאתר, אנחנו ממליצים לכם להזמין כרטיס כניסה דרך טיקטס, המציע כרטיס כניסה הכולל גם מדריך אודיו בשפה האנגלית. כרטיסים ניתן לרכוש כאן. אפשרות זו מתאימה למי שרוצה להעמיק בהיסטוריה של הטירה ושל בראבנט בצורה עצמאית אשר לא תלויה במדריך.

למעוניינים ביום חוויתי עם טעמים הולנדים תוכלו לרכוש כרטיס לסיור קולינרי באמצעות אפליקציה. האפליקציה בונה לך מסלול ובאפשרותך לעצור עם הרכב בכ20 עצירות אפשריות וללמוד אודות המקומות, כולל אוכל ב-4 תחנות קולינריות שונות לאורך הדרך. סיור זה הוא למעוניינים בהיכרות טובה עם האזור בנופיו והן בטעמיו. שימו לב, הסיור נעשה באמצעות רכבם (מיועד לשוכרי רכב). לכרטיסים, לחצו כאן

הגעה לטירת היסוויק

הדרך הנוחה ביותר להגיע אל טירת הסוויק הינה באמצעות רכב. כ20 דק’ נסיעה מהרטוגנבוש, כ-30 דק’ מאיינדהובן, וכשעה נסיעה מאמסטרדם/רוטרדם. במידה והינכם מתניידים באמצעות תחבורה ציבורית תוכלו להגיע באמצעות קו 158 היוצא מהתחנה המרכזית בהרטוגנבוש (‘S-Hertogenbosch, Centraal Station), כ20 דק נסיעה.

הזמנת כרטיסים לטירת היסוויק - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למבקרים בטירת היסוויק

  • הביקור מומלץ עבור כל חובבי ההסיטוריה והארכיטקטורה, כמו כן מתאים עבור משפחות עם ילדים.
  • ניתן לבקר באתר כל ימות השבוע פרט לימי שני, כמו כן בעונת הקיץ היעד מאוד מתוייר ועל כן יש להזמין כרטיסים מראש.
  • מומלץ להשקיע בין שעה וחצי לשעתיים בביקור באתר על מנת להנות מהגודל העצום ושלל החדרים שיש לטירה להציע וכן להנות מהמגדלים ומגן הטירה.
  • מומלץ לחבר את הטיול לטירת היסוויק יחד עם יום טיול בהרטוגנבוש (Hertogenbosch) וכן עם טיול באיינדהובן (Eindhoven). שתי הערים בעלי שפע של אטרקציות, בניהם אצטדיון פיליפס (PSV Stadium Museum) באיינדהובן, לחובבי הכדורגל.
  • למקום הכי נוח להגיע באמצעות רכב, קיימת אפשרות החנייה בסמוך לאתר. כמו כן, תוכלו לקחת רכבת מכל הערים הדולות אל הרטוגנבוש ומשם קו 158 כ-20 דק’ נסיעה עד לטירת היסוויק.
  • מתאים למשפחות עם ילדים סקרניים האוהבים היסטוריה וטירות. כמו כן הילדים יוכלו הנות מטיפוס אל המגדלים הגבוהים של הטירה וכן בגני הטירה הקסומים.
  • תוכלו ללון בקרבת הטירה בדינטר (Heeswijk-Dinther) הנמצא בסמוך. בעיירה תוכלו ללון בבית העירייה הישן של דינתר (Raadhuis Dinther Suites), המציע סוויטה גדולה ומפנקת במיוחד עם אינטרנט אלחוטי וחניה בחינם ועוד שלל מתקנים. המקום הינו לזוגות בלבד (ללא ילדים). לבדיקת זמינות המקום, לחצו כאן
    למשפחות בעלות ילדים, תוכלו להנות מדירה מקסימה הכוללת גינה, חנייה חינם וכן אינטרנט אלחוטי חינם. לבדיקת זמינות המקום, לחצו כאן

    כמו כן, תוכלו להנות ממגוון אופציות לינה נוספות בהרטוגנבוש וכן באיינדהובן, הערים הקרובות

  • מומלץ להגיע עם רכב ותוכלו להנות מחניה בחינם בסמוך לאתר.

שאלות נפוצות על טירת היסוויק

הביקור מומלץ לחובבי היסטוריה וארכיטקטורה וכן למשפחות עם ילדים.

התקופה המומלצת ביותר לביקור בהולנד היא בחודשי הקיץ בשל מזג האוויר הנוח. כמו כן קחו בחשבון שרוב המקומות עמוסים מתיירים בחודשים אלו.

מומלץ להשקיע לפחות שעה וחצי בביקור בטירה, אם תרצו להנות מכלל החדרים הטירה וכן מהמגדלים הגבוהים והגן היפיפה.

מידע שימושי

  • טירת היסוויק פתוחה במהלך השבוע בימי שלישי-ראשון, בין השעות 10:00-17:00. בימי שני, המקום סגור!
  • עלות כרטיס כניסה לטירה עבור מבוגר (12+) היא 12 יורו לאדם, עלות כרטיס עבור ילד (4-12) הינה 7 יורו לאדם.
  • Kanaaldijk Noord, Heeswijk-Dinther
  • ניתן להגיע לטירת היסוויק באמצעות קו 158 מתחנת ‘S-Hertogenbosch, Centraal Station בהרטוגנבוש ולרדת לאחר כחצי שעה בתחנה Heeswijk Dinther, Kasteel Heeswijk מהתחנה תאלצו ללכת כ12 דק’ לאתר עצמו.
    כמו כן, תוכלו להגיע ברכב למקום, כ-20 דק’ נסיעה מהרטוגנבוש, 30 דק’ נסיעה מאיינדהובן, כ50 דק’ נסיעה מארנהיים וכשעה נסיעה מאמסטרדם/רוטרדם.
  • https://www.kasteelheeswijk.nl/kasteel/omgeving/