אצטדיון פיליפס, איינדהובן – המדריך המקיף בעברית | PSV Stadium Museum

עדכון אביב 2024

האביב מבשר על תחילת עונת התיירות באיינדהובן וכמות הולכת ועולה של תיירים מגיעים מכל רחבי העולם. בהתאם לכך מספר המבקרים באטרקציות השונות, בניהן אצטדיון פיליפס, עולה. למי מכם שמתכנן כבר עכשיו, כמו רבים, את חופשה הקיץ אנו ממליצים לרכוש כרטיסים מראש עם אפשרות ביטול כדי לשמור על גמישות. גם במידה וערכתם תוכנית מסודרת לטיול ויודעים מתי תבקרו באטרקציה אנו ממליצים על הזמנה מראש וכך לחסוך את רכישת הכרטיס במקום עצמו (או מציאת כרטיס בהנחה כך שיהיה זול יותר מרכישה במקום עצמו). להזמנת כרטיסים מראש לאצטדיון פיליפס ניתן להיכנס לקישור הזה בו ניתן לרכוש כרטיסים עם אפשרות ביטול בחינם.

אצטדיון פיליפס בכמה מילים

מוזיאון PSV (PSV Stadium Museum) נמצא בתוך אצטדיון פיליפס הממוקם במרכז העיר איינדהובן (Eindhoven) ומשמש כמגרש בית לקבוצת פ.ס.וו איינדהובן (PSV Eindhoven), זהו אצטדיון הכדורגל השלישי בגודלו בהולנד, מכיל 36,500 איש. ב1910 המקום נבנה כמגרש ספורט לעובדי פיליפס, וב1913 החליפה אותם קבוצת פ.ס.וו ומאז המגרש משמש לה כבית. במהלך ההסטוריה האצטדיון עבר כמה הרחבות, זה התחיל בהקמת דוכן עץ ב1916, בשנות ה70 וה90 המגרש עבר שיפוץ נרחב כדי שהוא יהיה אצטדיון מקורה ומגרש דו-שכבתי עם חללים מסחריים נרחבים- העבודה נגמרה בשנת 2002. מאז האצטדיון משמש לא רק כמגרש הביתי של קבוצת פ.ס.וו אלא גם כבמה למופעים מוזקלים גדולים וגם כבית למוזיאון פ.ס.וו שפתח את שעריו בשנת 2013.

מה רואים במוזיאון אצטדיון פיליפס

במוזיאון פ.ס.וו ניתן להיחשף למעל 100 שנים היסטוריה העשירים של המועדון, וכמובן מוצגים הפרסים הנחשקים ביותר שהקבוצה זכתה בהם לאורך השנים. בהיכל התהילה פוגשים כמה מהשחקנים המפורסמים של הקבוצה כמו למשל את השוער יאן ואן בוורן (Jan van Beveren) ואת השחקן רומאריו דה סוזה פאריה (Romário de Souza Faria) ששיחק 5 שנים בפ.ס.וו וכונה ‘כוכב הסמבה רומאריו’ בשל השערים הרבים שכבש. ישנם תערוכות אטרקטיביות גם לילדים בין היתר הקרנה של הגלובוס מלא במקומות יחודיים במסך מגע, וכן פריסקופ שמאפשר לצפות לתוך האצטדיון, וכמובן דאגו להם למגרש שבו הם יוכלו לשחק כדורגל. במוזיאון ישנו אוסף נהדר של מזכרות PSV, תמונות מיוחדות וקטעי וידאו ייחודיים של המועדון. המוזיאון מציע בתוספת תשלום סיור באצטדיון בו יוצאים למסע מרתק שעובר בין היתר בין חדרי ההלבשה ודרך המנהרה אל המגרש. ניתן לראות גם מקומות מיוחדים השמורים לשחקנים ופקידים, כולל אזור מסיבת העיתונאים שלאחר המשחק, תיבות מנהלים ומושבי אירוח וכן תיבות היוקרה של המנהלים.

סרטון על אצטדיון פיליפס

כרטיסים למוזיאון אצטדיון פיליפס

אם אתם מעוניינים ברכישת כרטיס כניסה למוזיאון אצטדיון פיליפס, אנו ממליצים לכם להזמין כרטיס כניסה בסיסי בעלות של 28 שח (ניתן להזמין כאן) הכרטיס מומלץ לכל מי שרוצה להיחשף למאחורי הקלעים של מועדון PSV איינדהובן, מהמועדונים המפוארים בכדורגל ההולנדי.

הזמנת כרטיסים לאצטדיון פיליפס

המלצות "הכל על" למבקרים באצטדיון פיליפס

  • לכל מי שאוהב כדורגל ורוצה לגלות יותר על קבוצת פ.ס.וו.
  • המוזיאון פתוח כל השנה למעט ימי ראשון וחגים- מומנים להגיע במשך כל השנה.
  • מומלץ להשקיע לפחות שעה וחצי בביקור בוזיאון, אם תרצו לשלב את הביקור עם הסיור תצטרכו לקחת בחשבון שהוא אורך כשעה.
  • מומלץ לחבר את הביקור במוזיאון עם ביקור בטירת היסוויק פרטים בקישור הבא https://www.tiqets.com/en/heeswijk-castle-tickets-l148003/ אם אתם עם ילדים מוזמנים להתעניין בגן החיות שנמצא מחוץ לעיר פרטים בקישור הבא https://www.tiqets.com/en/dierenrijk-nuenen-tickets-l146778/. כמובן שאתם יכולים להינות ממגוון של סיורים בעיר פרטים בקישור הבא https://www.getyourguide.com/s/?q=Eindhoven&searchSource=7 .
  • נוח להגיע למקום עם רכב היות ויש חניון חינם המיועד למבקרי המוזיאון.
  • מומלץ למשפחות עם ילדים, יש אטרקציות שמותאמות במיוחד בשבלם.
  • אם אתם מחפשים לינה באזור האצטדיון מומלץ להתעניין במלון 4 כוכבים Inntel Hotels Art Eindhoven הסמוך לאצטדיון וממוקם ליד התחנה המרכזית, פרטים בקישור הבא https://www.booking.com/hotel/nl/inntel-hotels-art-eindhoven.he.html וכן מומלץ להתעניין במלון 3 כוכבים Hotel La Reine שקרוב לאצטדיון, פרטים בקישור הבא https://www.booking.com/hotel/nl/la-reine.he.html .
  • מומלץ להגיע עם רכב ותוכלו להנות מחניון חינם למבקרי המוזיאון בחניון -P Oost בפרדריקלאן.
  • בימי משחק (למעט יום ראשון) המוזיאון פתוח עד שעתיים לפני תחילת הפעילות.
    המוזיאון ממליץ למבקרים להתחיל את ביקורם במוזיאון לפחות שעה אחת לפני שהוא נסגר.
  • עלות הסיור:
    מבוגרים: 14 €
    ילדים (בגילאי 4 עד 14): 12 €
    תעריפים קבוצתיים (מינימום 15 אנשים): 12 €
    אורך הסיור: כשעה.

שאלות נפוצות על אצטדיון פיליפס

מומלץ להשקיע לפחות שעה וחצי בביקור בוזיאון, אם תרצו לשלב את הביקור עם הסיור תצטרכו לקחת בחשבון שהוא אורך כשעה.

המוזיאון פתוח כל השנה למעט ימי ראשון וחגים- מומנים להגיע במשך כל השנה.

לכל מי שאוהב כדורגל ורוצה לגלות יותר על קבוצת פ.ס.וו.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה:
    שלישי-שבת: 10:00-17:00
    שני: 12:00-17:00
    ימי ראשון וחגים- סגור.
  • מחיר כניסה:
    מבוגר: 7.50 €
    ילדים (בגילאי 4 עד 12): 5 €
    תעריפים קבוצתיים (מינימום 15 אנשים): 6.75 €
  • Frederiklaan 10A, 5616 NH Eindhoven
  • האצטדיון במרחק הליכה מהתחנה מרכזית.
  • https://www.psv.nl/english-psv/museum-tours/museum.htm
  • יש לשים לב שהמוזיאון ממוקם בקצה המזרחי של האצטדיון בכניסה מספר 17.