1. עמוד הבית
  2. »
  3. הולנד 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. אוטרכט, הולנד 2024 – המדריך המקיף | Utrecht
  6. »
  7. אתרים אטרקציות ומסלולים באוטרכט
  8. »
  9. מוזיאון תיבות הנגינה, אוטרכט – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Museum Speelklok

מוזיאון תיבות הנגינה, אוטרכט – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Museum Speelklok

עדכון אביב 2024

בעונה זו באוטרכט עומס התיירים עולה וגובר, ויגיע לשיא בחודשי הקיץ. למרות שאין את אותן בעיות של זמינות כרטיסים, תורים ועומס במוזיאון תיבות הנגינה עדיין יכולים להיות ימים בהם יהיו תורים ועומס רב יותר, מיוחד בסופי שבוע וככל שנתקרב אל הקיץ. לכן, למרות שזה לא הכרחי כמו באתרים המובילים, תוכלו לרכוש כרטיסים מראש במידה והכנתם תוכנית לחופשה ויודעים מתי תרצו להגיע. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון תיבות הנגינה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מוזיאון תיבות הנגינה בכמה מילים

ממש במרכזה של העיירה אוטרכרט, ניתן למצוא אטרקציית מדהימה, ייחודית ומעניינת במיוחד- מוזיאון תיבות הנגינה (Museum Speelklok). העיר אוטרכט ממוקמת במרחק נסיעה של- כחצי שעת נסיעה ברכב ו20 דקות נסיעה ברכבת מהעיר אמסטרדם. ההיסטוריה של המוזיאון מתחילה בקיץ 1956, שבו הוקמה תצוגה של כלי נגינה מכנים בעיר והצלחתה הגדולה של התצוגה גרמה להקמת מוזיאון ייחודי בתחום שנפתח למבקרים בשנת 1984 באופן קבוע בעיר אוטרכט. המוזיאון הוא מקום קסום ומיוחד בשדרת קניות מרכזית בעיר. מומלץ להגיע לאזור מרכז העיר ולהשקיע מספר שעות על מנת להנות מהיופי והקסם של המקום. ניתן לקחת חלק בסיור מודרך במוזיאון ובסיור יסבירו לכם על ההיסטוריה הייחודית של האתר עצמו וכמובן תזכו להנות מתערוכה מרהיבה ומעניינת של תיבות נגינה מרתקות, אורגני רחוב, שעוני קוקיה מסוגים שונים ושלל צעצועים המשמיעים צלילים ומנגינות מכל העולם. בנוסף לאחר הסיור תוכלו לטייל ברחבי מרכז ולהנות משלל אטרקציות מעניינות וייחודיות שנמצאות בקרבת המוזיאון.

מה רואים במוזיאון תיבות הנגינה

כבר מהכניסה אל המוזיאון ניתן להרגיש את האווירה ההיסטורית המרתקת שהמוזיאון מספק. במוזיאון ניתן להסתובב באופן עצמאי אך אנו ממליצים בחום להצטרף לסיורים המודרכים שיוצאים בכל שעה עגולה הניתנות בשפה האנגלית וההולנדית על מנת להנות באופן כולל מהחוויה. הסיורים אינם דורשים תשלום נוסף ובסיורים אתם תזכו לשמוע ולראות את היכולות השונות של כלי הנגינה הרבים שנמצאים במוזיאון וכמו כן, תוכלו להתנסות בעצמכם בהפעלתם. בנוסף ישנן תצוגות רבות של רובוטים מוסיקליים ושפע של מוצגים שבהם ניתן לגעת וללמוד כיצד הם עובדים ואיך הם מפיקים את הצלילים השונים. אורך הסיור הינו שעתיים עד שלוש שעות בהן תוכלו לראות, לחקור ולחוות את המוזיאון בן ה3 קומות, ואת ההפעלות שהוא מציע. ביקור במוזיאון מציע חוויה מיוחדת וכייפית, במיוחד עם ילדים ומומלץ לתת להם להתנסות בסיורים האינטרקטיביים ובפעילויות השונות שקורות בסיור.

סרטון על מוזיאון תיבות הנגינה

כרטיסים למוזיאון תיבות הנגינה

העיר נמצאת במרחק של בערך חצי שעה נסיעה מהעיר אמסטרדם ברכב פרטי או שניתן להגיע ברכבת המהירה תוך 20 דקות. המוזיאון ממוקם במרכז העיר שנמצאת מרחק הליכה קצר של כ-9 דקות מתחנת הרכבת. ההליכה אינה ארוכה והיא כוללת מעבר במדרחוב צבעוני בעל מסעדות מקומיות, חנויות בוטיק רבות וכן גלידריות מקומיות טעימות במיוחד. לאחר רכישת הכרטיסים אין צורך בתשלום נוסף עבור הסיור המודרך והוא בחינם ויוצא בכל שעה עגולה. מחירי הכרטיסים עבור מבוגר יהיו 14 יורו, עבור ילד עד גיל 17 12.5 יורו, וסטודנטים זכאים להנחה ומחיר הכרטיס שלהם יהיה 10.5 יורו. ניתן בנוסף לרכוש כרטיס משפחתי עבור זוג וילד במחיר של 29 יורו. את הכרטיסים ניתן לרכוש באתר המוזיאון או כאן.

הזמנת כרטיסים למוזיאון תיבות הנגינה - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למבקרים במוזיאון תיבות הנגינה

  • הביקור במוזיאון תיבות הנגינה מומלץ לחובבי ההיסטוריה וכלי הנגינה אך גם משפחות עם ילדים וכן חובבי העתיקות והתרבות יהנו ממנו לא פחות.
  • המוזיאון הוא מקום סגור ולכן ניתן להגיע אליו בכל ימות השנה וגם בימים הגשומים ללא כל חשש. בימות הקיץ החמים ועונות התיירות מומלץ להגיע בסמוך לשעות הפתיחה בבוקר.
  • ניתן לשלב את הביקור במוזיאון עם יעדים נוספים כגון מגדל הדום, קתדרלת סנט מרטין, מוזיאון הסנטרל, מוזיאון הרכבת, הגנים הבוטניים של אוטרכט
  • בעיר עצמה מומלץ להתנייד ברגל או בתחבורה ציבורית ולהגיע למקום ניתן ברגל וכן ברכבת למגיעים מבחוץ, ניתן גם להגיע באופניים ולהשאירם במחסן האופניים של המוזיאון.
  • אזור הלינה הפופלארי ביותר בעיר הוא באזור מרכז העיר בסמוך לקתדרלת סנט מרטין.
  • עלות הביקור עבור זוג מבוגרים תהיה 28 יורו, עבור זוג הורים עם שני ילדים 29 יורו.
  • במידה ומגיעים עם ילדים מומלץ לרכוש כרטיס משולב למשפחה.
  • ניתן להגיע למקום עם רכב למגיעים מחוץ לעיר, עם זאת מומלץ להגיע ברכבת המהירה. החניה היא חניה בתשלום ומומלץ לאנשים שמגיעים מתוך העיר להגיע ברגל או באופניים על מנת לחסוך את עלויות החניה.

שאלות נפוצות על מוזיאון תיבות הנגינה

הביקור במוזיאון תיבות הנגינה מומלץ לחובבי ההיסטוריה וכלי הנגינה אך גם משפחות עם ילדים וכן חובבי העתיקות והתרבות יהנו ממנו לא פחות.

המוזיאון הוא מקום סגור ולכן ניתן להגיע אליו בכל ימות השנה וגם בימים הגשומים ללא כל חשש. בימות הקיץ החמים ועונות התיירות מומלץ להגיע בסמוך לשעות הפתיחה בבוקר.

מומלץ לשלב את הביקור במוזיאון עם יעדים נוספים כגון מגדל הדום, קתדרלת סנט מרטין, מוזיאון הסנטרל, מוזיאון הרכבת, הגנים הבוטניים של אוטרכט.

מידע שימושי

  • שעות הפתיחה: ימי שלישי – ראשון – 10:00-17:00 (סגור ימי שני). בתקופות חופשות בתי ספר וחופשת הסתיו פתוח גם בימי שני באותן השעות. מומלץ להתעדכן בשעות באתר בתקופות חגים.
  • מחיר הכניסה עבור מבוגר- 14 יורו, ילד (4-17)- 7.5 יורו, סטודנט- 10.5 יורו וכרטיס משפחתי עבור זוג הורים ושני ילדים- 29 יורו.
  • Steenweg 6, 3511 JP Utrecht
  • המוזיאון נמצא במרחק הליכה של 10 דקות מהתחנה המרכזית של אוטרכט, וההליכה אליו היא נעימה ונוחה. אלו שאינם רוצים ללכת ברגל ניתן להגיע מהתחנה המרכזית באוטובוס עם הקו העירוני- קו 2 עד למוזיאון (לרדת בתחנת Domplein). ניתן להגיע למוזיאון ברכב, ולהחנות אותו בחניונים הנמצאים באזור- Springweg ו- Hoog Catharijne בהם ניתן להחנות בתשלום.
    אופציה נוספת להגעה היא באופניים, אותם תוכלו להחנות במחסן אופניים מקורה הנמצא במוזיאון.
  • https://www.museumspeelklok.nl/lang/en/