פארק השעשועים גני טיבולי, קופנהגן – המדריך המקיף ביותר בעברית | Tivoli Gardens

עדכון אביב 2024

חודשים אלו של האביב, מביאים איתם לא רק צמיחה והתחדשות של הטבע אל גם של הפארקים בקופנהגן והסביבה. עם התחממות הימים וההתקרבות לקיץ, תיירים חוזרים אל הפארקים וגם אל פארק השעשועים גני טיבולי וכדאי להזמין כרטיסים מראש. אומנם הפארק לא עמוס כמו הקיץ, והתורים עוד לא ארוכים כמו בשיא עונת התיירות, אבל ככל שנתקרב לקיץ ככה כמות המבקרים תגדל. בעיקר אם אתם מתכננים להגיע בסוף שבוע (או מתכננים כבר עכשיו את חופשת הקיץ שלכם) כדאי להזמין כרטיסים מראש וככה להיכנס ישירות לפארק בלי להמתין לרכישת הכרטיסים בכניסה. להזמנת כרטיסים מראש לפארק השעשועים גני טיבולי: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם.

פארק השעשועים גני טיבולי בכמה מילים

פארק השעשועים גני טיבולי (Tivoli Gardens) ממוקם בקופנהגן שבדנמרק. הוא נפתח בשנת 1843 על ידי ג’ורג קרסטנסן והוא אחד מפארקי השעשועים העתיקים באירופה, המשתרע על פני שטח של כ-82,000 מ”ר. הפארק ידוע בשילוב הייחודי שלו של פארק שעשועים, גנים יפים וחוויות תרבותיות והוא אחד האטרקציות המתוירות ביותר בקופנהגן. יש יותר מ-25 מתקנים בפארק, כולל רכבות הרים, קרוסלות, מתקן נדנדה בגובה 45 מטר וגם רכבת ההרים מעץ העתיקה בעולם בשם Rutschebanen שנבנתה ב-1914. פארק השעשועים אף היה השראה לוולט דיסני בעת שהקים את דיסנילנד. הפארק כולל גנים מעוצבים עם מזרקות, אגמים וערוגות פרחים, בנוסף למסעדות רבות.

בפארק גנים מטופחים ויפיפים ויותר מ-25 מתקני שעשועים מהניםבפארק גנים מטופחים ויפיפים ויותר מ-25 מתקני שעשועים מהנים

מה עושים בפארק השעשועים גני טיבולי

פארק השעשועים גני טיבולי מציע חוויות רבות. ראשית, הפארק מכיל יותר מ-25 מתקנים כמו “התיבה המעופפת” כמחווה להנס כריסטיאן אנדרסן על שם אחת מאגדותיו, בו המבקרים מוסעים במנהרה חשוכה בתוך חביות עץ במשך 7 דקות וצופים בסצנות מתוך אגדותיו של אנדרסן. תוכלו למצוא גם מתקנים כמו רכבת ההרים “The Demon”, מגדל הפחד הצונח במהירות מגובה של עשרות מטרים, הטיק טאק, המונסון, הורטיגו, רכבת הרים מעץ העתיקה בעולם, מספר קרוסלות, מכוניות מתנגשות, סירות ועוד.
בפארק ישנו גם גן פרחים עם מאות אלפי סוגי פרחים במגוון צבעים. בלילה עשרות אלפי נורות מאירות את הפארק בלילה ויוצרות אווירה קסומה. זאת בנוסף לגנים המרהיבים עם מזרקות ואגמים כמו יער הבמבוק הסיני וגני Parterre המעוצבים להפליא. המבקרים יכולים לטייל בגנים ולהירגע על ספסלים, או לשוט בסירה באגם.
בערבים מתקיימים בפארק מופעים מיוחדים ופעמיים בשבוע ובאירועים מיוחדים מתקיימים מופעי זיקוקים. גני טיבולי הוא ביתם של כמה תיאטראות ומקומות קונצרטים המארחים באופן קבוע הופעות של אמנים מקומיים ובינלאומיים.
ישנן מספר חנויות ועשרות מסעדות שונות ברחבי גני טיבולי, בהן המבקרים יכולים לקנות מזכרות, וליהנות מארוחה או סתם לנשנש. תוכלו למצוא מסעדות כמו הבראסרי Nimb המגיש מנות דניות עונתיות, מסעד סושי ובית פנקייק. באולם האוכל של טיבולי יש גם דוכנים המגישים הכל, החל מסמרברד דני ועד לחמים ממולאים, אטריות תאילנדיות ולחמניות לובסטר.

אגם סירת הדרקוןאגם סירת הדרקון

כרטיסים לפארק השעשועים גני טיבולי

מבקרים רבים המגיעים לקופנהגן מעוניינים להגיע לפארק השעשועים גני טיבולי, אך אינם יודעים כיצד לעשות זאת בדרך הנכונה ובאיזה כרטיס מבין כל הכרטיסים לבחור, על כל השאלות הללו ננסה לענות בעמוד זה.

כרטיס כניסה בסיסי

כרטיס זה כולל כניסה לגני טיבולי, דילוג על תור הכרטיסים ואירועים בתיאטרון הפנטומימה. חשוב לציין כי כרטיס זה אינו כולל עלייה למתקנים ומתאים למעוניינים בכניסה בלבד.

להזמנת כרטיס זה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן

להזמנת כרטיס זה עם אפשרות ביטול של עד 24 שעות לפני המועד – לחצו כאן

כרטיס כניסה ועלייה למתקנים

כרטיס זה מציע כניסה לגני טיבולי, גישה חופשית לכל המתקנים בפארק, דילוג על תור הכרטיסים, תמונות מהמתקנים ללא הגבלה שנשלחות לטלפון שלך, תמונה דיגיטלית אחת מ-Fotokomik, כניסה לאקווריום של טיבולי, כניסה לבית האימה וילה ונדטה וסיבוב אחד בחינם בסיבוב אחד חינם בגלגל מזל השוקולד או הגרנד פרי. כרטיס זה מתאים למי שמעוניין לחוות את כל מה שיש לפארק השעשועים גני טיבולי להציע ואינו מעוניין לחכות בתור הכרטיסים.

להזמנת כרטיס זה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן

להזמנת כרטיס זה עם אפשרות ביטול של עד 24 שעות לפני המועד – לחצו כאן

כרטיס המשלב אטרקציות חיצוניות

כרטיס מסוג Copenhagen Card-Discover כולל כניסה  ליותר מ-80 מוזיאונים ואטרקציות בקופנהגן,
תחבורה ציבורית באוטובוס, מטרו, רכבת ואוטובוס הנמל בקופנהגן. הכרטיס זמין לתקופות של 24, 48, 72, 96 ו-120 שעות, ומעניק גישה לכמה מהמוזיאונים והאטרקציות הטובות ביותר של העיר כגון הארמון המלכותי, פארק השעשועים גני טיבולי, מוזיאון ספינת הוויקינגים, מוזיאון המלחמה הדני, טירת קרונבורג, גן החיות של קופנהגן ועוד. כרטיס זה מתאים למי שרוצה לחוות את כל מה שיש לקופנהגן להציע ובתחבורה ציבורית ללא הגבלה.

להזמנת כרטיס זה עם אפשרות ביטול של עד 24 שעות לפני המועד – לחצו כאן

הזמנת כרטיסים לפארק השעשועים גני טיבולי- 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למגיעים לפארק השעשועים גני טיבולי

  • הביקור בפארק השעשועים גני טיבולי מומלץ למי שמתעניין בפארקי שעשועים, גנים ותרבות דנית וגם למשפחות עם ילדים מאחר והוא מכיל מגוון אטרקציות המתאימות לילדים בכל הגילאים
  • מומלץ לבקר בפארק השעשועים גני טיבולי מוקדם בבוקר מאחר והפארק שקט יותר והתורים למתקנים קצרים יותר בבקרים.
  • מומלץ להשקיע יום שלם בביקור בפארק השעשועים גני טיבולי כדי ליהנות מכל המתקנים, המראות והאוכל.
  • אנו ממליצים לשלב את הביקור בפארק השעשועים גני טיבולי יחד עם ביקור בארמון כריסטיאנסבורג (Christiansborg Palace) או גן החיות של קופנהגן (Copenhagen Zoo) הנמצאים במרחק קצר מהפארק.
  • לא כדאי להגיע לפארק השעשועים גני טיבולי ברכב בגלל בעיות תנועה וחניה במרכז העיר. קופנהגן ידועה בכך שיש לה מערכת תחבורה ציבורית מפותחת, הכוללת אוטובוסים, רכבות ומטרו, המספקות גישה קלה ונוחה לפארק.
  • הביקור בפארק השעשועים גני טיבולי מתאים למשפחות עם ילדים מאחר והוא מכיל מגוון אטרקציות המתאימות לילדים בכל הגילאים. יש גם כמה מסעדות ואזורי משחקים ידידותיים לילדים.
  • בקרבת פארק השעשועים גני טיבולי יש מגוון פתרונות לינה איכותיים אשר יאפשרו לכם גישה נוחה אל הפארק ושהייה מהנה ונוחה במקום האירוח.
    בין המומלצים שביניהם הוא מלון Ascot Hotel אשר ממוקם במרחק של 450 מטרים מפארק השעשועים גני טיבולי. להזמנת מקום בבית האירוח לחצו כאן.
    פתרון לינה מומלץ נוסף הוא מלון citizenM Copenhagen Radhuspladsen אשר ממוקם במרחק של 400 מטרים מהפארק. להזמנת מקום בבית האירוח לחצו כאן.
  • ניתן לרכוש כרטיס מסוג Copenhagen Card-Discover המאפשר כניסה למעל 80 אטרקציות ונסיעה בתחבורה ציבורית ללא הגבלה. הכרטיס מהווה חיסכון לעומת כרטיסים בודדים לאטרקציות ותשלום על נסיעות בודדות בתחבורה ציבורית.

שאלות נפוצות על פארק השעשועים גני טיבולי

הביקור בפארק השעשועים גני טיבולי מומלץ למי שמתעניין בפארקי שעשועים, גנים ותרבות דנית וגם למשפחות עם ילדים מאחר והוא מכיל מגוון אטרקציות המתאימות לילדים בכל הגילאים.

מומלץ לבקר בפארק השעשועים גני טיבולי מוקדם בבוקר מאחר והפארק שקט יותר והתורים למתקנים קצרים יותר בבקרים.

מומלץ להשקיע יום שלם בביקור בפארק השעשועים גני טיבולי כדי ליהנות מכל המתקנים, המראות והאוכל.

סרטון פארק השעשועים גני טיבולי מהאוויר

מידע שימושי על פארק השעשועים גני טיבולי

  • שעות פתיחה: בתאריכים 31 במרץ-22 ביוני ובתאריכים 14 באוגוסט-24 בספטמבר ימי א’-ה’ 22:00-11:00 וימי ו’-ש’ 00:00-11:00. בתאריכים 23 ביוני-13 באוגוסט בימי א’-ה’ 23:00-11:00 וימי ו’-ש’ 00:00-11:00.
  • מחיר: נכון לשנת 2023 כרטיס כניסה למבוגר עולה 20.82 יורו.
  • כתובת: Vesterbrogade 3, 1630 København V
  • דרכי הגעה: באוטובוס קווים 68, 33, 5C, 250S. ברכבת קווים 803, A, B, C.
  • קישור לאתר הרשמי