גן החיות של קופנהגן – המדריך המקיף ביותר בעברית | Copenhagen Zoo

עדכון אביב 2024

עונה זו מסמנת את תחילת עונת התיירות בקופנהגן ומספר התיירים שמגיעים עולה. העומס מתחיל להיות מורגש וכמות המבקרים באתרים השונים בעיר, וכך גם גן החיות של קופנהגן, עולה. למי מכם שמתכנן כבר עכשיו, כמו רבים, את חופשה הקיץ אנו ממליצים לרכוש כרטיסים מראש עם אפשרות ביטול כדי לשמור על גמישות. גם במידה וערכתם תוכנית מסודרת לטיול ויודעים מתי תבקרו באטרקציה אנו ממליצים על הזמנה מראש וכך לחסוך את רכישת הכרטיס במקום עצמו (או מציאת כרטיס בהנחה כך שיהיה זול יותר מרכישה במקום עצמו). להזמנת כרטיסים מראש לגן החיות של קופנהגן: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם.

גן החיות של קופנהגן בכמה מילים

גן החיות של קופנהגן, הממוקם בלב בירת דנמרק, הוא אחד מגני החיות העתיקים והידועים ביותר באירופה. עם למעלה מ-160 שנות היסטוריה, גן החיות הפך ליעד תיירותי פופולרי, המושך אליו מיליוני מבקרים מדי שנה המגיעים לראות את אוסף בעלי החיים המרשים שלו המונה מעל ל-4000 בעלי חיים מסוגים שונים בניהן כמה הנמצאות בסכנת הכחדה כמו נמרים, אריות, פנדות ופילים. גן החיות של קופהנגן מיוחד בשל היותו בית למגוון המיוחד של בית הגידול שבו כמו הטבעת הארקטית בה שוכנים דובי קוטב וכלבי ים, ויער הגשם בהם שוכנים מגוון ציפורים אקזוטיות וזוחלים שונים.
האתר שנוסד בשנת 1859 הוקם בתחילה כיוזמה פרטית על ידי קבוצה של אזרחי קופנהגן בולטים שרצו ליצור מרחב שבו ניתן יהיה להציג לציבור חיות אקזוטיות. תחילה גן החיות היה ביתם של אוסף קטן של בעלי חיים ולאורך השנים גדל גן החיות בגודלו ובפופולריותו, והפך לאחד המוסדות הזואולוגיים החשובים באירופה.

בגן החיות מעל ל-4000 סוגים שונים של חיות ביניהם חיות בסכנת הכחדה בגן החיות מעל ל-4000 סוגים שונים של חיות ביניהם חיות בסכנת הכחדה

מה רואים בגן החיות של קופנהגן

גן החיות של קופנהגן מלא באטרקציות שאפשר לעשות ובעלי חיים מיוחדים במינם שאפשר לראות, אחת מגולות הכותרת של גן החיות היא תערוכת הטבעת הארקטית, שבה ניתן למצוא דובי קוטב, כלבי ים ובעלי חיים ארקטיים אחרים. המבקרים יכולים לצפות בדובי הקוטב שוחים באזור הצפייה התת-ימי וליהנות מהנופים המדהימים הנשקפים מבתי הגידול של בעלי החיים.
תערוכות פופולריות נוספות הן בית הפיל ויער הגשם. בית הפיל שתוכנן על ידי האדריכל הידוע סר נורמן פוסטר. בבית הפיל ניתן לראות משפחה של פילים אסייתים, והמבקרים יכולים לצפות בהם מתרחצים ומתקשרים זה עם זה. תערוכת יער הגשם הכוללת סביבה טרופית שופעת עם מגוון ציפורים אקזוטיות וזוחלים מאפשרת למבקרים לטייל לאורכה ולצפות בבעלי החיים מקרוב.
גן החיות של קופנהגן מפורסם גם בשל רווחה ושימור בעלי החיים, הוא פועל למען העלאת המודעות לחשיבות ההגנה על חיות הבר ובתי הגידול שלהן, עורך מחקרים על התנהגות בעלי חיים, ומעביר תכנים, הפעלות , וסדנאות עשירות לכל הגילאים. 
במתחם ניתן למצוא מגרשי משחקים המיועדים לילדים, מסעדות לרווחת המבקרים, ועוד שלל פעילויות והפעלות ההופכות את האתר לאחת האטרקציות הפופולריות ביותר בדנמרק.

גן החיות של קופנהגן
הפילים האסייתיים בבית הפיל (צילום:Blunts, רישיון)

כרטיסים לגן החיות של קופנהגן

גן החיות של קופנהגן הוא בין האטרקציות הפופולריות של דנמרק, הביקוש אליו רב ולפיכך גם אופציות הכניסה לאתר, על מנת שתוכלו לבחור את הכרטיס הטוב ביותר עבורכם ננסה לעשות סדר :

כרטיס כניסה לגן החיות עם דילוג על התור

אופציה מעולה לאלו המעוניינים בביקור חד פעמי באתר, הכולל גישה לכלל התערוכות , בעלי החיים והסדנאות המועברות באתר, עם הטבה ייחודית של גולשי הכל על המקנה אפשרות ביטול בחינם.

להזמנת כרטיס זה עם אפשרות ביטול של עד 24 שעות לפני המועד – לחצו כאן

להזמנת כרטיס זה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן

כרטיס כניסה משולב גן החיות של קופנהגן + אוטובוס התיירים

אופציה מעולה לאלו הרוצים לחוות כמה שיותר מדנמרק ומעוניינים בחוויה מעמיקה יותר במהלך הביקור שלהם, ניתן לרכוש כרטיס משולב בעלות מוזלת הכולל גישה לגן החיות של קופנהגן ולאטרקציות בו, ובנוסף לרכוש כרטיס לאוטובוס התיירים המביא אותך לכל האטרקציות השוות ביותר בדנמרק בנסיעה אחת!

להזמנת כרטיס זה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן

הזמנת כרטיסי כרטיסי כניסה לגן החיות של קופנהגן- 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למגיעים לגן החיות של קופנהגן

  • הביקור בגן החיות של קופנהגן מתאים לכולם החל ממשפחות עם ילדים ועד לזוגות צעירים. האתר מציע מגוון רב של פעילויות והפעולת מרתקות המתאימות לכל גיל, מגוון ענק של בעלי חיים מיוחדים והוא ללא ספק מקום בו כל אחד ואחת יוכלו להעביר את זמנם בצורה חוויתית ומהנה.
  • העונה הפופולרית לביקור בגן החיות היא הקיץ, החל בחודשים יוני עד אוגוסט, מכיוון שזוהי העונה העמוסה מבחינת מבקרים מומלץ להגיע בסמוך לשעות הפתיחה על מנת להמנע מצפיפות.
  • בביקור באתר מומלץ להשקיע בין 3-4 שעות.
  • במידה ואתם מחפשים מקום חוויתי ומהנה מומלץ מאוד לבקר בפארק השעשועים גני טיבולי (Tivoli Gardens), ולרכוש כרטיס לאוטובוס התיירים של קופנהגן (Hop on Hop Off ), במידה ואתם חובבי היסטוריה מומלץ מאוד לבקר בטירת קרונבורג(Kronborg Castle) ובארמון כריסטיאנסבורג (Christiansborg Palace).
  • למשפחות המגיעות עם ילדים לאתר, מומלץ לנצל את ההפעלות המוצעות לילדים, ישנם מספר סדנאות חינוכיות, האכלת בעלי חיים מהנה ועוד הפעלות העשויות לתרום משמעותית לחוויות הביקור שלכם לטובה. 
    בנוסף, גן החיות הוא גדול לכן מומלץ להביא בגדים נוחים, נעלי הליכה חטיפים למהלך היום והרבה מים, אתם תלכו הרבה! 
  • על מנת להפוך את הביקור האתר לזול אנו ממליצים לרכוש כרטיס כניסה מראש, רכישת כרטיס מראש עלולה להוזיל משמעותית את מחיר הכניסה ומאפשרת כניסה מהירה. 
    בנוסף, במקום ישנן מסעדות אך אלה עלולות להיות מעט יקרות לכן מומלץ להביא אוכל ומים מהבית. 
  • במקום יש חניות זמין למכוניות, לכן במידה ואתם מתניידים עם רכב ניתן לרשום את כתובת האתר בוויז ולחנות בחניה במיועדת למבקרים.
  • המקום נגיש לאנשים המתניידים באמצעות כיסא גלגלים.

שאלות נפוצות על גן החיות של קופנהגן

הביקור באתר מומלץ לחובבי חיות, הרוצים לראות בעלי חיים שונים ומרתקים.

במידה ואתם רוצים להגיע בעונה הפופולרית בה מזג האוויר חמים ונעים, מומלץ להגיע בחודשים יוני עד אוגוסט סמוך לשעות הפתיחה של האתר על מנת להימנע מעומס . במידה ואתם מעדיפים להגיע במזג אוויר פחות חם ובתקופות פחות עמוסות ניתן להגיע גם באביב בחודשים אפריל עד מאי .

על מנת להנות מכלל הפעילויות והאטרקציות המוצעות באתר מומלץ להקדיש לביקור באתר לפחות 3-4 שעות.

סרטון על גן החיות של קופנהגן

מידע שימושי על גן החיות של קופנהגן

  • שעות פתיחה :
    ימים ב’ – ו’ 10:00-16:00
    ימים ש’ – א’ 10:00-17:00
  • מחיר: נכון לשנת 2023 כרטיס כניסה למבוגר עולה 30 דולר.
  • כתובת : Roskildevej 32, 2000 Frederiksberg
  • ניתן לקחת את קו 7A המגיע לתחנה Zoologisk Have (Roskildevej) הנמצאת במרחק 3 דקות הליכה לגן החיות.
  • קישור לאתר הרשמי 
  • זמני הפתיחה של האתר משתנים מחודש לחודש, על מנת לדעת את זמני הפתיחה המדויקים מומלץ להסתכל באתר הרשמי של גן החיות.