אוטובוס התיירים של קופנהגן – המדריך המקיף ביותר בעברית | Hop on Hop Off

עדכון אביב 2024

האביב המגיע אל הרחובות בקופנהגן מביא איתו אווירה אחרת וקסומה לעיר מצד אחד ומזג אוויר משתנה מצד שני - יכולים להיות ימים של גשם וגם ימים של שמש חמה. אוטובוס התיירים הוא פתרון נהדר לשני המקרים האלו. תוכלו לסוע ברחבי העיר ולראות את כל האתרים המפורסמים כמו הארמון המלכותי אמלינבורג אך בלי צורך ללכת בגשם או בשמש, אלא לשבת בנוחות באוטובוס ולשמוע את ההסברים על המקומות השונים לידם תעבור באוזניות. להזמנת כרטיסים מראש לאוטובוס התיירים של קופנהגן: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם.

אוטובוס התיירים של קופנהגן בכמה מילים

קופנהגן (Copenhagen) הינה עיר הבירה של דנמרק. שטח קופנהגן מתפרש על פני מספר איים, כאשר רוב שטחה נמצא על האי שלן. העיר הוקמה במאה ה-11 כיישוב ויקינגי ובזכות קרבתה לים, כלכלתה התבססה בעיקר על דייג ומסחר. אחרי מלחמת העולם השנייה, נבנה בין קופנהגן לבין שבדיה גשר אשר תרם מאוד לנגישותה של העיר ובכך התחזקה כלכלתה של קופנהגן והיא התפתחה רבות. קופנהגן מאופיינת בתרבות עשירה, היסטוריה מעניינת, אווירה צעירה ומלאת חיים ונופים מרהיבים. המקומות בהם ניתן לבלות בקופנהגן הם מגוונים, ובהם שייט בתעלות, שוטטות ברחובות היפים שבעיר, רכיבה על אופניים בפארקים ואטרקציות ייחודיות ומפורסמות.

אוטובוס התיירים Hop-on Hop-off Tours בקופנהגן מאפשר לחקור את העיר בדרך נוחה ומהירה ולהגיע למקומות המרכזיים שקיימים בעיר. ישנם 3 מסלולים שונים לאוטובוס התיירים בעיר, המסלול הקלאסי, המסלול הצבעוני והמסלול הירוק, אשר כל אחד מהם דורש כרטיס כניסה נפרד (קיים גם כרטיס המשלב כניסה לשלושת המסלולים). ישנן 30 תחנות בסך הכל בשלושת המסלולים יחד. עבור כלל המסלולים, ניתן לעלות ולרדת באופן חופשי בתחנות השונות ובכך להתנייד בקלות בעיר. כמו כן, תדירות כל אחד מהקווים שונה, כאשר תדירות הקו הקלאסי הינה הגבוהה ביותר והינה אחת לחצי שעה. מעבר לנסיעה באוטובוס התיירים של קופנהגן, חלק מהכרטיסים המוצעים בהמשך עמוד זה כוללים סיור בתעלות המים שבעיר באמצעות שייט בסירה. השייט יאפשר לכם לראות את קופנהגן מנקודת מבט אחרת ולחוות חוויה ייחודית.

חלק מהכרטיסים לאוטובוס התיירים כוללים שייט בתעלות העירחלק מהכרטיסים לאוטובוס התיירים כוללים שייט בתעלות העיר

מה רואים באוטובוס התיירים של קופנהגן

ישנם 3 מסלולי נסיעה לאוטובוס התיירים של קופנהגן. המסלול הראשון, הקו הבסיסי (Classic) כולל 15 תחנות עצירה. תדירות קו זה הינה אחת לחצי שעה ומשך הנסיעה מהתחנה הראשונה לאחרונה הינו שעה וחצי. המסלול השני, הקו הצבעוני (Colourful) כולל 7 תחנות, תדירותו הינה אחת לשעתיים ומשך הנסיעה הרציף בו הינו 55 דקות. המסלול השלישי, הקו הירוק (Urban Green) כולל 11 תחנות, תדירותו הינה אחת לשעתיים ומשך הנסיעה הרציף בו הוא 45 דקות. שלושת המסלולים כוללים עצירות בכל המקומות המרכזיים ושמומלץ לבקר בהם בקופנהגן. מסלולי הנסיעה כולל בין היתר את האתרים הבאים בקופנהגן:

  • Nyhavn– באזור זה ישנן תעלות רבות, בניינים צבעוניים ומסעדות על קו המים. מתחנה זו ניתן לצאת לשייט.
  • Ved Stranden– אזור מקסים במרכז קופנהגן אשר ידוע בזכות המבנים ההסיטורים והנופים היפים. כמו כן, באזור זה ישנן חנויות רבות לאוהבי השופינג. מתחנה זו ניתן לצאת לשייט.
  • מבשלת קרלסברג- מבשלת בירה שהוקמה ב-1847. ניתן לסייר במבשלה, לטעום את הבירות השונות וללמוד על ההיסטוריה של הבירה המוכרת והאהובה.
  • הארמון המלכותי אמלינבורג (Amalienborg Palace)- מקום המגורים הרשמי של משפחת המלוכה הדנית, ובו גן מרשים, מוזיאון וטקס החלפת משמרות.
  • בת הים הקטנה (The Little Memaid)- פסל מפורסם בהשראת האגדה הידועה מאת הנס כריסטיאן אנדרסן, היושב על סלע בנמל קופנהגן.
  • טירת רוזנבורג (Rosenborg Castle)- טירה מהמאה ה-17 המשמשת כיום כמוזיאון לחפצים עתיקים ובעלי ערך בתרבות הדנית.
  • פלנטריום (Planetarium)- מתחם המרכז ידע אודות חקר החלל והאסטרונומיה ומנגיש אותו למבקרים באופן אינטראקטיבי וחווייתי.
  • Christianshavn– שכונה בקופנהגן הידועה בזכות תעלות המים, הבתים הצבעוניים שבה והכנסייה האייקונית הממוקמת בה.
  • Street Food– שוק אוכל חיצוני ובו מגוון מאכלים ונגני מוזיקה.
  • גני טיבולי (Tivoli Gardens)- פארק שעשועים הממוקם בלב העיר ובו מגוון אטרקציות לכל המשפחה.

טירת רוזנבורג, אחד מהאתרים בהם עוצרים שלושת הקווים של אוטובוס התייריםטירת רוזנבורג, אחד מהאתרים בהם עוצרים שלושת הקווים של אוטובוס התיירים

כרטיסים לאוטובוס התיירים של קופנהגן

ישנן מספר אפשרויות לרכישת כרטיסים לאוטובוס התיירים של קופנהגן, אשר חלקן כוללות כרטיס כניסה לשייט בתעלות המים שבאזור. הכרטיסים נבחנים זה מזה באורך התוקף של הכרטיס ובאטרקציות הנוספות איתן הוא משולב. אנו ממליצים על רכישת כרטיסים מראש וזאת בכדי להבטיח את ביקורכם בתאריך הרצוי.

כרטיס לאוטובוס התיירים של קופנהגן- לשלושת המסלולים למשך 48 שעות

כרטיס הכניסה לאוטובוס התיירים של קופנהגן מאפשר נסיעה חופשית באוטובוס התיירים במשך 48 שעות בשלושת מסלולי האוטובוס השונים. כלומר, תוכלו לעלות ולרדת ב-30 תחנות האוטובוס הקיימות בקופנהגן כמה שתרצו. בעלייה לאוטובוס תקבלו אוזניות דרכן תוכלו לשמוע הסבר ב-11 שפות שונות (ובהן אנגלית) אודות המקומות אליהם האוטובוס מגיע. הכרטיס כולל אפשרות ביטול בחינם עד 24 שעות לפני התאריך שקבעתם לתחילת תוקף הכרטיס. כרטיס זה מתאים למי שרוצה לטייל בקופנהגן בקצב המתאים לו ובנוחות.

לרכישת כרטיס זה עם אפשרות לביטול בחינם לחצו כאן.

כרטיס לאוטובוס התיירים של קופנהגן- לאחד מבין המסלולים למשך 72 שעות

כרטיס הכניסה מאפשר נסיעה חופשית באוטובוס התיירים באחד מבין שלושת המסלולים המוצעים בקופנהגן, לפי בחירתכם. במשך תוקף הכרטיס, תוכלו לעלות ולרדת כמה פעמים שתרצו בתחנות האוטובוס השונות ובכך לעבור בין האטרקציות השונות בקלות ובנוחות. הכרטיס כולל אוזניות דרכן תוכלו לשמוע הסבר ב-11 שפות אודות נקודות הציון אליהן האוטובוס מגיע. כמו כן, ישנה אפשרות לביטול חינם עד 24 שעות ללפני. כרטיס זה מתאים למי שמעוניין לבקר באטרקציות השונות בעיר במשך זמן ארוך יחסית (3 ימים) באופן קל ובקצב המתאים לו.

לרכישת כרטיס זה עם אפשרות לביטול בחינם לחצו כאן.

כרטיס כניסה לאוטובוס התיירים של קופנהגן כולל שייט

בתעלות כרטיס הכניסה לאוטובוס התיירים מאפשר נסיעה חופשית בשלושת המסלולים במשך 48 שעות, כמו גם, שייט בתעלות המים שבאזור. התחנות מהן ניתן לצאת לשייט הן Ved Stranden ו-Nyhavn. הן בעלייה לאוטובוס והן בעלייה לסירה, תקבלו אוזניות דרכן תוכלו להקשיב למידע אודות המקומות הנמצאים סביבכם והתחנות אליהן האוטובוס מגיע. הכרטיס כולל אפשרות לביטול עד 24 שעות לפני מועד הכרטיס. הכרטיס מתאים למי שרוצה להנות משירותי אוטובוס התיירים ובנוסף להנות משייט והיכרות עם העיר מנקודת מבט אחרת.

לרכישת כרטיס זה עם אפשרות לביטול בחינם לחצו כאן.

הזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של קופנהגן- 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למגיעים לאוטובוס התיירים של קופנהגן

  • הזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של קופנהגן מומלצת למשפחות, מטיילים יחידים וצעירים. השימוש באוטובוס התיירים של קופנהגן מומלץ לתיירים שרוצים לבקר באטרקציות מרכזיות בעיר בדרך נוחה ופשוטה, ללא שימוש בתחבורה ציבורית או השכרת רכב פרטי. בזכות כך שמסלולי האוטובוסים כוללים נקודות ציון מרכזיות בקופנהגן וניתן לעלות ולרדת מהאוטובוס ללא הגבלה, תוכלו לטייל ולחקור את העיר בקצב המתאים לכם ולמשפחתכם. מעבר לכך, אנו ממליצים לרכוש את הכרטיס המשולב עם שייט בתעלות המים שבאזור ולהנות מיופיה של העיר גם מהמים.
  • הכרטיס לאוטובוס התיירים של קופנהגן תקף ל-24-72 שעות (כתלות בכרטיס שתרכשו). מומלץ לעלות על אחד מבין האוטובוסים הראשונים באותו היום, כך שתוכלו להנות מיום טיול מלא בקופנהגן באמצעות אוטובוס התיירים.
  • למשפחות המגיעות לקופנהגן, מומלץ לרכוש את הכרטיס המשולב עם שייט בתעלות, דבר שככל הנראה יגרום הנאה לילדיכם.
  • בקופנהגן ישנם בתי מלון רבים, אנו ממליצים על מלון NH Collection Copenhagen בזכות מיקומו המרכזי ורמת הניקיון שבו. כמו כן, אנו ממליצים על מלון citizenM Copenhagen Radhuspladsen בזכות מיקומו ובזכות רמת שירות הצוות בו.
  • מומלץ לרכוש כרטיסים מבעוד מועד עבור היעדים בהם ישנה תחנה של אוטובוס התיירים ושתרצו לבקר בהם.

סרטון על אוטובוס התיירים של קופנהגן

מידע שימושי על אוטובוס התיירים של קופנהגן

  • שעות פתיחה:
    • המסלול הקלאסי- בין השעות 17:30- 10:00, יציאה כל 30 דקות.
    • המסלול הירוק- בין השעות 15:00- 11:00, יציאה כל 120 דקות.
    • המסלול הצבעוני- בין השעות 16:00- 12:00, יציאה כל 120 דקות.
  • מחיר כניסה: נכון למרץ 2023, מחיר הכניסה לאוטובוס התיירים עבור שלושת המסלולים למשך 48 שעות הינו 28.85 אירו.
  • https://city-sightseeing.com/en/16/copenhagen