מלונות מומלצים במרכז מינכן ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות במרכז מינכן - הסקירה המקיפה על מלונות במרכז מינכן. אזורי הלינה המומלצים במרכז מינכן, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים במרכז מינכן.

5 מקומות לינה מומלצים במרכז מינכן

Hotel Bayerischer Hof

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון ביאירישר הוף הוטל (Hotel Bayerischer Hof) – מבין אפשרויות הלינה במרכז מינכן זוהי אחת מאפשרויות הלינה היוקרתיות יותר מבחינת המתקנים שמציעה באזור זה, ובהתאם לכך לרוב גם מחיר הלינה יהיה גבוה יותר ממרבית אפשרויות הלינה האחרות באזור.
למידע נוסף על המלון

Platzl Hotel – Superior

⭐⭐⭐⭐
מלון פלאזה הוטל סופיריור (Platzl Hotel – Superior) – זוהי אחת מאפשרויות הלינה המומלצות במרכז מינכן ומתאימה למי שרוצה מצד אחד אפשרות לינה עם מתקנים ברמה יחסית גבוהה לאזור זה ומצד שני לא ברמת המחיר הגבוהה ביותר.
למידע נוסף על המלון

Hotel MIO by AMANO

⭐⭐⭐
הוטל מיו ביי אמאנו (Hotel MIO by AMANO) – זוהי אחת מאפשרויות הלינה הפונקציונאליות המומלצות במרכז מינכן, ומתאימה למי שרוצה מקום לינה נוח ובמיקום טוב מצד אחד אך לא יקר מידי בהשוואה לשאר אפשרויות הלינה באזור זה מצד שני.
למידע נוסף על המלון

Louis Hotel

מלון לואיס (Louis Hotel) – אחת מאפשרויות הלינה המומלצות במרכז מינכן המתאימה במיוחד למי שמחפש מקום לינה במיקום טוב אבל זול יחסית לשאר אפשרויות הלינה המוצעות באזור זה.
למידע נוסף על המלון

City Aparthotel München

מלון דירות סיטי אפרטהואל מיוניך (City Aparthotel München) – מקום לינה זה מומלץ למי שלאו דווקא מחפש חדר במלון במרכז מינכן אך עדיין מעוניין בלינה באזור מרכזי. מקום לינה זה לרוב יציע מחיר זול ונוח יותר בהשוואה לאפשרויות הלינה השונות באזור זה.
למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

אזור מרכז מינכן הוא מאזורי הלינה הפופולאריים ביותר במינכן ובתקופה זו הביקוש ללינה באזור גבוה, ובסופי שבוע יכול להתקרב לתפוסה מלאה במלונות המבוקשים. לכן, למי שמגיע לחופשה בפסח או אחריו מומלץ להזמין מקום לינה בהקדם. כדאי לעשות זאת בקישור הזה בו מקומות לינה רבים המציעים ביטול בחינם, וכך לשמור על גמישות למרות ההזמנה מראש.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה במרכז מינכן

במרכז מינכן ישנם כ-140 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות, כאשר אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה מלונות (למשל מלון Hotel an der Oper).
מרבית התיירים בוחרים לקחת מלון או דירה באזור של כיכר מריאן (Marienplatz), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון שלושה כוכבים Mercure Hotel München Altstadt. קחו בחשבון שככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה.

תיירים רבים בוחרים ללון בסמוך לכיכר מריאן הנחשבת ליבה של מינכןתיירים רבים בוחרים ללון בסמוך לכיכר מריאן הנחשבת ליבה של מינכן




המלצות ללינה במרכז מינכן

  • מלונות נוספים מומלצים במרכז מינכן הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו מלון Sofitel Munich Bayerpost, מלון Vier Jahreszeiten Kempinski München ומלון Rocco Forte The Charles Hotel, מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון NH Collection München Bavaria, מלון Mercure München City Center ומלון Alpen Hotel München ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Hotel Schlicker ומלון Mercure Hotel München Altstadt. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – מלון DO & CO Hotel München, מלון BEYOND by Geisel ומלון Yours Truly. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים מלון דירות ארבעה כוכבים Schwan Locke.
  • למי שמגיע עם רכב שכור למלון או דירה במרכז מינכן כדאי לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה בהשוואה לשאר העיר. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. בעייתי מאוד להתנייד באזר זה עם רכב פרטי לכן למי שמגיע עם רכב שכור כדי לבחור ללון באזורים פריפריאלים יחסית של העיר או לבחור באפשרות לינה המציעה גם חנייה, למשל מלון DO & CO Hotel München, מלון BEYOND by Geisel ומלון שלושה כוכבים Hotel Schlicker.
  • במרכז מינכן יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • במרכז מינכן מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים.

שאלות נפוצות על לינה במרכז מינכן

למשפחות הבוחרות ללון במרכז מינכן אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון דירות City Aparthotel München, מלון חמישה כוכבים Roomers Munich, Autograph Collection ומלון Excelsior by Geisel, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב למרכז מינכן מגלה כי חניה הינה דבר מאוד בעייתי - קשה למצוא חניה פנויה, וגם כאשר מוצאים צריך להכין את הכיס לתשלום גבוה בעבורה. על מנת למנוע מראש בעיה זו כדאי לבחור מקום לינה אשר מציע חנייה לאורחיו, אנו מציעים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון DO & CO Hotel München, מלון BEYOND by Geisel ומלון שלושה כוכבים Hotel Schlicker.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות במרכז מינכן אנו מציעים להסתכל על Louis Hotel, מלון DO & CO Hotel München, מלון BEYOND by Geisel ומלון Yours Truly.

Booking.com