מלונות מומלצים בפרנצלאואר ברג ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בפרנצלאואר ברג - הסקירה המקיפה על מלונות בפרנצלאואר ברג. אזורי הלינה המומלצים בפרנצלאואר ברג, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בפרנצלאואר ברג.

5 מקומות לינה מומלצים בפרנצלאואר ברג

Myer’s Hotel Berlin

⭐⭐⭐⭐
מלון מיירז (Myer’s Hotel Berlin) – מלון ארבעה כוכבים באזורפרנצלאואר ברג. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בגלל המיקום המעולה והאוכל הנהדר.
למידע נוסף על המלון

Holiday Inn Berlin City Center East Prenzlauer Berg, an IHG Hotel

⭐⭐⭐⭐
מלון הולידיי אין ברלין סיטי סנטר (Holiday Inn Berlin City Center East Prenzlauer Berg, an IHG Hotel) – מלון ארבעה כוכבים באזור פרנצלאואר ברג. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בגלל המיקום המעולה, החנייה הפרטית והצוות האדיב.
למידע נוסף על המלון

Vienna House Easy by Wyndham Berlin Prenzlauer Berg

⭐⭐⭐
מלון ויינה האוס איזי ברלין (Vienna House Easy by Wyndham Berlin Prenzlauer Berg) – מלון שלושה כוכבים באזור פרנצלאואר ברג. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בגלל הצוות האדיב והמיקום המעולה.
למידע נוסף על המלון

ibis Hotel Berlin Mitte

⭐⭐
מלון איביס ברלין מיטה (ibis Hotel Berlin Mitte) – מלון 2 כוכבים באזור פרנצלאואר ברג. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בגלל הארוחות המצויינות והצוות המעולה.
למידע נוסף על המלון

Brilliant Apartments

בריליאנט אפרטמנטס (Brilliant Apartments) – דירותבאזור פרנצלאואר ברג. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל המיקום המרכזי והצוות האדיב.
למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

אזור פרנצלאואר ברג הוא מאזורי הלינה הפופולאריים ביותר בברלין ובתקופה זו הביקוש ללינה באזור גבוה, ובסופי שבוע יכול להתקרב לתפוסה מלאה במלונות המבוקשים. לכן, למי שמגיע לחופשה בפסח או אחריו מומלץ להזמין מקום לינה בהקדם. כדאי לעשות זאת בקישור הזה ולבחור באחת מאפשרויות הלינה המציעות ביטול בחינם - כך תוכלו לשמור על גמישות ולשנות או לבטל במידת הצורך כאשר תתקרבו למועד החופשה (חשוב לשים לב למועד האחרון לביטול).

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בפרנצלאואר ברג

באזור פרנצלאואר ברג ישנם כ-110 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל מלון דירות BENSIMON apartments Prenzlauer Berg).
מרבית התיירים בוחרים לקחת מלון או דירה באזור של מגדל המים פרנצלאואר ברג (Wasserturm Prenzlauer Berg), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון Hotel Oderberger. קחו בחשבון שככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה.

מגדל הטלוויזיה ומגדל המים ההיסטורי הישן, האיזור המועדף ללינה על תיירים בפרנצלאואר ברגמגדל הטלוויזיה ומגדל המים ההיסטורי הישן, האיזור המועדף ללינה על תיירים בפרנצלאואר ברג




המלצות ללינה בפרנצלאואר ברג

  • מלונות נוספים מומלצים באזור פרנצלאואר ברג הינם מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Victor’s Residenz-Hotel Berlin ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Hotel Adele. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – בית הארחה Parlamento Rooms. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים מלון דירות BENSIMON apartments Prenzlauer Berg מלון דירות numa I Belfort Rooms & Apartments דירות Schoenhouse Berlin by limehome ודירות limehome Berlin Prenzlauer Allee.
  • מרבית התיירים שבוחרים ללון באזור פרנצלאואר ברג מעדיפים ללון כאמור סביב מגדל המים פרנצלאואר ברג (Wasserturm Prenzlauer Berg), אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. אם אתם שמגיע עם רכב שכור כדי לבחור ללון במלונות אשר מציעים פתרונות חנייה, למשל דירה DR APARTMENTS, אכסניה Hostel 199, מלון Hotel BIRGIT Berlin Mitte ודירות Flower’s Berlin by limehome.
  • בפרנצלאואר ברג יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • באזור פרנצלאואר ברג דירות ומלונות יקרים יחסית לכן שווה: א. לקחת דירות ומלונות פונקציונאלים וזולים יחסית כמו 4. ב. מומלץ לעשות שימוש במנועי השוואות המחירים השונות הפערים יכולים להיות מאוד, מאוד גבוהים. אתם יכולים לבצע השוואה זו למשל בלינק זה אובלינק זה.

שאלות נפוצות על לינה בפרנצלאואר ברג

האזור הפופולארי ביותר ללינה בפרנצלאואר ברג הינו האזור סביב מגדל המים פרנצלאואר ברג (Wasserturm Prenzlauer Berg).

למשפחות הבוחרות ללון באזור פרנצלאואר ברג אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון Vienna House Easy by Wyndham Berlin Prenzlauer Berg, מלון ibis Hotel Berlin Mitte, דירות Schoenhouse Berlin by limehome ומלון דירות numa I Belfort Rooms & Apartments, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

במידה ואתם מגיעים עם רכב לאזור פרנצלאואר ברגכדאי לקחת בחשבון את נושא החנייה, אשר עשוייה להיות בעייתית. על מנת לא להסתמך על חניה ברחוב (ובחלק מהמקרים להסתכן בקנס) כדאי להזמין מקום לינה עם חניה. אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - דירה DR APARTMENTS, אכסניה Hostel 199, מלון Hotel BIRGIT Berlin Mitte ודירות Flower's Berlin by limehome.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות באזור פרנצלאואר ברג אנו מציעים להסתכל על ibis Hotel Berlin Mitte, בית הארחה Parlamento Rooms.

Booking.com