מלונות מומלצים בפרידריכסהיין-קרויצברג ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בפרידריכסהיין-קרויצברג - הסקירה המקיפה על מלונות בפרידריכסהיין-קרויצברג. אזורי הלינה המומלצים בפרידריכסהיין-קרויצברג, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בפרידריכסהיין-קרויצברג.

5 מקומות לינה מומלצים בפרידריכסהיין-קרויצברג

Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz

⭐⭐⭐⭐
מלון לאונרדו רויאל – ברלין אלכסנדרפלאץ (Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz) – מלון 4 כוכבים באזורפרידריכסהיין-קרויצברג. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בזכות הצוות האדיב והמיקום הנוח.
למידע נוסף על המלון

NH Berlin Alexanderplatz

⭐⭐⭐⭐
מלון NH ברלין אלכסנדרפלאץ (NH Berlin Alexanderplatz) – מלון 4 כוכבים באזור פרידריכסהיין-קרויצברג. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בזכות הצוות האדיב וארוחת הבוקר העשירה.
למידע נוסף על המלון

Hampton By Hilton Berlin City East Side Gallery

⭐⭐⭐
מלון המפטון ביי הילטון ברלין סיטי (Hampton By Hilton Berlin City East Side Gallery) – מלון 3 כוכבים באזור פרידריכסהיין-קרויצברג. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל המיקום המעולה והצוות האדיב.
למידע נוסף על המלון

Three Little Pigs Hostel – Your Berlin Castl

אכסניית ת‘רי ליטל פיגס ברלין (Three Little Pigs Hostel – Your Berlin Castl) – אכסנייה באזור פרידריכסהיין-קרויצברג. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בגלל התמורה למחיר והצוות האדיב.
למידע נוסף על המלון

Apartmenthouse Berlin – Am Görlitzer Park

אפרטמנטהאוס ברלין פארק גורליצר (Apartmenthouse Berlin – Am Görlitzer Park) – מלון דירותבאזור פרידריכסהיין-קרויצברג. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל הצוות האדיב והתמורה למחיר.
למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

אזור פרידריכסהיין-קרויצברג הוא אחד מאזורי הלינה האהובים בברלין ובשבועות אלו הביקוש ללינה בו הולך ועולה. אם אתם מגיעים לחופשה בפסח כדאי להקדים ולהזמין מקום לינה מראש לאחד מהמלונות באזור. מומלץ לעשות זאת בקישור הזה בו מקומות לינה רבים המציעים ביטול בחינם, וכך לשמור על גמישות למרות ההזמנה מראש.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בפרידריכסהיין-קרויצברג

באזור פרידריכסהיין-קרויצברג ישנם כ-180 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל דירות Apartment & Boardinghouse Berlin Friedrichshain-Kreuzberg).
מרבית התיירים בוחרים לקחת מלון או דירה באזור של המוזיאון היהודי בברלין (Jüdisches Museum Berlin), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון 3 כוכבים Holiday Inn Express Berlin City Centre. קחו בחשבון שככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה.

הלינה באזור המוזיאון היהודי פופולארית מאוד בקרב תיירים הבוחרים ללון בברליןהלינה באזור המוזיאון היהודי פופולארית מאוד בקרב תיירים הבוחרים ללון בברלין




המלצות ללינה בפרידריכסהיין-קרויצברג

  • מלונות נוספים מומלצים באזור פרידריכסהיין-קרויצברג הינם מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Holiday Inn Berlin City East Side, מלון Crowne Plaza Berlin – Potsdamer Platz ומלון Hotel Indigo Berlin – East Side Gallery ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Holiday Inn Express Berlin City Centre, an IHG Hotel, מלון Novotel Suites Berlin City Potsdamer Platz ומלון IntercityHotel Berlin Ostbahnhof. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – אכסנייה Grand Hostel Berlin Classic ואכסנייה Kiez Hostel Berlin. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים דירות Luxoise Apartments, מלון דירות numa l Sketch Rooms & Apartments ומלון דירות Nena Apartments – Kreuzberg 61.
  • מרבית התיירים שבוחרים ללון באזור פרידריכסהיין-קרויצברג מעדיפים ללון כאמור סביב המוזיאון היהודי בברלין (Jüdisches Museum Berlin), אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. אם אתם שמגיע עם רכב שכור כדי לבחור ללון במלונות אשר מציעים פתרונות חנייה, למשל מלון 3 כוכבים Novotel Suites Berlin City Potsdamer Platz ומלון 4 כוכבים NH Berlin Alexanderplatz.
  • בפרידריכסהיין-קרויצברג יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • באזור פרידריכסהיין-קרויצברג מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים.

שאלות נפוצות על לינה בפרידריכסהיין-קרויצברג

האזור הפופולארי ביותר ללינה בפרידריכסהיין-קרויצברג הינו האזור סביב המוזיאון היהודי בברלין (Jüdisches Museum Berlin).

למשפחות הבוחרות ללון באזור פרידריכסהיין-קרויצברג אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון דירות Apartmenthouse Berlin - Am Görlitzer Park ומלון 3 כוכבים Hampton By Hilton Berlin City East Side Gallery , אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

במידה ואתם מגיעים עם רכב לאזור פרידריכסהיין-קרויצברג כדאי לקחת בחשבון את נושא החנייה, אשר עשוייה להיות בעייתית. על מנת לא להסתמך על חניה ברחוב (ובחלק מהמקרים להסתכן בקנס) כדאי להזמין מקום לינה עם חניה. אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - מלון 3 כוכבים Novotel Suites Berlin City Potsdamer Platz ומלון 4 כוכבים NH Berlin Alexanderplatz.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות באזור פרידריכסהיין-קרויצברג אנו מציעים להסתכל על Three Little Pigs Hostel - Your Berlin Castl, אכסנייה Grand Hostel Berlin Classic ואכסנייה Kiez Hostel Berlin.

Booking.com