מלונות מומלצים בטמפלהוף-שנברג ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בטמפלהוף-שנברג - הסקירה המקיפה על מלונות בטמפלהוף-שנברג. אזורי הלינה המומלצים בטמפלהוף-שנברג, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בטמפלהוף-שנברג.

5 מקומות לינה מומלצים בטמפלהוף-שנברג

Mercure Berlin Wittenbergplatz

⭐⭐⭐⭐
מלון מרקיור ברלין וויטנברגפלאץ (Mercure Berlin Wittenbergplatz) – מלון 4 כוכבים באזורטמפלהוף-שנברג. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בגלל המיקום המעולה והצוות האדיב.
למידע נוסף על המלון

Hotel Sachsenhof

⭐⭐⭐
מלון סאקסנהוף (Hotel Sachsenhof) – מלון 3 כוכבים באזור טמפלהוף-שנברג. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל המיקום המעולה ויחס תמורה למחיר.
למידע נוסף על המלון

SORAT Hotel Berlin

⭐⭐⭐
מלון סוראט ברלין (SORAT Hotel Berlin) – מלון 3 כוכבים באזור טמפלהוף-שנברג. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בזכות הצוות האדיב והמיקום הנוח.
למידע נוסף על המלון

ibis Berlin Kurfuerstendamm

⭐⭐
מלון איביס ברלין קורפורסטנדאם (ibis Berlin Kurfuerstendamm) – מלון 2 כוכבים באזור טמפלהוף-שנברג. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בזכות המיקום הטוב ותמורה מצויינת למחיר.
למידע נוסף על המלון

numa l Drift Rooms & Apartment

נומה דריפט רומס אנד אפרטמנטס (numa l Drift Rooms & Apartment) – מלון דירות באזור טמפלהוף-שנברג. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל המיקום הנוח והצוות האדיב.
למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

בתקופה זו הביקוש ללינה בברלין במגמת עלייה, גם באזורים מעט פחות מבוקשים כמו באזור טמפלהוף-שנברג ולכן אם מגיעים בסוף שבוע או מחפשים מקום ליותר מ-3 נפשות כדאי להזמין מלון או דירה מראש. מומלץ לעשות זאת עם אפשרות ביטול בחינם בקישור הזה.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בטמפלהוף-שנברג

באזור טמפלהוף-שנברג ישנם כ-90 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה מלונות (למשל מלון Hotel Sachsenhof).
מרבית התיירים בוחרים לקחת מלון או דירה באזור של הפארק לאומי Tempelhofer Feld, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון דירות limehome Berlin Luise-Henriette-Str. קחו בחשבון שככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה.

תיירים רבים בוחרים ללון באזור הפארק הלאומי Tempelhofer Feldתיירים רבים בוחרים ללון באזור הפארק הלאומי Tempelhofer Feld




המלצות ללינה בטמפלהוף-שנברג

  • מלונות נוספים מומלצים באזור טמפלהוף-שנברג הינם מלונות שלושה כוכבים כמו מלון Hotel Schöneberg. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – בית הארחה Pension Classic ובית הארחה CVJM Jugendgästehaus Berlin. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים מלון דירות limehome Berlin Luise-Henriette-Str ודירות YourSweetHome.
  • מרבית התיירים שבוחרים ללון באזור טמפלהוף-שנברג מעדיפים ללון כאמור סביב הפארק לאומי Tempelhofer Feld, אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. אם אתם שמגיע עם רכב שכור כדי לבחור ללון במלונות אשר מציעים פתרונות חנייה, למשל מלון 3 כוכבים Hotel Sachsenhof, מלון 2 כוכבים ibis Berlin Kurfuerstendamm ומלון דירות numa l Drift Rooms & Apartments.
  • בטמפלהוף-שנברג יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • באזור טמפלהוף-שנברג מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים.

שאלות נפוצות על לינה בטמפלהוף-שנברג

האזור הפופולארי ביותר ללינה בפרידריכסהיין-קרויצברג הינו האזור סביב המוזיאון היהודי בברלין (Jüdisches Museum Berlin).

למשפחות הבוחרות ללון באזור פרידריכסהיין-קרויצברג אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון דירות Apartmenthouse Berlin - Am Görlitzer Park ומלון 3 כוכבים Hampton By Hilton Berlin City East Side Gallery , אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

במידה ואתם מגיעים עם רכב לאזור פרידריכסהיין-קרויצברג כדאי לקחת בחשבון את נושא החנייה, אשר עשוייה להיות בעייתית. על מנת לא להסתמך על חניה ברחוב (ובחלק מהמקרים להסתכן בקנס) כדאי להזמין מקום לינה עם חניה. אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - מלון 3 כוכבים Novotel Suites Berlin City Potsdamer Platz ומלון 4 כוכבים NH Berlin Alexanderplatz.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות באזור פרידריכסהיין-קרויצברג אנו מציעים להסתכל על Three Little Pigs Hostel - Your Berlin Castl, אכסנייה Grand Hostel Berlin Classic ואכסנייה Kiez Hostel Berlin.

Booking.com