מלונות מומלצים באזור שדה תעופה של ברלין ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות באזור שדה תעופה של ברלין - הסקירה המקיפה על מלונות באזור שדה תעופה של ברלין. אזורי הלינה המומלצים באזור שדה התעופה של ברלין, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים באזור שדה תעופה של ברלין.

5 מקומות לינה מומלצים באזור שדה תעופה של ברלין

Leonardo Boutique Hotel Berlin City South

⭐⭐⭐⭐
מלון לאונרדו בוטיק הוטל ברלין סיטי סאות׳ (Leonardo Boutique Hotel Berlin City South) – מבין אפשרויות הלינה הקיימות באזור שדה התעופה אפשרות זו היא יחסית יוקרתית, ולכן מתאימה למי שמחפש לינה ברמה גבוהה יחסית למה שמוצע באזור זה, גם אם מדובר בלילה אחד לפני או אחרי הטיסה.
למידע נוסף על המלון

Van der Valk Hotel Berlin Brandenburg

⭐⭐⭐⭐
מלון ואן דר ואלק הוטל ברלין ברנדרבורג (Van der Valk Hotel Berlin Brandenburg) – אפשרות לינה זו מומלצת בעבור מי שמעוניין ללון בקרבת שדה התעופה, לרוב לפני טיסה שממריאה לפנות בוקר או אחרי טיסה שנוחתת בשעות אלו.
למידע נוסף על המלון

Hotel Spree-idyll

⭐⭐⭐
מלון הוטל ספרי איידיל (Hotel Spree-idyll) – אפשרות זו מתאימה למי שמחפש אפשרות לינה פונקציונאלית בקרב שדה התעופה, ומומלצת למי שמחפש מקום נוח ולא יקר מידי בהשוואה לשאר מקומות הלינה באזור שדה התעופה.
למידע נוסף על המלון

Holiday Inn Berlin Airport

מלון הולידיי אין ברלין איירפורט (Holiday Inn Berlin Airport) – אפשרות לינה בקרבת שדה התעופה אשר מתאימה למי שמחפש אפשרות זולה יחסית לשאר אפשרויות הלינה הקרובות לשדה התעופה.
למידע נוסף על המלון

ADAPT APARTMENTS BERLIN – Adlershof

מלון דירות אדפט אפרטמנטס ברלין-אדלרשוף (ADAPT APARTMENTS BERLIN – Adlershof) – אחת מאפשרויות הלינה המומלצות בסמוך לשדה התעופה, כך שתוכלו להגיע בזריזות יחסית ובנוחות גם בשעות המאוחרות של הלילה.
למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

בשבועות אלו מידת הביקוש ללינה בברלין במגמת עלייה, לא רק באזורים הפופולאריים ביותר אלא גם באזור שדה התעופה של ברלין ולכן אם מגיעים בסוף שבוע או מחפשים מקום ליותר מ-3 נפשות כדאי להזמין מלון או דירה מראש. מומלץ לעשות זאת עם אפשרות ביטול בחינם בקישור הזה.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה באזור שדה תעופה של ברלין

באזור שדה התעופה של ברלין ישנם יחסית הרבה מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות, כאשר אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה מלונות (למשל Steigenberger Airport Hotel Berlin).
הלינה בקרבתשדה התעופה של ברלין (Berlin Brandenburg Airport) מתאימה במיוחד למי שממריא או נוחת בטיסות בשעות מוקדמות או מאוחרות מאוד – אז ההגעה אל ומהעיר מסורבלת יותר, לא מומלץ להישאר במלון באזור זה לאורך כל החופשה. כדאי לקחת בחשבון שככל שתבחרו אפשרות לינה אשר קרובה יותר לשדה התעופה, למשל מלון IntercityHotel Berlin Brandenburg Airport, כך לרוב גם המחיר יעלה, אך בכל מקרה לינה באזור שדה התעופה תהיה זולה יותר מאשר לינה במרכז העיר.

באיזור שדה התעופה של ברלין יש מבחר מקומות לינהבאיזור שדה התעופה של ברלין יש מבחר מקומות לינה




המלצות ללינה באזור שדה תעופה של ברלין

  • מלונות נוספים מומלצים באזור שדה התעופה של ברלין הינם מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Van der Valk Hotel Berlin Brandenburg, מלון Leonardo Boutique Hotel Berlin City South ומלון Seehotel Berlin-Rangsdorf ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו Moxy Berlin Airport. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – מלון LOGINN Hotel Berlin Airport, מלון Holiday Inn Berlin Airport – Conference Centre, an IHG Hotel ומלון דירות Motel Plus Schönefeld. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים מלון דירות Triumph Inn Pension, מלון דירות SEEBADHOF Berlin-Rangsdorf ודירות Apartmenthaus Zeuthen.
  • למי מכם שמגיע ללון באזור שדה התעופה של ברלין עם רכב שכור כדאי להסתכל על מקומות לינה אפשר מציעים גם חניה על מנת להיות בראש שקט בנושא, אנו מציעים להסתכל על מלון Steigenberger Airport Hotel Berlin, מלון IntercityHotel Berlin Brandenburg Airport ומלון ארבעה כוכבים Van der Valk Hotel Berlin Brandenburg.
  • באזור שדה התעופה של ברלין יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • באזור סביב אזור שדה התעופה של ברלין מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים.

שאלות נפוצות על לינה באזור שדה תעופה של ברלין

למשפחות הבוחרות ללון באזור שדה התעופה של ברלין אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון דירות SEEBADHOF Berlin-Rangsdorf, מלון Grünau Hotel ומלון שלושה כוכבים Moxy Berlin Airport, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

במידה ואתם מגיעים עם רכב ללינה באזור שדה התעופה של ברליןכדאי לקחת בחשבון את נושא החנייה, ניתן כמובן להחנות את הרכב בשדה התעופה, אך לרוב חניון זה יהיה יקר יחסית. לכן, כדאי לבחור מקום לינה אשר מציע חניה, אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - מלון Steigenberger Airport Hotel Berlin, מלון IntercityHotel Berlin Brandenburg Airport ומלון ארבעה כוכבים Van der Valk Hotel Berlin Brandenburg.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות באזור שדה התעופה של ברלין אנו מציעים להסתכל על Holiday Inn Berlin Airport, מלון LOGINN Hotel Berlin Airport, מלון Holiday Inn Berlin Airport - Conference Centre, an IHG Hotel ומלון דירות Motel Plus Schönefeld.

Booking.com