מלונות מומלצים באזור מיטה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות באזור מיטה - הסקירה המקיפה על מלונות באזור מיטה. אזורי הלינה המומלצים באזור מיטה, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים באזור מיטה.

5 מקומות לינה מומלצים באזור מיטה

Hotel Adlon Kempinski

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון אדלון קמפינסקי (Hotel Adlon Kempinski) – מלון חמישה כוכבים באזורמיטה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בגלל המיקום המרכזי ובריכת השחייה.
למידע נוסף על המלון

ADELANTE Boutique Hotel

⭐⭐⭐⭐
מלון אדלנטה בוטיק (ADELANTE Boutique Hotel) – מלון ארבעה כוכבים באזור מיטה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בגלל המיקום המצוין והצוות מאיר הפנים.
למידע נוסף על המלון

Grimm’s Potsdamer Platz

⭐⭐⭐
מלון גרימס כיכר פוטסדאם (Grimm’s Potsdamer Platz) – מלון שלושה כוכבים באזור מיטה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בגלל מרכז הכושר המעולה וניקיון החדרים.
למידע נוסף על המלון

WALLYARD CONCEPT HOSTEL Berlin

ווליארד קונספט הוסטל ברלין (WALLYARD CONCEPT HOSTEL Berlin) – אכסניה באזור מיטה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אנשים ומומלץ בגלל הצוות הידידותי והמחיר הנוח.
למידע נוסף על המלון

Wilde Aparthotels by Staycity

⭐⭐⭐⭐
ויילד אפארטהוטל (Wilde Aparthotels by Staycity) – מלון דירות באזור מיטה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אנשים ומומלץ בגלל המיקום המרכזי והנוח והצוות הידידותי.
למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

אזור מיטה הוא אחד מאזורי הלינה האהובים בברלין ובתקופה זו הביקוש ללינה באזור גבוה, ובסופי שבוע יכול להתקרב לתפוסה מלאה במלונות המבוקשים. לכן, למי שמגיע לחופשה בפסח או אחריו מומלץ להזמין מקום לינה בהקדם. כדאי לעשות זאת בקישור הזה בו מקומות לינה רבים המציעים ביטול בחינם, וכך לשמור על גמישות למרות ההזמנה מראש.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה באזור מיטה

באזור מיטה ישנם כ-350 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה מלונות (למשל מלון ארבעה כוכבים NH Collection Berlin).
מרבית התיירים בוחרים לקחת מלון או דירה באזור של קתדרלת ברלין (Berliner Dom), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון ארבעה כוכבים Classik Hotel Alexander Plaza. קחו בחשבון שככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה.

תיירים רבים בוחרים ללון במרכז רובע מיטה ליד קתדרלת ברליןתיירים רבים בוחרים ללון במרכז רובע מיטה ליד קתדרלת ברלין




המלצות ללינה באזור מיטה

  • מלונות נוספים מומלצים באזור מיטה הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו מלון Regent – Berlin, an IHG Hotel, מלון The Ritz-Carlton ומלון The Mandala Hotel, מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Mercure Hotel & Residenz Berlin, מלון Meliá Berlin ומלון The Social Hub Berlin Alexanderplatz ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון URBAN LOFT Berlin, מלון Hotel Nikolai Residence ומלון Hotel Aquino Berlin. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – בית הארחה Seminarhaus S1516, מלון שני כוכבים ibis Styles Hotel Berlin Mitte ומלון Hotel ROMY by AMANO. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים מלון דירות Capri by Fraser Berlin, מלון דירות Clipper Boardinghouse ומלון דירות Arabel Design Apartments.
  • מרבית התיירים שבוחרים ללון באזור מיטה מעדיפים ללון כאמור סביב קתדרלת ברלין (Berliner Dom), אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. אם אתם שמגיע עם רכב שכור כדי לבחור ללון במלונות אשר מציעים פתרונות חנייה, למשל מלון חמישה כוכבים Regent – Berlin, an IHG Hotel(הזמנה מראש בתוספת מחיר), מלון ארבעה כוכבים NH Collection Berlin Mitte Friedrichstrasse(בתוספת מחיר), מלון דירות ארבעה כוכבים Wilde Aparthotels by Staycity(הזמנה מראש בתוספת מחיר) ומלון שלושה כוכבים Hotel Nikolai Residence(הזמנה מראש בתוספת מחיר).
  • במיטה יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.

שאלות נפוצות על לינה באזור מיטה

למשפחות הבוחרות ללון באזור מיטה אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון שלושה כוכבים Grimm's Berlin Mitte, מלון ארבעה כוכבים Mercure Hotel & Residenz Berlin, מלון דירות ארבעה כוכבים Adina Apartment Hotel Berlin ומלון דירות ארבעה כוכבים Wilde Aparthotels by Staycity, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

במידה ואתם מגיעים עם רכב לאזור מיטהכדאי לקחת בחשבון את נושא החנייה, אשר עשוייה להיות בעייתית. על מנת לא להסתמך על חניה ברחוב (ובחלק מהמקרים להסתכן בקנס) כדאי להזמין מקום לינה עם חניה. אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - מלון חמישה כוכבים Regent - Berlin, an IHG Hotel(הזמנה מראש בתוספת מחיר), מלון ארבעה כוכבים NH Collection Berlin Mitte Friedrichstrasse(בתוספת מחיר), מלון דירות ארבעה כוכבים Wilde Aparthotels by Staycity(הזמנה מראש בתוספת מחיר) ומלון שלושה כוכבים Hotel Nikolai Residence(הזמנה מראש בתוספת מחיר).

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות באזור מיטה אנו מציעים להסתכל על WALLYARD CONCEPT HOSTEL Berlin, בית הארחה Seminarhaus S1516, מלון שני כוכבים ibis Styles Hotel Berlin Mitte ומלון Hotel ROMY by AMANO.

Booking.com