מאדאם טוסו, ברלין – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Madame Tussauds

מאדאם טוסו בכמה מילים

מוזיאון מאדאם טוסו הוא אחת האטרקציות המתויירות ביותר בברלין. מדובר במוזיאון המציג בובות שעווה בדמויות מפורסמים רבים מרחבי העולם, בתחומי האומנות, הספורט, הפוליטיקה ועוד, אשר נוצרות במוזיאון עצמו בעבודת יד ומציגות באופן מדויק להפליא את תווי הפנים ומימדי הגוף של הדמות. המוזיאון קיים בערים רבות בעולם, הוא הוקם לראשונה בלונדון ע”י האמנית מארי טוסו במסגרת התערוכה שלה “תיאטרון השעווה”, משם הועתק גם לפריז ולאחר שזכה גם שם להצלחה רבה הגיע לברלין בשנת 1876.
מוזיאון מאדאם טוסו בברלין ממוקם בשדרת אונטר דן לינדר (Unter den Linden), ומכיל 3 קומות שבהן למעלה מ500 דמויות שעווה בגודל טבעי, ביניהן ניתן לעבור ולהתרשם מהדמיון המפליא שביניהן לבין האדם שאותו הן מייצגות, להצטלם עם המיצגים ולהרגיש ממש כאילו פגשנו באדם המפורסם. החוויה מתאימה לכל הגילאים, כך שגם ילדים וגם מבוגרים ימצאו בו הנאה רבה.

שדרת אונטר דן לינדר בה ממוקם מוזיאון השעווה מאדם טוסו שדרת אונטר דן לינדר בה ממוקם מוזיאון השעווה מאדם טוסו

עדכון אביב 2024

בתקופה זו בברלין עומס התיירים עולה וגובר, ויגיע לשיא בחודשי הקיץ. למרות שאין את אותן בעיות של זמינות כרטיסים, תורים ועומס במאדאם טוסו בסופי השבוע בעיקר וככל שנתקרב לקיץ כן ייתכנו תורים קצרים בכניסה. בניגוד לאטרקציות החובה בעיר אליהן מגיעים מרבית התיירים אין צורך לרכוש כרטיסים זמן רב מראש, אך במידה ואתם יודעים מתי תרצו להגיע זה יכול להפוך את הכניסה ליעילה יותר, במיוחד אם מגיעים בסוף שבוע. להזמנת כרטיסים מראש למאדאם טוסו: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מה רואים במוזיאון השעווה בברלין

המוזיאון מכיל 3 קומות ובכולן דמויות של מפורסמים מענפים רבים, ממדינות רבות ומזמנים שונים לאורך ההיסטוריה. במוזיאון מחלקות רבות ומיוחדות, המחולקות לפי נושאים אליהם שייכות דמויות השעווה המיצגות את המפורסמים עליהם הן מבוססות, כמו אופנה, היסטוריה, מוזיקה, ספורט ואף דמויות בדיוניות מסרטים מפורסמים. המוזיאון עצמו נמצא במבנה סגור וממוזג, נוח לטייל בו וניתן להצטלם עם כל הדמויות המוצגות בו, תמונות אשר ייראו כאילו הצטלמתם עם המפורסמים עצמם. עם הזמן המוזיאון פותח מחלקות חדשות ומגוון את המחלקות הקיימות, האומנים המועסקים בו מייצרות כל הזמן דמויות שעווה המתעדכנות עם הופעת מפורסמים רלוונטיים נוספים ברחבי העולם, וגם אם ביקרתם בו בעבר, סביר להניח שתוכלו בעתיד ליהנות מדמויות חדשות ומעניינות שטרם פגשתם בביקורכם הקודם.

סרטון על מאדאם טוסו

כרטיסים למאדאם טוסו

מוזיאון מאדאם טוסו הוא אחת האטרקציות המתויירות ביותר בברלין. המוזיאון מתאים למגוון רחב של קהלי יעד, החל מזוגות צעירים ומבוגרים ועד משפחות עם ילדים, בנוסף חשוב לציין כי המוזיאון נגיש לנכים באופן מלא.
אם החלטתם לבקר במוזיאון מאדאם טוסו בעת שהותכם בברלין, אנו ממליצים לרכוש כרטיסים מראש כדי לחסוך לעצמכם זמן יקר ולבימנע מהתורים הארוכים בקופות, בעיקר בחודשי הקיץ העמוסים.
מחירו של כרטיס כניסה באתר הרשמי של המוזיאון הוא 26 אירו, אך ישנם מספר סוגי כרטיסים אותם ניתן לרכוש, החל מכרטיס כניסה למוזיאון בהנחה מהמחיר המקורי ועד לכרטיס אשר משלב אטרקציה נוספת בעיר.

כרטיס כניסה מוזל למוזיאון מאדאם טוסו

הייחודיות של כרטיס זה, מלבד העובדה שהוא יחסוך לכם את התור לקופות בכניסה למוזיאון, היא גם ההנחה הניתנת עליו ביחס למחיר המקורי. בנוסף, הכרטיס מאפשר ביטול חינם עד 24 שעות לפני הגעתכם לחופשה.
הכרטיס מומלץ למבקרים שיודעים מראש כי יבקרו במוזיאון ורוצים להנות ממחיר מוזל לכרטיס

לרכישת כרטיס כניסה למוזיאון מאדאם טוסו עם 15 אחוז הנחה ואפשרות ביטול לחצו כאן

כרטיס כניסה משולב למוזיאון מאדאם טוסו ולצינוק של ברלין

הכרטיס משלב גם כניסה למוזיאון מאדאם טוסו וגם כניסה ל”צינוק של ברלין”. הצינוק, גם היא מהאטרקציות המבוקשות בעיר, היא חוויה המשלבת פחד וצחוק בסיור אל מרתפי העיר בימי הביניים ומפגש עם דמויות מאיימות. הכרטיס מומלץ למבקרים הרוצים לבקר בשתי האטרקציות ולהנות ממחיר מוזל. בנוסף, הכרטיס מאפשר ביטול מראש עד 24 שעות לפני הגעתכם.
לרכישת כרטיס משולב למוזיאון מדאם טוסו ולצינוק של ברלין עם אפשרות ביטול לחצו כאן

כרטיס כניסה משולב למוזיאון מאדאם טוסו ולבר הקרח של ברלין

הכרטיס משלב גם כניסה למוזיאון מאדאם טוסו וגם כניסה ל”בר הקרח” בברלין. בר הקרח הוא בר לכל דבר ועניין, שכולו מפוסל מקרח. בבר כיסאות ושולחנות העשויים מקרח, ומוגשים בו משקאות קרים (כוללים או לא כוללים אלכוהול) מכוסות העשויות מקרח בעצמן. בכניסה למקום מחולקים לכל המבקרים כפפות ומעילים מחממים להנאה המיטבית ביותר מהחוויה. מחיר הכרטיס המשולב משתלם יותר מאשר מרכישת כרטיסים נפרדים למוזיאון מאדאם טוסו ולבר הקרח בברלין. בנוסף, הכרטיס מקנה גם 3 משקאות ‘על חשבון הבית’ בבר הקרח, וגם הוא מאפשר ביטול חינם עד 24 שעות לפני הגעתכם לברלין.
לרכישת כרטיס משולב למוזיאון מדאם טוסו ולבר הקרח של ברלין עם אפשרות ביטול לחצו כאן

הזמנת כרטיסים למאדאם טוסו - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למבקרים במאדאם טוסו

  • הביקור במוזיאון מאדאם טוסו מומלץ לזוגות צעירים ומבוגרים, משפחות ואף לחובבי סלבריטאים ממגוון הענפים.
  • אין זמן ספציפי שבו מומלץ לבקר במוזיאון מאדאם טוסו. כל שעות הפעילות של המוזיאון ובכל עונות השנה הן רלוונטיות מכיוון שהמקום נמצא כולו במבנה סגור וממוזג. כל מועד שבו הביקור ישתלב באופן המיטבי ביותר עם יתר הטיול שלכם יהיה מתאים ומהנה.
  • עבור הביקור במוזיאון מאדאם טוסו מומלץ לשריין כ-3 שעות בממוצע מראש, אך משך הסיור תלוי בכם ובזמן שבו תהיו מעוניינים להתעכב מול כל מיצג, כך שהביקור עשוי לארוך קצת יותר או קצת פחות מהזמן הממוצע הנ”ל.
  • את הביקור במוזיאון מאדאם טוסו מומלץ לשלב עם אטרקציות נוספות הנמצאות במרחק הליכה קצרה מהמקום, דוגמת סיור בבניין הרייכסטאג, שייט בנהר השפרה, מוזיאון הפרגמון, שער ברנדבורג ואנדרטת השואה.
  • הדרך הנוחה להגיע למוזיאון היא באוטובוס או רכבת עירוניים, אשר מגיעים לתחנת “ברנדבורג טור” הנמצאת במרחק 3 דקות הליכה ממנו.
  • עבור משפחות עם ילדים, מומלץ לאכול לפני הביקור במוזיאון, מכיוון שאסור להכניס אליו פרטי מזון מלבד בקבוק מים. בנוסף, כדאי להגיע עם נעליים נוחות גם להורים וגם לילדים, כדי לטייל בהנאה בין מיצגי דמויות השעווה וליהנות ללא כאבי רגליים.
  • מבקרים המעוניינים ללון בקרבת המוזיאון יכולים לבחור במלון חמישה כוכבים Hotel Adlon Kempinski Berlin או במלון הדירות Apartments am Brandenburger Tor
  • כדי להוזיל את כרטיס הכניסה למוזיאון, מומלץ לערוך סקר מחירים בחיפוש פשוט בגוגל, בו תוכלו להיחשף למגוון אתרים המוכרים את הכרטיס, אשר חלקם יציעו מבצעים גם על כרטיס יחיד, במקרים רבים במחיר יותר זול מאשר האתר הרשמי של המוזיאון.
  • ההגעה למקום מומלצת בהליכה רגלית או בתחבורה ציבורית, ולא עם רכב.

שאלות נפוצות על מאדאם טוסו

אין זמן ספציפי שבו מומלץ לבקר במוזיאון מאדאם טוסו. כל שעות הפעילות של המוזיאון ובכל עונות השנה הן רלוונטיות מכיוון שהמקום נמצא כולו במבנה סגור וממוזג. כל מועד שבו הביקור ישתלב באופן המיטבי ביותר עם יתר הטיול שלכם יהיה מתאים ומהנה.

הביקור במוזיאון מאדאם טוסו מומלץ לזוגות צעירים ומבוגרים, משפחות ואף לחובבי סלבריטאים ממגוון הענפים.

כדאי ואף מומלץ לבקר במוזיאון עם ילדים, בדגש על אגף Star Wars הנמצא בו, אשר בו הילדים יהנו במיוחד.

כדאי מאוד לרכוש כרטיסים מראש באינטרנט, מכיוון שהתור לקופות ארוך במיוחד ברוב ימי השנה.

המוזיאון מלא במיצגים שהילדים יהנו לצפות בהם, אך אין בו מיצגים המתאימים לילדים מתחת לגיל 3. למשפחות המגיעות עם ילדים שרגילים לטייל בעגלה/טיולון, מומלץ להגיע איתו כדי לא לסבול מחוסר סבלנות של הפעוטות או מהצורך להחזיק אותם זמן רב על הידיים.

בהליכה רגלית (המוזיאון נמצא במרכז העיר), או בתחבורה ציבורית דוגמת אוטובוס או רכבת עירונית, ולרדת בתחנת "ברנדבורג טור" הנמצאת במרחק 3 דקות הליכה מהמוזיאון.

מידע שימושי

  • שעות פעילות המוזיאון:
    ימים א’-ו’: 10:00-18:00
    יום ש’: סגור.
    בנוגע לשעות פעילות בערבי חג וחג יש להתעדכן מראש פרטנית באתר המוזיאון.
  • נכון לשנת 2022 המחיר הרשמי הוא 26 אירו לכרטיס בודד.
  • כתובת: Unter den Linden 74, 10117 Berlin, Germany
  • דרכי הגעה – להגעה ברכבת ניתן לקחת את אחד מהקווים U2, S1, S2, S25, RE3, RE4 or RE 5 ולרדת בתחנת “Potsdamer Platz”. הפארק ממוקם כ-5 דקות הליכה מתחנת הרכבת. אוטובוס- תוכלו לקחת את אחד מהקווים M48, M85, M200 or M347 ולרדת בתחנת “Varian-Fry-Straße”, או את קו M41 ולרדת בתחנת “Potsdamer Platz”.-
  • אתר רשמי: https://www.madametussauds.com/berlin/en/




למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם: