לגולנד ברלין – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | LEGOLAND Discovery Centre‬

לגולנד ברלין בכמה מילים

לגולנד דיסקברי סנטר ברלין (LEGOLAND Discovery Centre‬)הוקם בשנת 2007 והינו אחד מ-27 פארקי הלגולנד הפזורים ב-8 מדינות שונות ברחבי העולם. הפארק משתרע על שטח של כ-3,500 מ”ר ומושך 400,000 – 600,000 מבקרים בשנה אשר יכולים לבקר לאורך השנה בזכות היותו מקורה ומחומם. הפארק ממוקם במרכז ברלין, בתןך מרכז הסוני (sony center) הנמצא בכיכר פוטסדאם (Potsdamer Platz), בסמוך לשער Brandenburger, ונחשב לאחת מהאטרקציות המובילות עבור משפחות עם ילדים, בייחוד בגילאי 2-10.
בתוך הפארק ייהנו המבקרים מעשרות אטרקציות ופעילויות לילדים בגילאים שונים כמו גם מקולנוע, חנות מפעל מלאה בצעצועים ייחודיים, בית קפה ואפילו אירועים למבוגרים אחת לחודש. המתחם מחולק ל-10 אזורים שונים, כאשר כל אזור בעל אופי שונה, אבל המכנה המשותף בכל המתחמים הוא הדמויות והמבנים המרשימים הבנויים ממעל 5 מיליון חלקי לגו. לדוגמא, במתחם הנינג’ה ישנו פארק חבלים, קיר טיפוס, דמויות שנבנו מחלקי לגו בלבד ואזור לבנייה עצמית מחלקי הלגו. באזור הדינוזאורים, קיימת אפשרות לחקור את עקבות זני הדינוזאורים ולצלם סרטון דינוזאורים, ובאזור הדרקונים קיימת רכבת איתה ניתן לבקר במבוך הדרקונים החשוך. את הפארק פוקדים מבקרים רבים, בעיקר בחודשי הקיץ המתויירים. כתוצאה מכך, עלול להיות עומס מבקרים ותורים ארוכים מהרגיל.

לגולנד דיסקברי סנטר הוא מתחם המחולק ל-10 אזורים שונים שבכולם הדמויות והמיבנים בנויים מלגו בלבדלגולנד דיסקברי סנטר הוא מתחם המחולק ל-10 אזורים שונים שבכולם הדמויות והמיבנים בנויים מלגו בלבד

עדכון אביב 2024

עם הגעת האביב, כמות התיירים עולה וכך גם העומס באטרקציות הפופולאריות בברלין . ככל ששנתקדם בקיץ כך העומס יהיה מורגש יותר. אומנם אין בעיה של זמינות כרטיסים בתקופה זו של השנה, אבל יש ימים בהם עלולים להיווצר תורים. לכן, למי שרוצה להשיג כרטיסים אותם יוכל פשוט להציג בלי לעמוד בתור לרכישה, ובמיוחד למי שיש לו כבר תוכנית בנויה - כדאי להזמין כרטיסים מראש, מי שחושש להתחייב למועד ביקור קבוע יכול להסתכל על אופציות עם אפשרות ביטול. להזמנת כרטיסים מראש ללגולנד ברלין ניתן להיכנס לקישור הזה בו יש הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5).

מה עושים בלגו-לנד

כפי שציינו, פארק לגו לנד מחולק ל-10 מתחמים שונים, כל מתחם מציע חוויה שונה ומיוחדת במינה.

מיני לנד – האזור הפופלארי ביותר בפארק, שם תוכלו לראות דגם של העיר ברלין מוקטנת ל50 מ”ר בלבד. מודל העיר נבנה בעזרת למעלה מ-2 מיליון חלקי לגו, והוא בנוי תוך שימת דגש לפרטים הקטנים- רחובות, אנשים, כלי רכב, גשרים, מבנים ומנופים.

עיר הנינג’ה – שם תוכלו לראות את הדמויות הבנויות מלגו, ילדיכם יוכלו לטפס במתחם החבלים האתגרי, לשחק יחד בבריכת הכדורים, במגלשות, במבוך ובשאר האטרקציות שבמתחם.

בקולנוע – תוכלו לצפות בסרט 4D קצר, שבו כל החושים שלכם יתעוררו.

מתחם שוליית הקוסם – שם ניתן להנות ממתקן חווייתי בו בשביל לעוף גבוה יש לפדל במהירות יחד עם הילדים. מתקן זה הינו מוגבל לשימוש עבור ילדים מעל גיל 4 וגבוהים מ-105 ס”מ.

מתחם חקר הדינוזאורים – בו ניתן ללמוד על זנים שונים של דינוזאורים, לעקוב אחר העקבות שלהם ולבנות מפרי דמיונכם יצורים ומבנים חדשים. בנוסף, במתחם זה ישנה האפשרות למבקרים לצלם סרט דינוזאורים אישי/ משפחתי.

רכבת הדרקון – בה תוכלו לטפס על גב הדרקון ולצאת לסיבוב במבוך מפותל במיוחד.

במתחם מכוניות המירוץ – תוכלו לבנות, בעזרת צוות המקום, את מכונית המירוץ שלהם ולהתחרות זה בזה במסלול המיועד לכך במתחם.

מתחם בנייה עצמית – בו המבקרים יכולים לשחק עם מגוון עצום של חלקי לגו לבנות בהם את שתרצו. כמו כן, תוכלו לקבל עזרה והכוונה מצוות המומחים של המקום.

מתחם המיועד במיוחד בשביל הקטנטנים – עבור משפחות עם ילדים בגילאי 2-5, ובו חלקי לגו רכים יותר לבנייה ולמשחק, ומתקנים המותאמים עבורם.

כמו כן, קיימת האפשרות לסייר במפעל הלגו המקומי ולשוחח עם עובדי המקום. במהלך הסיור תוכלו להתבונן במכונות שמייצרות את חלקי הלגו. בסיור במפעל, קיימת האפשרות ליצור חלק לגו בעיצוב אישי. בנוסף לעשרת מתחמים אלו, בפארק לגו-לנד ברלין קיים בית קפה, בו תוכלו לרכוש משקאות, חטיפים וארוחות קלות, וחנות לגו, בה תוכלו לרכוש מוצרי לגו.

כבר בכניסה למתחם תוכלו להתפעל ממיצג הגירפה המורכבת כולה מלגו כבר בכניסה למתחם תוכלו להתפעל ממיצג הגירפה המורכבת כולה מלגו

סרטון על לגולנד ברלין

כרטיסים והגעה ללגו-לנד

כרטיס כניסה בודדת לאדם (ילדים מתחת לגיל 3 ללא עלות)- ניתן לרכוש עם 15% הנחה בקישור כאן.

כרטיס משולב ללגו לנד ברלין ולאקווה דום סי לייף

כרטיס המשלב כניסה ללגו לנד ולאקווריום הגדול של ברלין. הכרטיס מומלץ למי שמתכנן להגיע לשני הפארקים במהלך שהותו בברלין, כיוון שמוזיל את עלות הכרטיסים הכוללת.

ניתן לרכוש כרטיס משולב ללגו לנד ברלין ולאקווה דום סי לייף עם אפשרות ביטול בקישור זה

כרטיס משולב ללגו- לנד ולסיור באוטובוס Hop- on Hop- off

כרטיס המשלב כניסה ללגו לנד ברלין וכרטיס של 24 שעות לאוטובוס העובר בכל האתרים החשובים בעיר
הכרטיס מתאים למשפחות שמעוניינות לשלב בשהותן בברלין בנוסף לביקור בפארק הלגולנד, גם ביקור באזוריה השונים של העיר ולהקשיב למידע ולסיפורים אודות העיר.

ניתן להזמין כרטיס מראש כאן

הדרך הנוחה ביותר להגיע למתחם הלגולנד היא ברכבת כאשר תחנת הירידה היא כיכר פוטסדאם הדרך הנוחה ביותר להגיע למתחם הלגולנד היא ברכבת כאשר תחנת הירידה היא כיכר פוטסדאם

הזמנת כרטיסים ללגולנד ברלין - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למבקרים בלגולנד ברלין

  • הביקור באתר מומלץ למשפחות עם ילדים בגילאי 2-10 (ישנו מתחם בפארק המתאים לגילאי 2-5). אין כניסה למבוגרים המגיעים ללא ילדים, אלא באחד מערבי הפעילות המוצעים באופן מיוחד למבוגרים.
  • הפארק הינו מקורה ולכן הביקור בו מתאים לכל עונות השנה. יחד עם זאת, ימי שלישי, רביעי וחמישי הינם הימים הנחשבים לפחות עמוסים ולכן כדאי לתכנן את ההגעה למקום בהתאם, וכך יתאפשר לילדכם מרחב משחק גדול יותר.
  • סביר כי ביקורכם בפארק הלגו- לנד יארך כ-3 שעות.
  • ניתן לשלב את הביקור בפארק הלגו-לנד ביחד עם ביקור בגן החיות Zoologischer Garten Berlin שנמצא במרחק של כ-15 דקות נסיעה ברכב, או עם פארק sea life ומוזיאון מאדאם טוסו.
  • מומלץ למשפחות בהן הילדים מתלהבים מלגו ואוהבים להפעיל את דמיונם ולבטא את היצירתיות שלהם.
  • במרחק מאות מטרים ניתן ללון במלון שלושה כוכבים Grimm’s Potsdamer Platz או במלון הדירות HighPark by Palmira
  • כמו בכל אתר המושך תיירים רבים אנו ממליצים לשמור ולהשגיח על חפציכם
  • מומלץ שלא להגיע למקום ברכב, אלא בתחבורה ציבורית.

שאלות נפוצות על לגולנד ברלין

כן. המקום נגיש לבעלי כיסא גלגלים, קיימות במקום מעליות להרמת כיסא הגלגלים במקומות בהם יש מדרגות. בנוסף, במידה ויש ברשותכם תעודה מסוג H או B, המלווה יהיה זכאי לכרטיס כניסה חינם.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה:
    יום א’-ש’- 19:00-10:00
    כניסת מבקרים תתאפשר עד השעה 17:00
    בתאריך ה-24.12 הפארק יהיה סגור.
  • נכון לשנת 2022, מחיר הכניסה הינו 19 יורו לאדם (גילאי 3 ומטה ללא עלות). עבור כרטיסי כניסה משולבים עם אטרקציות נוספות בעיר, עלות הכרטיס פוחתת.
  • כתובת: LEGOLAND® Discovery Centre Berlin, Potsdamer Straße 4, 10785 Berlin, Germany
  • – רכבת- תוכלו לקחת את אחד מהקווים U2, S1, S2, S25, RE3, RE4 or RE 5 ולרדת בתחנת “Potsdamer Platz”. הפארק ממוקם כ-5 דקות הליכה מתחנת הרכבת.
    – אוטובוס- תוכלו לקחת את אחד מהקווים M48, M85, M200 or M347 ולרדת בתחנת “Varian-Fry-Straße”, או את קו M41 ולרדת בתחנת “Potsdamer Platz”.
    – רכב- עקבו אחר השילוט בכיכר פוטסדאם לכיוון מרכז הסוני (sony center), אך מומלץ שלא להגיע למקום ברכב, היות והוא ממוקם באיזור מרכזי בעיר.
  • אתר רשמי: https://www.legolanddiscoverycentre.com/berlin/en/