טרופיקל איילנדס, ברלין – המדריך המקיף | Tropical Islands

טרופיקל איילנדס בכמה מילים

טרופיקל איילנדס הוא פארק מים עצום בגודלו הנמצא במרחק של שעה ורבע נסיעה מברלין ונחשב לאחת האטרקציות האהובות על משפחות המגיעות לחופשה בעיר. הייחוד של הפארק, הוא האזור הפנימי המקורה שלו המדמה אי טרופי ובו תמצאו עשרות אלפי עצים, מגלשות מים עצומות, חוף ים חולי הנחשב לחוף המקורה הגדול בעולם וחיות טרופיות ייחודיות, כל זה תחת כיפת זכוכית עצומה. בזכות אופיו הייחודי של הפארק הוא פופולרי לאורך השנה ולכן מומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש (להזמנת כרטיסים לטרופיקל איילנדס עם אפשרות ביטול לחצו כאן) האזור החיצוני של הפארק הנקרא אמזוניה כולל בריכות ענק, קירות טיפוס, גייזרים ונהרות עם מים חמים. כדי לאפשר את הפלא הזה גם בזמן החורף הקפוא והאפור של ברלין, הטמפרטורה בפארק המקורה נשמרת על 32 מעלות וטמפרטורת המים נקבעת על 28 מעלות לאורך השנה, בנוסף ישנן מנורות ייחודיות בתקרת הפארק המדמות את קרני השמש ויעניקו שיזוף קייצי לאורך השנה. משפחות רבות לא מסתפקות בביקור יומי ובוחרות להעצים את החוויה ולישון בתוך הפארק המקורה (הזמינו כאן לינה בטרופיקל איילנדס עם אפשרות ביטול), בחדרי המשפחה או במתחם אוהלי הגלמפינג הנמצא ממש על החוף בתוך הפארק.

טרופיקל איילנדס הפך בשנים האחרונות לאטרקציה פופולרית עבור משפחות ישראליותטרופיקל איילנדס הפך בשנים האחרונות לאטרקציה פופולרית עבור משפחות ישראליות

כרטיסים לטרופיקל איילנדס

לאלו המגיעים לטרופיקל איילנדס ליום אחד ישנו כרטיס כניסה במחיר קבוע אותו מומלץ להזמין מוקדם ככל הניתן.

כרטיס יומי לטרופיקל איילנד

ברכישת כרטיס יומי תוכלו לבקר בפארק מהשעה שמונה בבוקר ועד אחת עשרה בלילה כאשר מומלץ להגיע מוקדם ככל האפשר כדי להנות מהמתקנים ללא תורים ארוכים. הכרטיס כולל כניסה ושאטל חינם מתחנת הרכבת כמו גם כניסה למגדל המגלשות, לאמזוניה ולג׳ונגל ספלאש. להזמנת כרטיס יומי לטרופיקל איילנדס עם אפשרות ביטול לחצו כאן.

לינה בטרופיקל איילנדס

משפחות רבות בוחרות לבלות לפחות לילה אחד בתוך הפארק באתר הנופש הנקרא גם הוא Tropical Islands וכך להנות ממנו במשך מספר ימים, זוהי אפשרות מעולה למשפחות שמגיעות עם ילדים בתקופות החורף ורוצות לברוח מעט מהקור ולהנות עם הילדים. בתוך הפארק מוצעים מספר אפשרויות לינה ביניהם חדרים זוגיים על הבריכה, חדרים משפחתיים ואוהלים משפחתיים הנמצאים על החול במתחם האוהלים שבפארק (להזמנת לינה בפארק עם אפשרות ביטול לחצו כאן). אפשרות נוספת היא ללון באחד ממקומות הלינה נמצאים ליד הפארק בעיירות קראוסניק ובריסן, בין המקומות המומלצים תמצאו את Tropical Islands Resort, Landhotel Krausnick, Ferienwohnung Wunderlich.

איך מגיעים לטרופיקל איילנדס?

הפארק ממוקם כ70 ק״מ מברלין, בעיירה קראוסניק וניתן להגיע אליו ברכב שכור או בעזרת רכבת.

הגעה לטרופיקל איילנדס עם רכב

מבקרים רבים בוחרים לשכור רכב בברלין ומשם לנסוע לטרופיקל איילנדס (להזמנת רכב עם אפשרות ביטול לחצו כאן). הנסיעה קצרה ואורכת מעט יותר משעה על כביש A13 לכיוון דרזדן. עם הגעתכם לפארק תוכלו להנות מחנייה גדולה וחינמית.

הגעה לטרופיקל איילנדס ברכבת

ניתן גם להגיע לפארק בעזרת רכבת היוצאת מתחנת הרכבת המרכזית של ברלין (Hauptbanhof) ולרדת בתחנת בראנד (Brand). מהתחנה ישנם שאטלים בחינם לעבר הפארק המתואמים עם זמני הרכבות (להזמנת כרטיסים לרכבת לטרופיקל איילנדס לחצו כאן).

מה עושים בטרופיקל איילנדס

כמות הפעילויות והאטרקציות שניתן לעשות בפארק היא עצומה, סקרנו כאן את מה שבאמת אסור לפספס:

החוף הדרומי: בפארק ישנו חוף טרופי מקורה מוקף בצמחייה עבותה. כאן תוכלו לשחות במים החמים והצלולים, להשתזף על החוף החולי, או להירגע תחת עצי דקל. אזור זה מציע גם ביתנים מרווחים להשכרה, המספקים מפלט בימים העמוסים של הפארק.

יער הגשם הטרופי: בתוך הפארק ישנו יער גשם מקורה רחב ידיים, בו תמצאו למעלה מ-20,000 צמחים, כולל דקלים אקזוטיים, וסחלבים. יער הגשם כולל שבילים מפותלים המובילים את המבקרים על פני מפלים, נחלים ובריכות, ובהם תוכלו לפגוש חיות בר כגון צבים, ציפורים ודגים.

מגלשות המים: מגדל מגלשת המים של האיים הטרופיים, שניצב בגובה מרשים של 27 מטרים נחשב לאטרקציה שאסור לפספס. בנוסף ישנן מספר מגלשות נוספות ביניהן מגלשת טורבו, עם נפילה תלולה, ומגלשה רחבה וידידותית למשפחות.

אמזוניה: החלק החיצוני של הפארק נקרא אמזוניה, זהו אזור המשתרע על פני 35,000 מטרים רבועים. כאן תוכלו ליהנות ממגוון פעילויות, לרבות שחייה בנהר מים לבנים, נהר באורך 250 מטר עם זרמים עדינים וסיבובים. באמזוניה ישנם גם בריכת גלים, אמבטי עיסוי שונים ומרפסת שמש מרווחת.

טיפולי ספא: בזמן שהילדים במגלשות, פנקו את עצמכם ביום ספא יוקרתי במתחם הספא והסאונה הטרופי. במתחם ישנן סאונות רבות, כולל סאונת אבן וסאונת עצים, ובנוסף מוצעים מגוון טיפולי בריאות, כגון עיסויים, טיפולי פנים ועוטפי גוף. הכניסה לספא לא כלולה במחיר הכרטיס.

מסעדות: בתוך הפארק ישנן 9 מסעדות שונות ביניהן מסעדה אסייתית עם מנות אותנטיות הכוללת קארי תאילנדי, סושי ומרק פו וייטנאמי. מסעדה איטלקית המגישה פסטה ופיצות, ומסעדה של אוכל גרמני מסורתי. המחירים במסעדות יקרים ביחס לגרמניה אך סבירים לחלוטין ביחס למסעדות בישראל.

מופעי תרבות: תוכלו ליהנות ממופעי ריקוד, מוזיקה חיה ומופעי אש המציגים את המורשת של אזורים טרופיים שונים, ומוסיפים אלמנט מרגש וחינוכי לביקור.

קניות בכפר הטרופי: טיילו בכפר הטרופי, אזור שתוכנן להידמות לכפר אינדונזי מסורתי. כאן תוכלו לקנות מגוון פריטים, כולל מזכרות, בגדי ים ופסלים בעבודות יד.




המלצות "הכל על" למבקרים בטרופיקל איילנדס

  • הביקור בפארק מומלץ למשפחות עם ילדים המגיעות לברלין ומחפשות אטרקציה ייחודית.
  • מומלץ לבקר בפארק לאורך השנה ובמיוחד בחודשי החורף, אז האי הטרופי מספק אתנחא נפלאה ממזג האוויר הקפוא של ברלין.
  • מומלץ לבקר בטרופיקל איילנדס לפחות יום אחד ואף להישאר ללון בתוך הפארק.
  • מומלץ לשלב את הביקור עם אטרקציות נוספות בעיר ברלין כמו מגדל הטלוויזיה או לגולנד ברלין.
  • ניתן להגיע לפארק עם רכב שכור (להזמנת רכב בברלין לחצו כאן) או בעזרת רכבת מתחנת Hauptbahnhof בברלין עד לתחנת Brand ומשם להנות משאטל חינם לפארק (להזמנת כרטיסים לרכבת לחצו כאן).
  • קודם כל אנו ממליצים למשפחות המבקרות בברלין לא לפספס את הביקור בפארק שנחשב לשיא הטיול עבור משפחות רבות המגיעות לעיר. למשפחות המגיעות רק ליום אחד מומלץ להגיע מוקדם ככל האפשר כדי להימנע מהתורים למתקנים.
  • בתוך הפארק ישנן מספר אפשרויות לינה, ביניהן חדרים זוגיים, חדרי משפחות ואוהלים (להזמנת לינה בפארק לחצו כאן).
  • לאלו המעדיפים לישון קרוב לפארק אך לא בתוכו, ישנן מספר אפשרויות בעיירות בריסן וקראוסניק (להזמנת לינה מסביב לפארק לחצו כאן).
  • עלות כרטיס יומי הינה 48 יורו נכון לשנת 2024. מחירי הכרטיסים קבועים ואין הנחות; כדי להוזיל את עלויות הביקור מומלץ להגיע עם מגבת משלכם ואוכל מוכן מראש.
  • ישנם לוקרים בכניסה במחיר הכרטיס בהם מומלץ להשאיר את כל דברי הערך. כדי להימנע מגניבות בפארק, תקבלו צמיד אלקטרוני בעזרתו תשלמו על האוכל והפעילויות הנוספות.
  • בהחלט מומלץ להגיע לטרופיקל איילנדס עם רכב והחנייה במקום היא בחינם.

שאלות נפוצות על טרופיקל איילנדס

קיימת אפשרות לקנות כרטיסים בקופות אך היא לא מומלצת, במיוחד מכיוון שהפארק נמצא במרחק של שעה מברלין ומצריך נסיעה ברכב או בתחבורה ציבורית. תוכלו לקנו כרטיסים מראש בקישור הזה עם אפשרות ביטול או באתר הרשמי

כן, הפארק פתוח לאורך כל השנה ונחשב לאטרקציה פופולרית במיוחד בחודשי החורף של גרמניה בזכות הטמפרטורות הגבוהות של המים ושל הפארק עצמו.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: הפארק פתוח בין השעות 08:00-23:00 לאורחי היום.
  • מחיר כניסה: נכון לשנת 2024 מחיר הכניסה לפארק הוא 48 יורו לאדם.
  • כתובת: Tropical-Islands-Allee 1, 15910 Krausnick-Groß Wasserburg, Germany