אקווה דום – סיי לייף, ברלין – המדריך המקיף | AquaDom Sea Life

אקווה דום - סיי לייף בכמה מילים

אקווה דום סי לייף (Aqua Dome sea life) הוא אתר מיוחד שמספק הצצה לעולמם של חיות הים מעל לפני המים במרכז העיר ברלין, סמוך לאתרים מפורסמים כמו מוזיאון הפרגמון והמוזיאון החדש. באתר יש אזור תצוגת אקווריומים שונים, בהם חיים יותר מ-50 מינים שונים של יצורים ימיים מרתקים וכן את מגדל האקווה דום. זהו אקווריום שבנוי לגובה בצורת מגדל ובתוכו מעלית שקופה העולה 25 מטרים לגובה וסביבה שוחים דגים ויצורים שונים נוספים. עלייה במעלית זו היא חוויה ייחודית מכיוון שהיא מסע בצינור שקוף מוקף באקווריום. האתר נותן לנו הצצה לתוך עולם הים, מראה לנו את סביבת החיים הטבעית של בעלי החיים ונותן לנו תחושה שלרגע יצאנו מתוך ברלין וצללנו אל תוך לאוקיינוס השקט, ועל כן הוא אתר אהוב מאוד על תיירים המגיעים לברלין ובמיוחד על משפחות עם ילדים.

המעלית השקופה מוקפת בחיות ים- אטרקציה ייחודית באקווה דוםהמעלית השקופה מוקפת בחיות ים- אטרקציה ייחודית באקווה דום (צילום: Cory Doctorow, רישיון)

מה רואים באקווה דום סיי לייף

כל חובבי עולם הים וגם מי שלא, ימצא את האקווריום כעולם חדש ומדהים המציע היכרות עם החיות והיצורים כגון סוסי ים (big belly seahorse) מדוזות ודגי הליצן המפורסמים (או בשם המוכר לנו, נמו). האקווריום מציע לנו לצלול עמוק פנימה ונותן תחושה שאנחנו נמצאים בסביבה הטבעית של בעלי החיים. באקווריום תוכלו למצוא מגוון רחב של דגים טרופיים בשלל צבעים, שוניות אלמוגים מכל רחבי העולם ולהביט לתוך מעמקי האוקיינוס האטלנטי. כמובן שלא נשכח את המעלית השקופה בגובה של 25 מטרים שמוקפת כולה באקווריום אחד גדול ובו יותר מ-1500 דגים וכ-100 מינים שונים. בתוך האקוורים ישנה חלוקה לאזורים שונים שניתן לחקור: אזור התמנונים, אזור חתולי הים, סוסי ים, שוניות, ומדוזות. אל כל אחד מהם נקבל הצצה אל העולם ונלמד על הטבע והייחודיות של כל יצור חי.

סרטון על אקווה דום – סיי לייף

כרטיסים לאקווה דום -סיי לייף ברלין

ישנם סוגים שונים של כרטיסי כניסה לאקווה דום סיי לייף, כאשר השוני המרכזי בין הכרטיסים הוא האם הכרטיס כולל כניסה לאתר בלבד או משלב כניסה גם לאתרים אחרים בעיר.

כרטיס כניסה בסיסי לאקווה דום

כרטיס זה מתאים למי שמחפש שמתכנן ביקור רק באקווריום ולא באתרים נוספים, או שמעוניין לקנות בנפרד כרטיס כניסה לאתר זה ולאתרים אחרים.

  • לרכישת כרטיס כניסה לאקווריום בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל(קוד קופון HAKO5) לחצו כאן.

כרטיס כניסה משולב לאקווה דום ולאתרים נוספים

למעוניינים באטרקציות נוספות בעיר אנו ממליצים לקנות כרטיס כניסה משולב לאווקה דום ולאתרים נוספים על מנת לחסוך זמן וכסף.

הזמנת כרטיסים לאקווה דום- סיי לייף- 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למבקרים בעולם הים

  • הביקור באתר מומלץ למי שאוהב ומתעניין בעולם החי והמים. זוהי גם חוויה משפחתית נהדרת עבור משפחות עם ילדים קטנים. כמו כן, זוהי הזדמנות נהדרת להתעניין בעולם המים העצום והמסקרן, חוויה שילדים והורים יהנו ממנה מאוד.
  • זמן הביקור המומלץ באקווה דום סי לייף הוא לפני השעה 17:30, שכן בשעה זו נפסקת כניסה המבקרים לאתר.
  • הביקור בעולם המים אם אתם רוצים להתעמק ולצלול עמוק לתוך הים ולהכיר מינים שונים של יצורים כמובן מבלי לפספס סיבוב במעלית השקופה, עורך שעה עד שעתיים סיור.
  • אנו ממליצים לשלב את הביקור באקווה דום- עולם המים עם ביקור באלכסנדרפלאץ ולאחר מכן להמשיך אל תצפית נהדרת במגדל הטלוויזה או אל קתדרלת ברלין.
  • ההגעה למקום נוחה מאוד בעזרת שימוש בתחבורה צבורית. ישנה תחנה מאוד קרובה לאזור הכוללת 2 קווים של רכבות מטרו, ומעל ל5 סוגי קווי אוטובוסים שונים.
  • הביקור בעולם המים מומלץ מאוד למשפחות עם ילדים. הילדים לא יאמינו שבלב ברלין קיים מקום המכיל כל כך הרבה מינים וזנים שונים של דגים ויצורים שונים. מומלצץ מאוד להקריא לילדים על הסוגים השונים מה שהופך את החוויה למהנה ומלמדת עבורם.
  • אם אתם מעוניינים ללון קרוב לעולם המים בברלין אנו ממליצים לכם לבדוק את מלון Radisson Collection Hotel שממוקם קרוב מאוד לאתר. המלון הקרוב ביותר
  • נכון לשנת 2022 עלות כרטיס למבוגר (15+) היא 19 יורו
  • דרך האתר הרישמי של עולם המים ישנם הצעות למחירים מופחתים של כרטיסים שונים המשלבים כמה אטרקציות יחד (נכון ל2022) : 1. לגו לנד ועולם המים במקום 40יורו 32 יורו למבוגר 2. כרטיס המשלב את מוזיאון השעוה (מאדם טוסו- Madame Tussauds Berlin) ואת עולם המים עולה 36 יורו במקום 47 יורו למבוגר 3.כרטיס המשלב את הצינוק של ברלין (Berlin Dungeon) ואת עולם המים במחיר של 36 יורו במקום 47 יורו. 4.כרטיס המשלב את הצינוק של ברלין, מאדם טוסו ועולם המים במחיר של 48 יורו במקום 73 יורו.
  • עולם המים הוא אתר פופולרי בקרב משפחות וילדים, כך שיש לשים לב לילדכם שלא ילכו לאיבוד ומאחר והאתר הוא מאוד גדול ורחב. יש לשים לב לחפצים אישיים שלא נשארים לבד או נשכחים בתוך המקום.
  • אנחנו לא ממליצים להגיע למקום באמצעות רכב, מאחר ואין הרבה מקומות חנייה בקרבת האתר. ישנן אופציות רבות להגעה בעזרת תחבורה ציבורית שאכן מקלות על ההגעה.
  • עולם המים יכול להוות עבורכם אטרקציה נהדרת עבור ימים גשומים, שכן זהו אתר מקורה במקום סגור.
  • אנו ממליצים לקנות מראש את כרטיסי הכניסה ולשריין את ההגעה שלכם מראש על מנת להבטיח את כניסתכם במהרה, ללא המתנה לקניית כרטיס בקופות בכניסה.

שאלות נפוצות על אקווה דום - סיי לייף

הביקור בעולם המים מומלץ מאוד למשפחות עם ילדים קטנים וגם למי שעוד לא היה באטרקציה שכזו. כמו כן לא כדי לפספס את המעלית השקופה המפורסמת, המוקפת כולה באקווריום העצום.

ניתן לבקר בכל ימות השנה באתר וגם בחורף מאחר והמקום כולו מקורה ומוגן מפני גשם או מוגן מפני חום הקיץ.

מומלץ להשקיע בין שעה וחצי לשעתיים בביקור באקווה דום סיי לייף.

כן, ניתן לקנות כרטיסים אונליין על מנת לחסוך את התור לכרטיסים ולהבטיח מקום כאשר מגיעים לאטרקציה.

כן, ניתן לקנות כרטיסים המשלבים את אקווה דום סיי לייף עם עוד אטרקציות בברלין וכך לחסוך כסף בשילוב אותם יעדים. ניתן לבחור בין סוגים שונים של כרטיסים על מנת להתאים את הכרטיסיה לכם ולמסלול שלכם.

לאקווה דום סיי לייף אין חנייה פרטית אך ישנו חניון תת קרקעי קרוב בעלות.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: ימי שבת-ראשון בין השעות 10:00-19:00 כאשר שעת הכניסה האחרונה היא בשעה 17:30. בימי שני בין השעות 10:00-17:00 כאשר שעת הכניסה האחרונה הינה בשעה 16:00.
  • נכון לשנת 2022 כרטיס כניסה למבוגר הוא 19 יורו
  • כתובת: AquaDom & SEA LIFE Berlin Spandauer Str. 3 10178 Berlin
  • עולם המים נמצא ממש כמה דקות הליכה ממאלכסנדרפלאץ (Alexanderplatz) ומקתדרלת ברלין, תחנת אוטובוס ומטרו שקרובה היא Spandauer Str./Marienkirche שם תוכלו לקחת את המטרו ( קו M6′ M4) וישנם הרבה קווי אוטובוס זמינים כגון: קו 100, 200, M5, N2, N5, N8, N40, N42, N60, N65
  • האתר רשמי: https://www.visitsealife.com/berlin/en/
  • המקום עצמו נגיש לכיסא גלגלים, אין מחסומים ויש מעליות ואף שירותים מותאמים. כל מבקר שיש לו את הסימון B בכרטיס הנכה רשאי להביא מלווה ללא תשלום נוסף.




למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם: