מלונות מומלצים ליד מוזיאון השוקולד

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם ליד מוזיאון השוקולד בברצלונה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

7 דירות ומלונות מומלצים ליד מוזיאון השוקולד בברצלונה

Vincci Gala

⭐⭐⭐⭐
ממוקם באזור המזרחי של רובע הL’Eixample, במרכז העיר ברצלונה. המלון שוכן בארמון מוגן מהמאה ה19, החזית, הרצפה וגרם המדרגות הם מקוריים ועברו… למידע נוסף…

Colón Hotel Barcelona

⭐⭐⭐⭐
מלון 4 כוכבים שנמצא בסמוך לקתדרלה של ברצלונה. היתרון המרכזי של המלון הוא המיקום שלו. החסרון המרכזי הוא מחיר יקר במעט (בעונת התיירות)… למידע נוסף…

Pensió 2000 Hotel

⭐⭐
יתרונות המלון הם מחיר טוב יחסית וקירבה למטרו, מה שיספק את המגיעים לעיר לטובת סיורים באתרים מרכזיים ביום ופחות את אלה שרוצים להיות… למידע נוסף…

Hotel Colonial

⭐⭐
מלון שני כוכבים אשר ממוקם בעיר ברצלונה. המלון נמצא במרחק הליכה של 5 דקות מכיכר קטלוניה (Plaza Catalunya)… למידע נוסף…

Hip Karma Hostel

אכסניה מומלצת למי שרוצה לינה פונקציונאלית במחיר נמוך בעיר ברצלונה – מתאים במיוחד לסטודנטים וצעירים (כמה מהקמפוסים של אוניברסיטת… למידע נוסף…

Inside Barcelona Apartments Mercat

⭐⭐⭐⭐⭐
הוא מלון דירות פשוט אנטימי ונוח. ממוקם במקום סמוך לפארק סיוטדלה (Ciutadella Park) – פארק המצודה מצד אחד, ובסמוך למוזיאון פיקאסו (Picasso Museum)… למידע נוסף…

Grand Hotel Central Barcelona

⭐⭐⭐⭐⭐
הוא מלון בוטיק מעוצב ואטרקטיבי שר שוכן ברובע ברן (הרובע הקטן) בסמוך לרובע הגותי, קתדרלת אוליה הקדושה ומוזיאון פיקאסו… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אנו נמצאים בתחילתו של האביב בברצלונה ומידת הביקוש ללינה ברחבי העיר, וכך גם באזור מוזיאון השוקולד עולה בהדרגה במהלך חודש מרץ. הביקוש יגיע לשיאו בסוף החודש - גם בגלל מזג האוויר שהופך יותר נוח וגם בגלל חופשת הפסחא שמתקיימת השנה בסוף מרץ. במיוחד למי שמתכנן להגיע בסוף החודש, ואף במהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מקום לינה מראש. תוכלו לעשות זאת עם ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות ליד מוזיאון השוקולד

מוזיאון השוקולד בברצלונה נמצא בבניין הבנוי לבנים אדומות ברובע לה ריברה וצמוד ממש לרובע אל בורן. כמו אתרים רבים אחרים בברצלונה שימש בעבר כמנזר ועבר גלגולים רבים עד שהפך להיות מוזיאון השוקולד המפורסם של העיר.
הלינה באזור המוזיאון ורובע אל בורן מומלצת מאוד לצעירים שרוצים להיות קרובים למוקדי הבילוי (במיוחד בקיץ) ומי שרוצה להיות קרוב לאתרים מרכזיים מצד אחד אך במחיר זול יחסית (בהשוואה למלונות בראמבלס או מלונות ברובע הגותי).

אזור המוזיאון כולל לא מעט מלונות קטנים בבתים היסטורים המשמרים את הבנייה מהמאה ה-18 ולעיתים אף משווקים כדירות אירוח (למשל Inside Barcelona Apartments Mercat).
בין המלונות המומלצים באזור ניתן למנות את מלון רג’נסייה קולון (Regencia Colón Hotel), מלון גראנד סנטרל ברצלונה (Grand Hotel Central Barcelona), מלון פנסיון 2000 (Pensió 2000 Hotel) ומלון קולון ברצלונה (Hotel Colon Barcelona).
קראו עוד על: מוזיאון השוקולד




המלצות על דירות ומלונות ליד מוזיאון השוקולד בברצלונה

  • המלונות באזור המוזיאון מאופיינים במלונות הנמצאים בבתים משוחזרים – רובם צפופים יחסית ויקרים ביחס לאזורים אחרים ולכן זהו אזור שפחות יתאים למי שמחפש לינה זולה בברצלונה. כמו כן, יש לקחת בחשבון שאין הרבה מלונות באזור זה. לעומת זאת שיוצאים מהרבוע לכיוון פארק המצודה החדרים מתרחבים ההיצע גדל והמחירים יורדים וזו הופכת להיות אופציה מאוד פופלארית למשפחות.
  • חשוב לדעת שבחלק מהמלונות שנמצאים באזור זה יש קשיי נגישות עם רכב ממונע, עקב העובדה שחלק מאזור זה אינו כולל כבישים המאפשרים כניסת רכבים. לכן אזור זה לא מתאים למי שמתקשה בהליכה. שווה לבדוק זאת עם המלון לפני הזמנה (ראה עוד על נושא זה תחת מלונות בברצלונה עם נגישות לבעלי מוגבלויות). כמו כן, האזור לא מתאים ללינה עבור מי שמגיע עם רכב שכור לעיר – במקרה זה עדיף לפנות לאזורי לינה אחרים – כמו החלקים הצפונים של האישאמפלה (ראה מלונות באישאמפלה) או באזור סנטס -מונז’יאק. (ראה עוד תחת מלונות ליד מונז’ואיק). למגיעים עם רכב שכור מומלץ לקרוא את העמודים על השכרת רכב בברצלונה והשכרת רכב בספרד.
  • אזור זה הוא אזור שבחלקו יש בילויים וחיי לילה שוקקים המותאמים גם לתיירים – מתאים מאוד ללינה למי שמחפש להיות קרוב לחיי הלילה. יש לקחת בחשבון שיכולים להיות תיירים שהדבר לא יהיה נעים להם.
  • הרובע הוא יחסית יקר ללינה – לא מתאים למי שמחפש לינה זולה בברצלונה.
  • למי שמעוניין ללון בקיץ – בעונות השיא באזור זה מומלץ להזמין מראש. ביתר חודשי השנה אין בכך צורך וניתן למצוא מלונות טובים ברגע האחרון. קרא עוד בנושא תחת חופשה בברצלונה בקיץ.



Booking.com