מלונות מומלצים בשדרות הראמבלס ודירות נהדרות למשפחות וזוגות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם בשדרות הראמבלס בברצלונה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

7 מלונות מומלצים בשדרות הראמבלס בברצלונה

Chic & Basic Ramblas

⭐⭐⭐
המלון נמצא בקיוטוולה באזור מבוקש מאוד של ברצלונה. בכל זאת הוא יחסית זול וממולץ לצעירים ולזוגות המגיעים לבקר בעיר ואוהבים עיצוב נחמד… למידע נוסף…

Le Méridien Barcelona

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון 5 כוכבים מפואר יחסית, שכולל את כל הפינוקים הרגילים, מבריכת שחייה וחדר כושר ועד לשירותי הסעות משדה התעופה. בנוסף, הוא מאפשר כניסה… למידע נוסף…

Hotel Rialto

⭐⭐⭐
המלון הזה מבוקש מאוד ואהוב על צעירים ומשפחות שרוצים ליהנות מאירוח לא יקר במרכזה של ברצלונה. כתבנו על מלון זה לאור הפופולאריות הרבה… למידע נוסף…

Hotel Cuatro Naciones

⭐⭐
זהו מלון מושלם למי שמחפש לינה נוחה וחסכונית בברצלונה. בשקלול של עלות תועלת הוא מקבל ציון גבוה במיוחד. מומלץ למשפחות וזוגות שרוצות לינה… למידע נוסף…

Hostal BCN Ramblas

⭐⭐
זהו מלון מושלם עבור אלו המחפשים מיקום אסטרטגי לצד מחיר נוח ורמת שירותים גבוהה. זוגות צעירים ומשפחות שרוצות ללון בלב העיר במחיר משתלם… למידע נוסף…

Hotel Bagués

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בוטיק זה מאפשר לינה שקטה בעורק הראשי של העיר. המלון מעוצב בקפידה ומעניק את כל השירותים. החסרונות הם מעט חדרים (48) כך שלא פעם פשוט… למידע נוסף…

Rivoli Ramblas

⭐⭐⭐⭐
מלון במיקום מאד מרכזי. מתאים למחפשים מגוון אטרקציות בקירבת מקום. לא מתאים לאנשים המחפשים מלון שקט. רבים הם המתלבטים בין מלון זה… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אזור שדרות הראמבלס הוא מהאזורים הפופולאריים ללינה בברצלונה ובשל הביקוש העולה לאורך החודש ללינה בעיר, מומלץ להזמין מקום מראש במידה ואתם מעוניינים ללון בו. המלצה זו נכונה במיוחד במידה ואתם מגיעים בסוף החודש - אז חל חג הפסחא. תוכלו לעשות את ההזמנה בקישור הזה ולבחור באפשרות לינה המציעה ביטול בחינם - כך תוכלו לשמור על גמישות עד הרגע האחרון (חשוב רק לשים לב כמובן מהו התאריך האחרון האפשרי לביטול בחינם).

מידע כללי על מלונות בשדרות הראמבלס

שדרות הראמבלס הן אזור מצוין ללינה בברצלונה מבחינת קירבה לאתרים המרכזיים. בבחירת מלון בשדרות הראמבלס צריך לקחת בחשבון מחיר יקר יחסית והרבה רעש וצפיפות בתקופות התיירות. מצד שני, אתם יכולים להיות בטוחים שתהיו במרכז העניינים כולל נגישות גבוהה לכל חלקי העיר המרכזיים.

בשדרות הראמבלס מרוכזים בעיקר מלונות ברמה של שניים עד ארבעה כוכבים (יש גם קצת דירות). מלונות החמישה כוכבים מרוכזים לרוב באזורים הצפוניים יותר של השדרות ליד כיכר קטלוניה.
בין המלונות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון סיטאדינס רמבלס ברצלונה (Citadines Ramblas Barcelona), מלון יורוסטארס ראמבלס בוקריה (Eurostars Ramblas Boqueria) ומלון פטיט פאלאס בוקריה (Petit Palace Boquería).
השדרות מחולקות לחמישה חלקים וכוללות בתוכן הכל מהכל: היסטוריה של הקטלונים (מזרקת קנלטס ובניין האוניברסיטה הישן) תרבות (הופעות רחוב, מוזיאונים ותיאטרון פוליורמה), קניות (דוכנים אין ספור וחנויות עם המון תור), אמנות של חואן מירו (בפסיפס הידוע) וטעמים מהמטבח הקטלוני ומרחבי העולם (בשוק לה בוקריה).




המלצות למלונות בשדרות הראמבלס בברצלונה

  • אומנם הראמבלס הם אזור מרכזי לכל אורכם. אך יש הבדלים מהותיים בין החלקים השונים של השדרות. בלינה בחלק הצפוני שקרוב לכיכר קטלוניה (ראה מלונות בכיכר קטלוניה) יותר יוקרתית ויקרה. ככל שמדרימים ויורדים עם השדרה לכיוון הנמל הישן (ראה מלונות בפורט וול) ומתרחקים מהכיכר, מחירי המלונות יורדים. מלונות שנמצאים בסמטאות הסמוכות לשדרות בצד של שכונת רוואל ויכולים להיות קרובים מאוד לכיכר יהיו זולים יותר מאילו הנמצאים בצד של הרובע הגותי (ראה מלונות ברובע הגותי).
  • למי שמעוניין ללון בקיץ – בעונות השיא באזור זה מומלץ להזמין מראש. ביתר חודשי השנה אין בכך צורך וניתן למצוא מלונות טובים ברגע האחרון. קרא עוד בנושא תחת חופשה בברצלונה בקיץ.
  • האזור לא מתאים ללינה עבור מי שמגיע עם רכב שכור לעיר – במקרה זה עדיף לפנות לאזורי לינה אחרים – כמו החלקים הצפונים של האישאמפלה (ראה מלונות באישאמפלה) או באזור סנטס -מונז’יאק. (ראה עוד תחת מלונות ליד מונז’ואיק). למגיעים עם רכב שכור מומלץ לקרוא את העמודים על השכרת רכב בברצלונה והשכרת רכב בספרד.
  • המלונות באזור זה במיוחד עלולים לסבול מרעש רב מהרחוב. בעיה קשה בעיקר בקיץ. למי שרעש מפריע לו מומלץ לוודא כי יש למלון הנבחר חלונות אטומים לרעש. נקודה זו חשובה בעיקר למחפשים מקומות לינה זולים – מלונות של שלושה כוכבים ומעלה באזורים אילו לרוב כוללים חלונות אטומים לרעש.
  • המלונות באזור זה יחסית יותר צפופים מחלקים פריפריאלים יותר של ברצלונה כמו סנטס, מונז’ואיק והאישאמפלה. לכן קבוצות גדולות ומשפחות גדולות המחפשות דירות אירוח מרווחות יעדיפו לרוב מלונות יותר מרוחקים מאזור זה. ראה עוד תחת מלונות למשפחות בברצלונה.
  • רצוי לוודא למחפשים מרפסת שקטה בחדר – שהחדר פונה לא לכיוון השדרות. אלא לכיוון סמטאות פנימיות יותר ורועשות פחות.
  • אזור זה הוא אזור שבחלקו יש בילויים וחיי לילה שוקקים המותאמים גם לתיירים – מתאים מאוד ללינה למי שמחפש להיות קרוב לחיי הלילה. יש לקחת בחשבון שיכולים להיות תיירים שהדבר לא יהיה נעים להם.
  • בין המלונות המומלצים הנוספים בשדרות הראמבלס אפשר למנות גם את Hotel Jazz (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן), Catalonia Ramblas (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן), Moderno Hotel (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן), Hotel Turin (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן) ו Royal Ramblas (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן).



Booking.com