מהו האיזור המומלץ שבו כדאי להזמין מלון/ דירה בברצלונה?

איפה ללון בברצלונה? כמובן ששאלה זו היא תלויה בהעדפות שלכם. ברצלונה היא עיר גדולה שיש בה הרבה אופציות ללינה.  מקום הלינה בו תבחרו ישפיע באופן משמעותי על החוויה שלכם בברצלונה ולכן שווה להשקיע כמה דקות בחשיבה איפה המלון שלכם.

איפה ללון בברצלונה

כיכר קטלוניה – המרכז התיירותי של ברצלונה

כיכר קטלוניה היא המרכז התיירותי של ברצלונה, היא מוקד נגיש מבחינת תחבורה  ציבורית (כולל משדה התעופה), היא מוקד פעיל, מוקד של שופינג, ומסעדות וממנו ניתן לצאת הן לטיולים רגליים בעיר (ראמבלס  ורובע גותי מצד אחד, אישאמפלה מצד שני) – כל אילו הופכים את הכיכר והרחובות הסמוכים לה לאזורים המבוקשים ביותר ללינה בברצלונה (וגם היקרים ביותר). בגלל הביקוש הרב אנו ממליצים להזמין את הלינה באזור מראש (ראו פה אפשרויות לינה מומולצות סביב הכיכר עם אפשרות ביטול חינם) במקומות לינה מומלצים כמו: Iberostar Selection Paseo de Gracia 4 Sup, Catalonia Magdalenesו Hotel 1898 שימו לב – אזור זה לא מתאים למי שמגיע עם רכב ולמי שמעוניין בלינה זולה.

  • טיפ למחפשים לינה בכיכר קטלוניה, מדובר באזור לינה יקר, אנו ממליצים לחפש אליו דילים מתאימים  – לפעמים באתר זה יש דילים מאוד זולים לאזור לינה זה.

כיכר קטלוניה

כיכר קטלונה – המרכז התיירותי של ברצלונה והאזור המבוקש ביותר ללינה בעיר

למעוניינים אנו  מציעים לקרוא את העמוד המקיף שלנו על לינה באזור: מלונות ודירות מומלצים בכיכר קטלוניה.

לינה בראמבלס – העורק הראשי של העיר

אם הלב הפועם של ברצלונה הוא הרובע הגותי, אז העורק הראשי הוא ללא ספק שדרות הראמבלס (La Rambla).  השדרות המובילות מכיכר קטלוניה לים – פעילות עד השעות הקטנות של הלילה, ובקיץ הם שוקוקות כאשר נהר אנושי עובר בהם. יש באזור הראמבלס הרבה מאוד אפשרויות לינה מומלצות כמו Hotel Lloret Ramblas, Gaudi Hotel, Royal Ramblas.

שדרות הראמבלס - העורק הראשי של ברצלונה 

שדרות הראמבלס – העורק הראשי של ברצלונה

כמה טיפים למחפשים לינה בראמבלס:

  • כלל שהמלונות והדירות בראמבלס יהיו יותר קרובות לכיכר קטלוניה – כך הם יהיו יותר מבוקשות ויותר יקרות.
  • אם אתם מחפשים ללון לא על השדרות עצמם אלא ליד, יש לקחת בחשבון שהצד של הרובע הגותי יקר ומבוקש יותר ואילו הצד של שכונת ראוול זול בהרבה ומבוקש פחות.

למי שמעוניין לקרוא עוד בנושא אנו ממליצים לקרוא בעמוד המקיף שלנו: מלונות מומלצים בשדרות הראמבלס ודירות נהדרות למשפחות וזוגות.

לינה ברובע הגותי – למי שמחפש לגעת בהיסטוריה והאדריכלות הגותית

למי שמבקר בעיר בפעם הראשונה ומחפש היסטוריה ואווירה תוססת, הרובע הגותי מציע רחובות צרים מימי הביניים, ברים אופנתיים, מסעדות קטלאניות, וקרבה לאתרי תיירות פופולריים. בין המלונות המומלצים באזור זה אפשר למנות את מלון Grand Hotel Central Barcelona , מלון Neri Hotel ומלון Hotel Cuatro Naciones. תוכלו לקרוא עוד על לינה ברובע הגותי כאן. מאחר ומדובר באזור המבוקש והיקר ביותר בברצלונה כדאי לבדוק האם יש הנחות ללינה למשל בקישור הזה.

  • שימו לב – לחלק מהמלונות ברובע הגותי יש בעיית נגישות. למי שזה מפריע לו שווה לבדוק זאת קודם

הרובע הגותי של ברצלונה – מהמבוקשים ללינה בעיר

לינה באזור האישאמפלה – למי שמחפש קניות, מסעדות ואדריכלות מטורפת

חובבי אדריכלות, הקניות והמסעדות ייהנו מהרחובות דמויי הרשת של אישמפלה ומהאדריכלות המודרניסטית, כולל יצירות המופת של גאודי, יחד עם קניות יוקרתיות, מסעדות וחיי לילה תוססים. מקומות לינה פופולריים באזור זה הם מלון ארבעה כוכבים Olivia Balmes Hotel , מלון ארבעה כוכבים Hotel Granados 83, a Member of Design Hotels , מלון שלושה כוכבים Leonardo Hotel Barcelona Gran Via , מלון שלושה כוכבים Praktik Vinoteca ומלון שלושה כוכבים Hotel Astoria. תוכלו לקרוא עוד על לינה באישמפלה כאן. שימו לב שגם אזור זה הוא פופולארי ביותר ולכן כדאי להזמין מקומות לינה בו זמן מספק מראש וגם כן יש לקחת בחשבון שבגלל חיי הלילה התוססים שני אזורים אלה הם לא שקטים במיוחד.

הרחובות המסודרים של האישמפלה, למי שרוצה ללון כאן כדאי להזמין מקום מראש

  • שימו לב – ככל שהלינה באישמפלה תהייה יותר קרוב לכיכר קטלוניה כך המחיר יהיה גבוהה יותר, הביקוש גבוהה יותר והזמינות נמוכה יותר

 אל ראוול – למי שרוצה לחסוך

לאווירה בוהמית יותר, קחו בחשבון את אל ראוול, שכונה מגוונת מלאה במוזיאונים עכשוויים, גלריות לאמנות, בוטיקים אופנתיים ושילוב אקלקטי של ברים ומאכלים בינלאומיים. בין מקומות הלינה המומלצים באזור ניתן למנות את Hotel Bagués, a Small Luxury Hotel of the World,  Acta BCN 40 והדירה Happy Apartments. שכונה זו היא עדיין במרכז אך מציעה מחירים טובים יותר מהרובע הגותי והאישמפלה, תוכלו לקרוא עוד על מלונות באל ראוול כאן.

  • שימו לב – שכונת ראוול  היא מרכזית מאוד, רבים בוחרים להימנע ממנה בגלל שיש בה לא מעט מהגרים.

סנטס ואל פובל-סק – למי שרוצה להיות נגיש למרכז אבל במחיר זול

שכונות נוספות מומלצות הם סנסטס ואל פובל-סק, הידועה בברי הטאפאס, הטברנות המקומיות, והקרבה לאטרקציות של המונז’ואיק. מקומות לינה מומלצים באזור הם InterContinental Barcelona, an IHG Hotel , Barcelona Granvia Plaza Espana, an IHG Hotel ומלון הדירות Aparthotel Bcn Montjuic.

  • שימו לב ככל שתתקרבו לכיכר אספניה המחירים יהיו גבוהים יותר, והנגישות של הלינה למרכז העיר ולשדה התעופה יהיה נוח יותר.