מלונות מומלצים ברובע הגותי ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם ברובע הגותי בברצלונה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

7 מלונות מומלצים ברובע הגותי של ברצלונה

Grand Hotel Central Barcelona

⭐⭐⭐⭐
מלון 4 כוכבים מצוין שמבוקש במיוחד על ידי משפחות עם ילדים. הוא כולל בריכה והפעלות לילדים ומעניק מחיר זול למשפחות עם ילדים… למידע נוסף…

Neri Hotel

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בוטיק ציורי, קטן ושקט שנמצא בסמוך לכיכר נרי וכנסיית סנט פסטורי באחד האזורים העתיקים והשלווים ביותר בברצלונה. מומלץ לזוגות מבוגר… למידע נוסף…

Hotel Colon Barcelona

⭐⭐⭐⭐
מלון 4 כוכבים שנמצא בסמוך לקתדרלה של ברצלונה. היתרון המרכזי של המלון הוא המיקום שלו. החסרון המרכזי הוא מחיר יקר במעט וחדרים קטנים… למידע נוסף…

Hotel Cuatro Naciones

⭐⭐
זהו מלון מושלם למי שמחפש לינה נוחה וחסכונית בברצלונה. בשקלול של עלות תועלת הוא מקבל ציון גבוה במיוחד. מומלץ למשפחות וזוגות שרוצות לינה… למידע נוסף…

Hostal BCN Ramblas

⭐⭐
זהו מלון מושלם עבור אלו המחפשים מיקום אסטרטגי לצד מחיר נוח ורמת שירותים גבוהה. זוגות צעירים ומשפחות שרוצות ללון בלב העיר במחיר משתלם… למידע נוסף…

Hotel Bagués

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בוטיק זה מאפשר לינה שקטה בעורק הראשי של העיר. המלון מעוצב בקפידה ומעניק את כל השירותים. החסרונות הם מעט חדרים (48) כך שלא פעם פשוט… למידע נוסף…

Rivoli Ramblas

⭐⭐⭐⭐
מלון במיקום מאד מרכזי. מתאים למחפשים מגוון אטרקציות בקירבת מקום. לא מתאים לאנשים המחפשים מלון שקט. רבים הם המתלבטים בין מלון זה למלון… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אזור הרובע הגותי הוא מאזורי הלינה הפופולאריים בברצלונה ובשל הביקוש העולה לאורך החודש ללינה בעיר, מומלץ להזמין מקום מראש במידה ואתם מעוניינים ללון בו. המלצה זו נכונה במיוחד במידה ואתם מגיעים בסוף החודש - אז חל חג הפסחא. תוכלו לעשות את ההזמנה בקישור הזה ולבחור באפשרות לינה המציעה ביטול בחינם - כך תוכלו לשמור על גמישות עד הרגע האחרון (חשוב רק לשים לב כמובן מהו התאריך האחרון האפשרי לביטול בחינם).

מידע כללי על מלונות ברובע הגותי

הבארי גותיק (Barri Gotic) או הרובע הגותי הוא אחד האזורים המרהיבים של ברצלונה ו”ליבה האמיתי”. זהו האזור בו התחילה העיר ברצלונה לקבל את הפנים שאנו מכירים היום

הרובע הגותי הוא אחד האזורים המומלצים ללינה בברצלונה. יתרונותיו הם קירבה לאתרים המרכזיים, מסעדות ובתי קפה במרחק הליכה ולינה באחת השכונות היחידות באירופה שמשמרות את הבנייה הגותית במיוחד בסגנונה הקטלוני.
ברובע הגותי תמצאו מלונות מכל הסוגים – מלונות 4 כוכבים כמו Grand Hotel Central Barcelona או Hotel Colon Barcelona מחד ומלונות 2 כוכבים ואכסניות כמו Hotel Cortes מאידך.

החסרונות בלינה ברובע הגותי הם מחיר יקר יחסית, קושי בהגעה עם רכב (ראה השכרת רכב בברצלונה), צפיפות (ולרוב) מבנים ישנים. בימים של אירועים ופסטיבלים המתרחשים ברובע (למשל – פסטיבל סנטה יוליה), כדי לחשוב פעמים לפני לקיחה של מלון ממש בתוך חלקי הרובע.
האתרים המרכזיים ברובע הם כנסיית אולליה (יוליה) הקדושה, כיכר דה לה סיאו, וכיכר סנט ז’ומה.




המלצות על מלונות ברובע הגותי של ברצלונה

  • האזור לא מתאים ללינה עבור מי שמגיע עם רכב שכור לעיר – במקרה זה עדיף לפנות לאזורי לינה אחרים – כמו החלקים הצפונים של האישאמפלה (ראה מלונות באישאמפלה) או באזור סנטס -מונז’יאק. (ראה עוד תחת מלונות ליד מונז’ואיק). למגיעים עם רכב שכור מומלץ לקרוא את העמודים על השכרת רכב בברצלונה והשכרת רכב בספרד. הדברים בעיקר משמעותיים כאשר מדובר במלונות הנמצאים ברחובות הפנימיים של הרובע.
  • יש הבדל מהותי בין הרחובות הפנימים של הרובע, שהם יותר נגישים שקטים ונמצאים בבתים עתיקים יותר, לבין המלונות שנמצאים מסביב שלרוב יותר נגישים.
  • למי שמעוניין ללון בקיץ – בעונות השיא באזור זה מומלץ להזמין מראש. ביתר חודשי השנה אין בכך צורך וניתן למצוא מלונות טובים ברגע האחרון. קרא עוד בנושא תחת חופשה בברצלונה בקיץ.
  • חשוב לדעת שבחלק מהמלונות שנמצאים באזור זה יש קשיי נגישות עם רכב ממונע, עקב העובדה שחלק מאזור זה אינו כולל כבישים המאפשרים כניסת רכבים. לכן אזור זה לא מתאים למי שמתקשה בהליכה. שווה לבדוק זאת עם המלון לפני הזמנה (ראה עוד על נושא זה תחת מלונות בברצלונה עם נגישות לבעלי מוגבלויות).
  • הרובע הוא יחסית יקר ללינה – לא מתאים למי שמחפש לינה זולה בברצלונה.
  • המלונות באזור זה יחסית יותר צפופים מחלקים פריפריאליים יותר של ברצלונה כמו סנטס, מונז’ואיק והאישאמפלה. לכן קבוצות גדולות ומשפחות גדולות המחפשות דירות אירוח מרווחות יעדיפו לרוב מלונות יותר מרוחקים מאזור זה. ראה עוד תחת מלונות למשפחות בברצלונה.
  • זה הוא אחד האזורים היפים של ברצלונה, הוא כולל כמה מלונות מפנקים במיוחד ומתאים מאוד ללינה לחופשה רומנטית בברצלונה כדוגמת ירח דבש או חגיגת יום נישואין (ראה גם מלונות לחופשה רומנטית בברצלונה)
  • אזור זה הוא אזור שבחלקו יש בילויים וחיי לילה שוקקים המותאמים גם לתיירים – מתאים מאוד ללינה למי שמחפש להיות קרוב לחיי הלילה. יש לקחת בחשבון שיכולים להיות תיירים שהדבר לא יהיה נעים להם.
  • אפשרויות לינה מומלצות נוספות הן מלון Hotel Cortes (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן), מלון Hotel Colonial (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן) ומלון Petit Palace Boqueria (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן).



Booking.com