כל מה שמבקרי פארק הים ורנה צריכים לדעת

המקום המושלם לטייל בפארקים ירוקים בשילוב עם אטרקציות מגוונות המתאימות לכל המשפחה.

מידע כללי על פארק הים ורנה

פארק הים ממוקם על חוף הים השחור והוא הפארק הציבורי הגדול ביותר בורנה והפארק הציבורי הראשון שנפתח בה. הפארק הינו אבן דרך שמעותית ביותר באדריכלות הנוף בבולגריה, והוא ללא ספק אחד מאתרי החובה לבקר בהם כאשר מגיעים לעיר, גם בזכות הפארק עצמו וגם בזכות האתרים והאטרקציות הרבים אשר נמצאים בו. הפארק תוכנן ועוצב על ידי אמן צ’כי בשם אנטון נוואק בסוף המאה ה-19 כאשר היה רק בן 35, ולו תפקיד חשוב החוויה המהנה שהשוהים בפארק מקבלים כאשר מבקרים בו. הפארק גדול מאוד ומשתרע לאורך רצועת חוף של 3.5 ק”מ. בפארק יש שבילים רבים ורחבים, מדשאות וערוגות פרחים, מסעדות ופינות ישיבה רבות. בפארק הים יש לא מעט אטרקציות ואתרים המתאימים במיוחד לביקור של משפחות אבל לא רק. למשל גן החיות, הדולפינריום (היחיד בכל בולגריה), פלנטריום, מוזיאון להיסטוריה של הטבע ועוד. בפארק יש גם אמפיתיאטרון בו מקיימים מופעים שונים המתאימים לילדים. את הביקור בפארק כדאי לשלב עם קתדרלת ורנה הנמצא במרחק כמה דקות הליכה ממנו או עם המרחצאות הרומים הנמצאים בסמוך לקצהו המערבי של פארק הים.

הכניסה לפארק הים (צילום: צילום מקורי)הכניסה לפארק הים (צילום: צילום מקורי, רישיון)

אחת הספינות המוצגות מחוץ למוזאיון הימי בפארק הים (צילום: צילום מקורי)אחת הספינות המוצגות מחוץ למוזאיון הימי בפארק הים (צילום: צילום מקורי, רישיון)

כרטיסים לאטרקציות ואתרים באזור ורנה







המלצות "הכל על" עבור פארק הים ורנה

  • מומלץ להגיע בין השעות 16:00-9:00 כאשר רוב האטרקציות והאתרים בפארק פועלים, אך גם אם מגיעים למסעדה בפארק בשעות הערב כדאי לעשות סיבוב קטן ולחוש את האווירה השונה.
  • האתר מאוד מומלץ למשפחות עם ילדים בזכות המגוון הגדול של האטרקציות שלא ישאירו את הילדים משועממים או אדישים.
  • הכניסה לפארק אינה כורכה בתשלום, יש לא מעט אתרים ואטרקציות בתשלום בתוך הפארק.

מידע שימושי על פארק הים ורנה

שעות פתיחה: הפארק פתוח 24/7
כתובת: Coastline, Varna, Bulgaria
דרכי הגעה: ניתן להגיע באוטובוס או ברגל מהטיילת של ורנה

[wpgmza id="25" cat="5" marker="4406" zoom=15"]