1. עמוד הבית
  2. »
  3. בולגריה 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. מחוז ורנה
  6. »
  7. כל מה שמבקרי הפארק ההיסטורי בורנה צריכים לדעת

כל מה שמבקרי הפארק ההיסטורי בורנה צריכים לדעת

פארק עצום בגודלו המשלב היסטוריה, פעילויות ונופים יפים.

מידע כללי על הפארק ההיסטורי בורנה

הפארק ההיסטורי נמצא במרחק חצי שעה נסיעה מערבה מהעיר ורנה. הפארק ההיסטורי מתפרס על שטח גדול ויש מבנים, עצים ומדשאות בסגנון ימי הביניים. הפארק מציג את ההיסטוריה של האימפריה הבולגרית ומטרתו להעביר את הידע והמורשת לתיירים. אחת הדרכים המיוחדות בהן מורשת זו מועברת למבקרים הינה על ידי שילוב של פעילויות שונות כגון: ירי בחץ וקשת, רכיבה על סוסים, דו קרב חרבות בסגנון ימי הביניים, משתה יין, צילום עם ציפורים מיוחדות ושייט בסירות. כל הפעילויות הללו מלוות בבגדים ותפאורה שמתאימה לרוח התקופה ובשילוב עם עיצוב המקום, המבקרים יכולים לחוש עצמם חוזרים בזמן לימי הביניים. הפארק גם עורך אירועים נוספים כמו מופעי אומנים ופסטיבל אוכל מסורתי בין לאומי.

כרטיסים לאטרקציות ואתרים באזור ורנה







המלצות "הכל על" עבור הפארק ההיסטורי בורנה

  • דרך ההגעה המומלצת, וגם היחידה, הינה ברכב פרטי או שכור.
  • האתר מתאים למשפחות עם ילדים בשל הפעילויות השונות שיש בו כגון: רכיבה על סוסים, ירי בחץ וקשת, שיט בסירות, דו קרב חרבות ועוד. רוב הפעילויות מתאימות עבור ילדים מעל גיל 7. כמו כן הכרטיס המשפחתי יכול להוזיל באופן משמעותי את הביקור שכן הוא תקף בעבור מבוגר אחד או שניים המגיעים עם עד חמישה ילדים. לכן למי שמגיע עם שלושה ילדים ויותר הכרטיס משתלם עבורו.
  • כרטיס כניסה עבור מבוגר עולה 30 לבה, עבור ילד(4-18)/פנסיונר 15 לבה, ילדים מתחת לגיל 4 נכנסים בחינם, וקיים גם כרטיס משפחתי שעולה 70 לבה. סיור מודרך במקום עולה 40 לבה ומחיר הפעיליות שבפארק נע בין 10 ל- 20 לבה.

מידע שימושי על הפארק ההיסטורי בורנה

שעות פתיחה: האתר פועל בכל ימות השבוע בין השעות: 10:00 – 18:00
כתובת: 2, 9223 Neofit Rilski, בולגריה
דרכי הגעה: הגעה ברכב בלבד
אתר אינטרנט רשמי של המקום: https://ipark.bg/en-US

[wpgmza id="25" cat="5" marker="4391" zoom=15"]