כל מה שמבקרי המוזיאון להיסטוריה של הטבע בבורגס צריכים לדעת

מוזיאון לאוהבי טבע, בעלי חיים והיסטוריה.

מידע כללי על המוזיאון להיסטוריה של הטבע בבורגס

המוזיאון להיסטוריה של הטבע בבורגס הוא חלק מהמוזיאון ההיסטורי האזורי של בורגס, שמשמש כמרכז תרבותי ומדעי וכולל ארבע תערוכות בסיסיות- היסטוריות, ארכיאולוגיות, אתנוגרפיות וטבע. כל התערוכות נמצאות במרחק הליכה של מספר דקות ברחבי העיר, וניתן לשלב אותן ביחד. המוזיאון להיסטוריה של הטבע הוא אחד מארבעת התערוכות הללו. במוזיאון מוצגת ההתפתחות הגיאו-היסטורית והמגוון העכשווי של דרום מזרח בולגריה, והוא מסייע בהגנה על הטבע הייחודי של האיזור. במוזיאון אוספים שונים וייחודיים. המוזיאון מתמקד במורשת הטבעית של איזור בורגס. הוא מחולק לקומות, אשר בכל קומה תערוכות מיוחדות בנושאים- מינרלים, צמחייה, זוחלים ודו חיים, חרקים, ציפורים ויונקים. בנוסף, ישנו חלק המתמקד ביצורים אקזוטיים חדשים שמהגרים לאיזור. המוזיאון יחסית קטן ונחמד, אך לא משתווה ומתקרב למוזיאונים הגדולים להיסטוריה של הטבע, כמו המוזיאון להיסטוריה של הטבע בלונדון למשל.

תצוגת העופות במוזיאון להיסטוריה של הטבע בבורגס (צילום: Alicia Fagerving)תצוגת העופות במוזיאון להיסטוריה של הטבע בבורגס (צילום: Alicia Fagerving, רישיון)

כרטיסים לאטרקציות ואתרים באזור בורגס ונסבר







המלצות "הכל על" עבור המוזיאון להיסטוריה של הטבע בבורגס

  • דרך ההגעה המומלצת היא ברכב פרטי או מונית.
  • עלות הכניסה בעבור מבוגרים הינה 5 לבה, ילדים מתחת לגיל 7 נכנסים למוזיאון בחינם. ישנן הנחות לסטודנטים, משפחות ואנשים עם מוגבלויות. בעבור מי שמשלב ביקור במספר מוזיאון מתוך ארבעת המוזיאונים הללו ישנה גם הנחה בכרטיס הכניסה.

מידע שימושי על המוזיאון להיסטוריה של הטבע בבורגס

שעות פתיחה: ימי שלישי- ראשון בין השעות 19:00-10:00. המוזיאון סגור בימי ראשון ושני, ובתאריכים 25.12 ו-31.12 בכל שנה.
כתובת: Natural History Exposition, ulitsa Konstantin Fotinov, 8000 Burgas, Bulgaria.
דרכי הגעה: תחבורה ציבורית- אוטובוסים 1,2,4,12,211 בתחנת Onepa.
אתר רשמי: https://www.burgasmuseums.bg/en/home

[wpgmza id="25" cat="5" marker="4435" zoom=15"]