1. עמוד הבית
  2. »
  3. ארצות הברית 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. שיקגו, 2024 – כל מה שצריך לדעת לפני שמבקרים בעיר | Chicago
  6. »
  7. אתרים ואטרקציות בשיקגו
  8. »
  9. מרכז ג’ון הנקוק – שיקגו 360 – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף בעברית | John Hancock Center

מרכז ג’ון הנקוק – שיקגו 360 – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף בעברית | John Hancock Center

עדכון אפריל, 2024

בתקפה הקרובה מספר התיירים בשיקגו במגמת עלייה שתגיע לשיא שלה בקיץ. כאשר מתכננים ביקור באחת מהאטרקציות האהובות ביותר בעיר, כמו מרכז ג’ון הנקוק – שיקגו 360 מומלץ להזמין כרטיסים מראש, במיוחד אם מתכננים להגיע בסוף שבוע. הזמנה מראש תאפשר לכם להבטיח את כניסתכם במועד המתאים לכם ביותר ותחסוך לכם המתנה בתור לרכישת הכרטיסים. להזמנת כרטיסים מראש למרכז ג’ון הנקוק – שיקגו 360 ניתן להיכנס לקישור הזה בו יש הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5).

מרכז ג’ון הנקוק – שיקגו 360 בכמה מילים

מרכז ג’ון הנקוק הינו מגדל משרדים הממוקם בשיקגו, והוא המבנה הרביעי בגובהו בארה”ב המתנשא לגובה של 344 מטרים. זהו בניין אייקוני בקו הנוף של העיר ואחד מסמליה. המגדל נקרא על שם החברה שהקימה אותו – חברת הביטוח ג’ון הנקוק, ובנייתנו הסתיימה בשנת 1969. במגדל יש גם מסעדות ומאות דירות, בקומה ה-44 נמצאת בריכת השחייה הגבוהה ביותר בארה”ב, ובקומה ה-94 נמצאת התצפית המפורסמת ממנה ניתן לצפות ב-360 מעלות על העיר שיגקו וליהנות מהנופים המדהימים של שיקגו ואגם מישיגן.
מרכז ג'ון הנקוק - שיקגו

הבניין הרביעי הגבוה ביותר בארה”ב

מה עושים במרכז ג’ון בנקוק – שיקגו 360

סיבת הביקור הנפוצה ביותר במרכז ג’ון בנגוק היא קומת התצפית המתנשאת לגובה של 314 מטרים, הקומה ה-94 של המגדל. זו היא מרפסת תצפית מטורפת (Skywalk), ממנה ניתן לראות את קו הנוף של שיקגו ואגם מישיגן ב-360 מעלות, וביום בהיר תוכלו לראות גם את ארבעת המדינות השכנות: וויסקונסין, מישיגן, אינדיאנה ואילינוי. התצפית כוללת תערוכות אינטראקטיביות על ההיסטוריה והשכונות של שיקגו ומסכי מגע פנורמיים הזמינים בשבע שפות, המאפשרים למבקרים לקיים אינטראקציה עם מה שהם רואים מתחתיהם.
אטרקציה נוספת בקומה היא ה-TILT. זוהי מרפסת נעה, המאפשרת תצפית מרהיבה על העיר מכל הזוויות. המפרסת בנוי מזכוכית ענקית שנוטה מהבניין ישירות החוצה לעבר העיר בזווית של 30 מעלות. הנוף המסחרר והייחודי הפונה כלפי מטה לא דומה לשום דבר שחוויתם בעבר. הוא יכול להכיל שמונה אנשים בו זמנית וכל המשפחה יכולה לצפות יחדיו ממעוף הציפור על שיקגו. החוויה הזו לא מיועדת לבעלי לב חלש ומתאימה רק לילדים גדולים בגילאי העשרה.
בקומה זו נמצא גם בר בשם Cloud Bar בו תוכלו ללגום משקה ולחזות בשיקגו מעל העננים. הבר בעל עיצוב אירופאי, עם תפריט בהשראה מקומית, ואיורים של אמן הרחוב הנודע בשיקגו לורן אסטה.
בקומות 95–96 ישנה מסעדה המאפשרת גם היא תצפית לסביבה. תוכלו לעלות לקומה 95 לבית הקפה, להזמין קוקטייל ולשבת מול הנוף המדהים של שיקגו. מעבר לכך, בקומה הראשונה קיימת תערוכת מולטימדיה המציגה מידע על העיר שיקגו והקמת בניין ג’ון הנקוק.

נוף פנורמי מדהים על שיקגו ממרפסת התצפית שבגובה 314 מטרנוף פנורמי מדהים על שיקגו ממרפסת התצפית שבגובה 314 מטר

כרטיסים והגעה למרכז ג’ון בנקוק – שיקגו 360

שיקגו 360 מציע חוויות ביקור שונות, חלקן כוללות רק תצפית על העיר וחלקן כוללות גם שילוב של אטרקציה נוספת בחוויה כמו שימוש במעלית השקופה או במרפסת הזכוכית האקסטרימית וכן שילוב של אטרקציות חיצוניות נוספות. ניין נוסף שיש להביא בחשבון הוא דילוג על התור, שכן תצפית שיקגו 360 היא מבין המפורסמות והאהובות על תיירי העיר ובעתות מסומויות עלול להיווצר תור לא קצר לכניסה לתצפית ולאטרקציות. כל כרטיס מתאים לסוג אחר של חוויה, הנה כמה אופציות:

כרטיס דילוג על התור ושימוש המעלית המהירה

דילוג על תור הכרטיסים לקומה ה-94, נסיעה באחת המעליות המהירות בארה”ב ותצוגות 360 מעלות של שיקגו. חשוב לציין שהכרטיס לא כולל כניסה ל-TLIT. מחיר כרטיס זה הוא 30 דולר למבוגר (מעל גיל 12) ו-20 דולר לילד (גילאים 3-11).

  • להזמנת כרטיס זה בתוספת הנחה של 5% (קוד קופון: HAKO5) לחצו כאן

כרטיס Chicago CityPASS הכולל גישה לעוד מגוון אטרקציות

אפשרות אחרת היא כרטיס Chicago CityPASS המאפשר כניסה למגוון אטרקציות בשיקגו, כמו ביקור באקווריום שד (Shedd), גישה מהירה ל Skydeck-ול- The Ledgeבמגדל וויליס, כניסה למוזיאון פילד וניתן לבחור גם שתי אטרקציות נוספות- הפלנטריום של אדלר, המכון לאמנות של שיקגו, המוזיאון למדע ותעשייה או מרפסת התצפית 360 מעלות של שיקגו. חושב לציין שבכרטיס זה יש לבחור באטרקציית שיקגו 360 מבין אפשרויות הבחירה. כרטיס זה תקף ל-9 ימים מרגע הפעלתו, ומחירו הוא 114 דולר למבוגר (מעל גיל 12) ו-93 דולר לילד (גילאים 3-11). כרטיס זה מומלץ למי שמעוניין לבקר בשלל האטרקציות שיש לעיר שיקגו להציע, ולא רק בשיקגו 360.

  • ניתן להזמין כרטיס זה בקישור הזה בתוספת 5% הנחה עם קוד קופון HAKO5

כרטיס כניסה כחלק מסיור מודרך אטרקטיבי בשיקגו

כרטיס זה מציע כניסה לתצפית שיקגו 360 בסיומו של סיור מודרך מומלץ ביותר בנושא סיפורי פשע מפורסמים בעיר. הסיור אורך כשעתיים ומתאים לחובבי אל קפונה וג’ון דילינגר ולמי שמחפש להכיר את רחובות העיר בצורה יחודית לפני שיעלה לתצפית הפורסמת ביותר בעיר.

  • לכרטיס לסיור המודרך ולתצפית שיקגו, כולל דילוג על התור 360 ואפשרות ביטול בחינם לחצו כאן.

קניית כרטיסים באתר הרשמי

ניתן לקנות כרטיסים גם באתר הרשמי של שיקגו 360. אפשר לקנות כרטיס מסוג GENERAL ADMISSION המאפשר כניסה כללית לקומת התצפית, נסיעה במעלית המהירה לקומה ה-94, דילוג על תור הכרטיסים, אפליקציה ללמידה על העיר שיקגו וגישה לcloud bar-. מחיר הכרטיס למבוגר (מעל גיל 12) הוא 30 דולר והמחיר לילד (גילאים 3-11) הוא 20 דולר. הכניסה ל-TLIT אינה כלולה בכרטיס, אלא ניתן במקום לקנות כרטיס ל-TLIT על פי זמינות.

כרטיס נוסף הוא TILT & VIEW הכולל צפייה בנוף של 360 מעלות של שיקגו מהקומה ה-94, דילוג על תור הכרטיסים ורכיבה אחת ב-TILT. מחיר הכרטיס למבוגר (מעל גיל 12) הוא 39 דולר והמחיר לילד (גילאים 3-11) הוא 29 דולר. מעבר לכך, קיים כרטיס בשם 360 Sky Yoga לימי שבת וראשון, הכולל כרטיס כניסה כללי לשיקגו 360, שיעור יוגה של שעה וקפה קר. המחיר לכרטיס זה לכל הגילאים הוא 45 דולר.

סוג כרטיס נוסף הוא SIP, TILT & VIEW הכולל צפייה בנוף של 360 מעלות של שיקגו מהקומה ה-94, דילוג על תור הכרטיסים, רכיבה אחת ב-TILT , בירה, יין או קוקטייל אחד מהמבחר של Sip & View ושתייה קלה/מזון לנוער וילדים. מחיר הכרטיס למבוגר (מעל גיל 12) הוא 50.50 דולר והמחיר לילד (גילאים 3-11) הוא 35.50 דולר.

קיים כרטיס דומה בשם Sip & View שההבדל ביניהם הוא שכרטיס זה אינו כולל רכיבה ב-TLIT. כרטיס זה מיועד רק לגילאי 21 ומעלה ועולה 41.50 דולר. חשוב לציין שהכרטיסים מתוזמנים ותקפים לכניסה לתור בתוך 30 דקות מהזמן שבחרת. אם תגיעו יותר מ-30 דקות לאחר זמן הכניסה המתוכנן לתור, הכניסה למרפסת התצפית אינה מובטחת. פרט חושב נוסף הוא שילדים מתחת לגיל 3 נכנסים בחינם לשיקגו 360.

הגעה לשיקגו 360

ניתן להגיע לשיקגו 360 בתחבורה ציבורית. המקום נמצא במרחק של 5-10 דקות הליכה מתחנת הרכבת Chicago CTA Red Line. תחנות האוטובוס הקרובות ביותר הן ב-Michigan Ave ו-Delaware Pl או Michigan Ave ו-Chestnut St. שתי התחנות נמצאות 2 דקות הליכה מהמקום. אוטובוסים שעוצרים שם כוללים את הקווים 143, 146, 147, 148 ו-151. ניתן להגיע לשיקגו 360 גם ברכב פרטי. אפשר להזמין מראש חניה נוחה ומשתלמת בשיקגו 360 דרךSpotHero עם תעריפים של עד 50% הנחה. ישנה גם אפשרות לחניה לא שמורה במוסך 875 N Michigan Avenue. חניון זה נגיש בקלות מרחוב Chestnut או מהצד של הבניין ברחוב Delaware.

הזמנת כרטיסים למרכז ג'ון בנקוק - שיקגו 360 - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • רוב המבקרים במרכז ג’ון בנקוק – שיקגו 360 משקיעות בביקור 45 דקות עד שעה.
  • אנו ממליצים לשלב את הביקור בתצפית עם ביקור במגדל המים ההיסטורי אשר נמצא בסמוך למרכז ג’ון הנקוק. זהוא מהמבנים הבודדים ששרדו את השריפה הגדולה בשיקגו בשנת 1871. כיום פועלת בו גלריה לאמנות של לשכת התיירות של שיקגו.
  • הגעה בתחבורה ציבורית נגישה יותר ולכן היא מומלצת. במידה ואתם בוחרים להגיע ברכב פרטי, מומלץ להזמין מראש חניה וכך להוזיל את מחירה.
  • המקום מתאים לביקור עם ילדים אשר מתחת לגיל 3 זכאים לכניסה חופשית. עם זאת, הכניסה ל-TLIT מומלצת מגילאי העשרה ולא לילדים קטנים מאחר והחוויה יכולה להיות מעט מפחידה.
  • נכון לשנת 2022, כרטיס כניסה למבוגר עולה 30 דולר.
  • ילדים עד גיל 3 זכאים לכניסה חינם לאתר.
  • שיקגו 360 הוא אתר מאוד מתוייר ומאבוטח. במקרה בו נאבד חפץ אישי ניתן לגשת למחלקת אבדות ומציאות במקום.
  • ניתן להגיע למקום עם רכב ומומלץ להזמין חניה מראש על מנת להוזיל את מחירה.

שאלות ותשובות

הביקור בתצפית שיקגו 360 מומלץ למשפחות ויחידים וכן לאוהבי האקסטרים שאינם מפחדים מגובה.

אנו ממליצים להגיע בשעות הבוקר המוקדמות, לפני השעה 10, כאשר עומס המבקרים הוא משמעותית נמוך יותר.

ניתן להגיע לשיקגו 360 בתחבורה ציבורית. המקום נמצא במרחק של 5-10 דקות הליכה מתחנת הרכבת Chicago CTA Red Line. תחנות האוטובוס הקרובות ביותר הן ב-Michigan Ave ו-Delaware Pl או Michigan Ave ו-Chestnut St. שתי התחנות נמצאות 2 דקות הליכה מהמקום. אוטובוסים שעוצרים שם כוללים את הקווים 143, 146, 147, 148 ו-151.

יש מספר אפשרויות לקניית כרטיסים למרכז ג'ון הנקוק, האפשרויות המומלצות על ידינו הכוללות דילוג על התור הן:
להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה.
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה.

יש אפשרויות רבות לדילוג על התור אשר מתאימות מאוד למי שרוצה לחסוך זמן. אפשרות ראשונה המומלצת על ידינו היא רכישת כרטיס אשר כולל דילוג על התור בכניסה למרכז ג'ון הנקוק עם 5% הנחה לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5) בקישור הזה. אפשרות שניה המומלצת על ידינו היא רכישת כרטיס אשר כולל דילוג על התור בכניסה למרכז ג'ון הנקוק עם אפשרות ביטול חינם עד 24 שעות לפני ההגעה בקישור הזה.

מומלץ לשלב עם התצפית במרכז ג’ון הנקוק ביקור במגדל המים ההיסטורי אשר נמצא בסמוך.

בין המלונות המומלצים באזור מרכז ג'ון הנקוק שיקגו 360 הם מלונות הילטון שיקגו מגניפיסנט מייל (Hilton Chicago Magnificent Mile Suites), מלון סונסטה ES סוויטס שיקאגו דאונטון (Sonesta ES Suites Chicago Downtown Magnificent Mile Medical) ומלון סופיטל שיקגו מגניפיסנט מייל (Sofitel Chicago Magnificent Mile).

כן, יש כרטיס המשלב ביקור במרכז ג'ון הנקוק ובמכון לאמנות של שיקגו, וכולל כניסה ודילוג על התור בשני אתרים אלו ומדריך קולי רק במכון לאומנות של שיקגו. להזמנת הכרטיס עם הנחה של 5% לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5), היכנסו לקישור הזה.

כדאי להשקיע בביקור במרכז ג'ון בנקוק בין 45 דקות לשעה.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: מרכז ג’ון בנקוק – שיקגו 360 פתוח כל יום בין השעות 23:00-09:00
  • כרטיס בסיסי עולה 30 דולר, ישנו כרטיס מוזל לילדים בין הגילאים 3-11 בעלות של 20 דולר. ילדים עד גיל 3 נכנסים בחינם.
  • כתובת: 875 N Michigan Avenue, 94th Floor
  • שיקגו 360 נמצא במרחק של 5-10 דקות הליכה מתחנת הרכבת Chicago CTA Red Line. תחנות האוטובוס הקרובות ביותר הן ב-Michigan Ave ו-Delaware Pl או Michigan Ave ו-Chestnut St. שתי התחנות נמצאות 2 דקות הליכה מהמקום. אוטובוסים שעוצרים שם כוללים את הקווים 143, 146, 147, 148 ו-151.
    ברכב פרטי אפשר להזמין מראש חניה בשיקגו 360 דרך SpotHero עם תעריפים של עד 50% הנחה. ישנה גם אפשרות לחניה לא שמורה במוסך 875 N Michigan Avenue. חניון זה נגיש מרחוב Chestnut או מהצד של הבניין ברחוב Delaware.
  • אתר רשמי: https://360chicago.com/