מוזיאון פילד, שיקגו – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | The Field Museum

עדכון אביב 2024

בעונה זו בשיקגו כמות התיירים הולכת ועולה, דבר אשר מורגש באתרים והאטרקציות המובילים ביתר שאת. על אף שבעונה זו בדרך כלל אין בעיה של זמינות כרטיסים במוזיאון פילד בסופי השבוע בעיקר וככל שנתקרב לקיץ כן ייתכנו תורים קצרים בכניסה. בניגוד לאטרקציות החובה בעיר אליהן מגיעים מרבית התיירים אין צורך לרכוש כרטיסים זמן רב מראש, אך במידה ואתם יודעים מתי תרצו להגיע זה יכול להפוך את הכניסה ליעילה יותר, במיוחד אם מגיעים בסוף שבוע. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון פילד: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מוזיאון פילד בכמה מילים

מוזיאון פילד (Field Museum of Natural History) הינו מוזיאון להיסטוריה של הטבע ולמדע, הממוקם בעיר שיקגו, מושך אליו המון מבקרים מדי שנה ומתאים בעיקר למשפחות עם ילדים שמעוניינים לחוות חוויה ייחודית בנושאי טבע ויצורים חיים. המוזיאון ממוקם ב- Lake Michigan shore, בסמוך לימת מישיגן. כמו כן, שוכן ליד מספר מוזיאונים ותערוכות נוספות, ובהם פלנטריום אדלר (Adler Planetarium), מוזיאון האומנות של שיקגו (The Art Institute of Chicago) ומוזיאון האשליות (Museum of Illusions Chicago). מוזיאון פילד נפתח בשנת 1921, אך חלק מהמוצגים שבמוזיאון הוצגו עוד ב-1893 בתערוכה World’s Columbian Exposition. כיום, מוצגים במוזיאון אוספים ייחודיים ואדירים בגודלם (קרוב ל- 40 מיליון!). מטרת העל של המוזיאון הינה לשמר את כדור הארץ לדורות הבאים של כלל המינים שחיים על פני הכדור, ולשמר מערכות אקולוגיות על ידי יצירת קהילות ברחבי העולם. התערוכות במוזאיון עשירות ומגוונות, לכן ניתן ללמוד באותו הביקור במוזיאון, גם על התפתחות בעלי החיים הקדומים כמו הטירנוזאורוס רקס בתערוכה אחת, לראות מאות אבני חן ותכשיטים עתיקים מדהימים בתערוכה אחרת ובתערוכה נוספת ללמוד על יבשת אפריקה ועל המנהגים והתרבויות השונות בה. כשחלק מהתערוכות הן אינטראקטיביות עם סרטוני אנימציה מרהיבים שמפאשרים למבקרים להרגיש חלק מהתערוכה ולעבור חוויה מיוחדת במינה.

מטרת המוזיאון היא לשמר את כלל המינים שחיים על פני כדור הארץמטרת המוזיאון היא לשמר את כלל המינים שחיים על פני כדור הארץ

מה עושים במוזיאון פילד

במוזיאון ישנן תצוגות רבות, אשר ברובן (נכון ל-2022, מעל 25 תצוגות) ניתן לבקר באמצעות הכרטיס הבסיסי, אך בחלקן (נכון ל-2022, 7 תצוגות) ניתן לבקר רק באמצעות כרטיס מורחב. התצוגות הפתוחות לכלל המבקרים הינן שונות במאפייניהן ובאוספים המוצגים בהן, אך בכולן תוכלו להיות אקטיביים בלמידה בתצוגות האינטראקטיביות ולצפות בסרטוני אנימציה הממחישים את המוצג באופן יותר חי ואמיתי. לדוגמא, בתערוכה הנמצאת באולם גריפין (Griffin Halls) ניתן להתרשם מהיצורים השונים שחיו על פני כדור הארץ, החל מאורגניזמים חד- תאיים וכלה במיני דינוזאורים שונים, ובהם שלד של Tyrannosaurus rex המשוחזר כמעט במלואו ומגיע לגובה של 12.2 מטרים. בתערוכה נוספת, אשר הוצגה כבר ב-1893 בתערוכה של World’s Columbian Exposition, ממוקמת באולם גריינגר (Grainger Hall) ובה מעל 600 אבני חן, המוצגים כקריסטל גולמי, בצורתן המלוטשת וכתכשיט מוגמר. בנוסף, מוצגים 150 תכשיטים עתיקים ועכשווים, בהם שרשרת עתיקת יומין, בת יותר מ-3,400 שנים. תצוגה נוספת עוסקת ביבשת אפריקה, הכוללת 54 מדינות ובהן תרבויות שונות ומגוונות. בתצוגה ניתן ללמוד על הסביבות התרבויות השונות שבאפריקה ולהתבונן באספי הפריטים מהיבשת. כאמור, בחלק מהתצוגות ניתן לקחת חלק פעיל בחקר הטבע, אחת מהם מתקיימת במתחם ה-family playlab, המתאים לילדים בגילאי 2-6. במתחם ניתן לחקור אודות תרבויות באמצעות כלים מוזיקליים, ללמוד על דינוזאורים באמצעות משחק בעצמותיהם ועוד.
מעבר לתערוכות הכלולות במחיר הכרטיס הבסיסי, ישנן מספר מועט של תערוכות הנגישות לרוכשי הכרטיס המורחב בלבד. אחת מתערוכות אלו הינה במתחם Cyrus Tang Hall of China, שם תוכלו לשוטט בין 350 מוצגים שונים המספרים את סיפורה של סין, הן מבחינה תרבותית והן מבחינה היסטורית. תערוכה נוספת נמצאת במתחם ה- Underground Adventure, ניתן ללמוד על האדמה והיצורים שחיים בה ונעזרים בה כדי לשרוד ולשגשג. כמו כן, תוכלו לצפות בשלושה סרטי תלת- מימד אודות מיני דינוזאורים שונים.

הטירקס השלם ביותר שהתגלה מוצג במוזיאוןהטירקס השלם ביותר שהתגלה מוצג במוזיאון

כרטיסים והגעה למוזיאון פילד

במוזיאון פילד קיימות המון תערוכות שונות, כשחלקן פתוחות וניתן להיכנס אליהן דרך הכרטיס הבסיסי וחלקן כלולות רק דרך הכרטיס המורחב.

כמו כן, מאחר והמוזיאון מאוד פופולארי באזור, מומלץ להזמין אליו כרטיסים מראש כדי להבטיח את מקומכם באתר ולטוס בראש שקט.

על מנת לעשות סדר, פירטנו עבורכם את האפשרויות השונות לרכישת כרטיסים מראש, לתערוכות הבסיסיות ולתערוכות המורחבות:

כרטיס כניסה בסיסי למוזיאון

כרטיס זה מקנה כניסה לתערוכות הבסיסיות במוזיאון.

הכרטיס מומלץ עבור מבקרים שרוצים לחוות את המוזיאון, אך לא מעוניינים להקדיש זמן נוסף לביקור בתערוכות הנוספות (המותרות למבקרים בעלי כרטיס מורחב).

להזמנת כרטיס זה בתוספת הנחה של 5% (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן:

כרטיס כניסה – Discovery

הכרטיס כולל דילוג על התור בכניסה לאתר, את התערוכות הבסיסיות המוצגות במוזיאון + סרט 3D או אחת משלוש התערוכות המורחבות.

הכרטיס מומלץ עבור מבקרים שמעוניינים לחסוך זמן בכניסה למוזיאון ולחוות יותר מאשר התערוכות הבסיסיות.

להזמנת כרטיס זה עם אפשרות ביטול בחינם, ניתן לרכוש בקישור כאן:

כרטיס כניסה – All-Access Pass

כרטיס זה מקנה דילוג על התור, כניסה לתערוכות הבסיסיות, סרט 3D ולתערוכות המורחבות.

הכרטיס מומלץ עבור מבקרים שסקרנים לחוות את המוזיאון במלואו ואשר מעוניינים לחסוך זמן בכניסה למוזיאון.

להזמנת כרטיס All-Access Pass עם אפשרות ביטול בחינם, ניתן לרכוש בקישור כאן:

כרטיס כניסה VIP

הכרטיס כולל כניסה בודדת עבור כלל התערוכות המוצגות במוזיאון (כרטיס מורחב), כניסה מוקדמת למוזיאון (שעה לפני הפתיחה) והדרכה באנגלית (קבוצה המונה מקסימום 20 איש).

הכרטיס מומלץ בייחוד עבור מי שמעוניין בהדרכה וסיור כחלק מקבוצה.

להזמנת כרטיס זה בתוספת הנחה של 5% (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן:

הזמנת כרטיסים למוזיאון פילד - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור במוזיאון מומלץ לילדים ולמבוגרים אשר מתעניינים בטבע וביצורים החיים, ורוצים להרחיב אופקים ולהעשיר את הידע שלהם באופן חוויתי.
  • מומלץ להשקיע לפחות 4-5 שעות לביקור במוזיאון, אם כי ניתן לבלות במוזיאון יותר.
  • מומלץ לשלב את הביקור במוזיאון עם פלנטריום אדלר (Adler Planetarium), מוזיאון האומנות של שיקגו (The Art Institute of Chicago) ומוזיאון האשליות (Museum of Illusions Chicago).
  • נוח להגיע למוזיאון באוטובוס עם קו 146 או במטרו ובשני המקרים לרדת בתחנת רוזוולט. ניתן גם להגיע עם רכב פרטי ולחנות בחניה שצמודה למוזיאון (בתשלום).

שאלות ותשובות

המוזיאון פתוח כל יום מ09:00 עד 17:00, לכן מומלץ להגיע אליו בשעות הבוקר על מנת להספיק אטרקציות נוספות באזור.

מומלץ להשקיע לפחות 4-5 שעות לביקור במוזיאון.

שאלה: איך ניתן לדלג על התור במוזיאון?
תשובה: היות והמוזיאון מאוד פופולארי והתור עלול להיות ארוך בחודשים המתויירים, ישנה אפשרות לרכוש כרטיס עם דילוג על התור, כמו בקישור הבא:
https://www.getyourguide.com/field-museum-of-natural-history-l3966/field-museum-of-natural-history-admission-tickets-or-tour-t394957/?lang=en&date_from=2022-12-29&_pc=1,1

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: המוזיאון פתוח כל יום בשעות 17:00-09:00
  • מחיר כניסה: עלות הכרטיס הבסיסי למוזיאון הוא 29 דולר
  • כתובת: 1400 S. DuSable Lake Shore Dr., Chicago, IL 60605.
  • מבחינת דרכי הגעה:
    למגיעים במטרו יש לרדת בתחנת Metra Electric District ב- Museum Campus/11th Street.
    למגיעים באוטובוס CTA, ניתן לקחת את קו 146 או את קו 130.
    למגיעים ברכבת CTA, יש לרדת בתחנת Roosevelt.
  • קישור לאתר הרשמי: https://www.fieldmuseum.org/
  • המוזיאון סגור בחג ההודיה וחג המולד.