וויליס טאאור, שיקגו – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Willis Tower

עדכון אביב 2024

עונה זו מסמנת את תחילת עונת התיירות בשיקגו ומספר התיירים שמגיעים עולה. העומס מתחיל להיות מורגש וכמות המבקרים באתרים השונים בעיר, וכך גם וויליס טאאור, עולה. למי מכם שמתכנן כבר עכשיו, כמו רבים, את חופשה הקיץ אנו ממליצים לרכוש כרטיסים מראש עם אפשרות ביטול כדי לשמור על גמישות. גם במידה וערכתם תוכנית מסודרת לטיול ויודעים מתי תבקרו באטרקציה אנו ממליצים על הזמנה מראש וכך לחסוך את רכישת הכרטיס במקום עצמו (או מציאת כרטיס בהנחה כך שיהיה זול יותר מרכישה במקום עצמו). להזמנת כרטיסים מראש לוויליס טאאור: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

וויליס טאאור בכמה מילים

בניין וויליס (Willis Tower), או בשמו הקודם- “מגדל סירס”, הוא בניין משרדים גבוהה ויפייפה הממוקם בשיקגו. בניין וויליס החזיק בתואר הבניין הגבוהה בעולם כ25 שנה עד לשנת 1998, וכיום הוא מחזיק בתואר הבניין השלישי בגובהו בארה”ב, ואחד מהגבוהים בעולם, המתנשא לגובה של 443 מטרים עם 110 קומות. המגדל הוא חלק אייקוני מקו הרקיע של שיקגו מאז סיום בנייתו בשנת 1973, ורבים הם המבקרים המגיעים כדי לראות אותו, ואפילו לעלות ולהנות מהנוף המשקיף ממנו לכל עבר שיקגו. המשרד כיום משמש למאות משרדים הנמצאים בו, אך מלבד המשרדים המגדל מכיל את אטרקציית התצפית המפורסמת שהפכה ללהיט, ממנה ניתן לראות את הנופים הפנורמיים המרהיבים של העיר והאזורים הכפריים שסביבה. זהו אחד מהיעדים המועדפים על תיירי שיקגו, ובכל שנה מבקרים בקומת התצפית שלו כ-1.3 מיליון איש.

בניין וויליס שינה את קו רקיע השמים של שיקגובניין וויליס שינה את קו רקיע השמים של שיקגו

מה עושים בוויליס טאוור

סיבת הביקור של תיירים רבים היא קומת התצפית, הנקראת גם “מפלס השמיים” – Skydeck וממוקמת בקומה ה-103 של הבניין בגובה 412 מטרים. מהקומה הזו אפשר לראות את הנופים הפנורמיים של שיקגו והאזור הכפרי שמסביבה. ביום בהיר אפשר גם לראות עד 80 קילומטר קדימה ולראות אפילו את מישיגן, אינדיאנה איווה ווויסקונסין. מכאן, במרפסת השקופה הנקראת The Ledge ניתן לראות את כל העיר מתחת לרגליך. ההגעה לקומת זו נעשית באמצעות מעליות שעולות אליה ב-60 שניות ומאפשרות להרגיש את השינוי בלחץ האוויר. כאשר מחכים בתור לתצפית, מוצג סרט המתאר עובדות היסטוריות וחינוכיות על המגדל. בנוסף, בבסיס מגדל ווילס מתפתח מתחם סעודה, קמעונאות ובידור הנקרא “קטלוג” (Catalog). ניתן למצוא בו בתי קפה, מסעדות, סושיות, מוזיאון צבעים אינטראקטיבי ועוד.

נוף פנורמי על שיקגו ואגם מישיגן מנוף פנורמי על שיקגו ואגם מישיגן “ממפלס השמיים”

כרטיסים והגעה לוויליס טוואר

מגדל וויליס מציע חוויות ביקור שונות, חלקן כוללות רק ביקור בקומת התצפית של המגדל וחלקן כוללות גם שילוב של אטרקציות חיצוניות נוספת. מומלץ לקנות כרטיסים מראש, שכן קומת התצפית בוויליס טאאור היא מבין המפורסמות והאהובות על תיירי העיר ובתקופות הקיץ התיירותיות עלול להיווצר תור לא קצר בקופת הכרטיסים במקום. רבים הם המבקרים המגיעים לשיקגו המעוניינים להגיע לבניין וויליס, אך אינם יודעים כיצד לעשות זאת בדרך הנכונה ובאיזה כרטיס מבין כל הכרטיסים לבחור, על כל השאלות הללו ננסה לענות בעמוד זה.

כרטיס כניסה בסיסי

כרטיסים רגילים למגדל כוללים כניסה ונסיעה במעלית ל-Skydeck וגישה ל-The Ledge. מחיר כרטיס זה הוא 30 דולר למבוגר (מעל גיל 12) ו-22 דולר לילד (גילאים 3-11) ברכישה דרך האתר הרשמי של בניין וויליס. יש לשים לב כי רכישה דרך האתר הרשמי הינה מוגבלת במשבצות הזמן שלה. רכישת כרטיס כניסה זה ניתנת גם בכניסה למגדל, אך רכישה של כרטיסים אלו מראש מתאימה עבור אלו הרוצים להבטיח את מקומם מראש בכניסה למגדל, במיוחד בתקופות הקיץ התיירותיות והעמוסות.

  • להזמנת כרטיס כניסה בסיסי בזמינות גבוהה תוכלו ללחוץ כאן, בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד- HAKO5).
  • להזמנת כרטיס עם ביטול חינם תוכלו ללחוץ כאן.

כרטיס דילוג על התור- לאלו הרוצים להמנע מתורים

האתר הרשמי של מגדל וויליס מציע כרטיס בעלות של 56 דולר המקנה כניסה מהירה ללא תורים ונסיעה במעלית ל-Skydeck, וגישה ל-The Ledge. כרטיס זה הינו בעלות גבוהה יותר מעלות של כרטיס כניסה בסיסי, והוא מתאים לאלו המגיעים בתקופות העמוסות בתיירים (ימי הקיץ או סופי שבוע), ומעוניינים להימנע מעמידה בתורים שיכולים להיות ארוכים מאוד, ולשלם על כך מחיר נוסף. את הכרטיס הזה תוכלו למצוא באתר של מגדל וויליס, באופציה של Skydeck Expedited Entry.

כרטיס Chicago CityPASS- לאלו הרוצים להכיר עוד מקומות בשיקגו

כרטיס זה כולל גישה לעוד מגוון אטרקציות בכרטיס אחד, כמו ביקור באקווריום שד (Shedd), גישה מהירה ל Skydeck- ול- The Ledge, כניסה למוזיאון פילד, וניתן לבחור גם שתי אטרקציות נוספות- הפלנטריום של אדלר, המכון לאמנות של שיקגו, המוזיאון למדע ותעשייה או מרפסת התצפית 360 מעלות של שיקגו. כרטיס זה תקף ל-9 ימים מרגע הפעלתו והוא כולל גישה ל- 5 אטרקציות שונות אליהם תוכלו להגיע ללא עמידה בתורים. מחירו של הסיטי פאס הינו 114 דולר למבוגר (מעל גיל 12) ו-93 דולר לילד (גילאים 3-11). כרטיס זה מתאים למי שמעוניין לבקר בכמה מהאטרקציות שיש לעיר שיקגו להציע, ולא רק במגדל וויליס.

  • ניתן להזמין את כרטיס הסיטי פאס כאן בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד- HAKO5).
  • להזמנת כרטיס עם ביטול חינם תוכלו ללחוץ כאן.

כרטיס משולב- Skydeck Chicago + 360 CHICAGO

כרטיס המתאים לאלו הרוצים לשלב בביקורם בSkydeck ביקור נוסף ב360 שיקגו (לשעבר מרכז הנקוק), וידעים מראש כי ירצו לבקר בשני האתרים האלו. רכישה של שני הכרטיסים ביחד מקנה 5% הנחה אותם תוכלו למצוא בקישור הזה, בנוסף, תוכלו להנות מהנחה נוספת של 5% לגולשי הכל על (בקוד- HAKO5).

הגעה לווילס טאאור

ניתן להגיע למגדל וויליס גם בתחבורה ציבורית וגם ברכב פרטי. בתחבורה ציבורית אפשר לקחת את ה-brown line ברכבת תחתית ולרדת בתחנות Wells או Quincy וללכת בלוק אחד מערבה. ניתן להגיע גם ברכב פרטי ולחנות בחניון קרוב ומוזל הנקרא InterPark הנמצא בכתובת 211 W. Adams הפתוח 24/7.

הזמנת כרטיסים לוויליס טאאור - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • על מנת לראות את הנופים היפים ביותר, הזמן הטוב ביותר לבקר במגדל וויליס הוא מיד לאחר הפתיחה או לאחר השקיעה. אם אתם רוצים לראות את השקיעה או לצפות בשיקגו הנוצצת בלילה, מומלץ להגיע 30-45 דקות לפני השקיעה.
  • הכניסה למגדל וויליס מוגבלת ל-30 דקות. מומלץ להגיע 15 דקות לפני הזמן אליו הוזמן הכרטיס.
  • מגדל וויליס נמצא בעיר שיקגו המלאה באטרקציות. ניתן לשלב את הביקור בקומת התצפית עם מוזיאון Color Factory Chicago הנמצא בבסיס המגדל, 360 שיקגו, המוזיאון לאומנות מודרנית, האקווריום של שיקגו ועוד שלל אטרקציות הנמצאות במרכז העיר.
  • מאוד נוח להגיע למקום ברכבת התחתית בbrown line ולרדת בתחנת Wells או Quincy וללכת בלוק אחד מערבה. ניתן להגיע גם ברכב פרטי ולחנות בחניון בתשלום מוזל הסמוך למקום.
  • Skydeck במגדל וויליס ידידותית לילדים, עם חדרי רחצה משפחתיים הממוקמים בקומה התחתונה ב-Skydeck Marketplace. בבניין יש גם רמפות המקלות על הניווט עם עגלות. המקום כולל גם הזדמנויות רבות לבידור הילדים, כמו מועדון הילדים הכולל משחקים אינטראקטיביים, חידונים ודפי צביעה כדי לגרום גם לקטנטנים להתרגש לקראת ביקורם.
  • מגדל וויליס הוא בניין מאוד מתוייר ומאבוטח. במקרה בו נאבד חפץ אישי ניתן לגשת למחלקת אבדות ומציאות במקום.
  • ניתן להגיע ברכב ולחנות בחניון InterPark בתשלום, חניה בחניון זה הינה נוחה. בתקופות הקיץ העמוסות ייתכן ותתקשו למצוא חניה בחניונים שבאזור, אך ניתן להגיע בתחבורה הציבורית הנוחה של שיקגו ישירות למגדל וויליס.

שאלות ותשובות

על מנת לראות את הנופים היפים ביותר, מומלץ לבקר במגדל וויליס מיד לאחר הפתיחה או לאחר השקיעה.

הביקור במקום מוגבל ל-30 דקות. מומלץ להגיע 15 דקות לפני השעה אליה הזמנתם את הכרטיס.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: המקום פתוח בחודשי מרץ עד ספטמבר מדי יום בין השעות 22:00-09:00, בחודשי אוקטובר עד פברואר המקום פתוח בימי א’-ה’ בין השעות 20:00-09:00 ובימים ו’-ש’ בין השעות 22:00-09:00.
  • מחיר כניסה: נכון לשנת 2022 כרטיס כניסה למבוגר עולה 30 דולר.
  • כתובת: 233,South Wacker Drive, 60606, Chicago
  • דרכי הגעה: בתחבורה ציבורית אפשר לקחת את ה-brown line ברכבת תחתית ולרדת בתחנות Wells או Quincy וללכת בלוק אחד מערבה. ניתן להגיע גם ברכב פרטי ולחנות בחניון המוזל InterPark הנמצא בכתובת 211 W. Adams.
  • קישור לאתר הרשמי: https://theskydeck.com/
  • נגישות: מגדל וויליס מותאם ונגיש לנכים.