שייט במפרץ סן פרנסיסקו – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | San Francisco Cruise

עדכון אביב 2024

שייט הוא דרך נהדרת לחוות את האביב בסן פרנסיסקו שמביא איתו תיירים רבים. מזג האוויר עוד מעט הפכפך בעונה זו, ואם יוצאים לשייט בשעות הערב כדאי לקחת גם משהו ארוך. בגלל הפופולאריות של שייט במפרץ סן פרנסיסקו כדאי להזמין כרטיסים מראש. למרות שעוד לא מדובר על העומס של הקיץ, ובמרבית המקרים אפשר למצוא כרטיסים לשייט גם ברגע האחרון, הכרטיסים הזמינים לשעות הפופולאריות מתחילים להיות מוגבלים בשל הביקוש, במיוחד בסופי שבוע. להזמנת כרטיסים מראש לשייט במפרץ סן פרנסיסקו: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם.

שייט במפרץ סן פרנסיסקו בכמה מילים

מפרץ סן פרנסיסקו (San Francisco Bay) הוא מרכז כלכלי- תרבותי חיוני לאזור ונחשב כיעד פופולרי לדייג ובעיקר לשייט, המאפשר הגעה לאתרים מפורסמים וחשובים בסן פרנסיסקו כגון גשר שער הזהב והאי אלקטרז. תפקידיו החשובים של המפרץ לאורך השנים הפכו אותו למשמעותי מאוד בהיסטוריה של סן פרנסיסקו ואת השייט במפרץ לאטרקציה שכמעט כל מי שמגיע לעיר לא מפספס.
ההפלגות במפרץ החלו עוד במאה ה-19, כאשר סירות קיטור היו אמצעי התחבורה העיקרי ברחבי המפרץ.
בשנות ה-60 של המאה ה-20 החלו מספר חברות להציע הפלגות סיור במפרץ, המאפשרות לתיירים לחזות במראות ובציוני הדרך של סן פרנסיסקו מהמים.
שייט במפרץ סן פרנסיסקו (San Francisco Bay Cruise) הוא דרך מצוינת לחוות את העיר ולהתבונן בנופים המדהימים שלה. ישנן מספר אופציות שייט באזור המפרץ; הפלגות טיולים, המציעות סיורים מודרכים בנקודות הציון והאתרים ההיסטוריים של העיר. הפלגות שקיעה, המספקות תפאורה רומנטית לצפייה בשמש שוקעת מעל המים והפלגות המשלבות ארוחת ערב מפנקת עם נוף ייחודי של קו הרקיע של העיר.

ניתן לראות את גשר הזהב בעת השייט במפרץ סן פרנסיסקוניתן לראות את גשר הזהב בעת השייט במפרץ סן פרנסיסקו

מה עושים בשייט במפרץ סן פרנסיסקו

שייט ממפרץ סן פרנסיסקו יקנה לכם הזמדנות נהדרת לראות את העיר מנקודת מבט קצת שונה, בו יתאפשר לכם לתפוס את קו הרקיע האייקוני של העיר, עם גורדי השחקים והמבנים שלה כמו פירמידת טרנסאמריקה (Transamerica Pyramid) ומגדל קויט (Coit Tower). בין האטרקציות הפופולריות, במהלך השייט, ניתן גם לראות את גשר שער הזהב, אחד הגשרים המפורסמים בעולם, המהווה פריצת דרך בעת בנייתו וציון דרך משמעותי, האי אלקטרז (Alcatraz) ששימש בשנות ה-90 ככלא פדלרי מפורסם לעבריינים שהוגדרו כמסוכנים ביותר, וזכה להיכנס לספר שיאי גינס בתור “הכלא השמור ביותר בעולם“.

החוויה של שייט במפרץ, שאורכה בדרך כלל כשעה עד שעה וחצי, יכולה להשתנות בהתאם לסוג השייט שתבחרו. חלק מההפלגות מציעות חוויה רגועה יותר, עם סיור בקצב איטי והרבה זמן להביט במראות וליהנות מהנוף. הפלגות אחרות, כמו שייט בסירת מנוע מהירה, מספקות חוויה מרגשת ומהירה יותר.
בנוסף, הפלגות רבות מציעות גם אוכל ושתייה על הסיפון, ובחלקן יש אפילו הופעות חיות והדרכות היסטוריות על המקומות בהם עוברים. יש גם הפלגות מיוחדות כמו הפלגות שקיעה, הפלגות בראנץ’, הפלגות טעימות יין ועוד שלל הפלגות.
פרט לאתרים ההיסטוריים שניתן לראות במהלך השייט, המפרץ הוא גם ביתם של מגוון דגים כולל כרישי נמר, קרני עטלפים ועוד, הנמצאים בדרך כלל במים הרדודים שמסביב למפרץ, כך שבעונות מסוימות אם יתמזל מזלכם תוכלו לפגוש ביצורים החיים מתחת למים וליהנות מחוויה נוספת בשייט.

בשייט ניתן לראות את פירמידת טרנסאמריקה ואת מגדל קויט בולטים (מימין לשמאל)בשייט ניתן לראות את פירמידת טרנסאמריקה ואת מגדל קויט בולטים (מימין לשמאל)

כרטיסים לשייט במפרץ סן פרנסיסקו

ישנן אופציות רבות לחוויות שייט במפרץ, החל משייט מודרך בשעות היום ועד לחווית שקיעה וארוחות מפנקות במהלך השייט. שימו לב, לאלו המעוניינים לחסוך אנו ממליצים לכם על כרטיסים משלובים.

כרטיס לשייט בסיסי כולל דילוג על התור

לאלו המעוניינים להנות מחווית שייט בסיסי, אנו ממליצים לכם על כרטיס עבור שייט בסיסי, העובר בגשר שער הזהב והאי אלקטרז. משך הסיור הוא כשעה, וקיימת אפשרות להדרכה קולית, באנגלית. בהזמנת הכרטיס מראש, תהנו מדילוג על התור ואופציה לביטול בחינם.

  • לרכישת הכרטיס עבור שייט בסיסי הכולל דילוג על התור עם אופציה לביטול בחינם לחצו כאן

כרטיס לשייט של שעה וחצי כולל הדרכה ודילוג על התור

לאלו המעוניינים בחוויה מעמיקה יותר, אנו ממליצים לכם על כרטיס המציע כשעה וחצי של שייט במפרץ סן פרנסיסקו, העובר מתחת לגשר שער הזהב וגשר מפרץ אוקלנד ואל מול אלקטרז וסוסאליטו, הכולל מדריך באנגלית.
בהזמנת כרטיס מראש, תהנו מדילוג על התור ואופציה לביטול בחינם.

  • לרכישת כרטיס לשייט כולל הדרכה ודילוג על התור עם אופציה לביטול בחינם לחצו כאן

כרטיס לשייט רומנטי בשקיעה

כמו כן, לאלו המעוניינים בחווית שייט רומנטית, אנו ממליצי לכם על כרטיס המציע שייט, כשעה וחצי בזמן שקיעה, ולהנות מאווירה מיוחדת במינה של שייט אל מול אורות העיר יחד עם מדריך שיספר לכם הכל אודות העיר וסביבתה. בהזמנת כרטיס מראש, תוכלו להנות מקבלת קוד הנחה של כ5% ברכישה .

  • להזמנת כרטיס לשייט בשקיעה בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן

כרטיס פרימיום למגוון אטרקציות בעיר כולל שייט במפרץ

לאלו המעוניינים לחסוך כסף ועדיין לחוות חוויה מעמיקה אנו ממליצים לכם על כרטיס פרימיום, המציע כרטיס לאוטובוס התיירים (Hop-on Hop-off), איתו תוכלו לבקר בכ-25 אטרקציות מגוונות בעיר וביניהן שייט במעבורת, כניסה לאלקטרז וכן כשעה של סיור לילי פנורמי. שימו לב להוראות רכישת הכרטיס ולזמני הסיור באלקטרז.

  • לרכישת כרטיס פרימיום עם אופציה לביטול חינם לחצו כאן

הזמנת כרטיסים לשייט במפרץ סן פרנסיסקו - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • השייט מותאם לכל הגילאים ויכול להיות מהנה גם לילדים וגם למבוגרים כאחד. עם זאת חשוב לקחת בחשבון שישנם מספר אופציות לשייט, אורכם של הפלגות יכול לנוע בין שעה למספר ימים, וישנה אופציה לשייט משפחתי או שייט רומנטי בשקיעה עם ארוחת ערב, ולכן יש להתאים את הנפשות לסגנון השייט הנבחר.
  • על מנת להנות ממזג אוויר נעים בזמן השייט, התקופה המומלצת לביקור בסן פרנסיסקו היא בחודשי הקיץ (יוני-ספטמבר) בהם האוויר יבש וחמים. עם זאת, יש לקחת בחשבון שזוהי תקופת התיירות העמוסה ביותר בשנה.
  • אנו ממליצים להקדיש לפחות כשעתיים לסיור בסיסי שאורכו בדרך כלל כשעה.
  • עבור משפחות אנו ממליצים לחבר את השייט עם ביקור בפארק פרדיסו, מוזיאון משפחת וולט דיסני והאקספלורטוריום. האתרים הללו מהווים בחירה מצוינת לפעילות לאחר השייט מכיוון שהם מציעים מגוון פעילויות חווייתיות לכל המשפחה.
  • שייט הינו דבר יקר לכל המשפחה אך שימו לב כי ישנם כרטיסים להפלגות משפחתיות, כמו כן תוכלו לשלב את הביקור עם שלל אטרקציות המתאימות לילדכם וכך להוזיל עלויות.
  • מכיוון שסן פרסיסקו היא עיר תוססת ומלאת אטרקציות, לחוות את כולן עשוי להיות עסק יקר מאוד. אם ברצונכם למקסם את חוויתכם במינימום עלות, ישנה אפשרות לרכוש באתר כרטיסים המשלבים מספר רב של אטרקציות ובכך לחסוך כסף רב.
  • לאוהבי הפסטיבל וארועי התרבות והמוזיקה, בסן פרסיסקו מתרחשים מספר רב של אירועים, כמו פסטיבל הסרטים הבינלאומי, מצעד הגאווה ופסטיבל הג’אז של פילמור. יש אפשרות לשלב את הביקור באחד ממועדי הפסטיבלים.

שאלות ותשובות

אנו ממליצים לבקר בסן פרנסיסקו וכן להנות משייט בחודשי הקיץ (יוני-ספטמבר) על מנת להנות ממזג אוויר חמים, יבש ונעים לשייט.

האטרקציה מומלצת לחובבי הספנות והפלגות, לזוגות צעירים ומבוגרים וכן למשפחות.

כן, קיימים סוגים שונים של שייט. שימו לב, לזמני השייט, שאתם בוחרים בהתאם.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה :
    שעות הפתיחה משתנות מסוכנות לסוכנות, תלוי בחברה איתה אתם בוחרים לבצע את השייט. מרבית החברות פתוחות מהשעה 10:00 – 19:00. שימו לב כי אם מדובר בשייט בשקיעה, הזמנים המוצעים הם בשעות הערב.
  • נכון לשנת 2022, מחירי השייט נעים בין 124 שקל (35 דולר) לבין 450 שקל (128 דולר) לאדם, כתלות בסוג בשייט ומה הוא כולל.
  • כתובת: Pier 39, San Francisco, CA 94133