1. עמוד הבית
  2. »
  3. ארצות הברית 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. סן פרנסיסקו, 2024 – כל מה שצריך לדעת לפני שמבקרים בעיר | San Francisco
  6. »
  7. אתרים ואטרקציות בסן פרנסיסקו
  8. »
  9. מוזיאון משפחת וולט דיסני, סן פרנסיסקו – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | The Walt Disney Family Museum

מוזיאון משפחת וולט דיסני, סן פרנסיסקו – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | The Walt Disney Family Museum

עדכון אביב 2024

בתקופה זו בסן פרנסיסקו כמות התיירים הולכת ועולה, דבר אשר מורגש באתרים והאטרקציות המובילים ביתר שאת. על אף שבעונה זו בדרך כלל אין בעיה של זמינות כרטיסים במוזיאון משפחת וולט דיסני עדיין יכולים להיות ימים בהם יהיו תורים ועומס רב יותר, מיוחד בסופי שבוע וככל שנתקרב אל הקיץ. לכן, למרות שזה לא הכרחי כמו באתרים המובילים, תוכלו לרכוש כרטיסים מראש במידה והכנתם תוכנית לחופשה ויודעים מתי תרצו להגיע. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון משפחת וולט דיסני: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם.

מוזיאון משפחת וולט דיסני בכמה מילים

מוזיאון משפחת וולט דיסני (The Walt Disney Family Museum), הנמצא בפארק פרדיסו שבסן פרנסיסקו, הינו מוזיאון המוקדש לחייו, משפחתו ומורשתו של וולט (וולטר אליאס) דיסני. פארק פרדיסו, אשר שימש כבסיס צבאי של צרפת מקסיקו וארצות הברית, שוכן סמוך לחופי האוקיינוס השקט ומפרץ סן פרנסיסקו בצמוד לגשר “שער הזהב” וכולל בין היתר את מסלולי ההליכה והרכיבה מהטובים ביותר של סן פרנסיסקו, מסלולי גולף, תצפיות, אתרי פיקניק וחופים עם רקיע הררי, וכן נחשב לאחד הפארקים המומלצים ביותר בביקור בעיר. בביקור במוזיאון תוכלו להנות לא רק מסביבת הפארק ושלל הדברים שיש לפארק להציע אלא גם מתצוגות אינטראקטיביות בשילוב מדיה ואנימציה מדהימה של דמויות דיסני האהובות ואיורים מקוריים, כך שנוצרת חוויה מהנה המשלבת את ההיסטוריה עם גירוי ויזואלי כיאה ליצירותיו. למוזיאון תערוכה קבועה וכן תערוכה זמנית מתחלפת, למשל תערוכת מיקי מאוס המתארת את ההיסטוריה של העכבר או תערוכת שלגיית ושבעת הגמדים המספרת על הקלאסיקה. המוזיאון מומלץ לכל הגילאים ומדגיש כי כל אחד יכול ללמוד על המאמצים והמאבקים המוקדמים של וולט, עקרונות הסיפור שלו, והחידושים הטכנולוגיים שעשו קלאסיקות כמו שלגיה ושבעת הגמדים.

המוזיאון נמצא באחד הפארקים המומללים- פארק פרדיסוהמוזיאון נמצא באחד הפארקים המומללים- פארק פרדיסו

מה רואים במוזיאון משפחת וולט דיסני

בסיור במוזיאון, תוכלו לבקר בבניין המוזיאון הראשי, או בשמו הקודם “צריף 104”, נבנה בשנת 1897 והיווה חלק משורה של צריפי לבנים ענקיים של הצבא, שנבנו כדי לשכן חיילים. מכל זאת, לא נשאר הרבה לראות מכיוון שהצבא הסיר מהמבנה כל סמן עוד הרבה לפני שהמוזיאון הוקם, אך תוכלו לחוות את ההיסטוריה החדשה שוולט דיסני יצר במשך השנים ובתוך כך להנות מעשר גלריות קבועות המספרות את אורך חייו של וולט דיסני, בצורה כרונולוגית, תוך השפעות הגיל, מקום מחייתו ויצירותיו השונות. בין היתר, תוכלו לצפות בתצלומים שלו ושל סביבתו מגילו המוקדם ולאורך חייו וכמובן ביצירותיו המקוריות משנותיו הראשונות בתחום, דרך הנקודות בחייו שהביאו אותו ואת מפעלו להצלחה שאנחנו מכירים כיום.
כמו כן, בלובי, הנותן תחושה ביתית וחמימה, באמצעות רהיטיו המקוריים מביתו של דיסני, ומציג כ248 פרסים, בניהם 26 פרסי אוסקר, בניהם פרס הכבוד לקלאסיקה “שלגייה ושבעת הגמדים” המורכב מאוסקר אחד ושבעה פרסים מיניאטורים לצידו המייצגים את שבעת הגמדים, בהם זכה וולט דיסני במהלך הקריירה. בנוסף, תוכלו לראות דגם של דיסנילנד בקוטר של 3.5 מ’ ואת , לצפות בהקרנות סרטים בתיאטרון הדיגיטלי החדיש, לראות מהדורות של בובות ומוצרים רבים של הדמויות שהוא המציא, סרטוני אנימציה ומשחקי מדיה מהנים והכל מוצג בתצורה וינטאז’ית ונוסטלגית שממחישה כל תקופה ומסייעת להרגיש את הזמן, אם חייתם בתקופות האלו ואם לא. לחובבי המזכרות, במוזיאון ישנה גם חנות המוכרת מוצרי דיסני מכל הזמנים, ספרים מקוריים, בובות דמויות אייקוניות לאורך כל שנותם, ומוצרי אספנות נוספים.
בנוסף, תוכלו לבקר באולם התערוכות של דיאן דיסני מילר, הממוקם בבניין בשדרות ריילי 122, המכיל את כל התערוכות המתחלפות והגדולות של המוזיאון מאז נובמבר 2012. שמו של הבנייין שונה במרץ 2014 והוא הוקדש לזכרה של מייסדת המוזיאון ובתו של וולט דיסני, דיאן דיסני מילר.d

מוזיאון משפחת וולט דיסני במוזיאון מגוון רחב של פריטים היסטוריים המתארים את חייו של וולט דיסני (צילום: Anna Fox, רישיון)

כרטיסים למוזיאון

בכל הנוגע לכרטיסי כניסה למוזיאון משפחת וולט דיסני אין יותר מידי אופציות, מדובר במוזיאון הכולל כרטיס כניסה בסיסי. עם זאת, תוכלו לחסוך בקנייה של כרטיסים משולבים או כרטיסי עיר ובכך להנות ממגוון רחב יותר בסן פרנסיסקו.

לאלו המעוניינים רק בכרטיס כניסה בסיסי למוזיאון, אנו ממליצים לכם לרכוש את הכרטיס המציע כניסה למוזאון בעלות של כ88 שקלים (25 דולר) לאדם. לרכישת הכרטיס וקבלת 5% הנחה בקנייה, לחצו כאן. לתשומת לבכם, הכרטיס אינו מקנה כניסה לתערוכות המיוחדות. כמו כן, שימו לב, הכניסה לגלריות אסורה עם מזון ומשקאות.

לאלו המעוניינים בחוויות נוספות בעיר, אנו ממליצים לכם על הכרטיס המציע כניסה לארבע אטרקציות מובילות בעיר, איתו תוכלו לשוט, כשעה, במפרץ סן פרנסיסקו וסביב אלקטרז, לבקר באקדמיה למדעים של קליפורניה וכן לבחור בעוד כ2 אטרקציות מתוך 4, בניהם מוזיאון משפחת וולט דיסני, בעלות של כ277 שקל (79 דולר) לאדם. לרכישת הכרטיס עם אופציה לביטול בחינם, לחצו כאןשימו לב, הכרטיס תקף ל9 ימים מהשימוש הראשון.

כמו כן, לאלו המעוניינים במגוון רחב יותר תוכלו לקנות כרטיס דומה המציע בחירה, של כ 2,3,4 או 5 אטרקציות, מתוך כ25 מקומות  ולהנות ממגון בחירה גדול יותר. שימו לב, הכרטיס הראשון הינו יותר זול אך מכיל פחות אפשרויות לבחירה. לרכישת הכרטיס, המכיל מגוון רחב יותר של אטרקציות, לחצו כאן.

בנוסף, לאלו המעוניינים לחקור את סן פרנסיקו לעומקה ולהנות מכל המגוון שיש לעיר להציע, אנו ממליצים לכם על כרטיס העיר המציע כניסה חופשית לכ25 אטרקציות מובילות בעיר, בניהם מוזיאון משפחת וולט דיסני, סיור באוטובוס התיירים, שייט סביב אלקטרז ועוד, בעלות משתנה של כ244 שקל (70 דולר) לאדם ליום ועד 568 שקל (161 דלר) לאדם לחמישה ימים. לרכישת הכרטיס עם אפשרות לביטול חינם, לחצו כאן. כרטיס זה מומלץ עבור אלו המעוניינים להשקיע מספר ימים בעיר על מנת לחוות ולהנות ממנה בצורה המירבית.

הזמנת כרטיסים למוזיאון משפחת וולט דיסני - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור במוזיאון מומלץ במיוחד לחובבי דיסני, מבוגרים וצעירים כאחד וכן גם ילדים.
  • מומלץ לחבר את הביקור במוזיאון עם ביקור באקדמיה למדעים של קליפורניה, שייט במפרץ סן פרנסיסקו, אקווריום המפרץ גן החיות של סן פרנסיסקו והאקספלורטרויום. כמו כן, המוזיאון נמצא בפארק פריסידיו, בו מומלץ לסייר ולגלות פארקים ירוקים עם פינות ישיבה מגוונות, חופים יפים לישיבה, דייג או הליכה, מסלולי טיול ביערות ומגוון תצפיות מהן ניתן לראות את הים, ההרים וכמובן את גשר שער הזהב המזוהה עם העיר.
  • הגעה למוזיאון ולפארק פרדיסו בכלל, מומלצת באמצעות תחברוה ציבורית, אטובוס פרדיסו הילס,
  • המוזיאון מומלץ למשפחות החובבות את סרטי דיסני וכן לילדים שיכולים ללמוד המון הן מהיצירתיות והעקשנות של וולט דיסני
  • ישנו מלון אחד בו ניתן ללון בתוך הפארק עצמו בשם: Inn at the Presidio. בנוסף תוכלו ללון בקרבת הפארק במגוון מלונות שמציעה האזור בייחוד בקרבת היכל האמנויות (palace of fine arts).
  • תוכלו להוזיל את הביקור באמצעות כרטיסים משולבים המציעים שלל אטרקציות נוספות וכן בקנייה מראש
  • ישנה חניה נוחה לרכב בכל מרחב הפארק, אך גם אוטובוס פרדיסו הילס מגיע לכל מקום בפארק.
  • תוכלו להוריד אפליקציה שתשמש אתכם לאורך הסיור ובה הדרכה באנגלית וב12 שפות נוספות (לא בעברית), בקולו של וולט.

שאלות ותשובות

אנו ממליצים לבקר במוזיאון בשעות הפתיחה שלועל מנת להימנע מעומס מבקרים

הביקור במוזיאון מומלץ לחובבי דיסני, משפחות וילדים.

המוזיאון פתוח בסופי שבוע בלבד. בימי חמישי עד ראשון, 10:00-17:30

המקום נגיש לנכים ואף מציע כסאות גלגלים ידניים ללא תשלום.

הכניסה חינם לילדים מתחת לגיל 5

מידע שימושי

  • שעות פתיחה:
    ימי חמישי עד ראשון: 17:30-10:00 (כניסה אחרונה 16:30).
  • נכון לשנת 2022, מחיר כניסה בסיסי למוזיאון הינו כ88 שקלים (25 דולר) למבוגר (18-64), כ56 שקלים (16 דולר) לילד (6-18), בועבור גילאי 65+ מחיר הכרטיס הינו 70 שקלים (20 דולר). ילד מתחת לגיל 5 יוכל להיכנס בחינם, יש הגבלה של עד שלושה ילדים (בגילאים אלו), הילד הרביעי יחוייב בתשלום רגיל.
    עבור תערוכות מיוחדות והקרנת סרטים תחוייב בתוספת תשלום.
  • 104 Montgomery Street in the Presidio
    San Francisco, CA 94129
  • התחנה הקרובה אל המוזיאון נקראת Presidio Transit Center, ממנה יוצא אוטובוס פרסידיו הילס (presidio hills) בקו 43 שנוסע מחוץ לפארק ויכול לקשר לתחבורת העיר.
  • האתר הרשמי: https://www.waltdisney.org/
  • המקום נגיש לנכים ואף מציע כסאות גלגלים ידניים ללא תשלום.